Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Quillantje toch jongen :hug: :hug: zou het kunnen dat zijn amandelen er mss uit moeten? dat dit het verkouden zijn en zo aangeeft?

of mss is hij allergisch of zo kan ook hoor…

ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over wat hij precies heeft he…

groetjes lynn mama van senne* en ???

@Jolanda: wat goed dat je weer werkt. Hoe gaat ie nu?

Succes met dat eitje. :wink:

@Marjet: heb je alweer getest?

@Anne: hoe gaat ie nu?

@Marielle: hoeveel ben je nu kwijt? Heb je nog hulp in de hh?

En natuurlijk Quillan: alweer aan de beterende hand?

Ik denk trouwens dat hij echt jullie verdriet oppikt. Het is voor jullie een beladen plek, maar voor hem ook. Ik merk het aan Giulian die wat ouder is dan Quillan. Die is ook helemaal van slag als ik verdrietig ben en het ziekenhuis is voor hem ronduit eng. We zitten er regelmatig, omdat mn sch-vader darmkanker heeft, maar voordat Sanne overleden bleek, was het voor hem geen enge plek. Die link met spanning en verdriet leggen ze heel snel.

(We maken er wel altijd een uitje van met een ijsje of een speeltje, omdat we er nog vaak genoeg heen zullen moeten.)

@Karin: voor ikGiulian had, voelde ik mn eisprong, heel even vervelend. Na de geboorte van Giulian doet het echt best pijn en vaak verlies ik een druppie bloed idd.

@zonneschijn: Knapt Tejo al wat op?

@Viola. Hoe gaat het met je mopje? Dat was wel ff schrikken.

Ik vind dat je altijd goed naar moeders moet luisteren, die weten het toch altijd het beste. Lekkere arts, zeg. Alsof het allemaal al niet spannend genoeg is…

He he daar is ik weer!

Ik was de hele afgelopen week zo vreselijk van slag. Heb echt met mn ziel onder mn arm gelopen en mn best gedaan om afleiding te zoeken. Zo bang ook. Zo verdrietig vooral.

Gek is dat hoor, het ene moment ben ik weer mezelf, alsof er nooit iets gebeurd is en het andere moment voel ik me als op 3december jl.

Heb dus weer wat afgejankt. Elmar deze keer wat op de hoogte gehouden hiervan.

Eergisteren was het dus 2 maanden geleden en zondag voelde ik me opknappen en gisteren en vandaag waren prima te houden.’

Ben wel bek af, maar bedenk me nu pas dat dit miss komt door mn ellendige week vorige week.

Dikke kus allemaal! :-*

He Minni daar was je weer :hug:

Hier al 10 kilo kwijt, donderdag ga ik weer wegen.

Hulp heb ik nog steeds tot 28 april lekker hoor.

Met Quillan ja ik hoop dat die flixotide nu gaat helpen.

Verder weinig nieuws hier, ja heb zin in chocola moet ongi bijna worden.

10 KILOOO :shock: ! :dance: !

Minni; Dubbel denk ik he??? :hug:

Ik weet dat ik vorig jaar ook dacht; als ik maar weer zwanger ben, dan voel ik me beter, maar dat was best nog heftig.

Vanmiddag UWV aan de lijn gehad, maar die deden gelukkig niet moeilijk over mijn “ziek” zijn. Vind het eigenlijk wel stom dat ze niets geregistreerd hadden over mijn situatie. Ik heb een geboortekaartje toe moeten sturen om te bewijzen wanneer ik bevallen was, zijn ze nou blind of zo :roll: ??? Voor zo iemand die mij aan de telefoon krijgt is het ook vervelend om het zo te horen.

Euh ik ga even euh voor de zekerheid een poging doen een paar zwemmertjes klaar voor de start te zetten voor het geval mijn ei eerder op de proppen komt :oops: :wink:

Welterusten allemaal!!!

Laat jij je tuinman je varens maar lekker wieden meis :wink:

hoi meiden hier ben ik er weer eens,

werk inmiddels ruim 6 uur per dag en dus niet altijd nog fut om te mailen want dan ben ik echt moe…

Het gaat best goed, heb mijn draai wel weer gevonden kan weer lol maken daar :lol:

Maarja liever had ik t anders gehad natuurlijk!

Volgende week donderdag gaan we op valentijnsdag de vlinder :vlinder: in t monument hangen, krijg er heel netjes

een verlofmiddag voor dat ik wel heel fijn.

Verder voel ik me goed, ben weer aan t sporten geslagen dus ga nu joggen 2 x pweek en probeer ik ook weer

regelmatig op de spinningbike te gaan zitten. Lekker weer in conditie komen voor de volgende zwangerschap.

Ik doe mjn best om komende ronde mijn ei te laten gaan, maar dat kost me wel veel moeite hoor!

Verstandelijk weet ik dat dit t beste is… maar oeioeiei

Ik las dat Quillan zulke hoge koorts heeft wat vervelend gaat t al wat beter Jel? En wow 10 kilo!!! :dance: :dance: wat knap!!!

gaat t met eten nu beter met je?? Niet meer zoveel spugen hoop ik!

Enne o dat weekend heb ik dus geboekt :dance: we gaan 29 februari weg naar Haamstede huisje van Landal

Nou Jolanda hihi jullie hebben een gezellige avond gehad :inlove:

Hoop zo dat t komende ronde raak is voor je!

Mini doe rustig aan met jezelf meis kan me goed voorstellen dat je nu in een achtbaan van emoties zit. Het is ook niet niks.

Nou ga even genieten van mijn kopje thee en daarna lekker knutselen

Ben vrij vandaag en druk bezig met scrappen en kaarten maken heerlijk!!! :smiley:

Liefs Anne

Euh, denk dat ei nog gelegd moet worden :think: , maar als ei eerder te voorschijn komt, dan staan er al een paar kikkervisjes klaar :mrgreen: …

Doe nu twee-sporen-beleid; én de maybe-baby én de Persona.

Nou, die Maybe baby, gaf iig weer gemengde structuur aan, dus ei is iig onderweg (lh loopt op…) en de Persona gebruik ik nu voor het eerst en die geeft als het goed is aan, wanneer ik mijn ei kan verwachten binnen 1 a 2 dagen…

Maar de MB gaf op het klokkie 4 weken na de vorige keer half/half varens aan en die waren toen op hun toppie in het weekend…

Dus wat doe ik nou…ga ik s*xen om de dag, dus morgen weer enz of moeten er nou 2 dagen tussen zitten :think: .

Want wat als de Persona nou vrijdagochtend een ei (binnen 1 a 2 dagen aangeeft) en ik heb donderdag euh ge euh gedanst zeg maar :oops: :lol: .

Lekker spontaan he :mrgreen: ??

Maar anders moet je het dus uiteindelijk elke dag gaan doen, daar heeft hub geen problemen mee, maar euh ik wil ook nog kunnen blijven lopen en zitten :lol:.

Maar ik ben er verder heeeeeeeeeelemaal niet mee bezig of zo, laat het lekker op spontaan op zijn beloop :liar: :mrgreen: .

hahaha :lol: meis hoe je het verwoordt allemaal zeg, tis net een komedie die voorbij passeert, :mrgreen: :mrgreen:

maar meis ik begrijp je hoor, ik denk om de twee dagen dat je daar mee niet veel kunt missen, ook naar de kwaliteit van het zaad toe…

maar ik duim zo voor je hoor :pray: :pray:

hier alles ok, ik begin nu letterlijk iedere dag af te tellen hoor, ik verlang zoooooooooo :inlove:

zit ook met mega opgezwollen voeten pff hoor…

Marielle 10 kg al :clap: :clap: en dan nog chocola ja :naughty: :naughty: :mrgreen:

Hé Lynn!!!

Valt niet mee he die laatste weekje…wie die negen maanden bedacht heeft :roll: , belachelijk!

Veel te lang :snooty: .

Ik ben nou ook wel eens benieuwd naar jullie moppie :inlove: :mrgreen: .

Wel prettig dat je niet de hele tijd hoeft uit te zitten, er si niks zo erg al overtijd gaan :evil: .

Ik ben blij dat die afspraak bij ons ook iig al staat, nooit meer naar 42 weken, gewoon; vandaag krijgen wij een baby!!! Heerlijk, nou ja dat gedeelte dan, moet het dan ook nog “uitpoepen” :mrgreen: .

Ga je voor een ruggenprik of voor een volledige narcose??

Euh ja, na overleg met jou, denk ik dat ik maar voor vrijdag ga :mrgreen: en dan hoop ik dat de Persona het dan ergens aangeeft :think: .

Zal het ook even aan hub doorgeven; je mag vrijdag weer en waag het niet om het niet te doen :mrgreen: :lol: !

Maar ik laat het gewoon zijn gangetje gaan, het maakt me niks uit als het nog niet lukt :wink: :liar: .

Zo ben ik weer mijn slokdarm is wat geiriteerd vandaar dat gekke gevoel achter in mijn keel, maar hij zij ook het heeft echt 6 weken nodig voordat die herstelt. Vergeet echt jezelf niet je heb een zware operatie achter de rug, en mensen zeggen dan vaak god wat zie je er alweer goed uit, zeiden ze op de kres ook al tegen me. Maar ik voel me zo moe, dit komt dus door gebrek aan vocht en vitamines. Dus nu aan de vitamines en ik mag weer eten wel rustig aan beginnen hoor, alles echt super fijn prakken net een baby zei ze zo begin je weer. Gebruik nu ook een theelepel met het eten dan ben ik verplicht om kleine hapjes te nemen. OH en ik kan dus nooit meer en eten en drinken samen drinken moet echt een half uur vantevoren anders krijg je last nou dat klopt idd.

Verder waren ze tevreden over me

Jo om de dag a 2 dagen is het beste als het kwaliteit zaad goed is, dan overleeft het wel een tijdje bij je binnen.

Lynn ben ik ook wel benieuwd naar ga je onder zeil of de ruggeprik, ik zou persoonlijk voor de ruggeprik gaan. Mocht maar dan gaan we niet van uit er toch wat gebeuren dan ben je er in ieder geval bij. Niet dat je dan achteraf iets hoort.

Anne ook alweer gewerkt, ging het wat meis?

En wat goed dat je aan het joggen bent zeg.

Liefs Jel :vlinder:

Lieve meiden,

Hier weer even een update na de ka in het skz.

Nadat we ons verhaal hadden verteld begreep zij precies wat er aan de hand was!! :o en is ons vermoeden bevestigd! Jasmijn heeft een verborgen (omdat ze niet zichtbaar overgeeft) reflux (maagzuur/voeding die telkens omhoog komt en dat Jasmijn probeert weg te slikken wat met veel pijn en verslikken gepaard gaat! :cry: )

Ook heeft ze steeds verhoging en dat komt omdat haar slokdarm waarschijnlijk flink geirriteerd/ontstoken is door het maagzuur wat telkens omhoog komt en weer terug liep!

Ze krijgt vanaf vandaag iedere ochtend Losec (maagzuurremmer) en als het goed werkt :pray: hebben we na 1-2 weken een heel ander meisje!

Verder heeft zij Jasmijn ook helemaal onderzocht! :thumbup:

Die ka hier uit het zkh nam daar niet eens de moeite voor!! :evil:

De klachtencommissie gaan we dan ook zeker op de hoogte stellen van dit voorval!

Ben heel verdrietig en boos dat hij ons verhaal niet serieus nam!

Er was dus wel degelijk iets aan de hand en het lag dus zeker niet aan de leeftijd!!! zoals hij beweerde.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

zozo marielle een hele boterham dus die je voorgeschoteld kreeg bij je onderzoek, blij voor je dat alles goed gaat, maar het heeft inderdaad tijd nodig he dat herstel, je doet het goed meis, en rust maar zoveel je nog kan…

hoe ist verder met Quillantje???

Hier zal het waarschijnlijk wel de ruggenprik worden voor de kzs, hij heeft allesinds nog niet gepraat over volledige narcose, dus ik ga er zo van uit, van Senne* was het allesinds heel bizar, voor zover ik me herinner was ik wakker, dan weer niet, dan weer wel dan weer niet, weet je ik herinner me er niet zo veel meer van, daar de situatie ook zo hectisch was toen, en ik hoop dat het ditmaal allemaal goed verloopt en op zich allemaal niet te lang duurt ook, want ik denk dat ik heel emo zal zijn, en het al moeilijk genoeg zal hebben ermee, eerlijk gezegd zou ik graag onder volledige narcose gaan als ze geboren is, zodat ik niet lig te stressen en te piekeren tot ik op de kamer ben bij der, maar ik weet niet of dat lukt, ik zal het allesinds es vragen woensdag hoor, hoe de gyn alles ziet…

groetjes lynn mama van senne* en ???

zo chantal, eindelijk nieuws :hug: :hug: !!! meis hoe doet ze het nu? merk je al verschil met haar medicijntjes nu? ik hoop zo voor je dat je nu eindelijk kunt gaan genieten van je meisje en dat ze wat rustiger wordt want zuur is zo’n irritante pijn he…

:hug: :hug: :-

groetjes lynn mama van senne
en ???

Oh Chantal wat fijn dat ze weten wat er nu eindelijk met je kleine meisje aan de hand is. Hopelijk ga je nu ook snel resultaat merken.

Chantal wat fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en hopelijk helpt t snel de Losec!

Zou er zeker wat van zeggen hoor over die andere ka schandalig eigenlijk he?

Jel fijn dat je nu aan vast voedsel mag beginnen ja met theelepel is een goed idee denk ik! 10 kg is veel hoor wow!

Goed dat je extra vitamines inneemt ms zijn ze ook in water oplosbaar?

hoe is t nu met Quillan? ja lekker wezen joggen t was even droog en ben snel gegaan haha heerlijk joh

Lynn het schiet nu echt op he de 21e is het toch he? Nog een kleine 2 weken en jullie beeb is er!!!

Nou ik ben lekker aan t knutselen leuke kaart gemaakt net en ga nu even scrappen…liefs Anne

Met Quillan gaat het alweer helemaal top, zo gek ene moment hoge koorts en andere moment niks aan de hand.

hoi dames ik heb net meegedaan aan een wedstrijdje om de mooiste pannekoek te maken op een website, helpen jullie mee stemmen voor me? :mrgreen: ik pb jullie de site wel indien jullie dit willen… dankje hoor :mrgreen: :wink:

lekkerste pannenkoek? ben nieuwsgierig haha :lol:

nou ik heb gestemd hoor mooi gemaakt! mag je hem ook opeten hihi :mrgreen:

wie weet he zenden ze hem zo op :lol: :lol: kan ik em gelijk inkaderen :lol: