Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Oei sterrenmama, klinkt idd heavy !

Sterkte en dikke knuf :hug:

Tante polla ook dikke knuf :hug:

en alle anderen die het nodig hebben of gewoon zomaar :hug:

Zei ik hier nog net hoe goed het allemaal ging ?, Oh wat kan een mens zich soms vergissen… heb net een minder, en zwaar nachtje/dagje achter de rug… manlief was er van tussen gegaan, vanwege dat hij het even niet aankon om in de troep (viel reuze mee en hij kwam uren eerder thuis, ik was moe en lag even tv te kijken boven maar dit doet er eigenlijk niet toe) thuis te komen… lekker dan… ook net een enerverend (maar niet heus) onderonsje met sm (schoonmoeder) gehad, hier moet ik wel even van bijkomen, maar dat is bijzaak. Manlief is weer thuis en omdat het voor mij een aloude kwestie is (valkuil jeweetwel geld huishouden etc.) ben ik niet eens verbaasd. Bleuh wat kunnen mannen toch zeuren en laten het maar niet over de sms hebben wat zij zei kan echt niet door de beugel. klaagklaag. .sorry hoor…

:hug: voor mezelf en alle anderen met moeilijkheden die het leven zo nu en dan kunnen verspesten !! bah bah…

ps ben wel redelijk ver in een sollicitatie beland, das wel positief maar nu even heel dubbel.

Aanvulling: ben nu zo goed als aangenomen, kreeg net telefoontje !

Heb gezegd dat ik zwanger ben… spannend, dinsdag eindgesprek als dat nog doorgaat, heb wel zin in deze baan… al was het maar ter overbrugging naar het eind van de zwangerschap… zien we dan wel weer verder, zal lekker afleiden iig…

Liefs Marike

Marike mannen zijn soms ontuitstaanbare wezens.

Maar vertel om wat voor soort baan gaat het

Marike een voorzichtige proficiat met je baan, hoop zo voor je dat het door mag gaan :pray:

Viola wat een narigheid. Hoop dat ze je in het Erasmus goed kunnen helpen. Kun je het wel een beetje behappen wat er nu allemaal met Fieke gebeurd?? :hug: :hug:

Sterre; mn nichtje heeft ook SLE, en een gezonde dochter gebaard. Ze heeft veel problemen gehad in haar zwangerschap, maar het is helemaal goed gekomen. Ze is ingeleidt bij 34 weken omdat het te zwaar voor haar werd, maar dr kleine meid deed het goed En misschien gaan ze binnenkort starten voor een 2e. Dit keer is scheepsrecht lieve meid… :hug:

Begin hier serieus depressief te worden als je het mij vraagt. Kan nérgens van genieten, voel me somber en kil. Slaap gelukkig wel goed, eet ook nog goed maar ik kan niet uit het moeras komen waarin ik zo ongeveer aan het verzuipen ben :wall: :wall:

Sooki is het misschien wil me nergens mee bemoeien, niet iets dat je hulp gaat zoeken die je helpt om dit alles te verwerken. Het is niet niks wat je meegemaakt heb en nog steeds meemaakt.

Jel, ik heb al hulp, mag dinsdag weer heen (maar ja, ik kan daar niet zo heel veel mee… Zoek per dag een uurtje ‘rust’… En hoe hadden ze dat in gedachten met een peuter in huis?!) Ik denk dat het komt omdat er nu wat druk van de ketel is gezien mn lichaam op het goede spoor zit voor herstel. Hiervoor was het ‘vechten’ om te zorgen dat ik geen chemokuur zou krijgen om ervoor te stoppen dat de placenta niet verder zou gaan met functioneren. De kans dat ze die behandeling gaan geven is nog wel aanwezig, maar minder op de voorgrond en denk dat ik nu pas echt toe kom aan mn verdriet.

Oh echt dat zegt mijn haptonoom dus niet maar die is ook echt bezig met mij, zodat ik weer leer handelen vanuit mijn gevoel.

Het is verdomme ook niet makkelijk het is niet niks wat we meemaken, met zijn allen. Voor mij is het straks alweer of nog maar 3 jaar geleden maar nog steeds is dat verdriet aanwezig. Het gemis wordt gewoon steeds erger.

