Oh Anne , zat er net aan je te denken…ver%^%^*^!
Anne :hug:
Elke keer is het gewoon weer :twisted: piep :twisted:
Maar we blijven duimen voor je hoor! Het moet toch snel een keertje raak zijn :thumbup: :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Anne :hug:
ook al kom ik hier haast nooit. Wil toch ff hart onder de riem steken voor jullie! Mijn duimen draaien nog steeds
Anne: :hug: Had het zo gehoopt dat het deze keer wel raak mocht zijn!! Altijd een grote teleurstelling :hug: Maar eens heb jij ook die positieve test weer in handen! :-
Patricia: :hug: :hug: :-
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Ook ik kom hier bijna nooit meer maar ik wil de meiden toch ook een :hug: geven! :-*
sterkte
He Anne p@tverdorie… Ik had het je zo gegund… Wij zijn deze maand ook druk bezig geweest en wij zitten nu te wachten op de volgende NOD dag…
Anne kom op he deze maand… :hug:
Liefs patricia :-*
Hoi allemaal,
Even een ego berichtje hoor sorry :oops:
Ik ben gister uitgeweest en heb gisteravond de hele tijd pijn, steekjes in mijn onderbuik gehad… Een soort van menstruatieachtig gevoel… Heb ik eigenlijk alleen een paar dagen voor mijn menstruatie. Maar moet pas volgende week zondag ongesteld worden :think: . Dus vond dit nu wel vreemd eerlijk gezegd. :? . Ook heb ik het gevoel alsof mijn buik op ploffen staat ook een onbekend fenomeen voor mij normaal gesproken. Dit doet mij denken aan de zwangerschap met Mindy. :shifty: . Ow meiden zal het dan echt al kunnen??
Nee ik ga er niet van uit … Dat kan gewoon niet… Maar moest het wel even kwijt… Einde ego berichtje…
Liefs Patricia :-*
ohhh Patries misschien was t de innesteling??? spannend!!!
hier staan we klaar voor de volgende ronde…
doe sinds donderdag weer ovulatietesten gebruiken, en net als bij Manon* gaan we vooral rondom die dagen
oefenen en niet te vroeg…hoop dat dit beter is voor de zwemmers.
wanneer gaan jullie nou op vakantie??? mijn duimen draaien!!! :thumbup:
liefs Anne :-*
@Bietje wrote:
Ook ik kom hier bijna nooit meer maar ik wil de meiden toch ook een :hug: geven! :-
oh Bieke zie nu pas dat je bent bevallen!! Cas :inlove: wat een mooie naam!!! hoe is t met je???
dikke knuffel en nog gefeliciteerd!!! liefs Anne :-
Woensdag gaan we vliegen om 9 uur 's morgens mooie tijd dus… Vliegen we mooi de nacht in is voor Mindy wel zo prettig…
En dan maar hopen dat het gelukt is… Heb zwangerschaps testen gekocht die super sensitief zijn kan er zelfs al 6 dagen voor de menstruatie mee testen. Maar ik ga lekker op vakantie testen niet eerder… Denk ik…
spannend hoor!!! die testen heb ik ook, ultra heten ze bij mij,
werken bij mij voor geen meter…sorry
maar ligt er ms ook maar net hoe snel je hcg aanmaakt…
wens je idd ONWIJS veel plezier en hoop dat jullie met een beeb ik de buik terugkomen…liefs Anne :-*
Ja die heb ik inderdaad ook… Maar denk wel dat ik wacht tot de nod dag… Anders is de teleurstelling misschien nog groter… Denk wel dat dat verstandiger is…
Zal wel naar Jo of Noortje sms-en met het resultaat…
Anne mijn duimpjes draaien nu ook overuurtjes voor jou en voor mij :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en voor alle andere meiden natuurlijk hoor… :mrgreen:
Voor alle papa’s van onze engeltjes
Oh, Dearest Daddy…
What can I say today???
To help mend your broken heart…
On this Fathers day???
You know I would be there with you…
If only there was a way…
Although I am in Heaven now…
It’s in your heart I will always stay.
Just like you where always there for me…
I will always be there for you…
Just look for a sign and you will see me…
In each sunrise…and each sunset too.
My love for you, daddy
will always be true…
you are the best daddy in the world…
and that includes the Heavens too!
So, I’m sending all my love
to you from Heaven today…
and remember I will be with you…
Just look for me on this Fathers day…
I love you daddy!
From your angel in Heaven above.
Karin prachtig gedichtje dank je wel namens mijn man :-* fijne vaderdag…
Hoi,
Patries - spannend, ik zal duimen voor je. Ik heb zelf ook meer dan een jaar moeten wachten, het blijft altijd zo stressvol!
Karin - heel mooi, zit hier weer met tranen in mijn ogen…
Moet zeggen dat ik het nog steeds niet kan geloven, ben nu eindelijk zwanger (over de 12 weken nu), alle testen zijn goed. Ik durf het gewoon niet aan mensen te vertellen, zelfs mijn ouders weten het nog niet, gewoon omdat het zoo onecht en doodeng voelt. Soms vergeet ik het ook zelf! Heb nu al drie scans gehad, en mijn dokter is ook heel goed, ze gaan vanaf 36 weken proberen het kleintje te laten komen en ik krijg alle extra checks die ik wil en ik word continue in de gaten gehouden, maar toch, de angst ik zoo groot.
Veel liefs,
Nieke.
Ow meiden, Ik hield het niet meer vandaag de hele dag al buikpijn en ik dacht ik gooi er gewoon 6 dagen te vroeg en op de middag ipv met ochtend urine een test tegenaan… Het is wel een Ultragevoelige test hoor :mrgreen: …
En wat denken jullie… Meiden ik heb een heel licht lijntje. Bijna niet te zien maar hij zit er wel heb wel 20x gekeken. Kan het nog niet geloven sta te trillen in mijn schoenen maar volgens mij ben ik ZWANGER :shock: :o … Dat kan toch niet meteen de 1e keer al :oops:.
Moest het ff kwijt hoor :oops: … Wil het nog tegen niemand zeggen maar tegen jullie kan ik het makkelijk zeggen… Jullie weten wat we doormaken zeg maar… Meiden duimen voor zondag hoor… Dan doe ik weer een testje mocht ik niet ongesteld geworden zijn…
Sorry voor dit ego berichtje maar moest het ff kwijt :oops: … Sta op springen zit helemaal te trillen… Ben kapot van de zenuwen nu… :shifty:
En Nieke toppie meis gefeliciteerd :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs patricia :-*
Tuurlijk kan dat wel, gelijk de eerste keer. Kelly is daar het wandelende bewijs van . Maar kan me je twijfel best indenken. Duimen voor je dat zondag er gewoon een dikke vette streep staat
Wij hebben net officieel bericht gekregen van de vlokkentest! We krijgen een gezond meisje! We zijn hier helemaal hyperdepieper en stuiterdestuiter. Nu kan ik gaan genieten.
Oh wat een fijn bericht Roheryn nu begint idd het genieten