Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

ja dat klopt helemaal. Ik was net 17 weken zwanger en we waren bang voor een groter ‘trauma’ dan dit al was

en kan me voorstellen dat sommige mensen dit vreemd en raar vinden maar voor ons voelt t nogsteeds goed.

we hebben foto’s mochten we hier behoefte aan hebben en ook haar hand en voetafdrukjes.

Mijn moeder heeft een speciaal lakentje gemaakt gevoerd met muizenbont wat we het weekend ervoor hadden gekocht,

eigenlijk was dit voor het hemeltje…maar t voelt heel goed dat ze hierin in komen te liggen dat zou ze in de wieg ook hebben gedaan :**:

o en Lynn die docu volgens mij was t van het zkhs UMCG toch? heb ik aleens in zijn geheel gezien vreselijk moeilijk :cry:

ja marielle inderdaad hier druk bezig met ons stekje, qua plannen en zo, zodat we ook duidelijkheid hebben wat het volledig inhoud naar kosten en wensen toe, en heb nog reuzzzze nieuws :mrgreen: Ik krijg een vaatwas gratis, daar het nu bouwbeurs en zo is hier in Belgie, dus das mooi meegenomen :mrgreen: :mrgreen: , dus het is veel paperassewerk qua bouwheer en banken afstormen voor de laagste rentevoeten, dus die spelen we beetje tegen elkaar op nu, maar het komt ok, we hebben reeds heeel mooie aanbieding gekregen, en we gaan volgende week definitief tekenen dan :dance: :dance: , en waarschijnlijk bij kerst kunnen we erin of wel ten laatste volgend jaar februari, want ze moeten nog de straat door trekken nu. dus we zijn helemaal van ons stuk nu :smiley: :smiley:

o wat goed zeg Lynn wat spannend ook!!! ja je moet goed opletten waar d elaagste rente en waar de beste andere kleine regeltjes

maar wat leuk zeg is t vlakbij waar je nu woont???

Oh Anne ik dacht altijd dat Manon ouder was sorry, maar nu snap ik het dus ook wel een beetje. Met net 17 weken is het nog zo teer zo kwetsbaar maar wel ontzettend fijn dat je hand en voet afdrukjes heb. En dan vind ik het helemaal bijzonder dat je haar zo’n mooi plekje geeft doen niet veel mensen bij kindjes die zo vroeg geboren zijn.

Lynn wat voor soort bouw word het, kun je al wat showen ofzo?

nee ze was precies 17 weken en 3 dagen toen ze werd geboren

omdat ze dan zo klein is en we voelden ons hier goed bij om t zo te doen.

Voor zulke kleine kindjes is er weinig ben blij dat onze gemeente net dit monument heeft is pas sinds begin november

we mogen de vlinder er zelf in hangen zelf een tak uitzoeken wel fijn he

Neen Anne het was in Netwerk dat ik het gezien heb gisteren, zal even de link plaatsen, het zijn geen vreselijke beelden gelukkig maar, maar wel over de verschillen van ziekenhuis tot ziekenhuis over de beslissingen van levensbeindiging bij beebjes, wel erg vind ik dat ze in het ene ziekenhuis rapper deze beslissing maken dan in het ander…

http://player.omroep.nl/?serid=23

ja hoor ons huisje komt hier vlakbij, op een 2 km van hier, maar wel dichter naar ons werk toe :dance: allebei met fiets dus :mrgreen: ik zweet nu al haha, helaas kan ik nog niet showen heb geen scanner, maar ik show zo spoedig ik kan dames,

eerst ga ik mijn meisje showen :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:

en daarna de bouw :lol: man man heb nog fotografish werk voor de boeg :lol:

@Anne wrote:

nee ze was precies 17 weken en 3 dagen toen ze werd geboren

omdat ze dan zo klein is en we voelden ons hier goed bij om t zo te doen.

Voor zulke kleine kindjes is er weinig ben blij dat onze gemeente net dit monument heeft is pas sinds begin november

we mogen de vlinder er zelf in hangen zelf een tak uitzoeken wel fijn he

Heel fijn meis zo heeft je vlindermeisje toch een prachtig mooi eigen plekje.

Je mag wel extra batterijen aan schaffen voor je digicam :lol:

ja Jel dat vonden wij ook heel byzonder en mooi

Lynn meid je krijgt t nog druk hihi maar hoop dat je snel je meisje mag showen hoor :inlove: :inlove:

ja zeg wel, gelukkig zijn het herlaadbaare batterijen voor de digi :lol:

maar inderdaad nu eerst mijn meisie showen hoor

hoi meiden, ben terug uit de stad heb een leuk gilletje gescoord in de uitverkoop scheelde ruim 40 euro!!!

Moet weliswaar één knoopje vastzetten maar dat mag de pret niet drukken. Ben er erg blij mee.

Meteen broek voor t hardlopen gekocht, was ook in de uitverkoop haha en manlief kocht 2 sweaters die ik ook pas :mrgreen:

Ga denk ik straks even wandelen even vast wennen aan mijn rondje.

Vanaf woensdag ga ik 2 x per week joggen heerlijk, verstand op nul mp3 aan en gaan met die banaan :dance:

Hoe is t verder met jullie nog leuke plannen voor t weekend?

liefs Anne

Zijn net weer thuis zijn naar de carnavalsoptocht geweest foto’s van mijn draakje in ons showtopic.

Koud was het oh heb bevroren tenen.

o ik ga snel kijken ik kom net thuis ben toch wezen joggen :mrgreen: en het was heerlijk!!! :dance:

Ha meiden,

Even n ego berichtje :oops:

Hier heel druk voor de carnaval en dan ook nog n hele zieke Fieke :cry:

Ze had net 39.8 en is echt heel ziek. Heb de hap gebeld en ze hebben geadviseerd om haar straks

nog n zetpil te geven en dan rond 23.00 weer wakker te maken voor n extra voeding en

dan te kijken hoe dat t met Fieke gaat. ALs t hetzelfde gebleven is dan hoef ik niet te komen

en morgen pas (als ze dan nog koorts heeft) langs te komen :?

Hier staat heel mn huis op zn kop, want ze hebben hier de toevluchthaven geocht voor alle spullen

en koffie drinken enz :mrgreen:

Fieke slaapt gelukkig overal doorheen pfff

Ga weer want zo komt de volgende lading terug van n optocht

Doei en liefs Viola

Viola zielig he als ze zo ziek zijn, Quillan had laatst ook van die hoge koorts idd goed laten drinken en een zetpilletje deed wonderen en anders doe je haar er voor de nacht nog eentje geven.

Hoi Viola, hoopt dat Fieke snel opknapt zo zielig als ze ook nogeens zulke hoge koorts heeft… :frowning:

kan je helaas geen advies geven maar hoop dat t snel beter gaat met d’r :hug:

dikke knuffel liefs Anne :-*

Zielige Fieke :hug: Tejo is nog steeds flink verkouden en hoest ook, maar raargenoeg (en heel gelukkig) geen koorts. Daar ben ik dan ook erg blij mee. (maar hij klinkt ook erg zielig)

We hebben er ook een buurjongen bij :dance: Vrijdag geboren na een hele snelle bevalling (de vorige bevalling duurde 34 uur). Gelukkig :pray: had hij in het vruchtwater gepoept en moesten ze naar het ziekenhuis (toen minder, maar achteraf gezien…)

Alles goed met de baby en na een uur was hij er al.

Echter de volgende ochtend maakte ze zich in het ziekenhuis toch nog wat zorgen ivm een ruisje bij zijn hartje. (hebben veel babies, maar gaat meestal vanzelf weer weg)

Wat blijkt, de klep van zijn hartje naar de longen functioneerd niet goed. Deze gaat maar 1 mm open ipv 3 mm. Een heel verhaal dus, wat erg slecht had kunnen aflopen als hij thuis was gebleven.

Hij ligt nu op IC (IC2 heeft dat nog een speciale betekenis?) en wordt goed bewaakt. ff afwachten of het nog zelf goed komt en anders katheriseren (weet niet hoe je dat schrijft) En als dat niet lukt opereren.

De voortuitzichten zijn dus eigenlijk wel heel positief.

Pfff, ik ben blij dat ik dit pas gisteravond hoorde toen de vooruitzichten positief waren en niet 's ochtends ofzo. Ze hebben een behoorlijk emotionele dag achter de rug gehad (ook verplaatsing naar ander ziekenhuis, terwijl ze al helemaal blij waren met de kraamkamer. Die nieuwe die ik net gemist had omdat het pas anderhalve maand geopend na Tejo werd geopend. Ze zijn echt heeeeeel mooi)

Ik moet gaan, ga sporten zo en daarna naar verjaardag waar we ook Rinse zijn nichtje oppikken die bij ons komt logeren. Vandaar ook dat ze pas vandaag komt, anders moesten ze 2 keer deze kant op.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet meer vaak kom en al helemaal niet meer reageer maar ik probeer zoveel mogelijk te rusten.

Vrijdagmorgen heb ik mijn laatste pilletje Flagyl ingenomen en de afscheiding lijkt wat te minderen maar het IS er nog steeds en gisterenavond ook weer lichtroze verlies met veel donkerbruin slijmverlies.

Pff, echt vervelend hoor dat dit maar blijft duren! :hand:

Ik had dit donderdagavond al en ik zei dit al aan de gynae maar zei zegt dat ik gewoon heel veel moet rusten en zolang ik geen helderrood bloed verlies ik niet echt moet langskomen… :eh:

Echt lastig die onzekerheid, waren we al maar een paar weekjes verder want nu is het nog zo vroeg …

Lynn
, ik denk veel aan je, je gaat bijna bevallen zeg!! :dance: :inlove:

Mijn gsm ligt al startklaar! :lol: :mrgreen:

Bieke als je het echt niet vertrouwt gewoon aan die bel trekken, maar ik denk dat zij wel gelijk dat je rust rust rust moet nemen.

Eef dat klinkt idd spannend hopelijk gaat het vanaf nu helemaal goed met je buurjongentje.

Wij zijn vanochtend nar Luna :vlinder: geweest was niet echt een succes met Quillan zowiezo huilt hij elke keer als we bij haar zijn. Maar nu was hij helemaal over de rooie zo zielig. Het is net of hij al dat verdriet aanvoelt ga voorlopig maar even niet meer met hem heen.

Liefs Jel :vlinder: