Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

hallo dames,

hier een uitgeputte dame pfff heb geen oog dicht gedaan, en mijn maag en darmen liggen helemaal overhoop, ben deze morgen misselijk opgestaan heb mij gewassen en zit nog steeds in kamerjas :oops:

heb geen beetje energie in me, ik verlang al tegen dat onze dame zich aanmeldt hoor, want het wordt zwaar nu…

de eerste maartbaby heeft zich daarnet ook gemeld, was toch even schrikken zo…

gisteren hebben we een gipsafdruk van mijn buik gemaakt, en kschrok ervan hoe mega die geworden is, :shock: :shock:

foto’s in sf…

viola meis beterschap en dikke zoen aan je meisje he!!!

Bieke rust jij maar goed uit, maar je gyn geeft wel rare opmerkingen vind ik hoor, waar je niet veel verder mee komt ook he, kbegrijp je volledig… dan maar die raad opvolgen zeker… meis je komt er heus hoor… nog enkele weken tandenbijten zodat je de moeilijke periode door bent voor je kleintje…

evelien, meis wat een herrie bij die buren zeg, van dat jongetje, ik hoop dat alles mee zit hoor met die klep, … :pray:

Marielle raar he van Quillan dat hij steeds weent als je bij Luna* komt, je zou er inderdaad van alles bij gaan inbeelden he… :hug:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lieve meiden,

ff gekopieerd van nov mama’s

Wij zijn de afgelopen weken alleen maar met Jasmijn bezig geweest, vier keer bij de ha gezeten, 3 keer osteopaat, 1 keer manueel therapeut en ka hier in het zkh.

Aanstaande dinsdag gaan wij met Jasmijn naar een kinderarts in het SKZ.

voor een second opinion. Hier in het zkh vond die l*l van een ka het heel normaal dat Jasmijn ineens veel minder is gaan drinken en dat ze overdag heel de boel bijelkaar krijst…hoort bij de leeftijd Nou je kan me veel vertellen, maar dat oorverdovende gekrijs van haar is NIET normaal. Je ziet dat ze pijn heeft…en dat ze niet meer aan haar rust toekomt!

Sander en ik zijn totaal opgeslokt door het vele huilen…

We hopen dat ze in het skz wel serieus naar haar willen kijken. Wij hebben zelf het vermoeden dat ze een verborgen reflux heeft. (voeding/maagzuur komt dan zo’n 2 uur na de voeding omhoog en dat doet pijn! )

Verder had ze natuurlijk een behoorlijke voorkeurshouding naar rechts, waardoor haar achterhoofdje in de eerste twee maanden flink is afgeplat.

De osteopaat heeft daar wel veel verbetering in gebracht, maar het is nog niet weg! Ze krijgt sinds twee weken wisselligging, maar dat vind ze vreselijk! :cry:

Ik wil iig ook dat ze naar haar hoofdje kijken om te zien wat we verder aan die afplatting kunnen doen.

Ik mis jullie wel hoor! En als het hier weer allemaal goed gaat ben ik weer van de partij!

Jullie zijn iig weer op de hoogte.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh Chantal lieverd wat een ellende maar volg je hart meis, je moederinstinct is vaak zo goed.

Lynn :vlinder:

Bietje jij sterkte gewenst !!! hopelijk weet je snel meer en gaat het beter met je…

Oei hier zijn aardig wat bengeltjes flink ziek geweest. Hier heerste er waterpokken en krentenbaard bij de peuters… wat het nou precies was bij de onze kon niet helemaal met zekerheid gesteld worden… was zelf ook niet fit maar gaat nu weer allemaal de goeie kant op hier !

