Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

ja we moeten wel he…ooit zal t toch eens lukken??? :pray: :pray:

Natuurlijk lieverd :hug: het zal zeker lukken meis, je geduld wordt alleen wel op de proef gesteld… :hug:

ja dat is zeker zo ja…maargoed even deze week door en dan gaan we er weer flink tegenaan :inlove:

He meis ik had nog zo voor je geduimd en gehoopt :hug: … Ik ga nu weer duimen voor de volgende maand… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Liefs Patricia :-*

Dank jullie wel allemaal! :-

@Anne wrote:

Doe je er nog iets byzonders aan vandaag??

Ik hou al 21 weken platte rust meid dus veel bijzonders dan taart eten kan ik niet doen helaas… :wink: :-

@Marjet wrote:

Hoeveel lentes ???

Héél oud hoor :liar: , 23! :lol: :wink:

Anne, wat jammer meid maar het zal zeker weten wel een lukken hoor… :hug: :-*

ja t zal vast eens lukken…

heb weer last van kleine stolseltjes nu dus ms is t eitje wel bevrucht geweest alleen niet goed genesteld…

heb je een fijne dag gehad Bieke… 23 lentes :liar: hihi

balen meis :hug: :hug: gaat echt lukken hoor

Bieke nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad

Anne meis dat wondertje komt echt maar heb geduld meis, nogmaals ik weet hoe moeilijk dat is maar echt heb geduld.

Bieke nog gefeliciteerd meis.

Cathelijne fijn die opmerking oh heb ik ook wel eens gehoord, ja zei ik en vertel mij die reden dan eens. Leg mij maar eens uit waarom zij hier niet mocht blijven bij mij ze hadden het hier ook super gehad onze vlindertjes.

@Bieke: gefeliciteerd!

@Sooki wrote:

Vanochtend bij de kapper zei ze tegen me “Alles heeft een reden” Treedt dan zo ongeveer buiten mezelf als ik zo’n opmerking hoor… wat is hier dan de reden van? Vertel mij dat is… Poeh,… moest er even aan denken weer nu… hoe haalt ze het in dr hoofd… :snooty: (zal wel weer troostend bedoeld zijn… zat naast een zwangere die flink aan het zuchten en steunen was dat ze nu geen filet american kon eten en dr buik zo zwaar was (echt een klein lief buikje waarbij ik gelijk dacht, over 2 maanden mag je starten met zeuren :lol: als ie groter is) en dat ze hoopte gelijk weer in dr oude kleren te kunnen want was toch wel een verschrikking dat dit nu niet kon en ik kón het gewoon niet aanhoren )
Lekker he. Soms klinkt het zo dom, klagende zwangeren.

Ik heb zelfs es iemand erop aangesproken. Die klaagde steeds en steeds en ik zei toen dat ze juist moest bedenken wat een mzzl ze had dat ze dit meemaakte, dat het niet vanzelfsprekend is en het niet voor iedereen is weggelegd. Zo gemeen om dat gezeik te horen als t nergens over gaat en ze zichzelf desnoods de put inlullen, terwijl je hartje zo groot en leeg is. Verdorie.

Wat betreft die kpper: Voor mijzelf heb ik al mn mk-en een plaats kunnen geven, maar met Sanne* snapte ik het ook niet: waarom ging het nú fout en waarom zo laat? Hier was voor mij geen touw aan vast te knopen. De mk-en heb ik een reden kunnen geven (al had ik liever de kinders gehad natuurlijk).

Nu hebben we meer antwoorden en heb ik die vragen niet meer. Dat scheelde wel hoor.

@Anne, wat balen joh! Echt balen gewoon!

:hug:

Druk weekend gehad, eindelijk weer es met t gezin bezig geweest.

Giulian heeft waterpokken en ligt nu te kermen: aaaaaandaaaacht!

Ach arm jochie, je zal je zo maar voelen. :wink:

Ik moet maar weer es gaan troosten.

Jeej wat voel ik me ontzettend dom…

Ik had vorige maand gereageerd en kreeg maar geen reactie’s erop en erna… snapte er niet zoveel van eerlijk gezegd :oops:

Blijkt dat er al 4 weken een nieuwe topic is en dat heb ik helemaal over het hoofd gezien!!! :oops: :oops: :oops:

anne jammer, hou moed meid… kunt het ook ‘te graag’ willen en dan is de teleurstelling steeds zo groot heh omdat je eigenlijk alleen nog maar met zwanger worden bezig bent. Al herkennen wij hier allemaal heel erg het gevoel denk ik om iets goed te willen maken… dikke knuffel voor jou :hug:

rustig aan en misschien toch alvast die afspraak inplannen waar je over sprak ?

sterkte ermee !

Sterre vroeg me al af waar je bleef eigenlijk :mrgreen: Hoe gaat het met je, voel je je goed?!

Minni, inderdaad. als je vragen beantwoord zijn, moet het anders voor je voelen. Hier nog zoveel onbeantwoordde vragen… ik word er soms simpel van.

@Marjet wrote:

anne jammer, hou moed meid… kunt het ook ‘te graag’ willen en dan is de teleurstelling steeds zo groot heh omdat je eigenlijk alleen nog maar met zwanger worden bezig bent. Al herkennen wij hier allemaal heel erg het gevoel denk ik om iets goed te willen maken… dikke knuffel voor jou :hug:

rustig aan en misschien toch alvast die afspraak inplannen waar je over sprak ?

sterkte ermee !

hoi Marjet, ja sinds de geboorte van Manon :**: willen we niks liever dan opnieuw zwanger worden…

maar heb vanavond fijn gesproken met manlief, en we gaan proberen het iets los te laten en maar zien wat er van komt

Eens kijken of t lukt…want het zeggen is 1 ding het doen is 2…

liefs Anne :-*

Anne als je je realiseert dat je er teveel mee bezig bent, heb je al 1 stap gewonnen! :hug:

Anne: blij dat je zo reageert ! Laat het los en hou hém vast dan komt het goed… ! :lol:

jullie zijn lief!!! :inlove: die vent van me laat ik noooooooooit meer los!!! :snooty: en we gaan gewoon een weg zoeken…

een manier vinden om minder gefocust te zijn op t weer zwanger worden… en die is er vast!!!

dikke knuffel Anne :-*

Anne :hug:

Sterre :lol: Alsof er hier 4 weken lang niets geschreven zou worden :mrgreen: Hoe is het met je?

Minni, :hug: voor Giulian.

:think: Ikzelf heb eigenlijk niets te melden.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Volgens mij ben ik zwanger… :smiley: :smiley: Heb vanmorgen een test gedaan, en als je heeeeeeel goed keek zag je een tweede streepje. Heb er nog twee liggen, dus morgen doen we hem over…

Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Dan alvast een voorzichtige “gefeliciteerd” van mij:

Gefeliciteerd meid!!

Streepje is streepje!

Giulian is vannacht lekker bezig geweest: hij kruierde door t bed (ons bed) om zn jeuk n beetje te schuren. Ik ben de hele nacht aan t wrijven geweest, dat scheelde jeuk. Sneu he?

Ik hoop dat het vannacht minder erg is.