Hoihoi,

Sooki en Jel, vind dat jullie het goed doen en ook goed dat jullie hulp hebben gezocht en Sook bevalt dit niet dan andere hulp toch ? Zelf dacht ik altijd geen hulp nodig te hebben, ws gaan we nu wel iets met relatietherapie doen omdat anders onze probleemjes steeds terugkeren. Wilde me net gaan storten op het aanpakken van mijn eigen Vanishing Twin Syndroom, dit is als je vroeger zelf de helft van een tweeling was, maar alleen bent geboren. Weet dit niet zeker maar alle symptomen die dit met zich mee kan brengen zijn pijnlijk herkenbaar, en zorgen ook voor mijn persoonlijke probleempunten, dus vandaar. Dacht tot nu toe dat ik het altijd zonder hulp afkon, vindt het ook zo westers ofzo om alles maar te bepraten… maar goed dat zal mijn nuchtere aard zijn, en in die zin is het dan wel nuchter en ook praktischer om ‘er iets aan te doen’ waaraan dan ook… we leven tenslotte nu eenmaal in het westen, rel. therapie zal bij ons ook wel veel nieuw verdriet naar boven brengen. ps het is een baan als funct. applicatiebeheerder

Nou fijne dag verder ! tis mooi weer hier, Sunande slaapt (!!! dat doet ze nooit smiddags) en als ze zo wakker wordt zit ze boordevol energie maar wil wel dat ze acht uur weer slaapt… wish me luck haha het geeft ook wel aan dat ze wat tot rust is gekomen… ze sliep al een half jaar niet door en peuters… pfff lekkere dingen hoor :0)))))))))

Marike

Voor ik het vergeet. Ik heb het meetingtopic weer ff ge-upt.

Marike, ik duim voor je dat je wordt aangenomen :thumbup: :thumbup:

Funct. appl. beheerder. Leuk :thumbup: Wat voor applicatie?

Cathelijne :hug: Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier.

Wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik het grotendeels heb kunnen verwerken door mijn gevoelens weg te schrijven. Soms met een kletsnat toetsenbord, dat ik zelfs niet verder kon met tikken. En dan later pakte ik het gewoon weer op. Of begon ik opnieuw, of moest ik gewoon weer wat anders kwijt.

Ik zou ook niet weten met wat ik met andere hulp had gemoeten. Dit werkte perfect voor mij.

Jel, fijn te horen dat je baad hebt met de hulp van de haptonoom.

:think: Heel raar, vanmorgen bij het ontbijt had ik opeens een idee voor ons toekomstig geboortekaartje.

Nee, ik ben niet zwanger, mijn gewrichten (bekken met name) zitten nog steeds niet goed vast en ik wil ook steeds kilos kwijt. (maar dan moet ik niet zo snoepen af en toe :doh: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Sooki; :hug: Bij hielp ontzettend het vooruitzicht dat we ons op een nieuwe zwangerschap zouden kunnen storten (iets wat blijkbaar bij Marjet wat moeilijkheden veroorzaakt, zo zie je maar iedereen is anders).

Maar dat vind ik juist het hartverscheurende bij jou, bij jou is dat vooruitzicht zo onzeker :cry: .

En de twee meiden die hier nog rondlopen, die ons dwingen/dwongen de boel op een rijtje te hebben.

Het feit dat je zelf ziet dat het niet goed is, dat betekent dat je al 10 stappen vooruit hebt gezet.

En bij jou is alles gewoon dubbel zwaar en ingewikkeld, trek aan de bel meid!

Evelien; Ha, ik is nieuwsgierig… :mrgreen:

Moet van jou nog het mini-vlindertje pikken wat volgens mij op jullie kerstkaart stond na het overlijden van Jelte :vlinder: .

Of heb ik nu de verkeerde voor me :think: :mrgreen: .

hoi dames,

ben ik ook nog es, Lieke slaapt nu en tis even rustig nu, ze zit nl. in haar tweede sprongetje en ze heeft er duidelijk meer last van dan de eerste keer…

Viola meis ik hoop voor jullie dat jullie meisje er snel door komt hoor!! en dat je goed verder geholpen wordt in het Erasmus… :pray: :hug: :-* :-

Marielle meis beterschap aan jullie beide!! :hug:

Sterrenmama wat heftig allemaal zeg :shock: ik duim dat alles ok komt meis, maar maak je er niet zenuwachtig in he! probeer toch te genieten ondanks alles, kweet tis makkelijk gezegd…

marjet ik hoop dat je die baan krijgt meis, en goed van je dat je hulp zoekt… :hug: dikke knuffel alvast…

sooki ik heb een vraag maar hopelijk komt het niet te erg of kwetsend over :oops: kunnen ze niet gewoon die placenta en zo uit je buik verwijderen zodat dit achter de rug is voor je? ik voel enorm met je mee en ik vind het zo ellendig dat je nu nog zo moet rond lopen meis… :hug: of heb ik het verkeerd? Het verwerken voor jou is nog zo dubbel nu en soms denk ik dan van kunnen ze jou nu niet gewoon op die manier helpen zodat je dit kunt “bij wijze van spreken maar niet zo bedoeld” achter je kunt zetten in een geheel dan? tis wel goed dat je hulp krijgt en gezocht hebt, maar toch moet je verder he, hoe moeilijk het ook is,je bent een sterke vrouw meis, dat vind ik toch, :-
:-*

Roheryn gefeliciteerd meis :dance: Ik had t gisteren niet gelezen :oops: dus bij deze dan :wink:

Marjet alvast voorzichtig gefeliciteerd met je nieuwe baan :dance: En ja mannen pfffffff

Sookie jammer dat je niet zoveel aan die therapie hebt :hug:

Evelien lijkt me heel raar als je over n toekomstig geboortekaartje droomt. Is t kaartje voor

n meisje of jongen :mrgreen:

Sterrenmama :hug:

Jel dank je wel :-*

Hier gaat t wel :wink: Het is iig weer lekker weekend. Geen duidelijke plannen. Mn boodschappen

zijn binnen en hoef er dus niet meer perse uit :dance: Ik alleen nergens met Fieke naar toe

omdat dat niet mag en ben dus verplicht aan huis gebonden. Ms gaan we wel lekker uitwaaien

op t strand :thumbup: Even alles op n rijtje zetten. Ik beleef geloof ik alles in n roes op dit

moment en n goede lage strandwandeling kan daar ms wel verandering in brengen :wink: Zometeen

komt Joost thuis. Die is al vanaf 15.30 onderweg en belde net dat ie oer 30 min thuis is en dan vertrek

ik naar de friettent voor eten :drool:

We kunnen trouwens pas 9 Juni terecht in t sophia :shifty: en we hebben al voorang gehad :eh:

Iedereen n fijn weekend en geniet van t lekkere weer :dance:

Liefs Viola

Viola, Prettig weekend :mrgreen:

Al zijn jullie al voorgeschoven, 9 juni duurd toch nog best lang. Alhoewel :think: we zijn al over de helft in april, dus het is al bijna mei en na mij komt juni (koninginnedag, hemelvaart, pinksteren… en dan is het al zowat 9 juni :lol: ) :hug:

Ik heb niet over het geboortekaartje gedroomd hoor. Ik was gewoon aan het ontbijten en bladerde door een Wij, die ik nog niet had geopend, nee correctie, bij 1 van de foldertjes die erbij zat. En toen had ik opeens een idee voor een geboortekaartje :mrgreen:

Jongen of meisje, maakt niet uit.

Jolanda, ik stuur je een pb.

:shifty: oja, mijn idee vertel ik lekker niet, want als ik hem ooit gebruik voor ons geboortekaartje wil ik natuurlijk niet dat jullie het al weten :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Heel wijs Evelien :lol: :wink: (nee nee, ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar: )

Bedankt voor jullie lieve woordjes. Moet zeggen dat ik me voor het eerst sinds deze week iets beter voel. Heb dan ook even geslapen vanmiddag, misschien dat ik dat gewoon nodig had om weer even verder te kunnen.

Jolanda, ik blijf altijd hoop houden dat er nog meer voor mij is weggelegd. Misschien is het mn kop in het zand steken en mezelf voor de gek houden, maar ik kan niet geloven dat dit het was…

Lynn: De placenta kunnen ze niet manueel verwijderen omdat ze dan mn hele baarmoeder eruit moeten slopen en dat wil ik weer niet :naughty: (komt omdat hij in de spierlaag zit ingegroeid ipv het baarmoederslijmvlies) Maar hij is goed aan het afbreken. Verloor zomaar vorige week een stukje :sick: Heel smerig maar was er toch content mee, het is alleen maar een goed teken (en ze hadden nog zo gezegd dat ie er niet uit kon, kun je nagaan! Als ze dat al fout hebben, heb ik geen reden de hoop op te geven, toch?!) :oops: .

gog meis tis toch wel heftig allemaal he voor je, en vooral het feit dat alles zo dubbel is he, maar kben blij voor je dat hij toch loslaat zo kun je weer wat moed samensprokkelen…ik hoop zo voor je dat alles ok komt :hug: :-*

Evelien ben ook niet nieuwschierig hoor :mrgreen: :liar:

Viola waai jij maar es lekker uit meis!! zal je goed doen :hug: heus voor je 't weet is het 9 juni, de tijd gaat soms veel te snel, behalve als je moet wachten :?

Bieke hoe is het met jou meis???

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2543208#2543208

:shock: Tjemig Jel :shock: , wauw!!! :dance:

Mariëlle!!! wow!!! :clap: :clap: :dance:

super Jel :dance: :clap: