ja echt super hoor!!! :dance:
gelukkig weet je waar t spugen van is ook al maakt t er niet leuker op…
Nou heb net de ha gesproken, althans assistente want was toch wel erg nieuwsgierig… HB is goed 9,2 net als vorige week dus
en Béta HCG is kleiner dan 1,2 zei ze dus NIET zwanger. Maar waarom die kwaaltjes dan nog blijven hangen!!!?
Ik bel tussendemiddag de ha zelf nog maar even want ze deed ook niet echt aardig aan de telefoon…
:hug:
Meis je bent ook nog aan het ontzwangeren he vergeet dat niet he. Ik heb ook echt tot zo’n vijf maand na de dood van Luna :vlinder: last gehad van kwaaltjes ook omdat ik zo graag weer een kindje in mijn buik wilde. Zoals de paragnoste tegen me zei je bent zwanger maar dan van tranen zwanger van verdriet.
ik moet zeggen dat ik me nu ook wat beter voel hoor, vooral dat we even een maand rust hebben ingelast doet me goed
en ja wilde gewoon zekerheid dat ik me niks had ingebeeld en ga over halfuurtje ha bellen
heb weer honger nu dus ga even bhm smeren ben aan t dweilen boven het zonnetje schijnt…heerlijk :inlove:
en de begraafplaats belde net de vlinder is binnen :dance: :dance: hehe kunnen eindelijk Manon* haar plekje geven!!! :vlinder:
Wat voor vlinder?
Grrrrr Huisartsen zouden tussen 12 en 13 terug bellen nou nog steeds niet
heb je zelf al gebeld Karin? irritant is dat dan he :wall:
het was bij mij idd vroege mk, moet zeggen nu t zonnetje schijnt ik me meteen een stuk beter voel…gek he?’
ga even wat eten en dan even rommelen in de tuin alles is omgewaaid :shock:
o en Jel de Vlinder…op onze begraafplaats is een speciaal monument voor doodgeboren foetussen en kindjes jonger dan 24 weken
We hebben ervoor gekozen Manon* te laten cremeren via het zkhs en in dit monument kun je dus een vlinder laten hangen
kijk maar eens op vlindernaam.nl
Nu heeft ze dus echt haar eigen plekje!! :vlinder:
Anne je gaat te snel voor me, de ha heb je die nu net weer gebeld en hij zei dat het dus idd een vroege miskraam was. Nou meis :hug: maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
En vertel even van die vlinder wat voor soort vlinder is dat dan?
:lol: je was me weer te snel
Wat een mooi idee zeg
sorry ging idd even rap
de ha idd gebeld, hcg is al laag maar hij houdt t ook op vroege mk
even maandje rust inlassen nu, ik ben van plan weer te gaan joggen en mijn lijf even terug in-shape brengen hahaha
zouden weekendje weg gaan maar hoor niks terug van wat we op t oog hadden, krijg net kortingsbon van Landal in de bus
die ms ga ik daar dan wel iets boeken…
lekker uitwaaien bij t strand lijkt me zaaaaaaalig :inlove:
hoe is t verder met jou, ik las dat de operatie van Wilco voorlopig uitgesteld is?
Ja de operatie is uitgesteld dit omdat hij vandaag weer onder narcose moest om de ballontjes uit zijn holtes te halen van de bloeding na de neusoperatie, volg je het nog hahaha.
Met mij gaat het ook wel redelijk ben moe merk dat het pittig is zo alleen met Quillan net na een operatie.
Lekker boeken dan waar wacht je nog op :lol:
ja ik las al dat hij zo’n zware bloeding had gehad en jij langs moest naar t zkhs voor schone kleding enzo
heel erg naar hoor, en je hebt zelf ook al het eea aan je hoofd en nog herstelende van de operatie
maar een hele hippe poetsmiep nu toch? dus dat scheelt wel denk ik. Poetst ze ook goed???
Doe je rustig aan met jezelf meis! :-*
Ja ze poetst wel aardig goed ook erg prettig hoor.
ja en daar komt ze voor toch :lol:
hallo dames,
wat hebben jullie weer bijgetypt zeg!!, anne wat een mooi initiatief van die vlinder, echt heel mooi, onze senne* is ook gecremeerd maar zit in een columbarium, is jou meisje dan uitgestrooid of zo? of zit ze ook in iets? rare vraag mss…
Marielle, fijn dat je poetsvrouw een goede is, maar kan me wel voorstellen dat het zwaar is met Quillan in huis, die wil waarschijnlijk veel spelen met zijn mama :mrgreen: hou je toch maar lekker rustig hoor meis…
Bieke hoe is het nu met jou meis, nog steeds alles onder controle daar??? hou je rustig he meis…
Chantal hoe is het met Jasmijntje? hopelijk is ze van die schreeuwbuien af door die dokter he, en kan je nu wat genieten van je meisje…
Karin heb je nu al nieuws???
Hier alles ok, nog steeds bib :mrgreen: en ze doet het goed, maar het is wel druk nu hoor, alles staat paraat voor ons kleintje maar ipv op het gemakje naar de geboorte af te gaan is het hier weer kwartslag om, daar we nu bezig aan het onderhandelen zijn met de bouwondernemer, en alle paperassen vandien pffff, veeeeeel papier dus, man man… :mrgreen: maar soit goede vooruitzichten dus…
verder niet zo veel nieuws, ga nog effe wat rusten nu.
(heeft iemand gisteren gekeken naar dat programma op ned 1 of 2 denk ik? over het beslissen van overlijden van prematuurtjes en dysmatuurtjes? ik zag het toevallig gisteren bij het zappen, en je kunt het herbekijken op de website van de zender, maar de naam van het programma ontglipt me net…)
groetjes lynn mama van senne* en ???
Lynn, wij hebben Manon* niet gezien en ervoor gekozen de crematie door het zkhs te laten verzorgen. Dit kan tot 24 weken
en daarna moet je het wel zelf doen. Bij t veld waar haar as is uitgestrooid staat dit monument en je kunt dus een vlinder kopen
waar haar naam en geboortedatum op staat en dat hebben we dus ook gedaan. Zo heeft ze daar toch een eigenlijk plekje.
Wij konden het op dat moment niet aan, vandaar.
Lynn zijn jullie dan nu al druk bezig om je eigen huis te laten bouwen?
Anne begrijp ik nu goed dat je Manon ook niet meer heb gezien toen ze geboren was?
ik begrijp je volledig meis :hug: :hug: wel mooi initiatief van dat vlindertje hoor :vlinder: