Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Goeiemoggel!

Ben n wassie aan t draaien. Ga zo mn badkamer ff aanpakken en moet eigenlijk n kadootje kopenvoor mn zwager, maar heb er helemaal geen zin in. Eerst maar ff in huis aan de slag. :wink:

(voel me moment dus wel oké)

En daarna ga ik weer lekker in bed liggen. hihi

Wat n storm vannacht he?

Hoe is jullie nacht geweest?

Goedesmoggels…

@marielle… wat fijn dat je ff sneaky bij Wilco ben geweest… en ook dat ie zo reageerde op je… das mooi dan als je juist daarop zit te wachten he… en wat raar dat zijn vriendin zo doet tegen je … vind dat maar vaag hoor…

Ik heb een zelfde band met Evert zijn vader als jij met Wilco maar gelukkig is de vriendin van hem heel losjes … die maakt er nie zo probleem van … en dat vind ik idd fijn net als jij… want je heb toch met zo’n persoon ivm kindjes het nodige mee gemaakt en dat is niet zo maar weg ook al ben je uit elkaar… maar ik duim en hoop nog steeds en ben blij dat het met Wilco goed gaat (hopelijk gaat het nog steeds zo) …

@minni… wat betreft de storm … zal ff stukje hieronder zetten wat ik ff gekopierd heb…

Nou hier ook heel aardige storm… ook omdat wij nog vrij op een vlakte wonen dus ja dan wil het wel…

maar ik heb helemaal niks gehoord werd om 6 uur wakker van daylian want die moest zijn fles hebben… en mijn man is vanmorgen ff een spoedvrachtje weg aan het brengen … en die had ook heel slecht weer gehad onderweg (is nu inmiddels al weer onderweg naar huis) … en volgens hem was het vannacht hier ook eerdig te keer gegaan met onweer enzo… en dat normaal hij altijd de gene is die met geen mogelijkheid wakker te krijgen is hihi…

maar goed nu hebben we dus allemaal puin/afval van de bouw in ons tuin liggen en van een buurman die nooit zijn troep opruimt grrrr :wall: :wall: is niet de eerste keer in die 2 maanden dat we hier wonen dat wij (iedereen) zijn rommel in onze tuin hebben … heb zoiets zet het ff in de schuur als je weet dat het weer slecht gaat worden…

nu hebben we dus afval v an zijn nieuwe keuken (karton piepschuim/piepschuim) hier liggen … maar dalijk ligt het echt terug …

en onze buurman van iets verderop heeft hierdoor een emmer puin op zijn auto liggen en dus een giga schade deraan wat eigenlijks nie nodig was geweest … maar goed zo maak je vrienden he met je nieuwe buren hihi…

nu gaat ik ff een fles maken voor mijn kleine man… want die zit al heel ongeduldig mee steeds aan te kijken hahah

liefss :vlinder:

Hier waait het ook superhard geen schade wel een heerlijke droge was man wat gaat dat hard nu met drogen.

Als ik hier was op zou hangen (buiten), zou jij het zometeen voor me kunnen vouwen, Marielle. Het waait te hard om veilig in de tuin te hangen hihi.

Ga nu maar weer aan de slag met het hh. :sick:

hahah nou hier kan ik de was ook nog nie buiten hangen maar dat komt meer omdat het nog 1 grote zandvlakte is hahah …

maar goed hier regent het nog alsmaar dus dat schiet ook nie op … dalijk maar de was gewoon netjes op mijn slaapkamer ophangen, het zijn gelukkig maar 4 dingetjes dus dat scheelt weer hihi

hallo dames,

ik meld me ook weer even, pfffffffff wat heb ik veel moeten bijlezen zeg, man man…

allereerst marielle meis, wat een gedoe met Wilco he, heb met zweet op mijn hoofd zitten lezen, maar meis hij doet het goed he nu, dat hij maar snel opknapt, Luna :vlinder: zal wel zorgen voor haar papa dat alles ok komt! :pray: :hug: :hug: :hug:

Bieke hoe is het met je meis???

Viola goed dat alles ok gaat nu met Fieke, geniet van jullie weekendje…

Hier inderdaad ook zo gestormd vanacht, ons Lieke heeft er maar enkele tellen van wakker geweest, daar het ineens zoo hard waaide dat het rolluik enorm kabaal maakte, verder doet onze meis het prima, ben helemaal verliefd op haar :inlove: :smiley: we zijn zo blij dat ze er uiteindelijk is, want heb al veel tranen gelaten van emoties tegenover senne* en ik ben dan bang dat ik hem zal vergeten of niet genoeg aandacht besteed aan mijn kleine mannetje… kortom alles komt nog es oplaaien ook en heb het wat moeilijk gehad hiermee…

maar we zijn zo blij dat ze het goed doet.

tis ook zo’n lieffie, telkens we haar naam roepen lacht ze, kvind het wel grappig…

ik plaats nog even enkele foto’s straks… :mrgreen:

dames die ik niet op reageerde ik ben jullie niet vergeten maar heb even geen puf om nog meer te typen, kga straks ook nog even liggen want heb soms nog nood aan een dutje… de keizersnede vroeg veel van me pff

dames hou jullie goed he!!! groetjes lynn mam van senne* en Lieke :inlove:

hey meis,

Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Ik zou er geen schrik voor hebben hoor dat je Senne zou vergeten. Tuurlijk ga je dat niet doen, wat is dat nu? Hij blijft voor altijd over jullie en zijn zusje waken, toch?

Enne genieten moet je doen van Lieke met hopen want ze groeien vlug hoor, en ik kan je alleen maar zeggen dat “verliefde” gevoel, dat gaat nooit meer weg. :inlove: :inlove:

Geniet ze meis!

Hey meid,

Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lieke !!!

Fijn te lezen dat ze zo’n tevreden meiske is…

Nogmaals een hele dikke zoen voor jullie allemaal, liefs Marike

Zoals beloofd zou ik een banner aanmaken voor ons nieuwe zwangerschap, hierbij… ik weet dat ik hier niet mag testen maar denk dat deze uitzondering wel geduld wordt…

ps vinden andere zwangeren hier het ook fijn om bij zwanger zijn een topic te starten met zwanger ZIJN na het verlies van een engeltje ?

niet dat ik mensen wil uitsluiten maar het is tja misschien toch wel fijn om dit topic erbij te doen… ? maar als de bijna zwangeren of gewenst zwangeren liever gezamenlijk hier willen blijven doe ik het niet natuurlijk… !!!

liefs marike

Marike je banner is prachtig meid :inlove:

Ik hoop niet dat dit topic leeg loopt als er een topic zwanger zijn na het verlies van een engeltje is aangemaakt want ik zal mij daar niet bij kunnen aansluiten.

Marielle hoe is het nu met Wilco?

Las van alles over opmerkingen die jullie hebben gekregen. Ongeloofelijk!! De twee opmerkingen die mij het meeste pijn hebben gedaan zijn “Ach je hebt er tenminste al 1” en de bazin van mn man maakte het helemaal bont, die heb ik bijna het huis uit willen slaan. Die keek naar Quirine :**: die in haar reiswieg lag en zei schouderophalend “Ach, ik heb ook een keer een miskraam gehad”. Ben toen 2 uur overstuur geweest. Had net een uur daarvoor mn meisje thuisgebracht. De trut :evil:

Voel me wel erg vaak eenzaam. Hoor van mijn familie nauwelijks wat. Krijg vaak te horen “Hoe je je geestelijk zult voelen kan ik me wel bedenken, dus laten we het maar over je lichamelijk herstel hebben” Dat doet me enorm veel verdriet. Nu komen er weer allemaal verjaardagen aan van familie, die ik na de dood van mijn dochter nog helemaal niet heb gesproken. Ik zie het niet zitten daar op een verjaardag te gaan zitten. Ik ben eigenlijk gewoon verdrietig, dat mijn eigen familie nota bene, het zo laat afweten. Wat kun je je dan alleen voelen zeg :cry: :cry: Net of mijn dochter niet belangerijk genoeg was om een kaartje voor te sturen, of een belletje te plegen. Of ze niet heeft bestaan. :cry: :cry: Van je familie moet je het maar hebben hè…

Ohh zo is het niet bedoeld hoor, maar zwanger zijn leek me een logisch vervolg op zwanger willen worden… maar dat hoeft natuurlijk niet altijd… bij jou is het nog erg pril zeg, zal ook wel zijn dat de familie zich er geen raad mee weet en zich daarom zo suf gedraagt ofzo… Wij hebben veel aan onze familie gehad verder hoor… zij verloren tenslotte ook een familielid en waren daar ook minstens net zo verdrietig om… net als onze vrienden… we hebben wel verteld net dat we op zich het wel weer willen proberen, voor ons lijkt de tijd harder te gaan in dezen ook omdat je hen niet meer zo vaak ziet nu. Bij de crematie hebben we alleen ons naaste familie en ons vrienden gevraagd, de rest van de familie mocht langskomen. Niemand zei bijna gecondoleerd… dat leek zeker te wreed. is ook wel meer een volwassen woord. Was bijna blij als iemand het wel zei, bij wijze van… men zei wel sterkte enzo natuurlijk ! de meeste mensen hielden hun emoties goed binnen in het openbaar en ik daarom ook, dat was wel fijn op zich vond ik, men leefde heeel erg mee dat wel hoor. sommige mensen gaven aan dat ze niet wisten wat te zeggen, dat hadden wij zelf soms ook wel… en dan zeiden we gewoon ‘wij ook niet’ voelt zo onwerkelijk heh en zo onbegrijpelijk… en dan had je wel een opening om erover te praten. voor jou/jullie is het nog erg pril en wil je daarom ook nog heel veel sterkte wensen voor nu en de toekomst…

Als je geen zin hebt om “gezellig” te moeten doen op zo’n verjaardag gewoon niet gaan. Het is allemaal al moeilijk zat en als ze ook geen medeleven of intresse, nouja hoe noem je dat?, tonen, waarom zou je jezelf dan kwellen.

Krijg je vragen zeg je gewoon dat je er nog niet aan toe bent. En dat is zeker niet gelogen :frowning:

Lynn, ik ga zo direct ff naar het showforum je meisje kijken :inlove:

Je moet je absoluut niet schuldig voelen tegenover Senne* hoor :naughty: Senne* zou niets liever willen dan dat jullie nu heerlijk kunnen en mogen genieten van zijn zusje Lieke. En hem vergeten? Al doe je je best dan kun je dat nog niet. Dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn. Senne* zit in jullie hart en door de komst van Lieke is dat niet meer of minder geworden. :-

Marjet, kweet niet of er belangstelling is voor een nieuw topic. Zo’n grote groep zijn we niet. We hebben al eerder pogingen gedaan voor een kletstopic voor mama’s van engeltjes, maar eigenlijk schrijven de meeste al hier en heeft zo’n 2e topic weinig zin.

Wel is er bij contacts nog een topic erbij gekomen doordat er engeltjesmama’s bij kwamen en het moeilijk vonden om mee te schrijven.

Ik kan mij dat heel goed voorstellen, al vind ik het wel jammer. We zijn (gelukkig) al zo’n klein clubje.

Overigens mag je hier ook gewoon meekletsen als je zwanger bent hoor! In de maandtopics kun je nu eenmaal niet alles kwijt. Hier hebben we toch allemaal hetzelfde soort “bagage” mee.

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Ik blijf gewoon gezellig hier, ben wel klaar met kindjes krijgen maar dat mag de pret niet drukken.

Heb nog geen nieuws over Wilco

He Lynnnnnnnnnnnnnnnn lieverd hoe is het met je? Oh en die gevoelens herken ik zo goed meis Senne zit in je hart voor altijd, je zal hem nooit vergeten nooit.

Liefs Jel :vlinder:

@Lynn, wat geweldig dat je zo genieten kunt van je moppie. Ik kan me wel ergens voorstellen dat je die angsten hebt (gehad) dat Senne* zou denken dat je hem vergeten bent. Maar ik denk eigenlijk met elke keer dat je geniet van je meisje, je juist ook bezig zult zijn met je jochie. Bewust of onbewust; het zit er gewoon ingebakken.

@Cathelijne. Ik vind het zo erg voor je dat je bij je naaste omgeving je verdriet niet kwijt kan. Ik kan er gewoon om met je meejanken. Ik vind dat je al zoveel onrecht aangedaan is. Het zou toch iéts helpen als je je wat meer begrepen voelde.

Ik heb wel verschillende ideeën over die verjaardagen.

1. als je er niet aantoe bent, niet gaan
  2. je kunt wel laten merken hoe zwaar het is wat jullie meemaken, als je juist wel gaat. Miss dat je juist onverwacht zowiezo meer begrip gaat tegenkomen dan je verwacht had.
  3. hoe langer je zulke dingen uitstelt, hoe moeilijker het wordt…

Toelichting:

over punt 2. Misschien is je familie (ooms en tantes bijv) er juist wel heel erg mee bezig. Maar omdat jij het niet direct van hen te horen krijgt (omdat ze je niet durven bellen oid), weet je dat ook niet. Wanneer je ze face to face ziet, zouden ze ernaar kunnen vragen en dan kan jij je verhaal doen en dan hoor je wel (of niet) hoe erg ze het zelf vonden en hoe erg ze het voor jullie vinden etc etc.

over punt 3: het is idd erg pril allemaal. Ik denk dat het voor dit moment nog niet eens zo geldt. :wink:

Je zou kunnen overwegen om even te gaan en als je het niet trekt, ga je gewoon direct weg. Ik weet niet hoe je het lichamelijk trekt momenteel…

Jeetje het is nu ongeveer 4 uur later dan ik t geschreven had. Miss plaats ik nu dus onzin. (Was t vergeten te posten hihi)

ff weer Wilco nieuws

Vanavond toen ik bij wilco kwam werd mij verteld dat zijn slaapmedicatie was gehalveerd. het zou ongeveer 24 uur duren eer hij zover is dat hij ja kan knikken en nee kan schudden. dit is voor hun heel belangrijk om een indicatie te krijgen over wat hij voelt. zou hij erg onrustig worden van alles dan zouden ze hem weer iets verder laten slapen. ik draaide me om en zei tegen hem, je bent een kanjer en je doet het geweldig, het gaat helemaal goedkomen met je…en toen? hij knikte ja!!! ik heb staan janken van blijdschap op dat moment. hij heeft nog een paar keer gereageerd op vragen door ja te knikken en toen mijn moeder een hand op zijn arm legde en tegen hem praatte knikte hij opnieuw ja en deed zijn hand omhoog. oh jongens wat ben ik blij met dit (hoe klein dan ook) levensteken!

het blijft nog steeds spannend hoe hij de komende dagen gaat doen, hij is nog steeds ziek natuurlijk maar al dit soort dingen geeft goede hoop!! hoe het verder gaat en hoe snel hij helemaal bij zal zijn weet ik niet. dit hangt er gewoon vanaf hoe hij het verder doet. het blijft afwachten en duimen

Dit kreeg ik weer door van Muppet

Jel wat n ont-zet-tend goed nieuws zeg :dance:

Heerlijk dat ie n goed teken van leven gaf en nu maar hopen dat ie die laatste dagen ook goed

doorkomt. Ik blijf iig :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie :-

Lynn heel begrijpelijk dat je je zo voelt tegenover Senne :hug: Ik heb daar in het begin

ook heel veel moeite mee gehad, maar ik denk dat Senne ook wil dat jullie genieten en weet meis

je zult hem nooit vergeten. Hij heeft nu n ander plaatsje, maar zeker geen mindere en dat

is goed denk ik. Het komt (spreek uit ervaring :wink: ) wel weer, maar je bent nu gewoon even

druk met Lieke en die heeft jullie gewoon nodig op dit moment :-

Marjet ik blijf ook hier schrijven. Ik ben bevallen van n mooie meid en ik :pray: dat we dit nog

n keer mogen mee maken, maar dan blijf ik ook hier schrijven, want ik voel me heel erg op mn

gemak bij deze meiden. Ik schrijf hier af en aan en dat is geen probleem. De meiden zijn er hier

altijd voor me in hele leuke tijden en ook als t iets minder met me gaat :wink:

Cathelijne even n dikke :hug: heel vervelend dat je niet bij famlie terecht kan. Ik kan alleen maar

zeggen dat je dat t beste aan kunt geven en anders gewoon hier lekker je gal spuwen. Je kunt hier altijd

terecht voor n lezend oog en als dat iig maar helpt :-*

Miranda lekker zon buurman zeg :shock: Heeft ie dat zelf ook door en is t gewoon pesterij of is die man

gewoon zo dom ?

Heb net de was weggewerkt en er zit er alweer 1 in. Vanmiddag naar vriendjes (joost moet hun auto

gaan maken) en dat is wel erg gezellig. Verder gewoon zondag.

Ik ga morgen nog niet werken. Ik heb nog n aantal dingentjes op n rij te zetten na t zh en wil

daar even de tijd voor nemen voordat ik weer in de dagelijkse sleur terecht ga komen.

Nou meiden mn gebakken ei komt eraan dus fijn weekend nog en tot snel

Liefs Viola

hoi hoi

@marielle … wat ontzettend fijn nieuws zeg van Wilco…

@viola… ik had dat ook gedaan hoor als ik jou was … gewoon ff lekker alles weer op een rijtje zetten en het werk komt wel weer…

wat betreft de buurman… denk dta ie nie zo heel snugger is… het is overigens van 3 huizen verders… hij oogt althans niet als 1 van de slimste laten we het daarop houden… maar goed wij hebben zelf gistermiddag de rotzooi maar opgeruimd en gedumpt in de bouw container die hier toevallig zowat achter de schuur staat ivm de bouw van het huis achter ons…

verders heb ik hier ook goed nieuws vioor mezelf … (zal het ff kopieren)

Ik had zo juist mijn broertje aan de lijn en die had leuk nieuws…

Hij is sinds kort planner bij een transport bedrijf waar hij eerder chauffeur was… en hun zoeken nog iemand voor avondritten en voor de zaterdagmorgen ritjes… en toen dacht ie gelijk aan mij, omdat we het geld ook wel goed kunnen gebruiken en ik eindelijk mijn droombaan kan doen … omdat het in de avond uren is en dna heb ik tenminste oppas voor de jongens en zaterdags is jaap thuis…

dus ik ga mijn droom baan weer oppakken en ga weer lekker trucken … oww ik is helemaal blij!!! … :lol: :lol: :lol:

Miranda, super :thumbup: :dance:

Marielle, Ook super nieuws over Wilco :thumbup:

Viola, :doh: Tja, de was, die blijft maar gaan he? Heb je net alles weggewassen, ligt er alweer was. Net alles weggestreken en er kan weer een was is voor een nieuwe lading strijk :roll:

En wat je werk betreft. Ik kan me ook niet voorstellen dat je op dit moment aan werk zit te denken? Ik neem aan dat je Fieke op dit moment ook nog niet naar het kdv kunt doen.

Maar hopelijk is ze snel weer helemaal beter :thumbup:

(En jij zit dus toch ook wel al aan een volgend kindje te denken :lol: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda super zeg wat leuk

Ik ben al sinds vrijdagavond thuis, heb me echt al de hele tijd rustig gehouden, ik lig al 2 dagen op de bank en toch … toch deze middag rond 14.30u weer bloedverlies gehad… :cry:

Wat een onzekerheid…

Ik heb mijn gezinnetje zo gemist toen ik in het ziekenhuis lag, stel je voor dat ik er nu wéér kom te liggen, en dan voor bijv. 10 weken nog i.p.v 2 dagjes…! :shock: .

Ja, ik weet wel, het is het zéker waard maar het blijft zo moeilijk! :cry:

Maandag 17 maart mag ik terug naar de gynae… pff…

Sorry voor mijn egoberichtje maar ik ben helemaal niet meer mee met lezen en ik ga zo dadelijk weer op de bank en dan mijn bedje in! :-*