:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: gefeliciteerd :dance: :dance:
liefsss :vlinder:
gefeliciteerd! :inlove:
:dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Joehoe!! Geweldig nieuws!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:dance: :inlove: GEFELICITEERD :inlove: :dance:
dankjullie wel,
vrijdag moet ik naar de gyn, hopelijk gaan ze dan ook kijken hoe ver ik ben
Bieke, ik vroeg me net af hoe het met je is? Ik zie dat je alweer 36w1d bent :thumbup: Dat schiet nu lekker op.
Houd je het een beetje uit met de warmte?
Karin, Wie weet kan er gelijk ff gekeken worden. Maareh…ik zou zeggen een week of 4 Nog heel inimini dus
Hopelijk kun je daarna ook weer snel terecht voor een kloppend hartje te zien :thumbup:
nou ik weet niet precies wanneer mijn ei was. Kan zijn dat ik een cyclus had van 32 dagen of gewoon van 38 dagen naja ik zie het wel
@Zonneschijn wrote:
Bieke, ik vroeg me net af hoe het met je is? Ik zie dat je alweer 36w1d bent :thumbup: Dat schiet nu lekker op.
Houd je het een beetje uit met de warmte?
Ik ben iig blij dat ik niet de hele zomer door moet!
Tot nu toe valt het mee hoor maar het mag niet te lang meer duren! :lol:
Gisteren hebben ze de cerclage verwijderd en ik heb nu 2 cm opening dus het is spannend!
Verder voel ik me wel redelijk goed hoor (buiten flinke bekkeninstabiliteit).
Lief dat je er naar vroeg! :-*
Na 2 zwangerschappen midden in de zomer, waarvan 1 ook nog met een hittegolf weet ik dat je hoogzwanger niet erg blij wordt van dit weer.
Ik kan nu dan ook E I N D E L IJ K weer echt genieten van dit weer, beetje onkruid trekken (zelfs daar had ik totaal geen puf voor) en nouja…het is gewoon lekker zo. Ik heb overigens nog niet eens al het meubilair buiten gezet om eens lekker te gaan zitten. Ik ben gewoon binnen of buiten bezig, alleen dat is al fijn :mrgreen: OK, niet altijd, maar dit weer doet me wel erg denken aan mijn zwangerschappen en dat ik nu dingen wel kan en de afgelopen 2 jaar niet, dat is wel heel fijn
Succes in elk geval met die laatste loodjes, maar dat komt vast wel goed :thumbup:
:shifty: Al is bekkeninstabiliteit of alles wat daar op lijkt bepaald geen pretje, weer of geen weer :?
Karin, dat is fantastisch nieuws :dance:
een voorzichtige felicitatie !!!
Bietje ik moest ook ineens aan je denken vorige week had je een tijdje gemist hier, sukses met de laatste loodjes en sterkte !!!
Marike
Luna dag
wilcosmorenburg schreef:
Ik ga bloemen kopen voor mijn meisje,
geen rammelaar,
geen mooie bal,
Geen rode neus voor op het carnaval.
Geen vlag voor het bevrijdingsfeest,
geen ballon,
geen trein,
geen knuffelbeest.
Geen kleertjes in alweer een grotere maat,
geen potje Olvarit dat in een reclamefolder staat,
of luiers van weer eens aan ander merk.
Alleen wat plantjes in 't perk.
Ik ga bloemen kopen voor mijn meisje.
't Roept verzet op in mijn hoofd.
Ik ken geen vader die haar dochter
voor haar verjaardag bloemen beloofd !
Een kind moet spelen,
ontwikkelen,
groeien,
eens lekker met haar vader en moeder stoeien!
's Zomers in het badje op het gazon,
voor op de fiets met een petje tegen de zon!
Bootje varen met een oude schoen,
maar wat moet een kind met bloemen doen?!
Ik ga bloemen kopen voor mijn meisje,
iets anders kan, mag,
hoeft niet meer.
En deze bloemen zet ik dan
op haar grafje neer…
Wij komen er samen wel uit schat!
XXX
Wilco
Wil het even met jullie delen, verder weinig tekst van mij
Lieve Marjel, (ik had al gereageerd op het andere topic maar hier ook nog maar even… )
De tranen schieten me weer in de ogen en maakt alles weer los . Maar dat geeft niet want dit komt recht uit het hart. Meis wat een enorm mooi gedicht van Wilco. Dat is een dikke knuf waard. Maak er een dag van zoals jullie zelf willen… Ik denk aan jullie en wens jullie sterkte en veel liefs toe… Een vlindertjes kus voor Luna :vlinder: … jullie allermooiste engeltje :**:
Veel sterkte vandaag Patricia :hug: :-*
Marielle :hug: :hug: heel veel sterkte deze dag
Jel, hele dikke kus en knuffel vandaag voor jou en je meisje :-* :-
Goh, 3 jaar alweer
Gedicht heb ik al een keer ergens gelezen, maar hoe waar en treffend. Ik vind het ook altijd vreselijk om bloemen neer te zetten en tegelijkertijd wil je het toch opfleuren. Zo dubbel.
:hug:
:kaars:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Mariëlle en Wilco, heel veel sterkte vandaag… :hug:
:: :kaars: ::
Karin!! :inlove: :inlove: :inlove: gefeliciteerd meis!!! dikke kus van me !!! :-* hopelijk zie je vrijdag een goed kloppend hartje van je frummeltje! :inlove:
Marielle meis alweer 3 jaar, wat gaat de tijd hard meis! dikke knuffel van hieruit! en vlinderkus aan je meisje :-* :hug: :hug:
mariielle… :hug: , heel veel sterkte vandaag
liefss :vlinder:
@Marielle: zware dag voor jullie/jou. :hug:
:kaars:
Ik heb vandaag mn 20w echo gehad en alles zag er prachtig gezond uit.
We krijgen een meisje!