Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Deeltje 11! :o

Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.

En dan hierbij ook gelijk het lijstje.

Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij dan een PB.

Indien het lijstje is vernieuwd kan het zijn dat je nog even op F5 (verversen of refresh) moet drukken.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Kom me ff aanmelden

Ik ook weer

Lynn, ik ben benieuwd of je in dit deeltje mag gaan bevallen :mrgreen:

Er wordt zo ontzettend veel gekletst.

Of anders gaan we gewoon door al gaan we over de 100 pagina’s tot jij bevallen bent :mrgreen:

Bieke :hug: Ik duim voor je :thumbup:

Minni :dance: zwanger. Hopelijk kan je 1e afspraak vervroegt worden.

Anne, Jolanda…volgende maand 2 streepjes? :pray:

Marjet, nog een paar daagjes en dan… 2 streepjes :thumbup: :thumbup:

Vergeet ik nog iemand?

Oja :doh: Roheryn. Hoe is het met jou?

Ik ga nu overigens naar bed. Mijn ogen branden in mijn ogen, ben dan ook verkouden. Tejo ook, maar behalve dat hij wat zeurderig is lijkt hij niet veel last te hebben. (zou ook kunnen zijn dat hij wil draaien en dan lukt het niet, of het lukt wel, maar dan kan hij niet terug. Hij wil gewoon meer dan dat hij kan)

Wel ademt hij wat zwaarder (matrasje ligt schuin en ui onder zijn bed) en klinkt ook een beetje schor :inlove: Geen verhoging overigens.

snif snif snotter :zzz: :zzz: :zzz:

oja Karin… toch nog ff snel :wink:

Klonk als een goed gesprek met de kinderarts en hoe zit en nu met de toekomst? Dat laat je namelijk in het midden en ikke nieuwsgierig :mrgreen:

Mag je weer zwanger worden? Wil je weer zwanger worden? Of beter wachten. Wat als je weer zwanger wordt?.. enz enz. :shifty:

Ik heb m ook weer gevonden :mrgreen:

Nu n echt deeltje voor Lynn om te bevallen :inlove:

Ik ga zo naar bed want ben niet lekker, maar voor jou Marielle :hug:

en natuurlijk ook voor Wilco :wink:

Welterusten :-*

Liefs Viola

@Zonneschijn wrote:

oja Karin… toch nog ff snel :wink:

Klonk als een goed gesprek met de kinderarts en hoe zit en nu met de toekomst? Dat laat je namelijk in het midden en ikke nieuwsgierig :mrgreen:

Mag je weer zwanger worden? Wil je weer zwanger worden? Of beter wachten. Wat als je weer zwanger wordt?.. enz enz. :shifty:

haha Ik mag weer zwanger worden en we willen ook heel graag zwanger worden. De chromosoom afwijking van Daan :**: was niet erfelijk dus het wat gewoon pech. De kans dat het weer gebeurt is gewoon erg klein. Dus groen licht hebben we wel. HOpelijk wil het ook snel maar ja geduld is een schone zaak.

hoihoi

ik wil toch met jullie mee gaan praten ik hoop toch dat ik in dit deeltje zwanger wordt.

op dit moment zit ik tewachten of ie wel of niet komt :evil: .

duim voor me ik hoop het zo.

23 febr is het helaas al weer een jaar geleden wat gaat die tijd toch snel.

ik kan me elk detail nog zo goed herrineren. ik zie ons mannetje zo voor me.

nou ik duim voor iedereen die zwanger wil worden en voor die genen die gaan bevallen.

liefs kathy

Ik meld me ook maar even hier! :-*

Goeiemorgen

Kathy ik hoop voor je dat je een heel mooi kadootje heb krijgt op de jaardag van je wondertje.

Bieke hoe is het nu?

Liefs Jel :vlinder:

Mariëlle, nog steeds hetzelfde, héél veel bruin slijmverlies, vooral nà het plassen verlies ik telkens een hele prop… :oops:

Heel af en toe zit er daar dan een stipje bloed bij…

Verder af en toe lichte krampen in mijn buik, vannacht had ik daar last van en ik werd wel bang… :cry:

Niet echt pijnlijk maar zo’n zeurend gevoel…

Pff, het duurt wel lang hoor (tot morgenavond) tegen dat ik iets weet! :wall:

Oh meis ik duim heel hard voor je lijkt me zo akelig om dit weer te moeten doormaken.

Bieke; Meid toch :hug: .

Voor iedereen een dikke :-* .

Effe gauw ego, het is mijn laatste vrije dagje :frowning: .

Ik ben wel blij dat ik ong. ben, maar het is écht vreselijk…ik loop totaal leeg .

Ben nog nooit zo erg geweest…

Voel me vies, slap; gewoon bleh…het is net zo erg als de dag na een bevalling…

Ik kan niet op of om en dan woepekeee, het zijn net de Niagara-watervallen, maar dan anders …

We hebben het al een hele poos over een uitbouw van de woonkamer, maar zag daar niet eerder de mogelijkheid toe; financieel en ik zou natuurlijk nu voorlopig weer met een beebje zitten.

Van de week toch een beetje gekeken wat er nog aan hypotheek bij kon…

Heb ik mijn collega gebeld, haar man was volgens haar aannemer, dus ik vroeg of hij een grove schatting kon doen wat zoiets zou kosten.

Mailde ze gisteren een bedrag door, wat misschien te doen was.

Er komt natuurlijk nog heel veel bij, je valt van het één in het ander, maar goed.

Ik zat al in mijn uitbouwtje natuurlijk .

Dus ik gemaild, laat m maar een offerte maken, dan zet ik de hypotheektoestand in werking…mailt ze terug, dat ie het niet ziet zitten om een uitbouw te doen, dat kan íe nog niet…

Nou heeft Frenk nog een beetje gegoogled wat zoiets kost, maar ik denk dat het net niet haalbaar is…balen.

Ik ga maar her en der offertes doen, misschien dat er toch iets tussen zit wat te doen is of misschien dat Frenk toch meer zelf kan doen, hij heeft nog heel veel vakantie staan…

Ja mij ook, ik wil dit echt niet nog eens meemaken,… pff,…

Ik denk er wel vaak aan hoor, met de dingen die ik nú weet, hoe we het zouden doen moest het zover komen.

Binnen een kleine 2 weken zouden we hem bijv. al kunnen begraven of cremeren, wat we bij Robbe* niet konden doen.

Vanaf 24 weken spreekt men van een vroeggeboorte en dan mag (moet) je je kindje ook aangeven en dat vind ik wel fijner, … zo hoort hij er toch een stukje meer bij (niet dat Robbe* er niet voor mij bijhoort maar je begrijpt me wel denk ik?).

Maar we zien wel en ik hoop het nog héél lang te mogen volhouden, het is nog zo vroeg… :cry:

Jee Bieke, er is toch wel kans genoeg dat alles goed komt, hoop ik. (Ik weet er niks van natuurlijk.)

Je schrijft alsof je al afscheid aan het nemen bent. Ik schrik ervan (je moet het schrijven erover niet laten, omdat ik ervan schrik hoor, ik hoopte alleen dat het allemaal ook wat gunstiger kon zijn).

Meis hele dikke :hug: .

Ik zal zo direct een :kaars: aansteken voor jou en je kleine kindje.

Verschrikkelijk dat het zolang duurt. Ik zou ze waars gek bellen met vragen of ze al iets weten.

