Marjet, Sorrie, Ik had het vanmorgen wel gelezen, maar na het bericht over Patricia, ging ik eerst reageren en toen niet meer geklikt dus
Nu wel.
Wat een prachtmeid heb je :inlove:
En leuk die buik zo
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hallo dames,
even ego van hieruit, pfff onze wagen is gisteren in panne gevallen, en daar stonden Lieke en ik temidden de weg :evil: , heb hem gelukkig nog in gang gekregen na wat demareren en zonder abs naar huis gereden dan, zweten alom hoor!! en je zal het nooit anders zien he, Lieke weent nooit, staan we op km van huis in panne begint ze te krijsen natuurlijk :lol: :?
we hebben nu een vervangwagen gekregen en gelukkig nog op tijd deze morgen in het cb geraakt, want ze moest haar eerste prikjes krijgen, een seconde de keel open gezet maar om verder te wenen was ze te moe :lol: :lol:
flink van der dus!! :inlove:
ik plaats nog even wat foto’s in het sf!!!
patries meis veel beterschap, en toch wel fijn dat je eerder mocht gaan meis :thumbup: :-* :-*
evelien mooie avatar!!!
ik meld me straks ook even op de brabbelaars! lijkt me fijn!
Hee meiden,
Goh wat is er al weer veel geschreven. Nou ik mocht gisterochtend al weer naar huis omdat het zo ontzettend goed ging… De operatie is goed verlopen en de pijn valt heel erg mee… Het gaat goed en ik hoop dat ik van de week weer behoorlijk op de been zal zijn en dan op weg naar een nog gezondere toekomst :mrgreen: …
Bedankt voor jullie berichtjes en ik kom van de week nog wel ff terug op alles wat geschreven is… Kan nu nog niet zo lang achter de comp. zitten…
Tot later liefs Patricia :-* :mrgreen:
Patries wat fijn te horen ! Nu maar snel weer de oude worden, dwz de gezonde oude jij !!! Beterschapjes !!! :-*
He Patries nu alweer thuis, dat is lekker vlot.
Fijn zo snel weer van je te horen Patricia :thumbup: Doe maar lekker rustig aan en geniet van het zonnetje zou ik zeggen 8)
Ga ik nu ook doen :mrgreen:
Minni, ik zie zojuist staan dat je vandaag weer een echo had. Vertel
Cathelijne, Alweer bekomen van de val van de trap? Bond en blauw, spierpijn? of viel het eigenlijk (hopelijk) wel mee?
jeetje wat een stilte ineens hier…waar is iedereen??? :shock:
tja het is hier inderdaad stil, denk dat de grootste kletskousen bij de brabbelaars zitten nu :mrgreen:
Anne druk aan het klussen jullie? :mrgreen: ik duim stiekem voor je meis… :-* :-*
hoe is het met alle andere dames??
aan t klussen ja maar niet druk hoor doen t juist wat rustiger aan ermee nu… hoe is t met jou? liefs Anne :-*
hier alles ok, Lieke doet het prima maar zit even in een sprongetje, veel last heeft ze er niet van enkel wat huilen s’avonds, verder is het wat druk hier, morgen naar de bank en zondag familiebezoek, maandag naar notaris… pff de bouw van ons huis vraagt wel wat tijd hoor, en vooral papierwerk…heb zelfs een agenda moeten aanleggen, had ik nog nooit in huis gehaald zo’n ding :mrgreen: :roll:
doen jullie lekker rustig meis, het komt heus ok… :-* :-*
ja dat weet ik nog wel van dit huis vraagt idd om hoop papierwerk is niet leuk meer afentoe he
zondag krijg je visite of gaan jullie op visite???
ja we doen rustig aan, voelen geen druk meer als in de zin van…het MOET deze maand…nee als t volgende maand raak is,
dan is het ook goed…dus we oefenen lekker en zien wel
gaan straks naar t tuincentrum toe, morgen gaan we in de ochtend op de kofiie bij vrienden…verder beetje sporten
en natuurlijk wacht ook t huishouden nog…
fijn weekend! dikke kus Anne
wij gaan op visite bij mijn ouders, die willen nu iedere week Lieke zien :mrgreen: of ze al verandert is, ze wordt niet verwend hoor :liar: :liar: :roll: tis net de koningin die telkens binnenkomt, en dan wordt ze op handen gedragen tot we weer vertrekken :roll: :lol:
leuk naar het tuincentrum!! moet ook nog wel es gaan, heb hier nog bloembollen liggen die dringend geplant moeten worden :oops: maar als je geen potgrond hebt komt het er niet van :doh: :mrgreen:
o haha ja trotse opa en oma natuurlijk he :mrgreen:
ka ik me ook wel voorstellen hoor…
we hebben plantjes gekocht dus de hanging baskets hangen weer mooi, aarde om de borders vast op te hogen wat na de grote
zomervakantie wordt onze hele wijk opgehoogd en we maken vast een begin met de borders scheelt hoop werk
waar nu gras ligt willen we een groot terras met vlonderplanken liefst van hout/kunststof dus dat wordt sparen!!!
we gaan ook zo op de koffie bij vrienden dus ga maar even wat eten en mezelf aankleden he
liefs Anne :-*
Hallo, het is denk ik zo rustig omdat half nederland op pad is… vanwege de vakantie van 2 weken… ik hierentegen begin volgende week met mijn nieuwe job… lief dat je ouders zo gek zijn op Lieke ! Fijn weekend jullie
Marike
hallo dames,
tis hier al drukke ochtend geweest hoor, dus alle plannen voor vandaag zijn gewijzigd :mrgreen: :mrgreen:
eerst werd ik deze morgen om zes uur opgebeld van vrienden daar mijn vriendin op het punt stond te bevallen, dus vlug naar de materniteit gerend om te gaan filmen, en ja hoor een flinke dochter Morgan, van 3.390 gram ben nog altijd emotioneel ervan, het was een superbevalling, want in een kwartier was ze er… :shock:
ben zooo fier dat ik er bij mocht zijn he!!!
moest dit even kwijt…
toen ik thuiskwam een Lieke die steeds naar haar mama lag te zoeken :mrgreen: en toen een hééél brede grijns toen ze mij zag, dus ikke weeeer hééél blij :lol: :lol:
en toen hebben we maar besloten om te gaan barbequen (nogmaals :mrgreen: )
en mijn ouders zijn hier nu om te aperitieven :drool: :mrgreen:
dat klinkt wel als een lekker leventje hoor voor de zondag…
en wat fantastisch dat je de bevalling van je vriendin hebt meegemaakt en ook nog gefilmd ! goed van jou zeg… super !
Marike
@Zonneschijn wrote:
Minni, ik zie zojuist staan dat je vandaag weer een echo had. Vertel
Wat lief dat je eraan dacht!
Echo was weer goed!!!
Mn kindje heeft de neus van mn andere kind hihi. (en van hun vader)
http://smg.photobucket.com/albums/v722/minnima/?action=view¤t=druifje17w1d.jpg
En deze week druk geweest met Giulian zn nieuwe kamer. Ben echt megatrots op t resultaat.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51206&postdays=0&postorder=asc&start=690
Zal hier geen foto’s plaatsen. ;)Wauw Lynn daar kan ik wel jaloers om zijn, aanwezig mogen zijn bij de bevalling van je vriendin. Gaaf zeg.
Ik mag niet eens het geslacht weten van het kind vanmn vriendin, een bevalling hoef ik dus helemaal niet op te rekenen, denk ik. :roll:
Lekker dat het goed gaat met de meiden.
@Anne: fijn dat je het los kan laten. :thumbup: Knap!
@Cathelijne: hoe ist met je?
minni wat een SUPER kamer hebben jullie gemaakt voor Giullian zeg!!
en wat een gaaf bed!!!
marike inderdaad voor een zondag best een rare dag geweest, kvond het super om er bij te zijn, maar eigenlijk was het wel beetje confronterend ook maar ik heb me er doorheengeslagen, door alle geluk en liefde die in de lucht hing, ik mocht haar zelfs na 10 min al es vasthouden, ik stond helemaal te beven en te wenen :lol: dat ik haar al terug gaf, omdat ik bang was iets te misdoen :doh: en zelf een baby in huis hebben :lol:
wij hebben het nooit verzwegen voor elkaar het geslacht, ik mocht zelfs de naam weten want heb haar doopsuiker gemaakt voor haar