Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

wow Minni wat goed zeg!!! super :mrgreen: :dance:

thanx meiden, ik hoop t ook erg maar durf t niet…afgelopen maanden met steeds weer die teleurstelling… :cry:

maar mijn buik voelt nog niet gespannen aan, wel een raar soort druk op mijn baarmoederhals en wat steekjes afentoe

liefs Anne :-*

Minni fijn he.

Anne ik denk aan je ik hoop het zo voor je.

Minnie!! :dance: :-

Anne: :pray: :-

Hallo meiden,

Bedankt nog voor al jullie welkomstberichtjes :-* . Hier wat minder goed nieuws :frowning: … Ik moet verlopig nog wachten op mijn galblaasoperatie… En dit zou zomaar nog toch juli kunnen duren… Ik uitgelegd aan de planning wat er allemaal gebeurd is stond daar een potje te janken en tegelijkertijd uit te leggen dat ik zo graag verder wilde na een behoorlijk beroerd jaar… Maar hier kon zij verder niets aan veranderen :twisted: .

Was wel even een tegenvaller aangezien wij in juni weer wilden gaan proberen voor een brusje :cry: … Op deze manier gaat het allemaal wel erg lang duren en heb ik niet veel vertrouwen dat het nog goed gaat komen…

Het lijkt wel een voorteken… :shock:

Ik geniet in ieder geval een beetje van het mooie weer… Jullie ook??

Meiden die zwanger zijn ga zo door :thumbup: en de meiden die hopen op een pos. test good luck … :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs Patricia :-*

Anne, :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

Minni, Super :thumbup: Op naar de 20 weken echo… Enne, die over 2 weken eerst natuurlijk ook :smiley:

Patricia, Balen zeg :frowning: hopelijk gaat die operatie toch echt nog voor juli gebeuren. :x Wachtlijsten jak.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Minni wat goed!!! :inlove:

Anne, wat spannend, ik duim voor je lieverd

Patricia :evil: dat meen je niet. Hoe k.u.t. zeg. Wat naar dat ze er geen rekening mee konden houden. Kun je het niet met de chirurg overleggen, dat je voorrang krijgt ofzo :pray:

Voel me hier niet zo best, de avonden zijn het ergste, dan slaapt kind en werkt man en tja… dan ga je denken hè :roll:

Vanmiddag bij de haptonoom, het was pittig en confronterend ja nu al maar het voelde goed en daar draait alles om om het voelen. Iets wat ik al heel lang uit probeer te schakelen om maar geen pijn en verdriet te hebben

Minni da’s goed nieuws meis !

Anne: toitoi :thumbup:

Marjel: klinkt goed, gooi maar open die kraan je hebt ook zoveel mee moeten maken… wel goed om er je ei es over kwijt te kunnen denk ik… :hug: sukses en sterkte ermee…

iedereen verders geniet van het mooie weer !

ps ben hier voorzichtig aan het rondbazuinen geslagen… nog best moelijk om het even zo ‘gewoon’ te vertellen, maar ik oefen het gewoon nu elke dag…

solli ging ook erg goed

Meiden ik denk dat de goede tijd er aan komt voor ons allen !!

Patries balen zeg, :hug: maar wie weet dat ze zich toch bedenken, heb je gezegd dat je graag snel opnieuw zwanger wilt worden ??

iedereen hier: :hug:

Sooki, :hug:

Jel, :hug: laat die tranen maar komen. Het moet eruit.

Marjet, Met het rondvertellen had ikzelf niet zo’n moeite. Pas toen je duidelijk zag dat ik zwanger was en “onbekenden” gingen vragen hoeveelste kindje dit was ed. Dat vond ik moeilijk.

Ik moest ook altijd even slikken, hoe ik het het beste kon vertellen. Ik geloof dat ik het slechts 1 keer niet gezegt heb dat de 2e was, maar dat kwam eigenlijk ook doordat het een totaal onbekende was, die zelf al een beetje antwoord gaf :eh:

:dance: :inlove: Die Tejo, die ging net nog achteruit, maar is de hele dag al aan het oefenen om vooruit te gaan. Hij ging zojuist een paar keer vooruit :thumbup: En nu knuffelt hij de tafelpoot :inlove:

@Patricia: bel je verzekeraar op en vraag hen hoe je die wachtlijst kunt omzeilen in dat zh.

Miss dat en ander zh geen wachtlijst heeft. Dan kan je daar geholpen worden.

Ik zou t gewoon doen joh! En dan kan je in juni miss al aan de slag om n kindje te knutselen.:wink:

@Anne: hoe istie vandaag?

Ik duim voor je.

Ik kruip mn bedje weer in, want ik ben n compleet wrak. Bah!

Griep en koppijn. :doh:

minni beterschap :hug:

Sooki , doe ik ook als manlief aan het werk is, piekeren en nog eens piekeren :hug:

Anne :pray: :pray: :pray: :pray:

Patrica, balen, hopelijk kun je eerder terrecht

Anne :pray: :pray: :pray: :pray: Hoe voel je je ?

Minni hoe gaat t vandaag :hug:

Marielle :hug: Hoe voel je je nu

Evelien leuk he als ze gaan tijgeren. Fieke gaat alleen nog maar in zn achteruit :inlove:

Ze kan nu eindelijk ook terugrollen naar haar rug :dance:

Patricia heb je al gebeld of zo ?

ZOu wel fijn zijn als je op die manier sneller aan de beurt bent :pray:

Sooki :hug: Had ik ook hoor meid. Je hebt dan alle tijd om na te denken en dan blijf je maar malen :cry:

Ik ga zometeen naar de kapper :dance: Heb n heel nieuw kapsel uitgezocht 8) en ik hoop

dat t bij mijn haar past, want heb er helemaal zin in :mrgreen:

Ik kom alles t gaat zo ik wil t morgen wel showen. Ik ga nu kolven en dan mn haar wassen en op pad

Laterssssssssssssssssssss

Ben benieuwd hoe het gaat worden Viola

Viola ik ook! Wel showen hoor!!

Ik moet ook maar es naar de kapper. Nu het zwangerschapshormoon een normale waarde heeft bereikt ( :dance: ) valt mn haar enorm uit (dat had ik bij Danté na de bevalling ook) geen gezicht!

Anne, had je nu bijna je nod al?! :think:

hoi Jel, ik loop bij een haptotherapeute en t staat idd allemaal in het teken van voelen…

je zult t best weleens moeilijk hebben maar straks ben je alleenmaar blij en opgelucht en zit je lekker in je vel!

hier even een ego berichtje…pfffffff word weer helemaal gek van mezelf!!!

heb al een test gedaan maar weer nega natuurlijk…boobs doen zeer/gevoelig, zeurderig en branderig gevoel thv schaambeen

maar nogsteeds geen hoofdpijn en dat heb ik eigenlijk altijd voor mijn ongi’…dus pff genoeg kolen op t vuur dus

en ik weet dat ik geduld moet hebben maar pffffff het is verdomde lastig nu

morgen dag 25, werd ik vorige ronde ongi…zit op dag 11 na mijn ei morgen en vorige ronde werd ik op dag 12 ongi

dus pffffff moet gewoon wachten maar o o o wat is t weer lastig deze maand!!!

liefs gestresste Anne :wall:

anne :pray: :pray: :pray:

Moge

Lieve Anne en elke maand dat je niet ongi word, word het alleen maar moeilijker sprak ik uit eigen ervaring. Zoals je inmiddels al weet duurde het bij mij 9 lange maanden.

Meis ik duim voor je.

Anne :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

Spannend, ik blijf duimen voor je :thumbup:

Anne mn duimen draaien hier voro je hoor!! :-*

Toitoitoi voor Anne ! duim in gedachten mee… als zoveel duimen niet helpen…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:hug: