even een groeps :hug: :hug:
die kunnen we allemaal wel gebruiken.
niet teveel schrijven hoor moest even 3 pagina’s lezen?
liefs kathy
:hug: :hug: groepshug!
Ben er echt aantoe! :-*
nou heb vannacht goed geslapen, het ergste vloeien lijkt voorbij te zijn. Manlief rijdt straks even heen en weer naar t zkhs
want even er naartoe fietsen lijkt me nu geen goed plan :shock:
Het komt wel steeds meer binnen nu moet ik zeggen, en vind ondanks dat ik er nuchter mee om ga toch erg verdrietig…
Maarja het voelt goed om komende maand even mijn ei te laten gaan moet gewoon even mijn lijf rust geven.
Heb helaas niks meer gehoord van de B&B die ik op t oog had dus ga nu even iets anders zoeken…
Afijn eerst maar eens wat eten nu.
Dikke knuff :hug: liefs Anne :-*
hoi hoi
Ik meld me ook ff in het nieuwe deeltje…
wauw wat een supernieuws van Diana :dance: :dance: … ik dacht zoiets al t elezen op der msn
@bieke… voor jou ook een dikke :hug: , en ik hoop dat het door dit kuurtje gauw weer wat beter gaat met je … en dat jullie beeb nog een poosje mag blijven zitten
@anne… jij ook :hug: ,
verders de meiden die het nodig hebben tuurlijk :hug: (heb alles gelezen maar niet alles onthouden van wie of wat solly :oops: )
@marielle… dat zal best wel schrikken zijn geweest van de week met wilco, ik merk aan je verhalen dat je net zo’n goede band met hem hebt als dat wat ik heb met Evert zijn vader… en dat is wel heel fijn!! … voor je zelf maar ook voor Quillan…
@lynn… oww lekker jij kan nu ook beginnne met aftellen naar jullie meisje… heerlijk hoor…
@linda… leuk is dat he als de kleintjes van die sprongen maken en van alles gaan doen…
@evelien… jullie nog gefeli met Tejo’s halve jaardag hihi…
ik denk dat ik nu wel iedereen een beetje gehad heb…
Gister ben ik de hele dag thuis geweest, Evert had een vrije dag en was met jaap mee… dus hoefde nie weg… maar wat een herrie maken die stratenmakers… dus ben nu maar weer ff voor een morgentje mijn huissie uitgevlucht!!.. vanmiddag moet ik thuis zijn want dan word jaap zijn nieuwe mobiel thuis bezorgd… ben benieuwd of ze het accepteren dat ik het aanneem, omdat er gelegitimeerd moet worden op zijn naam… en anders hebben ze pech dan nemen ze dat ding maar weer mee…
Gister is er ook iemand wezen kijken voor de lekkage in de badkamer, en gelukkig is het maar een kleinigheidje wat dmv een andere koppeling (ofzoiets :think: ) verholpen kan worden… dus das alweer een hele geruststelling…
Jaap belde zojuist op dat een collega van hem en een kennis, gisternacht in Belgie bij Kontich overvallen is in zijn vrachtwagen, ze hebben hem eerst bedwelmd en toen zijn waardevolle spullen weg geraust, dus toen is smorgens wakker werd was ie giga misselijk en had een giga koppijn… en ja hij had niks meer op 40 cent na dan… zijn portemonnee vond ie terug naast de vrachtwagen in de bosjes … :wall: :wall: … ben zo blij he dat Jaap niet meer weg hoeft snachts… want je hoort dit steeds vaker… en bij de politie zeiden ze ook dat ze der niks aan konden doen, want ws is er een grote bende actief in die omgeving …
verders zat ik van de week wel ff met mijn handen in mijn haar want was een paar dagen (kleine week) over tijd, dus zat me al weer helemaal te bedenken hoe ik het allemaal moest gaan oplossen als het dalijk wel zover was… maar “gelukkig” werd ik gister ongi dus pffff weer een zorg minder… ben al wel aan de pil, maar ben al es een keer eerders door de pil heen zwanger geweest en als het zo zou zijn dan was het zo en waren we der blij mee en voor de volle 100% dervoor gegaan… maar goed, beter nog ff wachten dermee…wil eerst ff van Daylian en Evert saampies genieten…
liefss :vlinder:
Jezus Miranda wat een verhaal nou dat is echt niet best dat zoiets je overkomt. Hoe is het met jou ga jij straks ook weer de wagen op?
En hoe is het met je huis helemaal af, ff showen he.
Met mij ik baal een beetje ik moet steeds spugen en ik eet niks heb er geen last van maar toch het is ook alleen maar dik slijm. Gaat wel over zeiden ze hoort erbij in het begin. Oh de scores van de weegschaal heb er nu 9 kilo precies af
Oh en ik heb een nieuwe ALPHA hulp moest zo lachen rijdt hier een spiksplinternieuwe audi tt voor zo’n zwarte komt daar een mooie vrouw uit mooi lijntje mooi lang blond haar mega lange echte nagels is het mijn poetsmiep geweldig maar ze is leuk en goed daar gaat het om.
Liefs Jel :vlinder:
hihi, klinkt gezellig!
Ik was ff toe aan een leuk praatje.
Ben gewoon erg bang.
@Anne, goed dat je n maandje wacht en probeer echt zoveel mogelijkte verwerken, want je krijgt lelijk de bal teruggekaatst zodra er hormonen inhet spel zijn. Dat merk ik nu.
Zit eigenlijk al n week steeds te janken.
Toen zei ik dat het lag aan mn PMS en nu ben ik bang.
Heb de ass van de gyn gebeld en nog wat vragen gesteld. Ben bang voor n teleurstelling, maar waarom dan? Ten eerste kan ik ermee omgaan en ten 2e zal het toch niet zo blijven gaan?
Dus ik gooi het op hormonen.
Ben ook echt bang voor vandaag.
Destijds vloeide ik n paar dgn niet meer, toen ik zoals elke donderdag naar tai chi ging. Daarna met mn vriendin afgesproken om Sint-shoppen te doen en die dag ben ik begonnen met vloeien. Het begin van t eind.
Terwijl ik verstandelijk weet dat het daar niet mee te maken had, Sanne had een afwijking die niet met het leven verenigbaar was.
(oef datmoet ik mezelf nog vaak zeggen, want daarmee wordt mn hoofd helderder)
Vandaag (zometeen) tai chi en vanmiddag weer met die vriendin afgesproken. Ik moet die horde maar nemen, anders ga ik dat nooit meer durven.
Dankjullie wel, voor het tollereren van mn eeuwig gezeur.
hahhha marielle… ja ws is je eerste reactie van huh moet die hier poetsen hahaha … maar goed … leuk dat ze zo fijn is hihi…
maarre wel lekker zobveel kwijt al… alleen jammer dat je zoveel moet spugen enzo …
ja idd ik vind het ook best wel eng hoor al die verhalen, net als vorige week in het nieuws die vrachtwagen die ze hebben laten stoppen enzo en toen ook overvallen is … ielghhs… vroeger voor een jaar of 17 terug toen mijn vader nog op Italie reed werd het ook al gedaan daar … mijn vader stopte dus nooit zo onderweg (in het donker op erlaten stukje) en reed idd altijd naar de dichtsbijzijnde politiebureau… om te sjekken of het echt zo was…
maar goed ben aan de ene kant wel blij dat mijn broertje niet meer bij jaap werkt, want het was mijn broertje zijn route… anders was hij ws de klos geweest…
maar ik weet nog niet of ik op korte termijn terug ga op de vrachtwagen, want zit ook met oppas enzo… en Evert wiil nie naar na schoolse opvang dus… en zolang w ehet zo kunnen redden doen we het zo met 1 loon… en anders ga ik kijken of ik wat kan vinden voor op alleen de zaterdag ofzo… en dan evt. savonds … waar mijn broertje nu werkt, is daar wel de mogelijkheid toe… dus maar dan word het pas na de zomervakantie… wil nu eerst ff alles weer op orde hebben… in huis en met mijzelf…
hallo dames,
zozo miranda, is inderdaad niet zo’n leuk nieuws he, die overvallen, heb er ook al veel van gehoord, daar we een aantal vrienden hebben die truckchauffeur zijn, wat ze allemaal niet doen zeg, om te stelen, pff meis maar je mag er niet van wakker liggen hoor, :hug: :hug:
hoe is het met jullie huisje??? al een beetje gesetteld nu?
marielle, :mrgreen: wat heb jij een sjieke poetsvrouw!
en 9kg, al gaat wel snel he :think: voel je je dan ook niet slapjes om ineens al die kilootjes af te vallen? hopelijk gaat je misselijkheid snel over he meis… :-* :-*
Evan vlug, want ik moet mijn huis zelf schoonmaken, mijn poetsvrouw is even arbeidsongeschikt, he Jel? :mrgreen:
De tsunami neemt hier iets in kracht af, nog wel aan de Tena :oops: .
Ben ik nog op tijd voor de groepshug :inlove: :hug: ???
Miran; Fijn dat je weer wat meer kan schrijven :mrgreen: .
Jel; heb je al gebeld???
@Jolanda wrote:
Evan vlug, want ik moet mijn huis zelf schoonmaken, mijn poetsvrouw is even arbeidsongeschikt, he Jel? :mrgreen:
De tsunami neemt hier iets in kracht af, nog wel aan de Tena :oops: .
Ben ik nog op tijd voor de groepshug :inlove: :hug: ???
Miran; Fijn dat je weer wat meer kan schrijven :mrgreen: .
Jel; heb je al gebeld???
Ja idd die van jouw is ff arbeidsongeschikt.
En wie moest ik bellen dan?
Groepshug :hug: (altijd lekker zo’n knuffel)
Miranda, da’s schikken zeg. Wat je zegt, fijn dat jaap niet meer 's nachts hoeft te rijden. Ik zou er ook erg ongerust van worden.
En fijn dat de lekkage zo verholpen is :thumbup: Wel jammer van de muur, die moet nu (gedeeltelijk) opnieuw gedaan worden zeker. En dat doen ze vast niet ook voor je :x
Jel. :lol: leuke poetsmevrouw. Doet mij denken aan een goede kennis. Hij heeft een hele mooie cabrio (mercedes) en voorheen (nu heeft ze ander werk en kan ze met de tram) ging ze naar de kleuterschool (juf is ze) met die auto :lol: Daar hebben we met zijn allen ook erg om gelachen.
Minni :hug: Jij nog een knuffel. Hormonen :roll: Hopelijk kun je snel(ler) terecht bij de gyn. Zal een hele geruststelling zijn (lijkt mij) als je daar bent geweest.
Zelf eigenlijk niets te vertellen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ja idd de muur moet over gedaan worden, is gelukkig maar een klein stukje… want zo’n grote lekkage was het nog niet…
maar goed Evert zijn vader is stucadoor, en heeft dus ook ons huis gestucd en die moest toch nog terug komen voo de keuken af te werken en dan zou die gelijk dat stukje muur weer mee nemen…
dus dat scheelt een hele hoop ook omdat ie het voor ons als vrienden prijsje rekent dus… ideaal als je zo’n iemand kent hihi
ps als ik weer zelf online kan thuis zal ik ff wat foto’s plaatsen van ons huisje… want moet ook nog ff foto’s maken dan …
Hallo allemaal,
Ik meld me ook weer even (moet dat steeds opnieuw ? ) mijn gegevens voor het lijstje had ik dacht ik al ge pee beed.
Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd ! Ik gun echt iedereen een gezond beebje, heb ook geen moeite met buiken meer (alleen in het hele begin). Voor iedereen bij wie het kort geleden misging alsnog gecondoleerd met het verlies en veel sterkte toegewenst. Veel willen er hier al weer snel zwanger worden zie ik… dat had ik ook meteen.
Vanmorgen naar de ha geweest inderdaad met de mogelijke kinderziekte van ons dochtertje (was zelf ook niet fit) schijnt toch geen vlekjesziekte te zijn ondanks de vlekjes. Voor de mogelijke zwangerschap dus niet erg. Kreeg daarnaast de brief met uitslagen en vond dat erg verhelderend. Nu kan ik er gericht vragen over stellen aan mijn nieuwe gyn. Heb de 21e febr. een belafspraak en misschien ben ik ‘het’ dan al. Wordt van het idee alleen al helemaal blij. Dat heb ik bij de laatste zwangerschap dus echt niet gehad ik wist het al denk ik onbewust… dat het mis zou gaan… ook al was daar totaal geen aanleiding voor. Affijn iedereen sukses ermee !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Marjet je moet je gewoon ff elke keer weer opnieuw aanmelden voor een nieuw deeltje dan krijg je namelijk ook weer de meldingen ervan in je mailbox.
Dat is het enige fijn dat je nu wat meer weet, en wie weet ben je idd snel zwanger.
Je hoeft je dus niet aan te melden :mrgreen: je mag dus ook gewoon weer verder meetypen.
Ik zie het meer als een HALLO, ik ben er ook weer :lol:
We zeggen alleen geen gedag in het oude deeltje
oh… Tejo wordt wakker…
:-* liefs, Evelien :vlinder:
kan iemand me effe uit mijn onzekerheid halen?
Ik ben 18 januari ongegesteld geworden, vrijdag dus, maandag was het gestopt dinsdag begon het weer een beetje, woensdag weer gestop donderdag begon het weer. Daarna helemala niks.
Nu vandaag verloor ik weer een beetje bloed. Zit me nu dus onzetten op te naaien
Heb gister wel geklust
hoi Karin heb je na de bevalling van Daan* alweer een menstruatie gehad? zoals nu begon mijn 1e ongi nl…
En misschien is het gewoon wat oud bloed wat er nog uit moet?
Ik ben vanmorgen bloed gaan prikken, morgen weet ik het dus zeker.
Baal alleen, want ben nogsteeds misselijk 's ochtends en mijn borsten lijken haast meer zeer te gaan doen…
iemand ervaring met een mk en hoelang duurt t voordat de symptomen weg zijn??? fijne avond!
liefs Anne
Karin zo zagen mijn eerste menstruaties er ook uit na Luna.
Anne helaas ik kan je niet helpen
geeft niks hoor ik vraag t morgen even aan de ha moet m toch bellen voor de uitslag.
zag ik nou dat je al 9 kg bent afgevallen??? wow dat is veel!! :mrgreen: hopelijk gaat t met eten snel beter
dat spugen lijkt me nu echt geen pretje…
Ja 9 kilo gaat goed he, maar dat spugen is er soms nog wel vanmiddag belde de dietiste en die zei dat het door de zwelling van de slokdarm komt ze zei je hele maag is nog gezwollen door de operatie maar dat duurt zo’n vier weken en dan gaat het steeds beter.