Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Ben hier wat minder geweest de laatste tijd, maar zit weer met mezelf wat dit zijn voor mij de moeilijke periodes, 7 mei straks alweer 3 jaar zonder mijn meisje

Meis wat is dat alweer lang he… En het lijkt eigenlijk nog maar zo kort geleden… sterkte meis denk aan je… :hug: :-

Liefs Patricia :-

Ja man en het lijkt en voelt idd nog maar zo kort, alsof het de dag van gisteren was

Minnie mooi druifje en mooi neusje, en top kamer ! En top ventje heh… zo goed mama en papa helpen… Su heeft sinds kort een eigen boormasjientje en nu wordt alles extra goed vastgeschroefd :lol: Oh en mooie mama hoor :stuck_out_tongue: mooi buikje ! :wink:

Lyn kun je es uitleggen hoe en wat met dat doopsuiker ? Leuk om te weten…

Is dat een Vlaams gebruik ? Ken het iig niet…

Gr Marike

Marjel, sterkte meis ! :hug:

Van mn andere vriendin weet ik wel alles, maar ik geloof niet dat ze me gaat bellen om mij tevragen om te assisteren. Hihi Maar zij woont ook op 2 uur rijden van mij. Ik zou te laat komen als zij net zo snel bevalt als jouw vriendin. :mrgreen:

@Marjet, we hebben ook n leuk filmpje vanGiulian dat Elmar de rails van de roldeuren vast schroeft met zn boormachine en Giulian aan de andere kant met zn speelgoed boormachien in de gaten staat te boren. Super schattig!

@Marjet wrote:

Minnie mooi druifje en mooi neusje, en top kamer ! En top ventje heh… zo goed mama en papa helpen… Su heeft sinds kort een eigen boormasjientje en nu wordt alles extra goed vastgeschroefd :lol: Oh en mooie mama hoor :stuck_out_tongue: mooi buikje ! :wink:

:lol:

Minni, het is dus toch nog gelukt met groene vloerbedekking? Maar geen vinyl als ik het goed zie :think:

Erg mooi geworden overigens :thumbup: En zelf de vloer gelegt :clap: wow.

Jel Jeetje, het is idd alweer bijna mei, dus ook 7 mei. 3 jaar alweer :frowning: :hug:

Lynn, Super gaaf dat je bij de bevalling mocht wezen van je vriendin. En zo snel ook het kleintje vast :inlove: Dan is Lieke toch opeens best al een beetje groot hè?

Ik ga weer, moet nog inpakken, want morgen zijn we weg met de familie (de gehele familie welteverstaan, ruim 30 man/vrouw/kind)Tot volgende week :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Marielle, :hug: :hug: in deze moeilijke dagen meis, en wat gaat de tijd snel he!! 3 jaar alweer :cry:

evelien meis pak ze!! amai met 30 mensen :shock: :mrgreen: dat wordt vast een trip om nooit meer te vergeten :lol:

Dames hier in Belgie hebben wij het gebruik als er een geboorte is, dat we doopsuiker geven aan de mensen ter attentie van de baby, ieder die dan op bezoek komt mag dan suikertje kiezen :inlove:

maar hier zijn er doopsuikerwinkels en er is keuze tot in Rome… en soms best prijzig, daarmee dat ik mijn doopsuiker zelf gemaakt heb van Senne* en van Lieke, en nu ook van Morgan(van mijn vriendin)

ik zal even showen op sf…

Meiden nog een leuke dag gehad gister?? Hier was het weer prachtig op een enkel spatje regen na 's middags…

Spreek jullie gauw weer.

Marjel, weet dat ik aan je denk… :hug: :-

Liefs Patricia :-

hoi lieve meiden, morgenochtend gaan we weg voor een weekje Friesland (Lauwersoog) :dance:

het weer ziet er prima uit, gemiddeld 20 graden met weinig regenkans dus helemaal perfect.

Ik ben dus even een weekje offline

Jel weet dat ik aan je denk, veel sterkte de komende dagen :hug:

Gister was t precies een halfjaar geleden :vlinder: rare dag maar heb gelukkig geen dip gehad

Ze was gewoon lekker dicht bij ons…

meiden een dikke knuffel en tot over een week!!!

liefs Anne :-*

Anne, raar heh dat eerste half jaar zomaar voorbij, blij voor je dat je niet al te veel ‘last’ hebt gehad… heel veel plezier in Friesland, het is hier top :clap:

Liefs Marike Jetske uit Friesland haha

nou zal even zwaaien vandeweek naar je hihi

we zitten op park Suyderoogh van Landal

ja gek he, halfjaar geleden…het lijkt zolang maar t voelt soms als vorige week…

Anne genietze meis!!!

Vandaag zou ons mannetje 6 maanden zijn, :cry: jemig het lijk nog wel gisteren dat we bij hem waren.

Oh Anne lekker hoor, lekker genieten he lekker uitwaaien.

Karin :hug:

Karin jij ook veel sterkte… inderdaad :hug:

de tijd vliegt maar ons sterrekindjes blijven klein… :**:

Anne geniet ervan…

Liefs Patricia :-*

He Lieverds,

Tijdje hier niet geweest maar ik kom jullie vertellen dat ik goed nieuws heb

Daan :vlinder: krijgt een brusje.Kom vanmiddag wel weer langs moet nu werken

@Karin1981 wrote:

He Lieverds,

Tijdje hier niet geweest maar ik kom jullie vertellen dat ik goed nieuws heb

Daan :vlinder: krijgt een brusje.Kom vanmiddag wel weer langs moet nu werken

Had stiekem al ergens iets gelezen.

Oh meis gefeliciteerd met de zwangerschap.