Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

:clap: :clap: Marielle, wat een topprestatie!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Jel, Super hoor :thumbup:

Chantal, Mooie avatar :inlove:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

men wat een verschil he marielle!!! :shock: k’vind het alvast super voor je hoor!!! :-* je staat er zo stralend op ook he :inlove: :inlove:

inderdaad Chantal mooie avatar hoor!!! wanneer kom je nog es Jasmijntje showen???

Chantal idd mooie foto in je avatar en die twee vlindertjes zijn ook mooi en treffend ! En Jel écht super hoor ! Van binnen was je altijd al super hoor en dit dit is gewoon een stuk mooier en gezonder en ik ben nogmaals trots op je ook al ken ik je niet persoonlijk, WOWWWWWWWWWWWW

Voel je je al anders van buiten ?? Moogt best trots zijn hoor ! :lol:

Marielle: jeetje wat een verschil zeg! Met recht dat je daar trots op mag zijn hoor!! :-*

Moge

Nou dank jullie wel dames, ik voel me goed met het afvallen nu wat minder want ik ben ziek heb griep ja de weerstand is wel minder. Maar ik kan veel meer dan eerst en dat is gewoon zo fijn.

Chantal lieve avatar van je meisje, hoe is het met haar?

Foto’s van Suutje en onze uhh mijn buik, hier:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2546978#2546978

(hopelijk werkt het)

ps binnenkort ook es mijn hoofd hihi

Heb net een sms van Patries gekregen…ze wordt vandaag al geopereerd :shock: .

Nóg een dag eerder :shock: .

Hee dat is fijn, scheelt een dag zenuwen!

@marielle: wauw zeg, nu al 32kilo kwijt?

Is echt goed te zien! Tot hoever wil je gaan? Zit er eigenlijk ene stop op, na zo’n ingreep?

Ik ben n aantal dagen weggeweest, dus ik had veel gemist.

@Viola, wat n ellende voor je meisje. Beterschap hoor.

Ben blij dat het met jou ietsie beter gaat.

@Cathelijne: denk je niet dat het de verwerking is die nu opgang komt? Lijkt me helemaal niet gek. Tot nu toe was je druk bezig met je lichaam op orde te krijgen en nu dat beter gaat, krijg je alsnog de klap voor je kanis. Laat je niet gek maken door ideeën van “het is al zolang geleden”, want ten eerste is dat niet zo en ten 2e heb je het verschrikkelijk voor je kiezen gekregen. Niet alleen je gezonde dochter verloren, maar ook nog je toekomstvisie. En natuurlijk die afschuwelijke lichamelijke nasleep.

:hug:

Ik vergeet nu iemand, weet het zeker…

Sorry!

Idd dat scheelt een hoop met zenuwen :mrgreen:

Patricia, Sterkte en veel succes vandaag :thumbup: (nouja, dat succes eigenlijk voor de chirurg die je moet opereren :wink: )

Kom ff hai zeggen

haiiiiiiiiiiii

Voel me zo niet fit dus volgende keer meer. :-*

Patricia: Dat is nog eens mooi nieuws!!! Sterkte!! :thumbup: Enne…op naar het volgende mooie nieuws!!! :pray: :wink:

Lieve meiden,

Thanks voor de lieve reacties over mijn avatar. :-*

Ik show Jasmijn vooral bij nov. mama’s 07. :shifty: :wink:

Zijn er trouwens dames die het volgende kletstopic zien zitten??

Mama’s van een engeltje en bengeltje(s).

Door de komst van Jasmijn zijn er toch weer zoveel andere dingen waar ik tegenaan loop. En ik kan me voorstellen dat het voor de andere mama’s hier…die net zwanger zijn of nog niet zwanger zijn…niet met die dingen bezig zijn.

Alle reacties zijn welkom! :wink:

Liefsssss

Patricia hoe is t meis :hug:

Jel :shock: WOW Ge-wel-dig meis :thumbup:

Chantal ik heb wel intresse :wink:

Hier geen nieuws. Vandaag gewoon gewerkt en morgen ook weer :?

Met Fieke gaat t maar we zien maar heel gestaag verbetering en ik ben t n beetje beu :oops:

Ik ga zo Fieke uit bed halen, eten geven en medicijnen en dan ook lekker zelf met n goed boek mn

bedje in dus welterusten :-*

Chantal ik zou zeggen, aanmaken die hap en we zien vanzelf of er genoeg animo voor is toch?!

Minni ik denk dat je helemaal gelijk hebt!

Patricia vandaag al geopereerd, wow snel man! Nou helemaal fantastisch, dan heeft ze het nu al achter de rug en mag ze vooruit gaan kijken! :inlove:

Jel, beterschapjes!

Hier alles rustig (nou ja, rustig… stuiterde zojuist van de trap, dus hou me nu vanzelf wel rustig haha, stijf!!!)

Chantal, ik heb ook wel intresse. Zal ik gewoon een topic openen en dan zien we daarna weer wel :wink:

Ik edit deze zometeen dan wel met de link

edit: de link

Viola, Beetje beu? Ik zou het allang beu zijn :? Dus nu waarschijnlijk een beetje veel beu :frowning: :hug:

Lekker vroeg naar bed. Ikke ook, ik ga lekker in bed nog tv kijken :smiley:

Marielle, Hoi :mrgreen:

Ik kan me goed voorstellen dat je je zo niet fit voelt. En dat terwijl je juist zoveel bent afgevallen. Misschien daarom ook wel :think:

Kun, of mag je inmiddels ook sporten? Klinkt misschien raar en als je futloos bent is dat waarschijnlijk wel het laatste waar je aan denkt. Maar daar krijg je toch juist weer energie van.

Voor nu: :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Het sporten gaat redelijk krijg er idd wel wat meer energie van, vind het alleen echt niet leuk echt niet. Ach en dit gaat ook wel weer over, mijn lijf is gewoon weer op heb ook iets teveel meegemaakt de laatste paar weken.

Jammer dat je het sporten niet leuk vind. Soms is het ook even zoeken naar iets wat je wel leuk vind. Dat is toch belangrijk als je het vol wilt houden.

Evelien: goed plan!!! :thumbup: :lol: :mrgreen:

Marielle: :hug: ALs ik bij je in de buurt woonde kwam ik even een heerlijke smoothie brengen met heeeeel veeel vitamientjes!!! :-*

Hou je taai!! :wink:

Liefssss

Cathelijne, ik had je berichtje gemist. Ik was zelf ook al aan het typen :lol:

Au, stuiteren op de trap is geen goed plan. :o :hug: Doe zeker maar ff rustig aan en hopelijk kom je morgen je bed uit. Van zoiets kun je behoorlijk spierpijn krijgen.

Cath: aiai da’s niet fijn… :hug: voor je blauwe plekken

Marjel: beterschap

Patries spoedig herstel !

Iedereen: :zzz: weltrusten alvast !

p.s. Wat vonden jullie van ons bengeltje ? zie vorige pagina :0)))

Marike