Van schrik een infarood oor en voorhoofdthermometer aangeschaft, daar ons bengeltje zich absoluut niet liet meten… zolang ik haar goed wakker kon maken en ze niet al te warm werd had ik hier geen moeite mee maar ben nu wel blij met de digimeter… meten is weten zeker bij ons engelmama’s is het toch extra spannend met de bengeltjes…

Kon het niet laten om vanochtend te (zwanger-)testen, maar dee weer iets niet goed, geen enkel streepje, denk te weinig in de straal gehouden… wil alleen testen als manlief ook thuis is, en vind 1 x altijd wel genoeg per dag… dus is nu afwachten of de ongi komt deze week (je zou met die testen juist vroeg kunnen testen… moet je niet gaan prutsen heh) en anders zaterdagmorgen weer testen denk ik of als ik van de week eens vroeg wakker ben en er aan denk… (sochtends niet op mn sterkst ook omdat bengeltje nog steeds tussen ons in komt snachts)… nah wel wat lang nu bericht maar ik moest even bijschrijven, jullie allemaal beterschap gewenst waar nodig, liefs

Even ego;

Vanochtend voor het eerst weer eventjes gewerkt…

Wel raar hoor…

Ik ben ook een beetje verkouden en merk dat de “Tsunami” van vorige week er toch flink in heeft gehakt…

En prompt had Britt vanacht/vanochtend oorpijn, zal je net zien…zo irritant, zijn ze bijna 3 maanden niet ziek, ga ik weer even aan de slag…

Maar merk dat ik al van slag raakte van het feit, dat mijn baas een ander klusje in zijn hoofd had voor mij dan ik…heeft ie niet gemerkt hoor. Dan moet ik heeeeeeeeeeelmaal omschakelen en dat gaat nou niet zo goed…stom he??

Maar goed, we wachten het verder maar af…

Heb me wel voorgenomen dat als als als als als als als ik zo’n bofkontje mag zijn die snel weer zwanger is en alles gaat goed, dat ik tussen het verlof en de zomervakantie ouderschapsverlof opneem, lekker puh!

He lieverd je eerste werkdag weer overleefd, meis onthou goed he je mag werken als het niet gaat dan ga je toch lekker de ziektewet in of probeer het op therapeutische basis dan kun je gaan als het niet gaat.

Beterschap met je meisje :-*

Deze uurtjes waren al op therapeutische basis, maar ik ben er niet zo goed in om op te stappen als het niet gaat, kan dat ook moeilijk in schatten :roll: .

Ik denk dat ik dit en volgende week die 4 uurtjes wel red, maar écht weer een hele dag en alle verantwoording, da’s wat anders :shifty: .

En het is niet zo dat ik niet kan werken, ik wil niet werken (vind mijn werk stom, maar wil nu niet opzeggen, omdat ik hoop dat ik op niet al te lange termijn weer een reden zal hebben om alsnog mijn ouderschapsverlof op te nemen en ik heb wel leuke collega’'s…zucht) , maar ik vond het ook zonde om mijn ouderschapsverlof op te nemen…snap je het nog???

Ik snap u helemaal moeilijk op stappen, stom werk maar leuke collega’s en ouderschapverlof. Moelijk moeilijk maar voel je gevoel wel goed aan he, gaat het niet dan ook wieberen he.

Ja mam :wink: :mrgreen: …

Heb net Britt opgehaald van school, juf belde, ze was echt niet lekker…

Maar mevrouw ligt mooi relaxed op de bank een broodje te eten en tv te kijken :evil: …

Wees maar blij dat ik je mama niet ben :lol: :lol:

Hier ook al een ziek jongentje had 39.2 hij is dan onherkenbaar heel rustig, wil het liefst op schoot. Heb hem nu lekker op bedje met een zetpil kijken of het wat helpt.

Ik ga zo maar ff onder de zonnebank denk ik.

wat een ziekerds hier allemaal he, :hug: :hug: marielle geniet van je zonnebank meis…

Jolanda ik begrijp volledig wat je bedoeld, na Senne* ben ik drie maand thuis geweest, en hoewel ik langs de ene kant wel verlangde om terug te gaan werken(om wat tussen de collega’s te zijn), had ik ook wel liever nog wat thuis geweest daar ik direct full time terug begon met werken, en dat was even zwaar vond ik, daarbij wilde ik toen ook zo snel mogelijk terug zwanger zijn ook en dit lukte toen niet, tot uiteindelijk twee maand later ik wel zwanger was, en mijn baas er niet fier op was :o :evil: toen heb ik in maart ander werk gezocht, en in juli verhuisd, dit was een hele omwenteling voor me, maar het heeft me voor een stuk toch weer doen leven… daarmee dat ik wil zeggen denk goed na over je werk en collega"s, ik verlangde ernaar hen terug te zien en weer wat de draad op te nemen voor zover ik kon, maar blijkbaar lukte dit niet voor hen, en moesten ze steeds weer over senne* en zo praten of tenminste uitvragen, ben wel blij dat ik daar nu van af ben hoor…

groetjes lynn mama van senne* en ???

Ha meiden,

Weet niet hoelang dat ik de tijd krijg, maar eerst even n update hier en dan reageer als ik

tijd heb nog :wink:

Fieke is heel erg ziek. Ik ben zondag 2 x naar de hap geweest. De koorts wilde zelfs met n

zetpil niet zakken en keer smorgens te horen als haar handjes weer die lijkkleur kregen dat ik

direct moest bellen. In de middag haalde ik Fieke uit bed en ze had weer van die lijkhandjes (ik

weet helaas precies wat hij bedoelde :cry: ) en haar nagels waren helemaal paars :shock:

Ik heb direct gebeld en moest komen. Ik had haar nog thuis getempt en t was 39.3 en ik kwam daar

enhij zegt dat ie niet vind dat ze heel koortsig is en dat zn handen m nooit in de steek laten. Ik gelijk

nou haal maar n thermometer en meet m maar. N oorthermometer en die gaf 37.6 aan en

ik zei dat kan helemaal niet ik geloof dat niet. Haal maar n gewone thermometer en hij wist

niet hoe dat die werkte :shock: :wall: en die moet je dan vertrouwen. Ik steek m erin en hij

bleef maar oplopen en toen vroeg hij nog of dat ie wel zou stoppen :eh:

Ik hem op n hele rustige doch sarcastische manier verteld hoe die dingen werken en ja hoor 39.7

dus ik gelijk tegen hem dat ie maar nieuwe handjes moest gaan aanschaffen, want die van hem

zijn stuk :oops:

Hij vond haar nog niet kortademig genoeg en ze was heel helder. Die muts lag daar even de

show te stelen waar je helemaal akelig van wordt :mrgreen:

We zijn weer naar huisgestuurd en er werd gezegd dat we altijd welkom waren. Ja wat denk je zelf dat ik daar nog naar toe ga ik ga wel naar t zh naar mn eigen ka.

Vanmorgen had ze met wakker worden 38.7 en heeft echt n hele nacht liggen spoken :zzz: dus heb maar gewoon

naar t zh gebeld en daar hebben ze vastgesteld dat Fieke n heel erg en hardnekkig keelvirus heeft

en heeft nu antibiotica. Mocht ze er met 3 dagen niet beter van zijn en of verder achteruitgaan dan

moet ik weer terug naar t zh want naar die hap ga ik niet meer :naughty:

Ik moet mn moppie nu weer maar uit bed gaan halen voor wat te eten en lekker bij mama knuffelen.

Ik zal blij zijn dat de carnaval klar is, want dan is Joost ook weer lekker thuis :dance:

Als ik straks tijd nog heb kom ik nog even langs dus laters

Liefs Viola

Viola meis :shock: wat voor een soort dokter is me dat nu, ik moet denken aan die van bassie en adriaan met zijn neus…

zijn handjes laten hem niet in de steek :wall: :wall: :wall: kom op zeg, nog best dat je kindje geen stuipen deed!! met zo’n hoge koorts, kan wel geloven dat je daar niet meer langs gaat…

gelukkig hebben ze gevonden wat er scheelde met haar he, en is ze nu snel terug de oude he… :hug: :hug:

:-

groetjes lynn mama van senne
en ???

Nou Viola :shock: :shock: :twisted: :twisted: wat een eikel zeg, helemaal met onze voorgeschiedenis moeten ze ons serieus nemen elke ouder met ziek kind trouwens. Ben blij dat Fieke nu goed onderzocht is, laat die kerel maar idd nieuwe handjes krijgen.

:x Ik wordt er ook helemaal boos om. Zeker als je bedenkt dat mij werd afgeraden om bij die kleintjes een oorthermometer te gebruiken, want dat leek mij ook zo handig.

Gelukkig in het ziekenhuis namen ze je wel serieus. Het is toch te raar voor woorden dat je hiervoor naar het ziekenhuis moet :x

Hopelijk knap Fieke nu snel weer op.

Wat een zieke kindjes trouwens allemaal :hug:

Tejo klinkt ook nog steeds heeeeeel erg zielig. Gisteren naar de ha geweest maar niet hiervoor. De plekjes bij zijn oksel en op zijn armpjes (wat een schimmeltje was) zijn nog steeds niet weg en als ik stop met smeren is het na 2 dagen weer helemaal rood.

En zijn hoofdje (vooral de haarlijn aan de zijkant naar zijn wangetje) ziet er ook niet uit.

Nu weer wat nieuws gekregen. Het is nu allemaal gewoon exceem in elk geval geen schimmeltje meer.

Omdat ze toch de tijd had (ik was de laatste van de ochtend) luisterde ze gelijk (uit zichzelf, hoefde ik niet te vragen) ook nog even naar zijn longetjes en keek ze in Tejo’s oortjes. Allemaal goed. Gelukkig maar :smiley: Hij heeft ook geen koorts anders was ik waarschijnlijk in eerste intstantie daarvoor gekomen :lol:

Ik moet weer gaan, Rinse zijn nichtje is er ook. ff lunchen, Tejo zal daarna wel weer wakker zijn en dan shoppen :dance:

Ik zal er deze week wel weinig of niet zijn.

Oja, Chantal en Bieke. Ik wil geen verontschuldigingen horen waarom jullie zo weinig van jullie laat horen. Denk nu maar eerst aan jullie zelf :hug:

Chantal, ik vind je toppie! Een hele goede stap om een 2nd opinion te vragen.

Bieke, rust rust rust. Zo moeilijk en al horen we graag updates, besteed de weinige tijd die je hebt om iets te doen, maar lekker aan iets anders :-* Jammer eigenlijk he, dat je niet liggend kijkend naar een scherm gewoon kan praten, zodat we je berichtjes hier zien. Nee, met laptop, moet je weer overeind komen en typt ook niet heel gemakkelijk…Dus… :roll:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Even snel een vraagje, kun je pijn hebben je eisprong. Ik heb gister mijn ei gespot en nu behoorlijk last van onder in mijn buik.

Ja, dat kan, je kan zelfs een beetje bloedverlies hebben kwam ik achter.

Hier is ook een “ei” onderweg, zal wel ergens rond het weekend worden.

Raar idee, aan de ene kant wil ik mezelf beschermen om en denken dat het tijd nodig heeft en aan de andere kant is de kans dat ik nu zwanger raak net zo groot als over een jaar :think: .

Ben al twee keer gelijk zwanger geweest en twee keer duurde het een “stukje” langer…

Och Viola, ze heeft het wel heel erg te pakken :hug: en ook nog net aan het werk, pittig…

Evelien; Had Isa ook en nog heeft ze snel uitslag, zij heeft het meeste baat bij extra vettende creme van Balneum.

Gisteren had ze ook weer wat vlekjes rond haar mond (heeft waarschijnlijk liggen zeveren in haar bed…) even smeren…weg…

Maar ze heeft nooit een lekker zacht huidje van haar zelf, beentjes en armpjes zijn altijd een beetje droog.

Snoetje is wel lekker zacht omdat ik daar vaker wat op smeer.

Hoi Hoi

Hier smeer ik altijd met Purol of Vaseline Lanette creme.

Quillan is vanochtend naar de huisarts geweest die is namelijk al maanden, heel erg verkouden gaat maar niet over ondanks dat hij ook aan de Ventolin zit. Nou goed nu waren zijn amandelen vergroot maar hij denkt dat dat het niet is, zijn longen zaten ook weer vol, dus weer een nieuw iets erbij Flixotide binnen 2 weken terug komen kijkt hij weer naar de amandelen en dan gaan we verder met Quillan kijken of hij ook astma heeft.

Voor iedereen dikke tut

Liefs Jel

Arme Q :hug:

Beterschap voor Quililan :hug: