:dance: Meiden hebben jullie dit al gelezen http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51202
Diana (mama van Thomas*) is zwanger. :dance:
Jolanda, Anne, volgens mij hebben jullie grote schoonmaak daarbinnen en wordt de baarmoeder helemaal klaargestoomt voor een nieuwe zwangerschap :mrgreen: :thumbup:
Kathy, mijn duimen draaien ook voor jou.
Bieke :hug: Ik dacht gisteren al ff dat het woensdag was. Nog een dag wachten, vreselijk zeg. Ik vind het ook vreselijk te lezen dat je al een beetje afscheid aan het nemen of in elk geval daaraan denkt. Is natuurlijk heel realistisch, maar ik (en ik denk wij allemaal) houden zeker goede hoop en gaan ervan uit dat jou ventje voorlopig nog blijft zitten :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:dance: Joehoe, ik dans nog ff verder. Bieke supernieuws zeg!! :dance: :dance:
Ik ga ook nog ff dansen in jou topicje :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
… hihi, al dacht ik gisteren dat het woensdag was, je kreeg toch vandaag al de uitslag :lol: :dance:
Ja ik lees het net van Diana. Oh geweldig zeg!
:dance: :shock: Wauw Diana zwanger :shock: :dance: .
Volgens mij had ze zelfs de adoptiepapieren de deur uit…
Bieke en Diana; Dikke tranen hier hoor.
Ik ga gauw even bij Diana spieken…jippie!
Bieke wat een super goed nieuws he oh opluchting
Oh en Diana ook zwanger wat goed he.
Anne sorry dat ik het weer zeg, maar ik denk dat je er toch teveel mee bezig bent echt probeer het van je af te zetten. Meis kijk niet naar de mensen die heel snel na het verlies van hun kindje weer zwanger mogen worden dit is echt meer een uitzondering hoor. Het duurt even je lichaam moet ook ontzwangeren en je moet er geestelijk ook weer aan toe zijn.
Bieke wat een super goed nieuws meid!!! Echt helemaal goed!!! :dance: :dance: :dance:
Jel, ik had t juist helemaal van me afgezet knop om en even rust dus dat is het echt niet…die beslissing gaf me juist veel rust en voelde heel goed!!!
Ik weet dat je t goed bedoeld hoor!!! :-*
heb ms staartje van de buikgriep die zo heerst ofzo geen idee maar laat de dokter maar even kijken en praten
Laat het nog wel weten wat hij zei. Denk dat ik komende ronde maar even laat gaan dit voelt nog niet goed.
liefs Anne
:-* :hug:
dikke knuffel terug :hug: komt goed moet even rust vinden in mijn koppie en lijf… :roll:
Naar de sauna dan maar weer :lol:
haha :mrgreen: eerst even door die ongi heen en wieweet volgende week ofzo :dance: goed idee!
hallo dames,
meld me ook even nu, wat een supernieuws van Diana en Bieke!!! :-* :-* ben zo blij voor hen…
hier deze morgen naar de gyn. geweest en alles ok, onze dame weegt nu 2.900gram :shock: :shock: :mrgreen: pfff zwaar hoor, ze mag wel al komen van me, maar soit ze zullen de ks waarschijnlijk de 21 ste of de 28 ste doen, maar ik voel me beter bij de 21 ste want ben het zat aant worden, loop oververmoeid rond, en voel me kotserig als ik al een boterham te veel op heb… :wall: :wall:
tja evelien dit wordt dus het deel waarin ik ga bevallen, zoniet moeten jullie nog veel typen om tot 100 pagina"s te komen hoor :mrgreen: :mrgreen: en om even terug te keren op moppie en fantje, wat leuk zeg, mijn mannetje vond het ook wel interessant zo’n ding, maar eerst zijn we met de bouw bezig van ons huisje, dus eerst wat sparen nu… :? voor dat project…
en als je inderdaad nog es in de buurt bent van Brugge moet je es nakomen he tot hier of wel es afspreken daar ergens, zou me wel heeeeeel leuk vinden… al dat geklets :mrgreen:
Linda wat leuk van Finn dat hij al op zijn buikje draait, wat een snelle man zeg, en haal je het wat nu je terug aan het werk bent? tdoet wel raar zeker nu?
Marielle :hug: :hug: voor jou en wilco…
Dames hou jullie verder goed he!! ik duim voor de strepen hoor!!! voor jullie allen…
groetjes lynn mama van senne* en ???
hoi meiden, net terug van de huisarts…hij heeft ook hetzelfde vermoeden als ik nl een vroege mk…
morgen ga ik bloedprikken en vrijdag bellen voor de uitslag…als t nog te zien is in mijn bloed natuurlijk!!!
ook al had ik hetzelfde vermoeden het komt toch hard aan…zeker vandaag op de geboortedag van Manon :vlinder:
positieve is weer dat ik dus wel weer zwanger geweest ben dan en t me dus niet heb ingebeeld…
en ben ik ‘blij’ dat t nu is misgegaan en niet over 12 weken iets te zien is op de echo waarvan ze zeggen…
liefs Anne
:hug:
:hug:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
@Anne wrote:
hoi meiden, net terug van de huisarts…hij heeft ook hetzelfde vermoeden als ik nl een vroege mk…Gelukkig neemt je ha je serieus en als je idd een mk hebt gehad, dan is het zeker nu nog te zien in je bloed. Met deze termijn nog ongeveer 2 wkn, heb ik van mn eigen gyn begrepen (destijds).
morgen ga ik bloedprikken en vrijdag bellen voor de uitslag…
liefs Anne
Sterkte. :hug:
thanx meiden :-* krijg nu iets meer krampen maar t bloedverlies wordt minder gelukkig. Ben blij dat de ha me serieus nam.
Nu vrijdag de uitslagen even afwachten.
liefs Anne
Evelien gefeliciteerd met de verhalfjaardag van Tejo :dance:
Bieke wat n goed nieuws zeg pffff :dance:
Lynn kan me voorstellen dat je iever de 21e wilt Kun je daar niet gewoon op aan sturen :think:
Linda Finn gaat hard dan zeg Fieke is helemaal nog niet bezig met draaien :think: Die wil alleen maar
staan :mrgreen:
Ik vind t ook pittig hoor werken en Fieke en mn huishouden
Anne :hug:
Jel hoe is t met Wilco ?
Hier geen nieuws. Ben moe van t werken :? Vanavond maar eens vroeg naar bed denk ik
Kom morgen weer wel even langs
Doooooeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het is idd best wel pittig en werken en een kindje, ik heb mijn huishouden dan ook nog eens maar goed dat is het lot van een alleenstaande mama maar ik red me prima zolang de tijd me meezit.
Viola Wilco heeft nog veel pijn en als het goed is mogen vrijdag de ballonen uit zijn holtes de darmoperatie is in ieder geval weer uitgesteld die zou volgende week plaatsvinden.
Anne meis :hug: :hug: :hug: goed dat je HA je goed opvolgt, en je begrijpt.
het komt heus ok meis… :hug: :-
Marielle :hug: :hug: dat huishouden moet nu maar effe wachten zo he, kan geen kwaad, je moet ook wat aan je zelf denken he, rust jij maar zoveel mogelijk. hoe moelijk het ook is met je knulletje in huis… :- :hug:
Viola inderdaad ik ga voor de 21 ste!!! hoe rapper hoe liever… :oops: :mrgreen:
Evelien happy half jaartje Tejo , flinke knul al he en wat gaat de tijd he…
Jullie zijn liefff!! :hug: :inlove: :-
Wat een goed nieuws voor Diana!! :dance: :inlove:
Anne, dikke :hug:
Lynn, dus ofwel aan 38 weken, ofwel 39, spannend hoor!!! :dance: :inlove: :-
Mariëlle, kan me voorstellen dat het soms best zwaar is als alleenstaande mama!! :hug: :-*