Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Roheryn, een kleine proficiat alvast!! :-*

Roheryn ik hoop voor je dat die streep morgen heeeeeeel dik is :mrgreen: alvast een voorzichtige proficiat!!!

Bieke nog een gelukkige verjaardag meis!! :oops: beetje laat, maar alvast nog een dikke proficiat, hou je het nog uit meis??? met je platliggen?

hier alles ok, Lieke doet het prima en doet niet anders dan brabbelen… :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Roheryn, :thumbup: duim voor die dikke streep en :pray: voor die 75% kans dat brusje geen spierziekte heeft.

Een voorzichtig :dance: hier dan ook :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Oh Roheryn kleine felicitatie meis, spannend gaat het weer worden voor jullie dan. Wanneer gaan ze het dan weer onderzoeken?

Roheryn hier vandaan ook vast een felicitatie ik duim voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik heb goed nieuws ben gebeld door de zorgbemiddeling betreffende mijn galblaasverwijdering… En ik kan de 22e april al terecht dus volgende week ben ik er ff niet… Dan weten jullie dat… :wink: :mrgreen:

En dan op naar een gezondere toekomst en hopelijk een brusje… :thumbup: :pray:

Liefs Patricia :-*

super he dat is snel

Patricia, wat een simpel telefoontje al niet kan doen :thumbup: Succes volgende week en je herstel daarna.

En dan :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: snel weer zwanger :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Patricia wat ontzettend fijn zeg!!! :inlove:

Ja perfect he meiden. Ik moet er wel voor naar utrecht maar ja als dat het enige is… Ik moet 1 dagje blijven en mag de volgende dag alweer naar huis… Wel met verplichte bedrust natuurlijk voor 3 a 4 dagen… Maar das ook te regelen…

Liefs Patricia :-* :mrgreen:

Patricia: fijn dat je zo snel toch terecht kunt. Sterkte alvast!!

Die testen die ik eerst gebruikte was heel raar, als je hem moet aflezen is ie heeeeeel licht positief (moet je echt heel goed kijken) maar als je een minuut of tien later kijkt is ie vet positief. Ik vertrouwde het niet en heb dus de tests gehaald die ik altijd gebruikte. En die is duidelijk (alhoewel nog wel lichtjes) positief! Dus het zal wel goed zijn… Als nu verder ook alles goed gaat krijgen we een kerstkindje. Erg blij (heb gelijk de banner maar bijgewerkt…staat wel stoer)

SUPER ROHERYN!!! :smiley: :smiley: :thumbup: :clap:

ik had ook die banner :mrgreen: mss naar het eind toe een banner met kerstboompjes :mrgreen: :mrgreen:

patricia wat een leuk nieuws voor je dat je zo snel terecht kunt he!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hoe is het met de andere dames? :-* :-*

Met mij goed Lynn, met jou ook?

@Patricia: wat goed!!

Goed dat je gebeld hebt meid!

@Ro: hee fantastisch, gefeliciteerd meid.

En nu zal ik duimen voor n goeie uitslag. Ik denk dat je een punctie gaat krijgen tzt?

superleuk voor jullie Roheryn! :inlove: :dance:

hier alles oke, ongi loopt alweer af en we hebben besloten het even rustiger aan te gaan doen.

het is weer lekker weer buiten, ga zometeen ook hardlopen en er is meer dan alleen onze kinderwens…

we weten altijd ongeveer wanneer mijn ei springt (altijd exact 14 dgn na mijn ongi) en we zien wel per maand of we er wel

of niet gebruik van maken…even wat rust creeëren…

liefs Anne :-*

Roheryn joehoe!! Gefeliciteerd hoor meid!

Anne, heel knap van je, respect hoor! Want het is allemaal al moeilijk zat :hug:

Gewoon lekker op je gemakkie seksen de hele maand door, dan komt het vanzelf goed. Je tante heeft gedroomd van een kerstbeeb, jammer dat het jaartal er niet bij vermeld werd, maar je kindje komt nog hoor! Ben er zeker van. :wink:

ps wat ik hierboven schrijf is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, dus evengoed knap hoe je er vandaag weer tegenaan kijkt, Anne. :-*

ff klagen hoor, heb zo’n buikpijn ben dat zo’n beu :evil: om nog maar niet te spreken over het verdriet dat ik voel -> moet ik nu zo de rest van mn leven door, met het verdriet om mn kind dat hier niet kan zijn. Hoe vul je de leegte, hoe laat je het verdriet los, hoe laat je je kind los. Word er knettergek van :wall: :cry:

Sooki: dikke knuffel, :hug: voor je :vlinder:

Patries: dat is fijn nieuws, sterkte en een spoedig herstel !

Roheryn: fijn al die streepjes !! Hoe meer streepjes hoe beter, het valt bijna niet te geloven soms… maar het klinkt qua test goed nu en heel veel sterkte met het vervolg !!

Alle anderen ook een knuffel :hug:

Hier alles ok, kind zindelijk :lol: (overdag dan heh), man op cursus :smiley: morgen 2e en 3e gesprek voor een nieuwe baan… (daarover gemengde gevoelens ivm de thuissituatie ivm het slapen van Su dat net weer meestal goed gaat)… dus tja het leven raast verder… Eergister schrokken manlief en ik een beetje want de banner die op mijn bureaublad staat gaf aan dat het nu 7 maanden is met Elja… heb deze maand niet eens stilgestaan bij de 14e, maar dat was eerlijk gezegd al steeds zo… en dan zijn er nog zoveel andere datums (dag van overlijden alhoewel niet off. vastgesteld, geboortedag, crematiedag, uitgerekende datum, laatste controle…) wat dat betreft ben ik blij met mijn slechte geheugen… hard gezegd dan heh… de vorige maand had ik het er wel zwaar mee maar ook omdat ik met alle kinderen bezig was behalve…, dat vond ik denk ik het ergst. Soms zit ik hier wel best mee maar aan de andere kant past het ook wel weer bij mij en hoe ik ben. vooruitkijken en positief denken. er mag best eens een minder dagje tussen zitten dan toch… over de gehele linie ben ik best gelukkig en dat willen onze engeltjes denk ik ook het liefst, dat we gelukkig kunnen zijn met wat we hebben. In september zal het allemaal wel helder terugkomen en zullen we er ook misschien wel volop eraan herinnerd worden door onze naasten, maar dan staat ook ons beebje alweer bijna gepland om geboren te worden, dat is wel een rare gedachte maar wel heel fijn en iets om naar uit te kijken naast alle andere leuke ontwikkelingen (nieuw huis, misschien nieuwe baan) !

Het gaat hier dus best goed !

Marike

:-* :hug:

voor iedereen die het nu ff gebruiken kan

Marike wat voor baan zoek je?

Lieve Sooki :hug: Heel herkenbaar hoor hoe je je voelt…

Ik begin nu weer tegen de aankomende maand op te zien, de maand waarin het vorig jaar allemaal mis ging… Het grijpt me nu weer meer aan dan de periode ertussen in… Maar voor jou is het pas 3 maandjes geleden hoor… Dus het is niet zo gek dat je je zo verdrietig voelt…

Ik kan alleen zeggen de pijn en het verdriet slijt wel een beetje maar je kind loslaten tja dat doe je denk ik nooit…

Maar sta er wel bij stil dat je ook nog je gezinnetje hebt… Ik was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met het verdriet het waarom en hoe en het eventueel weer zwanger worden, dat ik vergat dat ik nog zoveel moois heb om van te genieten… En dat mijn verdriet daarnaast gewoon een bestaansrecht heeft.

Dit heeft een van mijn lieve forumvriendinnen mij kort geleden op vriendelijke wijze maar wel zeer duidelijke wijze duidelijk gemaakt… En daar had zij helemaal gelijk in…

Meis het verdriet blijft maar wordt zeker minder, maar komt met bepaalde gebeurtenissen gewoon ook weer keihard terug… Wees daarop voorbereid en luister naar jezelf…

Ik hoop dat je hier iets aan hebt… Ik leef met je mee :hug: …

Liefs Patricia :hug: :-*