Ik vind het zo erg voor je dat je dit nu weer meemaakt. Ik :pray: ook voor jullie.

hoi meiden ben er ook weer,

ga vanmiddag naar de ha voor die pms klachten wan tis echt nog niet helemaal weg voel me iets beter dat wel

liep gisteren helemaal leeg ben na 2 uur werken naar huis gegaan ging gewoon niet meer…was zo slap…

net wat jij zegt Jolanda met stolsels en troep bahhhhhhh zo had ik me verschoont liep terug naar mijn plek en voelde t zo weer lopen

Op ander forum opperde ze ook al of ik niet ms heel even zwanger ben geweest dit zie je natuurlijk niet op een test dus daar ga

ik t ook even over hebben met de ha

Verder gaan we rond mijn NOD een weekendje weg ms Zeeland dan is t vakantie en kan mijn man ook vrij nl

heb ik dat stressweekend even afleiding en weekend ervoor gaan we uit eten denk ik ofzo

Bieke meis ik denk aan je een hele dikke knuff :-* :hug:

Vanaag is het precies 3 maanden geleden dat Manon :**: werd geboren om 08.55 uur :vlinder: :kaars:

liefs Anne

meld!!

Al schrijf ik meestal niet zo heel actief mee, ik lees wel trouw alles hoor!!

Bieke meisje… ik duim voor je, wat ontzettend naar dat je nu weer bang moet zijn. :pray: blijft je beebje nog lang lekker veilig in jouw buik zitten!!

Anne :kaars: precies 3 maanden… dat zijn van die momenten dat je er toch even extra bij stil staat he…

Jolanda… succes met je Niagara-watervallen hihihi

MEt ons gaat het goed! Finn leert zoveel bij, hij rolt nu al om van rug naar buik! Wat een knappert! Ik ben nu sinds 3 weken weer aan het werk voor 3 dgn maar vind het wel pittig hoor, die combinatie.

GA ff Finn zn fles geven

liefs

@Anne en Jolanda:

wilde t net al schrijven, maar vergat t:

Toen ikongesteld werd leek ik ook wel leeg te bloeden. Echt heel heftig en ook 5 dgn psies en dag 6 ineens helemaal niks meer.

Ook stolsels, wat erg schrikken is.

Voelde me daarna wel schoon en heeft nu toch geresulteerd in een zwangerschap.

En Manon* vandaag 3 maanden een vlindertje.

Sterkte.

Lees nu dit:

@Bietje wrote:

Ik kreeg nu al een telefoontje terug en het is een bacteriële vaginose, ik kan vandaag al om het voorschriftje komen en ik moet Flagyl nemen, kuur duurt maar 2 dagen.

De infectie komt wel door mijn cerclage maar is niet gevaarlijk (OEF!!).

Het feit dat het al in het vruchtwater te zien was is niet erg, binnen 12 dagen krijg ik nog een echo! :thumbup:

Verder natuurlijk blijven rusten!

Ooh, ik ben zo opgelucht, hopelijk verdwijnen de klachten nu snel met die Flagyl!

Behandeling is bij niet-zwangere vrouwen enkel aangewezen bij klachten.

Bacteriële vaginose komt frequent (20%) voor bij zwangere vrouwen en verloopt vaak asymptomatisch. Systematische screening en behandeling van bacteriële vaginose bij alle zwangere vrouwen wordt niet aanbevolen. Er zijn echter aanwijzingen dat bij zwangere vrouwen met een hoog risico op vroeggeboorte, behandeling van bacteriële vaginose dit risico kan verminderen. Het effect van bacteriële vaginose op vroeggeboorte is blijkbaar het grootst in het begin van de zwangerschap. Screening en behandeling zijn het meest doeltreffend als ze in het begin van de zwangerschap gebeuren. Uit voorzichtigheid wordt toch aangeraden de screening en de behandeling uit te voeren in het begin van het tweede trimester.

:dance:

Joehoeeee, oh wat fijn!

hoi Mini, dit is al mijn 3e ongi na de bevalling. De 1e was idd heel heftig, vorige maand gewoon als altijd eigenlijk…

en nu dus weer de kraan vol open… :evil: bah…hopelijk is t straks lekker schoon voor een nieuwe zwangerschap