Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

dat is idd wel erg raar dan he…net als vorig jaar de tickets opgehaald…

snap dat je er erg zin in hebt, je hebt t ook dubbel en dwars verdiend!!! :thumbup:

ja pfff de tijd ga zoooooooo snel, maar wb het zwanger worden kan t niet snel genoeg gaan…

maarja we moeten geduld hebben he???

fijne zondag! dikke knuffel :hug: liefs Anne :-*

mijn duimpjes draaien overuren hoor voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: … Voel je je al anders of zo :wink:

Voor ons wordt het ook spannend aankomende maand ben zo benieuwd :mrgreen: …

Liefs Patricia :-*

nee niet echt anders, alleen erg emo

heb er ook weinig hoop op maargoed we zien wel.

ja voor jou ook spannend he ik duim hard voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Patricia, Sterkte ook weer vandaag :-* :hug: :kaars:

ff ook wat anders :oops: Ik mag het natuurlijk niet vragen, maar jullie vast wel ff sturen naar het kindje van de maand juni fotowedstrijd hier op kok :wink: :inlove:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ben gister bijna uit mijn vel gesprongen na een zoveelste domme opmerking van mijn schoonmama, het was echt weer ongelofelijk. :wall:

We moesten bij de dood van Esmee maar niet zo blijven stilstaan. want het was toch maar een miskraam… Zij dacht toch ook al jaren niet meer aan haar miskraam. :shock: Ja duh het was geen miskraam hoor ma maar een doodgeboorte… ow maar ze was nog maar zo klein ja duh we hebben je toch uitgelegd waarom dat zo was… Ow onuitstaanbaar… gewoon… :x

Wat moet ik daar nou op zeggen… Wordt er moedeloos en zo verdrietig van :cry: … Hoe kun je dat nou zeggen dan heb je toch helemaal niet in de situatie ingeleefd en weet je toch niet waar je over praat?? Of ben ik nou zo gek… :wall: :wall: Ik kan op dit moment haar bloed wel drinken… :twisted:

Het maakt me zo verdrietig dat ik meer op de steun van mijn vrienden kan rekenen dan op mijn bloedeigen familie… Bah

liefs patricia :-*

:hug: :hug: :hug: voor patrica wat een domme doos van een schoonmoeder

:pray: :pray: :pray: voor anne en patricia hopen dat het raak is.

Kun je je schoonmoeder niet inruilen? :evil: Jeetje wat een snertopmerking zeg. Ik geloof niet dat ik voor de gevolgen in had gestaan als dat mens van mij zo’n opmerking had gemaakt.

@Roheryn wrote:

Kun je je schoonmoeder niet inruilen? :evil: Jeetje wat een snertopmerking zeg. Ik geloof niet dat ik voor de gevolgen in had gestaan als dat mens van mij zo’n opmerking had gemaakt.

Heb je nog een leuke over dan :mrgreen:

Heb gister ook de hele dag lopen huilen over zoveel onbegrip en uitblijven van medeleven… Kan nu nog de hele dag wel janken, maar daar is deze dag ook voor denk ik dan…

Gelukkig heb ik jullie waar ik mijn ei een beetje kwijt kan…

schoonmoeders niet aan beginnen :silenced:

Wat een K opmerking zeg. :frowning:

Ik struikel ook een beetje over het woordje Miskraam. 23 weken (toch?) is medisch gezien misschien idd nog een miskraam (grens bij 24 weken) echter gevoelsmatig bij mij totaal niet. De zwangerschappen die je voor Esmee* had om van haar zwanger te worden dat waren idd miskramen en al erg genoeg.

Nu wil ik niet zeggen dat je geen verdriet mag hebben om een miskraam. Maar ik vind dit toch heel wat anders. Je groeit in al die maanden naar zo’n kindje toe, je hebt haar gevoelt in je buik, ze was er en toen plots niet meer. :cry:

Daarnaast zit iedereen er anders in. Dat je nu verdriet om haar hebt rond haar dood en geboortedag wil niet zeggen dat je leeft in het verdriet.

Het is pas een jaar later, de wens voor nog een brusje is er nog steeds, dat geeft ook een gedeelte van het verdriet. Tenminste dat geld voor mij. Toen ik weer zwanger was en al helemaal na de geboorte van Tejo is het verdriet ook weer een stuk minder geworden.

:evil: En trouwens er zijn mensen van 80 die nog verdriet hebben, maar daar gewoon nooit over hebben kunnen of mogen praten. Juist omdat ze dat nooit hebben kunnen doen, zitten ze nog met zoveel verdriet.

:-

:hug:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Het moet wel onwetendheid en naïviteit zijn van zo iemand…

tja eenmaal iets gezegd is lastig lucht klaren merk ik ook hier, heb mijn SM sinds de laatste woordenwisseling niet meer privé gezien alleen met de hele familie erbij… en die weet van niets. Tussen ons zijn ook dingen gezegd, dat komt helaas niet meer goed. snapje dus wel ! :hug:

Maakt het allemaal nog naarder en zit je nu echt niet op te wachten.

liefs Marike en mijd haar maar zoveel mogelijk.

Ik heb ook al een tijd geleden met ze gebroken hoor, wilde al niets meer met ze te maken hebben, ik persoonlijk heb niets met ze… En gelukkig staat mijn man in deze achter me uit vrije wil wel te verstaan…

Dus nu ben ik klaar met ze maar die opmerking van mijn sm afgelopen zaterdag hakte er gewoon weer even in. Terwijl ik jammer genoeg weet hoe ze zijn…

Maar nu genoeg over hun want dit heeft weer de hele dag van Esmee overschaduwd en dit is eigenlijk wat ik helemaal niet wilde… Gister ook het hele akkefietje vergeten. Ben een witte roos met een klein vaasje gekocht en bij Esmee :**: neergezet samen met 2 kaarsjes die hebben de hele dag gebrand…

Voor de rest lekker naar een tuincentrum geweest met mindy en wat mooie plantjes gekocht voor in de tuin… En die hebben we gistermiddag geplant. Dus al met al een lekkere dag. Gister stond mijn overbuurvrouw/vriendin met een mooie bos bloemen voor de deur. Die had er aan gedacht en dat vond ik zo lief… :slight_smile:

Maar meiden jullie ook heel erg bedankt weer voor jullie steun en lieve woorden… Nu op naar een nieuw jaar met hopelijk een zeer welkome zwangerschap…

En heb dan ook vanaf vandaag een andere banner hoe vinden jullie em? Vandaag een nieuwe dag een nieuwe toekomst… En wie weet een brusje in het verschiet…

Hé Patries,

Mooie banner hoor :wink:

Dacht zelf er juist aan om weer een banner voor Elja+ erbij te doen. En dan de tekst eronder wat in te korten. Nu met deze nieuwe zwangerschap ben ik meer mijn best aan het doen om die weken bij te houden… kom niet veel verder dan de uitgerekende datum en een benadering als ik het zo moet bedenken.

wacht…

lfs Marike…

@Marjet wrote:

Hé Patries,

Mooie banner hoor :wink:

Dacht zelf er juist aan om weer een banner voor Elja+ erbij te doen. En dan de tekst eronder wat in te korten. Nu met deze nieuwe zwangerschap ben ik meer mijn best aan het doen om die weken bij te houden… kom niet veel verder dan de uitgerekende datum en een benadering als ik het zo moet bedenken.

wacht…

lfs Marike…

Dank je wel Marike,

Even over de bannner dan doe dat toch als je daar een goed gevoel bij hebt lekker doen hoor, maar weet je de exacte data’s niet meer?? Of begrijp ik je nu verkeerd??

Ja tuurlijk, alleen Elja’s overlijdensdatum is officieel bekend. Een verloskundige van mij zei, maar als je er straks es over na denkt dan weet je het wel precies hoor… denk daarom dat dat 4 september is, de dag na de laatste goede controle. Er zijn zoveel datums, uitgerekende datum, geboortedatum, overlijdensdatum in ons geval… maar dat onthou ik wel hoor… alleen als je moet bedenken hoeveel maanden geleden dan vind ik dat lastig … had op mijn andere pc een banner op mijn bureaublad en dan wist het wel, die telde dat voor me op… schrok nu ook wel een beetje van die 8 maanden bijna 9 ! En die maanden van de zwangerschap dat is lastig tellen omdat een maand 28/29, 30 - 31 dagen heeft tel ik liever in weken… 20 nu ! Hoera, op de helft (ik werk van mijlpaal tot mijlpaal) Gister goede controle gehad… en die Bieke… die is nu gewoon aan het bevallen… WoW !

x Marike

Wauw Marike wat een prachtige banner, en nu begrijp ik het. :oops:

En idd al over de helft wat goed… Nu op naar de volgende 20 weekjes :mrgreen:

Dikke knuf Patricia :-* :hug:

als alles goed gaat en als het kan dan wordt het bij 38 wk gehaald… dus al ver over de helft hihi :slight_smile:

ons bengeltje…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2665936#2665936

bah een stortbui hier en moet zo naar de peuter…

helaas, ben vannacht weer ongesteld geworden… :cry:

Patries alvast een hele fijne vakantie!!! :mrgreen: dikke kus Anne :-*