Ik neem aan dat je Fieke op dit moment ook nog niet naar het kdv kunt doen.
Maar hopelijk is ze snel weer helemaal beter :thumbup:
(En jij zit dus toch ook wel al aan een volgend kindje te denken :lol: )
Fieke mag van de ka deze hele week nog niet naar t kdv. Ze heeft tevel slijm op de longen en is
dus heel vatbaar voor allerlei virussen en bacterien dus die blijft deze week nog thuis
En ja ik wil wel weer n kindje erbij :shifty:
Bieke meis wat n onzekerheid zeg :shock: Kun je niet eerder terecht bij de gyn ofzo :think:
@bieke… maak je maar nie druk om ons dat je nie veel leest… het is gewoon beter voor jullie aankomend mannetje… en luister goed naar je lichaam… want hoop voor je dat je nog lekker ff thuis kan en mag blijven want weet wat het is om een lange tijd van je gezin weg te zijn en in het zh te liggen…
maarre wat betreft volgend kindje… jaap en ik zijn der ook over uit wij willen het toch ook nog een keer gaan proberen … alleen wanneer das nog te vraag … kan volgend jaar zijn, maar ook net zo goed een jaar of 4 later dat laten we helemaal in het midden dus… we moeten der allebei wel achter staan op dat moment omdat het voor ons dus zowie zo nie van zelf sprekend is dat het kindje gezond te wereld zal komen… dus voor sommig ekan dit heel erg egoistisch overkomen omdat wij dus hiermee zitten en dat het kindje ook ziek kan zijn, vanwege de herhalings kans hier… maar goed… dat zien we dan wel weer …
We hebebn overigens via via een mail gehad van klinisch geneticus van het WKZ en ze zijn nog steeds druk bezig met ons DNA te onderzoeken alleen er was nog geen doorbraak… maar het positieve hiervan is dat ze er dus wel mee bezig zijn!!! …
Bieke, het is zeker moeilijk en helemaal niet gemakkelijk. Voor niemand zou dat het zijn en zeker niet als je ook nog 2 jochies rond hebt lopen. :hug: Goh… bijna 27 weken klinkt als je bent er bijna. Maar idd als je gaat tellen naar tenminste 37 weken is het eigenlijk toch wel nog erg ver weg.
Dikke knuffel in elk geval :hug: :hug:
Enne, doe maar lekker ego en lucht je hart hier. Daar zijn we hier voor :-
Hebben jullie dat ook (degene die inmiddels weer zwanger zijn geweest, of misschien de anderen ook wel?)
…dat je vroeger altijd de wens hebt gehad voor bv 2 kindjes (in mijn en Rinses geval)
Sinds Jelte sluiten we niet uit dat er na Tejo en nog een brusje misschien nog wel een brusje komt.
Tegen de tijd dat ik in shape ben om weer een zwangerschap aan te gaan en het brusje er is zien we het dan wel. Maar vroeger zou het al niet eens in mij zijn opgekomen om 3 kinderen rond te hebben hobbelen hier.
:mrgreen: Misschien maar gewoon ff een tweeling doen, dan zijn we daar gelijk ook weer vanaf :lol: (om het maar weer over een tweelingzwangerschap te hebben) (mocht ik zwanger worden van een tweeling, dan hoop ik dat ze net zo gemakkelijk zijn als Tejo. Help! Ik moet er niet aan denken eigenlijk… :shock: )
Hebben jullie dat ook (degene die inmiddels weer zwanger zijn geweest, of misschien de anderen ook wel?)
…dat je vroeger altijd de wens hebt gehad voor bv 2 kindjes (in mijn en Rinses geval)
Sinds Jelte* sluiten we niet uit dat er na Tejo en nog een brusje misschien nog wel een brusje komt.
Nou dat heb ik iid ook. Ik heb ook altijd gezegd voor Loek er komen er hier maar 2 en dat vind ik genoeg.
Nu heb ik zoiets t maakt me niet uit hoeveel dat er gaan komen en we zien wel :wink:
Er komt als t aan ons ligt nog minimaal 1tje bij en daarna bekijken we de situatie weer of dat we
er allebei nog 1 willen, want we moeten er wel smaen achter staan.
als ik t zo terug lees dan klinkt t wel heel gemakkelijke en zo gemakkelijk denk ik er niet over hoor, maar
even heel plastisch en klinisch uitgelegd zo staat t er bij ons voor
Nog even iets heel leuks. Mijn beste vriendinnetje Amalia is vanavond bevallen van n zoon Giel :dance:
Ik ben helemaal hyper en kan nu echt nog niet gaan slapen hoor :mrgreen:
Morgen gelijk maar op kraamvisite en dat mag nu omdat Fieke niet meer besmettelijk is :dance:
Ga nog even verder. Welterusten en tot morgen
als ik t zo terug lees dan klinkt t wel heel gemakkelijke en zo gemakkelijk denk ik er niet over hoor, maar
even heel plastisch en klinisch uitgelegd zo staat t er bij ons voor
:shifty: Ik denk er overigens ook niet zo gemakkelijk over hoor. Achteraf gezien ben ik eigenlijk best snel zwanger geworden van Jelte* (ontzettend onregelmatig, tot een cyclus van 8 weken aan toe) En uiteindelijk toch nog net binnen een half jaar zwanger) En met Tejo hebben we helemaal mazzel gehad.
Ik mag in mijn handjes hiervoor klappen en al helemaal als ik voor de volgende (als ik zover ben) weer zo snel zwanger mag worden. :clap: :clap:
:pray:
Oh wat leuk. Je beste vriendin een zoontje. En wat super dat Fieke niet meer besmettelijk is :dance: kun je idd op kraamvisite morgen :lol:
Kreeg geen mailtje dat er gepost was (ja dat klopt natuurlijk niet, stelletje kletskousen :inlove: )
Marielle, wat fijn dat Wilco zo snel zo goed op je reageerde! Hoe gaat het nu met hem?! Wat een gedoe dat je zo sneaky moet zijn om bij hem te kunnen komen, sommige mensen :evil: …
Fieke wat fijn dat het al beter met je gaat!! Wat heb je papa en mama laten schrikken! Viola, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendinnetje!
Bieke, ook hier een knufje meid :hug:
Miranda, wat goed dat je terug je beroep kunt gaan uitvoeren! :thumbup: :inlove:
Sorry ben het verder kwijt…
Heb een paar drukke dagen vol toestanden achter de rug. Ben erg benauwd, en de dokter dacht aan een longembolie. Toen ook de bloedwaarden daarvoor veelste hoog uitsloegen kon ik terug naar het ziekenhuis. Ben volledig binnenste buiten gekeerd maar het is geen longembolie (goddank) maar waarschijnlijk ‘gewoon’ een luchtweginfectie. Nou ja, hoe dan ook, kon op mn sloffen die verjaardagen overslaan natuurlijk :lol: Vind het wel erg moeilijk blijven. Zal als ik mn familie tegen kom, zeker over Quirine praten zodra ze me vragen hoe het gaat, en misschien zelfs wel zeggen dat ik mij erg eenzaam voel. Dan hebben ze zelf de ruimte om erop te reageren of niet. Vraag me ook af in hoeverre het bij mn moeder vandaan komt. Die is nogal van het regelerige (wat een woord :think: ) en misschien heeft zij wel gezegd dat ik er geen behoefte aan heb ofzo :eh: het zou zomaar eens kunnen… (maar ja, waarom het dan voor mn broers teveel moeite is om even een belletje te plegen… misschien ben ik wel gewoon uit ander hout gesneden…)
Nja, het is al laat, laat ik eerst maar eens naar bed gaan, morgen is dr weer een dag.
Ik heb na Kelly 4 jaar lang volgehouden dat ik maar 1 kind wilde, maar Wilco wilde heel graag twee kinderen. Voor Kelly heb ik een miskraam gehad, dus technisch gezien gaan we nu voor zwangerschap nummer 5 :shock: Als je me dit 7 jaar geleden had verteld had ik hard gelachen hoor, maar na het verlies van Ryan is je gezin gewoon niet meer compleet.
Ik wilde een hok vol kinders. Elmar trouwens niet hoor. Maar die heeft zn tijd nodig en sprak soms voorzichtig wel over 3.
Hier zouden we een hok vol kinders gehad hebben, als alle zwangerschappen goed waren verlopen (nu 6e zwangerschap) en voor mij is het punt dáár gekomen, dat ik zeg: als dit goed gaat, dan hebben we een prachtig gezinnetje met 2 kinderen, een hond en kat, huisje boompje beestje, prima!
Ik neig zelfs naar t idee: als dit weer niet goed gaat, zou het niet betekenen dat er gewoon niet meer voor ons in zit? Zou niet weten of we er dan evengoed nog es voor zouden gaan.
Ik moet zeggen dat ik steeds wat zelfmedelijden heb, als ik bedenk dat ik al sinds augustus moe en misselijk ben (dagelijks gewoon erg beroerd zelfs) en het hele huishouden op zn reet ligt. Iedereen heeft eronder te lijden. Maargoed, ik durf niet te klagen. Zolang ik misselijk ben, heb ik wat meer vertrouwen, maar het is geestelijk toch erg zwaar.
@Bieke: sterkte joh. Kan me alleen maar voorstellen dat je niet bijgelezen hebt en niet reageert. Nu eerst voor jezelf zorgen, als jij bevallen bent over ruim 10 w en je bijgekomen bent, willen we wat meer van je te lezen. In de tussentijd hopen we dat je goeie berichten voor ons (en vooral jezelf) hebt. Ik dat het vloeien stopt meid.
Ik heb eigenlijk niets te melden. Hier gaat alles zijn gangetje.
…
O, misschien toch iets. :doh: Gisteren bleek dat onze boeking voor het hotelletje tijdens onze skivakantie niet was bevestigd. Onze eigen schuld, maar wij dachten dat de blijkbaar prijsopgave de bevestiging was.
Hotel natuurlijk volgeboekt, dus wij in de stress van wat nu? De hele familie onderhand gaat ook omdat wij dan gingen. We gaan nu een week later. De 2e week dat mijn schoonouders er ook zijn. Die gaan namelijk 2 weken en wij maar 1. Wat ooms en tantes komen de eerste week (wie weet veranderen zij nu ook wel :lol: ) en die zien we dus nog het weekend dat we aankomen. Mijn schoonzus en vriend komen alleen het paasweekend over (en die nemen nog 2 nichten en een oom mee, het appartement van mijn schoonouders is daar veels te klein voor, dus ben benieuwd wat mijn schoonvader daar inmiddels voor geregeld heeft. De hele familie zit namelijk waar mijn schoonouders elk jaar zitten (dal) en wij lekker in een hotelletje op de piste :dance: )
Pfew…nu alleen nog Rinse’s afspraak bij de tandarts verzetten en moest ik niet ook naar het cb die week? ff kijken nog…