ja innestelingsbloed dat is ook vaak een beetje bruinig… sorry hoor, laat maar even weten of het is doorgezet. meid we hopen het zo voor je… !!!
:hug:
een half jaar… tja eerste maanden kan het nog best ontregeld zijn hoor !!
die afspraak zeker maken… en die testen meid ik herken het zo… hier vijf testen gedaan en ik adviseer clearblue digital… heb er hier nog twee over… maar is niet zo proper om ze op te sturen denk ik, het is een apparaatje waar je dan een teststrip in doet of i.d. zit allemaal netjes verpakt maar het is toch in contact geweest met elkaar en dus met mijn urine… sorry hoor maar wilde er graag iemand blij mee maken… als je zelf zo’n houder hebt ? dan kan ik het wel opsturen evt… (wie o wie)… durf mijn schoonzus niet te vragen ze laat zich niet zo uit over hoe en wat… zij zijn met iui bevrucht… is jammer dat ze er niet veel over kwijt willen… zal er toch eens naar vragen want ik ben zo nieuwschierig ! hier kunnen we er lekker veel over praten gelukkig en meeleven…
Ga voor die donkerblauwe streep meis en excuus als het toch echt niet is gelukt… maar blijf positief !!!
Erg hè, zo nieuwsgierige aard :lol: Nou ja, heb ook veel zwangeren in mn omgeving dus kan het toch niet van me afsluiten. Ben allang blij dat dit kindje gezond en wel op de wereld heeft mogen komen…
Vanochtend bij de kapper zei ze tegen me “Alles heeft een reden” Treedt dan zo ongeveer buiten mezelf als ik zo’n opmerking hoor… wat is hier dan de reden van? Vertel mij dat is… Poeh,… moest er even aan denken weer nu… hoe haalt ze het in dr hoofd… :snooty: (zal wel weer troostend bedoeld zijn… zat naast een zwangere die flink aan het zuchten en steunen was dat ze nu geen filet american kon eten en dr buik zo zwaar was (echt een klein lief buikje waarbij ik gelijk dacht, over 2 maanden mag je starten met zeuren :lol: als ie groter is) en dat ze hoopte gelijk weer in dr oude kleren te kunnen want was toch wel een verschrikking dat dit nu niet kon en ik kón het gewoon niet aanhoren )
Cathelijne, ik herken dat ‘jezelf pijnigen’ hoor met zo’n dingen.
Het is sterker dan jezelf maar ik kijk bijv. ook eens op het showforum van de november 2004 mama’s terwijl ik daar helemaal geen contact of band mee had maar toen was ik uitgerekend voor Robbe en dan kijk ik naar al die kindjes en hoe groot ze al zijn, wat ze allemaal al kunnen en doen enz… en ja dan moet ik ook huilen en tóch is het sterker dan mezelf om af en toe eens zo’n dingen op te zoeken…
‘Alles heeft een reden’, daar geloof ik ook niet in, nee, echt niet, … ik kan me aan geen kanten bedenken waaróm Robbe* van ons afgenomen moest worden… :evil:
Anne, Helderbloed is niet goed, oud bruin bloed kan van alles betekenen. Dus ik duim nog ff voor je door :thumbup: :thumbup:
Cathelijne, Gezellig naar de kapper En dan ook nog zo’n confrontatie, jak.
Heb je je ingehouden of geconfronteerd met de vraag dat ze je de reden dan wel eens mogen uitleggen. ( :oops: ik doe het eigenlijk nooit, maar soms achteraf vraag ik mij af waarom ik dat niet gewoon eens doe)
( :x En hopelijk dat die andere zwangere het gesprek dan ook hoort om haar eens op de neus te tikken met het feit dat ze gewoon moet genieten van de zwangerschap)
Ja hoor, die muts heeft me gehoord en haalde haar neus er voor op. Denk dan, stik er maar in… zwelg lekker in je eigen gezeur en hoop voor je dat je leuker bent als je kind geboren is. Sommige mensen zijn gewoon blind voor het verdriet van een ander. Heel jammer.
Heb de kapster maar niet gevraagd of ze even een nadere verklaring wilde geven :lol: al ben ik toch benieuwd waar ze dan mee aangekomen was… :wall:
tja sommige vrouwen kunnen zo lekker naief en onwetend zijn als ze zwanger zijn… herinner me dat nog wel van sommigen van de gym… pff ergerde me er toen al enorma aan ! ze onderschatten totaal het hele gebeuren… en stonden totaal niet stil bij de mindere kanten eraan… zo lekker onbezorgd zwanger dan heh… is maar goed ook voor hen, en laat ze maar lekker zeuren ze weten niet beter joh… en dat is maar goed ook denk ik… niet iedereen hoeft dit verlies met zich mee te dragen godzijdank, maar soms is het zuur al dat soort opmerkingen e.d. dikke knuffel voor jou :hug: