Anne, ook hier wordt er geduimd! :-*
Anne ook ik duim voor je hoor :hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: …
Nou meiden ik heb vandaag gebeld voor zorgbemiddeling :mrgreen: … Ik word als het goed is binnen 5 werkdagen teruggebeld :shifty: … Dus ben benieuwd misschien kan ik toch nog eerder geholpen worden …
Veel liefs Patricia :-* :mrgreen:
anne meis ik duim enorm met je mee hoor!!! hopelijk ist snel raak voor jullie
patricia, ik hoop voor je dat je snel telefoon krijgt he, mijn duimen draaien ook voor jou hoor!!!
viola ik ben benieuwd naar je kapsel :mrgreen: :mrgreen:
Bieke hoe is het met je???
marjet mooie avater hoor!!! :inlove:
hier doet Lieke het prima hoor, gisteren heb ik haar eerste zonnebril gekocht haha, zo leuk zeg tis zo eentje van baby banz, in limoengroen, tstaat haar super, en zo’n gezichtjes dat ze trok toen ze het aan had, we hebben wel vijf minuten zitten lachen ocharme de meis, ze verstond er haar niet aan :mrgreen: :mrgreen:
meiden wat vreselijk lief van jullie allemaal!!! :-* :-*
heb helaas nog geen nieuws, kon me niet bedwingen en heb zo’n goedkope test gedaan en er is een heeeeeeeeeeeeeeeeel dun
2e streepje te zien maar dan moet je wel heel goed kijken hoor
ik houd t op negatief. Maar nog geen bloed buikpijn of hoofdpijn dus nog even hard doorduimen maar…
morgen als mijn eigen tests er zijn hoop ik nogmaals te testen
boops zijn wel wat meer zeer gaan doen, maarja dat doen ze altijd tijdens ongi… och moet geduld hebben en dat heb ik niet… :wall:
liefs Anne
geen bloed geeft moed, kun je geen foto maken ?
Oooh Anne wat maak je het spannend!! Hoop zo voor je dat het raak mag zijn
Net met Danté foto’s van Quirineke bekeken. Hij kwam zelf aan lopen met het mapje en wees op elke foto de mensen aan die erop stonden, en eindigde telkens met het aanwijzen van Quirine en zei dan “Sus” Zooo lief! Heeft ie nog niet echt eerder gedaan en we hebben 3 x van voor tot achteren moeten bladeren want hij kreeg er geen genoeg van. Klein mannetje, zo lief :inlove:
ooh sookie …
zit gewoon met traanen in mijn ogen nu … muts zie ik ook ben
Anne
Oh Anne spannend meis
Sooki wat lief, ik doe ook altijd met Quillan zwaaien naar de maan of naar de foto van Luna en dan zegt hij ook Luna zus zo lief.
Anne :thumbup: :thumbup: Hopelijk hebben ze morgen je eigen testen weer. Maar een hele dunne 2e streep is toch wel een heel mooi teken
Sooki, Wat lief zeg. Ik ben ook erg benieuwd hoe Tejo in de toekomst ermee om zal gaan.
Patricia, 5 werkdagen :? Dat is dus eigenlijk gewoon binnen een week. Een week wachten… OK, als ze dan maar wel met goed nieuws komen :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
moge
Anne haal ons uit spanning.
Volgens mij ben je gewoon zwanger, een streep is een streep hoor. :mrgreen:
haha nou ik ben nog lang niet overtuigd hoor. Vandaag dag 27 straks ga ik naar de kapper en als we weer thuis zijn hoop ik
dat de post is geweest en ik nog een test kan doen. Vorige maand werd ik vandaag ongesteld, maar had ik de dag ervoor koppijn en een
gespannen gevoel in mijn buik…nu is t meer een raar gevoel onderin…
Ben zo bang voor een grote teleurstelling weer…
liefs Anne
nou toch even snel op de fiets gestapt naar de drogist maar t blijft dat heeeeeeeeele vage streepje waarvan je je afvraagt
zie ik t wel?? of wil ik t zien??? moet geduld hebben… :wall:
@Anne wrote:
nou toch even snel op de fiets gestapt naar de drogist maar t blijft dat heeeeeeeeele vage streepje waarvan je je afvraagt
zie ik t wel?? of wil ik t zien??? moet geduld hebben… :wall:
Welke test doe je dan?
Ik deed altijd Kruidvat eigen merk
Anne: spannend hoor!! Hier duimen we.
Heb zelf ook de testen al in huis. Voel verder nog helemaal niks, dus wie weet… Zit te denken morgen te testen, maar moet eigenlijk woensdag ongesteld worden. Dit zijn van die testen die zogenaamd vier dagen voor de NOD al positief zouden testen…bladiebla. Ik zie het wel. Heb er genoeg in huis…
dit was eigenmerk apotheek, maar helaas net op de wc had ik al wat bruin op t papiertje dus vrees dat ik t heb ingebeeld…
we proberen t komende maand nog een keertje en ik moet sowiezo bloedprikken voor mijn medicijnen en dan
vraag ik meteen of ze een afspraak wil inplannen voor half mei, zijn dan 6 maanden beziggeweest en wil gewoon dat er eens goed
naar gekeken word wat we worden hier zo gefrustreerd van!!!
@Anne wrote:
dit was eigenmerk apotheek, maar helaas net op de wc had ik al wat bruin op t papiertje dus vrees dat ik t heb ingebeeld…
we proberen t komende maand nog een keertje en ik moet sowiezo bloedprikken voor mijn medicijnen en dan
vraag ik meteen of ze een afspraak wil inplannen voor half mei, zijn dan 6 maanden beziggeweest en wil gewoon dat er eens goed
naar gekeken word wat we worden hier zo gefrustreerd van!!!
Oh lieverd wat jammer he gatverdarrie ik had echt ff de stille hoop dat het raak zou zijn
ja ik ook…ben er wederom goed ziek van!!!
Snap er ook geen reet van, iedere maand doe we zo ons best…
waarom lukte t met Manon* wel zo snel en nu niet??? :wall:
anne meis :hug: :hug: :hug: kvoel helemaal met je mee hoor, ik weet ook wat het is, en je kunt jezelf er gek van maken he, ik zat ook telkens met die tests en dan zag ik iets van streep maar die was er niet of nauwelijks, pfff meis, het komt heus ok, en het rare is, je moet het kunnen van je afzetten, toen ik het mega zat was en het niet meer leuk vond en mijn mannetje er boos om was, en het helemaal uitstelde tot enige maanden later was ik al zwanger en ik wist het nog niet. tzit in je hoofd zeggen ze soms maar dat is het heus hoor…
ik haalde soms een reeks testen in huis zonder dat mijn mannetje afwist hoe gek ik liep, erg he :oops:
maar meis ik duim verder voor je en het komt heus ok, erin blijven geloven hoor!!! :-* :-* :hug: :hug: :hug:
lieve Lynn, ja zo ben ik dus ook ben vaak aan t testen zonder dat manlief dit weet…maar heb gewoon niet t geduld om te wachten…
en die streep och kan net zo goed schaduw zijn maar je wilt m zo graag zien he…hoop maar dat t snel doorkomt dest te eerder ben ik
er weer vanaf en kunnen we aan de volgende ronde gaan denken…
maar ik ga dus iig wel een afspraak maken nu!!!
:hug: :hug: Anne
inderdaad je wil kost wat kost een streep he, soms deed ik twee tests na elkaar ook al was er geen streep, (je weet maar nooit dat het een slechte test was he :liar: :oops: ) erg he, maar je mag het echt niet forceren meis, want uit ervaring dan duurt het nog langer, ik wil je moed daarmee niet afpakken hoor, maar probeer je rustig te houden en het van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is, bij mij heb ik het moeten van me af zetten want mijn mannetje kwam ervoor in ruzie met me, dat hij het beu was om maanden aan een stuk te moeten klussen en dat het van moeten was!
dit vond hij niet leuk meer, en in de maand dat ik zwanger was dacht ik dat mijn ei nog moest komen, ik was enorm ongelukkig toen daar mijn mannetje de eerstkomende maanden geen zin meer had om er voor te gaan,en het even uitstelde. maar meis blijf erin geloven, het komt heus ok, maar je moet het even kunnen van je af zetten, en tis moeilijk heus maar ik denk als je zenuwachtig bent onbewust dan en je druk maakt om die streep dat het dan zeker niet lukt, van mij was het toch zo denk ik.
tis makkelijk praten he ik weet het maar het komt ok hoor… :-* :-*