hier gaat alles ok Lieke doet het prima en lacht zich een beuk om mijn gekke bekken die ik met plezier voor der trek :oops: :mrgreen: :mrgreen:
minni je avater vind ik zo mooi he, is dat Giullian?
Anne sterk van je meis!! :hug: :hug: :hug: tis moeilijk maar doe nu maar even andere dingen tzal jullie deugd doen, en wie weet ondertussen… :-* :-
marike fijn dat je hummeltje proper is overdag, hier was het ook zo, toen verhuisden we en ik had toen sinds een maand ander werk, kmoet wel zeggen dat het een hele aanpassing was, twas net een nieuw leven dat ik instapte, maar het heeft wel een en ander recht gezet hoor…
en nu nog een klein jaar en dan gaan we terug verhuizen, maar dan is het wel de laatste keer hoor,… :mrgreen: en wie weet gaan we dan weer voor een brusje… :shifty: :mrgreen: :mrgreen:
Sooki meis :hug: :hug: ik begrijp je maar tis ook waar wat patricia zegt… tmoet vast ook vervelend zijn met je pijn die blijft aanhouden he… :hug: :hug: :- :-*
Patricia dank je meis :hug: Gelukkig kan ik wel genieten van mn gezin, heb 2 heerlijke mannen. Heb echt momenten dat ik helemaal neit stil sta bij het verlies van mn dochter, en echt kan lachen en genieten van het moment waarop ik leef. Maar heb ook momenten dat ik mezelf afvraag of het ooit beter zal worden, of ik heir ooit mee om leer gaan. Het is hier allemaal niet echt stabiel. Ik voel me óf goed, óf uitermate slecht. Zit geen middenweg in, heel frusti!!! Nu helpt het ook niet dat ik voor het eerst menstrueer. Hormonen zijn al lekker door de war en dan dit verdriet erbij zorgt ervoor dat ik mezelf wel helemaal tegen een muur kan werpen
Ow meis, het is net alsof ik mijzelf zie schrijven… En ja het duurt ook nog wel 3 maandjes voordat echt alle hormonen uit je lijf zijn verdwenen… En tot dan zal het een rollercoaster zijn :sick: … Daarna zal het, tenminste dat was in mijn geval zo, iets minder heftig worden allemaal… Dan wordt het wat meer te behappen allemaal, want die hormonen die doen je echt geen goed :roll: …
Maar niet doen hoor, jezelf tegen een muur werpen krijg je van die lelijke plekken van :mrgreen: .
Ik ben blij te lezen dat je lekker van je gezinnetje kan genieten. Geef je kleine man een extra knuffel van mij vandaag :-* .
Liefs patricia :-*
Patricia dat is het nu juist ook; mn situatie is zo stom, dat ook over 3 maanden mn lichaam niet hersteld is fysiek van de zwangerschap en bevalling. Het duurt allemaal 10 x zo lang als bij elk ander en ik wil niet langer ‘bijzonder’ zijn. het is te gecompliceert. Nog elke 2 weken (en vaak, elke week eigenlijk) kom ik op controle, elke week die stomme confrontaties weer. En eigenlijk moet ik me sterk voelen, want mn lichaam doet het zo goed, en tot nu toe sneller dan verwacht. Ik moet blij zijn maar hoe kan ik nu toch in godsnaam blij zijn? Ik word er echt niet goed van. (als je nu denkt, huh, waar heeft ze het over… bij vlinderpraat staan 2 topics van mij, in het ene staat mn verhaal, dan begrijp je het misschien wat beter betreffende mn fysieke ‘gesteltheid’)
Lieve Sooki,
Volgens mij heb ik al iets van jou gelezen, ging dit niet over een vergevorderde buitenbaarmoederlijke zwnagerschap. Ik vond het nogal heftig om te lezen. Bracht voor mij een hoop nare herinneringen terug. Mede omdat het ook rond de 23 weken was gebeurd… ALs je het niet erg vind ga ik het vandaag even niet lezen…
Maar volgens mij was het voor jou op het randje als ik het mij goed herinner… En ook iets met een placenta die niet los wilde komen dus die ze hebben laten zitten… Maar als ik jou dus goed begrijp zit die er nog steeds in… Bizar… Wel de hormonen maar een lege buik… Ik snap je… :hug: En ja ik kan me echt voorstellen dat je alles snel, sneller, snelst wilt. maar soms werkt de natuur gewoon niet mee… Ik ben in jou geval alleen maar blij dat je er uberhaupt zo goed bent uitgekomen… Ik snap jou gevoel wel hoor, begrijp me niet verkeerd… :mrgreen:
Ook ik wilde al heel snel weer maar ook dit ging niet ivm mijn gezondheid… Dus wat dat betreft sluiten onze ervaringen best bij elkaar aan… Ik ben inmiddels bijna een jaar verder en kan nog steeds niet echt verder… Daar kan ik zo boos om worden… En dat geeft zo’n gevoel van onmacht…
Liefs Patricia :-*
Patricia ja dat is mn verhaal :thumbup: Vreselijk toch, dat je niet verder kunt terwijl je graag verder wilt! Ik hoop dan ook echt dat er voor jou verandering in komt na je operatie
Hoi lieve dames,
Er is zoveel geschreven de afgelopen 4 weken dat ik niet op alles persoonlijk terug reageer hoor :oops:
Wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven :hug: :hug:
Met mij gaat het redelijk, ben heel erg moe en sinds gistermiddag ook weer heel erg bang en onzeker!
Mis de jongens heel erg en heb veel verdriet, zit echt op een roze wolk gevuld met regendruppels!
Morgen moet ik weer naar de gyn en dan word er ook weer een echo gemaakt!
Heb al een behoorlijk buikje trouwens er is geen broek ddie nog lekker zit dus loop alweer in mijn noppies jeans!
Als jullie het leuk vinden wil ik wel een buikfoto neerzetten in het showforum!
Sooki, ja dat hoop ik ook, maar ik hoop voor jou ook dat je gauw en redelijkerwijs je oude leventje weer een beetje kunt oppakken. Want op deze manier door modderen zet voor jou ook geen zoden aan de dijk en maakt het allemaal zo veel moeilijker… Maar als je eens je ei kwijt wilt kan je me altijd mailen of pb-en hoor… Dat vind ik helemaal niet erg …
Ik ga nu even aandacht besteden aan mijn dochter… Dikke knuf voor jou en tot schrijfs…
Liefs Patricia :hug: :-*
Sterre natuurlijk, showen die hap!! Hoop dat je je na de controle bij de gynaecoloog weer iets beter zult voelen, en vol vertrouwen op een goede afloop! Ook dit kindje wil graag dat jij zijn/haar mama bent :-
Ik ga even wandelen, mn kleine kadet is wakker :inlove:
:-
@patricia13 wrote:
Sooki, ja dat hoop ik ook, maar ik hoop voor jou ook dat je gauw en redelijkerwijs je oude leventje weer een beetje kunt oppakken. Want op deze manier door modderen zet voor jou ook geen zoden aan de dijk en maakt het allemaal zo veel moeilijker… Maar als je eens je ei kwijt wilt kan je me altijd mailen of pb-en hoor… Dat vind ik helemaal niet erg …
Ik ga nu even aandacht besteden aan mijn dochter… Dikke knuf voor jou en tot schrijfs…
Liefs Patricia :hug: :-
:-
ik ben ook wel benieuwd naar die buik :mrgreen: ik ga zo ook even piepen,
ik ga dan ook nog een fototje van Lieke plaatsen met mijn toekomstige schoonzoon :lol: :lol: :inlove: Andres een zoontje van vrienden van ons is verliefd op Lieke, hij is wel nog maar drie jaar en hij zegt “tis mijn Lieke, ik hou van jou” :lol: :lol: :inlove: :inlove: mijn moederhartje breekt hoor als hij dat zegt :mrgreen: hij vertelde onlangs zelfs tegen zijn juf dat hij een vriendinnetje had, en ze vroeg wie? (ze dacht dat het iemand van zijn klas was) neee zegt hij tis Lieke!! :lol: :lol:
@Lynn schattig zeg.
Hier is Giulian ook helemaal weg van een baby “Isolde”. Alle baby’s heten Isolde (ook die in mama’s buik), terwijl hij best de namen weet, maar Isolde vindt ie denk ik ook n mooie naam. hihi
Hij klampt zich ook vast aan dr en wil haar niet meer loslaten, heel schattig.
Mn avatar is idd baby Giulian. Ik had m destijds gemaakt en vind m zo schattig, dat ik m weer tevoorschijn heb gehaald.
Dankjewel voor t compliment. :inlove:
@Patricia en Sooki: :hug:
Heftig allemaal.
@Sooki: je bent weer ongesteld? Wat goed zeg! Gefeliciteerd, want dat is toch ook weer n mijlpaal.
En voor zover als ik t kan inschatten: ik denk niet dat je je kan voorbereiden op de volgende keer dat je verdriet je keihard aanvliegt. Mijn tip (en ik probeer m ook toe te passen): laten komen en gaan zoals het gaat. Maw: janken als je janken moet en lachen als er weer gelachen kan worden. Lekker kort door de bocht he?
Omdat je alle dagen nu zo intens beleeft, lijkt het ook veel langer geleden, maar het is idd nog maar 3 maandjes. Ik herken het, ken die valkuil ook.
Je kan niet anders dan jezelf de tijd geven,vooral omdat er voor jou geen goeie afsluiting is, omdat je lichaam nog de placenta aan t afbreken is.
Wann moet je weer naar t zh? Ik hoop dat ze goede berichten hebben omtrend je placenta de volgende keer.
Ik denk iig aan je.
Hoi dames,
Ben terug hoor, en het is me al met al een behoorlijk heftige dag geweest in het ziekenhuis!
Allereerst was de echo goed, maar heb ik dit keer geen afdrukje, en daar was ik wel sneu om!
Maar Maandag de 28 Aprilmoet ik weer voor een echo en controle en ze heeft me beloofd dat ik dan een hele serie meekrijg :mrgreen:
Verder was mijn lichamelijke situatie zo slecht (hart en nieren) dat ik sinds vandaag dus ascal (80 mg) moet slikken en mezelf dagelijk moet gaan injecteren met fraxiparine (0,3)
Dat was weer effe slikken, maar heb net dus voor het eerst zelf een naald in mijn donder moeten duwen en het viel allemaal best mee!
Ook moet ik nu vaker voor controle en ben ik nu onder controle van 4 samenwerkende artsen in het erasmus die speciaal een protocol voor me hebben samengesteld.
Maandag de 28e moet ik ok naar de afdeling genetica en dat is zo gepland dat het mooi voor de afspraak bij de gyn aan kon!
Morgen word ik gebeld wanneer ik naar de internist en de nefroloog toe moet en dan worden er ook vervolgafspraken gemaakt bij de immunoloog.
Ik moet nog weer terug ook voor een hartfilmpje en wekelijks mijn bloed laten prikken!
Ze hebben me vanochtend zwaar mishandled met bloedprikken.
Ben erg moeilijk te prikken en de 8 keer en derde prikker lukte het pas om bloed te krijgen (9 buisjes hadden ze effe weer nodig!)
Heb nu twee heel blauwe armen en aan de ene arm zit gewoon een bult ter grootte van een half ei!
Ben nog steeds wel wat depressief en verdrietig maar wel een stuk gerust dat ik ons beebje heb gezien en een prachthartje heb zien kloppen!
Dames… dit moet toch gewoon allemaal goed komen… ?
:hug: ik hoop zo dat alles goed voor jullie komt. Maar ff een vraag waarom heb je al deze onderzoeken
Hier ziekenboeg Quillan ziek en ik ziek lig nu lekker op bed met de lap
Hallo lieverds :-* even n ego berichtje
Sorry dat ik n tijdje niet geweest ben :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik ben zelf heel erg ziek geweest :shifty: en met Fieke gaat t ook niet heel erg goed :?
Ik ben gisteren toch weer in t zh geweest. Ik had n vraag en de ka wilde haar toch direct zien, want naar de
symptomen vond ze t toch belangrijk dat Fieke weer gezien werd en wilde ze de niet wachten
tot volgende week vrijdag
Ze heeft me nu doorverwezen naar n kinderlongarts in t Sopfia in Rotterdam voor verder
onderzoek. Het zindt haar niet dat t niet over gaat en wil dat verder onderzocht hebben en zij hebben
daar hier niet de middelen voor. Ze denkt dat Fieke haar stemgleuf :eh: (ik heb n belgische ka dus
er kan iets mis gaan met de vertaling :mrgreen: ) dus de aanhechting tussen de longen en t strottehoofd
te nauw is en dat ze daarom heel vatbaar is. Fieke die heeft nu al weer n week verhoging en hoest als n
zeehond en zit vol met snot. Omdat dr stemgleuf dus te nauw is kan ze dit niet kwijt.
De behandeling is of t vergroeien met 3 jaar antibiotica of opereren en dat heeft wel mn voorkeur. We kunnen
er maar vanaf zijn, maar dat zal n brochoscopie uit moeten wijzen.
Ik was gisteren dus ook totaal op en had geen puf meer om hier langs te komen. Ik weet t t
is geen excuus, maar hoop wel da jullie dat begrijpen.
Ik ga nu even de foto’s afmaken en n nieuw deel openen en ik hoop dat t nieuwe deel ons betere
tijden gaan brengen Als ik daar mee klaar ben dan kom ik alles bijlezen, want er is weer lekker
gebept :thumbup:
Lieverds dank je wel voor jullie mee leven en ik kan ook niet zonder jullie en ik hoop dat
ik in wat rustiger vaarwater kan komen om hier weer volop lief en leed met jullie te delen :-*
Liefs Viola
Nee dat snappen we niet Muts.
Tuurlijk snappen we je meis, ik hoop echt dat ze in Rotterdam iets voor je meisje kunnen betekenen.
Meid, ik hoop zo dat ze je in Rotterdam verder kunnen helpen. Dit gemodder is ook neit vol te houden. Heel veel sterkte. :hug:
@marielle wrote:
:hug: ik hoop zo dat alles goed voor jullie komt. Maar ff een vraag waarom heb je al deze onderzoeken
Hier ziekenboeg Quillan ziek en ik ziek lig nu lekker op bed met de lap
Omdat ik S.L.E. heb… en er een sterk verband staat tussen mijn ziek zijn en het sterven van onze jongens!
Alleen is het nu zo dat ik “toevallig” tijdens deze zwangerschap heel erg ziek ben geworden, en problemen heb gekregen met mijn hart en nierfuntie’s.
Ook heb ik momenteel erg veel last van mijn spieren en gewrichtten en kan ik erg weinig alles kost me heel veel energie en diirdat mijn hart me nu in de steek aan het laten is ben ik dubbel zo snelmoe.
Ik slaap gemiddeld 10 tot 12 uur per nacht, en als ik 3 a 4 uurtjes wakker ben moet ik alweer mijn bed in… en zo leef ik de dagen door momenteel.
Daar komt nog bij dat ik behoorlijk last heb van zwangerschapmisselijkheid de hele dag en nacht door en ook dit breekt me op nu!
Beterschap voor jullie 2tjes!!
heftig zeg :hug:
Viola: je hebt pb! :hug: :-*
Roheryn: GEFELICITEERD!!! Je bent zwanger!!! :dance: :dance: :mrgreen:
Hoe voel je je?
Liefs chantal :vlinder: :vlinder: