Die tekst ken ik inderdaad ook nou doe mijn portie maar aan fikkie
@marielle wrote:
Die tekst ken ik inderdaad ook nou doe mijn portie maar aan fikkie
Sorry, maar ik moet ook wel een beetje om je lachen :oops: :lol:
Ben blij dat je het verder wat positiever ziet meid :hug: .
Ik ben ook om te lachen, had je ons vanochtend moeten zien partners in crime Wilco zijn beste vriend had gehoord dat zij bij de tandarts zat en toen zijn wij er snel heengegaan :lol:
Kun je zien wat jaloezie met mensen doet, en ik had het kunnen weten vantevoren want zij was namelijk ooit vroeger mijn beste vriendin.
@marielle wrote:
Nou dames ik ben geweest ben net samen met zijn beste vriend bij hem geweest. Zonder dat zij het wist we hebben de situatie uitgelegd en mochten even 10 minuten naar binnen. Hebben gepraat tegen hem over Quillan en Luna hij straalde ervan had mijn hand beet en ik kneep er zachtjes steeds in. Pfffffffffft heeft me goed gedaan dit, dit kan niemand meer van me afnemen. Heb alles gezegd wat ik in ieder geval nog wilde zeggen. Maar er is weer hoop de bloeddruk blijft goed nu, en ze hebben zelfs de medicatie iets af kunnen bouwen vertelden ze. Wel heel raar om het zo te zien hoor, ligt ie daar in dat bed in en in wit bah brengt zoveel herringeren naar boven ook aan Luna Maar hij gaat het redden daar ben ik nu overtuigd van.
Liefs Jel
o Jel wat goed dat je bent gegaan zeg en wat fijn dat t iets beter gaat! Hij knokt hard dat weet ik zeker!!!
Ik duim hard en zal veel aan jullie denken dit weekend hopelijk met goed nieuws als ik weer thuiskom.
Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel liefs Anne :-*
@Jolanda wrote:
Anne; Hier ook al een aardig gevuld rugzakje…
Ik had net eindelijk zoiets van “en nu ga ik het leven leuk vinden, dit heb ik verdiend; lieve vent, superkids, huisje ok en bijna dan de derde erbij” en toen gebeurde dit… :wall: .
Ik zag laatst een spreuk en die kwam er het volgende neer; “Elk lot kan overwonnen worden, zolang je het maar rustig draagt” en een andere novembermoeder kwam met een spreuk, weet m niet meer precies ; Iedere ziel of zo krijgt hetgene wat hij/zij dragen kan…
Ik had liever iets minder te dragen :mrgreen: .
Ik ben t helemaal met je eens, had t ook liever niet gehad allemaal.
Maar weet wel, dat als ik van anderen hun portie hoor ik einde van de rit toch voor mijn eigen ellende kies…gek is dat dan he
Lief collegaatje van me gaat scheiden, dan denk ik jemig wij zijn zondag 18 jaar bij elkaar :inlove:
laat mij me maar me eigen ellende houden, we hebben elkaar een ijzersterke relatie dat is me heel veel waard hoor!!! :dance: :mrgreen:
En hopelijk wordt dit binnenkort bekroond met een 2e wondertje…
ga nu ff douchen, zo komen we nooit in Zeeland hahahaha
liefs Anne :-*
@marielle wrote:
Ik ben ook om te lachen, had je ons vanochtend moeten zien partners in crime Wilco zijn beste vriend had gehoord dat zij bij de tandarts zat en toen zijn wij er snel heengegaan :lol:
Kun je zien wat jaloezie met mensen doet, en ik had het kunnen weten vantevoren want zij was namelijk ooit vroeger mijn beste vriendin.
Och dat klinkt op zich ook heel triest , maar ik zie jullie al dat ziekenhuis in sneaken :lol: 8)
@Jolanda wrote:
@marielle wrote:Ik ben ook om te lachen, had je ons vanochtend moeten zien partners in crime Wilco zijn beste vriend had gehoord dat zij bij de tandarts zat en toen zijn wij er snel heengegaan :lol:
Och dat klinkt op zich ook heel triest , maar ik zie jullie al dat ziekenhuis in sneaken :lol: 8)
:lol: :lol: Was onherkenbaar hoor plaksnor op pet op zonnebril :lol: :lol:
Oh Anne ik ben dus echt klaar ermee he, na dit heb ik genoeg gehad. Kind verloren, gescheiden zwanger, ex met kanker die nu voor zijn leven vecht oma een week voor de bevalling van Quillan verloren nee ik heb het echt gehad. Maar het heeft me wel sterker gemaakt dit alles dat merk ik wel.
Van de week durfde een “vriendin” van mij tegen mij te zeggen " dat ze niet had gedacht dat ik dit aan had gekund…" PARDON :shock: !
Dat mens heeft al moeite met een scheet laten, kids komen allemaal vanzelf, de jongste heeft een klompvoetje, maar is nu al nagenoeg hersteld.
Zij is vorig jaar april bevallen van de derde, IK had toen ook al moeten bevallen en kijk nu…ik zit nog steeds met lege handen en het lijkt wel een soort olifantendracht :evil: …zucht, ik zou wel willen dat ik ook “gewoon” nu met een kindje zat van bijna een jaar, maar het liep anders en zij zit te mekkeren over een klompvoetje :wall: .
Maar goed…ik ga mij eens aankleden, Britt wordt zo weer thuis gebracht :mrgreen: .
Oh ja dat soort mensen nou ik ken ze helaas maar al te goed.
@Jolanda wrote:
Van de week durfde een “vriendin” van mij tegen mij te zeggen " dat ze niet had gedacht dat ik dit aan had gekund…" PARDON :shock: !Was het niet als compliment bedoeld?
Wat betreft olifantendracht, ik begrijp dat gevoel wel.
Ik was gisteren met mn buuv shoppen en ik vertelde haar dat ik met de zwangerschap van Sanne aldoor afschuwelijk moe was. Nu heb ik dÃe vermoeidheid niet zo, maar mn lichaam heeft het nu al zwaar. Ik heb ook echt het gevoel dat ik sinds augustus zwanger ben. (Wat ook wel klopt, alleen uitgesmeerd over 2 zwangerschappen en niet zoals gebruikelijk 1)
Ik hoor van vriendinnen die gelijk met mij in mei uitgerekend waren/zijn (zij zijn nog steeds in mei uitgerekend, ik alleen niet) de klachten en herken ze gewoon ten volle, alleen is mijn lichaam niet verzwaard met een dikke buik en een flink kind.
Ik hoop maar dat het deze keer goed gaat, want ik trek het geestelijk en lichamelijk gewoon niet als we weer opnieuw zouden moeten beginnen.
En dan zie ik t ook ff niet goedkomen met mn relatie. Elmar moet ook al vanaf augustus op alle gebieden erg veel ingeven. En dat is niet zn sterkste punt. Hij doet t trouwens wel allemaal en ik ben er erg blij mee. Maar ik kan dit niet eeuwig van hem blijven vragen.
Zo ff n ego-stukje.
@Marielle: zeg jij nou dat je ex een nieuwe geliefde heeft die jaloers is op jou en dat je gewoon t zh binnen moet sneaken? Jemig wat een ellende zeg. Wat onvolwassen ook.
Sterkte en ik hoop dat Wilco nu heel snel helemaal opknapt.
@Tallie: mag je je meiske geen venkelthee geven? Of cinababy?
Giulian kreeg regelmatig 1 of een paar theelepeltjes afgekoelde venkelthee. Cinabay reageerde ie ook geweldig op.
@iedereen: :hug:
Ja Minni er is iets tussen ons voorgevallen en dat heb ik haar nooit doen vergeven en nu kan ze me terug pakken. Ach lekker belangrijk ik doe toch mijn pad volgen hierin. Denk nog niet eens dat ze het bewust doet, tenminste mag het hopen voor haar dat ze dat niet doet. Maar het is heel erg moeilijk vooral ook omdat zij 1 van mijn beste vriendinnen was.
En wees jij maar ff lekker ego ik herken het wel allemaal maar het gaat deze keer goed komen meis.
Jolanda Pardon :shock: wat n rare opmerking zeg. Ook al is t als compliment bedoeld dan zeg je
zulke dingne nog niet. Hier kwam de opmerking dat God ook jonge kindjes nodig heeft daarboven :shock:
We hadden toch nog onze eigen gezondheid :eh:
Ik had ook graag iets minder gehad hoor, maar helaas dat was mij niet gegund.
Oh ja nog zon mooie. Je krijgt wat je verdiend :shock:
Weet niet waar ik t aan verdiend heb, maar ik zal wel iets heel verkeerd hebben gedaan :think:
Jel ik noest zo lachen om die nepsnor :lol: Het is niet om te lachen, maar vond t dolkomisch.
Ik ben blij dat je er zo sneaky naar toe hebt kunnen gaan. Het hoort natuurlijk niet, maar zo
ben je iig even lekker bij hem geweest en over Quillan en Luna kunnen praten.
Ik duim heel hard voor jullie en er brand nu n :kaars: voor jullie allemaal
Anne ik schrok n beetje van je berichtje, dsu bij deze n dikke :hug: en n klap :-
Chantal wat vervelend voor Jasmijn zeg. Jullie blijven zo ook sukkelen. Ik hoop maar dat
die voeding n uuitkomst gaat bieden. Wie weet is iid die voeding minder zwaar ik dat maar, zodat
er nu eindelijk rust komt bij Jasmijn en bij jullie :-
Lynn hoe is t met de kleine meid :inlove:
Met Fieke gaat t n beetje beter. Het slijm komt los te zitten en dus heeft ze daar heel veel last van.
Het is natuurlijk de bedoeling, maar nog steeds wel heel zielig. Ik kan ok goed merken dat ze nog
niet helemaal in haar ritme zit thuis, maar dat komt wel weer denk ik.
Fieke haar hoofdeind staat nog n eind omhoog, omdat ze zo meer lucht krijgt. Ze heeft nu alleen
in de gaten dat ze zich zo aan de spijlen makkelijker kan optrekken en bijna in zitstand kan komen.
Straks gaan we samen boodschappen doen want na 2 weken niets in huis te hebben gehaald is
t eigenlijk heel erg zielig hoe t er nu bij staat in de kastjes.
Vanmiddag komen mijn ouders nog op visite om te kijken hoe t met Fieke is en dan komt
Joost thuis en dan is t weekend en die gaan we lekker samen besteden.
Jullie nog plannen voor t weekend ?
Ga mn moppie uit bed halen dus tot later
Liefs Viola
Heee Marielle, dat is ook wat dat je moet sneaken ook al woon je in sneek. begrijp ik het goed dat je man/ex er met je vriendin van tussen is gegaan of i.d. ? heb dit blijkbaar niet meegekregen of niet goed begrepen zou je het voor mijn begrip en om je te kunnen volgen kunnen toelichten… sorry voor het ongemak…
en tja mensen zeggen de raarste dingen, mijn moeder en tante begonnen bij het kraambed meteen over dat ik nog jong was en het daarom nog kon… wel wreed… mensen weten zich ook, logisch, geen houding te geven… onze buurman zei dat alles volgens hem een reden heeft en dat hij daar in geloofde… voor mij werkt het ook niet zo… gewoon maar langs me heen laten gaan maar soms bij het ‘herbeleven’ wel moeite mee de hardheid en naiviteit van mensen, of dat mensen van de zwangerschapsgym je zogenaamd niet zien… tenminste dat vermoed ik… echt walgelijk en dat ze je maar geen geboortekaartje sturen want… ze beseffen niet dat met dat vermijden het voor jou juist confronterender en pijnlijker is… zou ze eigenlijk zelf wel een geboorte-rouw-kaartje (is pas af en verstuurd naar de ‘geboortekaartjesdoelgroep’ die nog geen kaartje had…) moeten sturen allemaal… maar begrijp dat dat dus niet wensenlijk is, alhoewel sommigen dat misschien wel op prijs zouden stellen, ‘de groep heeft besloten’…
ik probeer hier geen gevoelens over te hebben want dit alles is vast goed bedoeld, deze keer meld ik me toch maar bij een andere yogaclub, want het ligt ook bij de juf vind ik, dit wilde ik toen ook maar was al te laat en kon nog net mee met deze club… niets aan gehad achteraf dus !! maar goed ook niet iets waar je dan op zit te wachten denk ik… snap ik ook wel. Onderschat alle emoties die bij een zwangerschap horen niet… WHOEAHHHH sorry hoor. Over 2 weekjes ons volgende echo, lijken wel de langste weken uit mijn leven… zit nog in de officieel erkende kritieke fase maar beself natuurlijk dat het altijd mis kan gaan ook altijd bij stilgestaan maar ik blijf positief ! Voelt ook goed verders… ps hebben jullie ervaringen met van die aparaatjes dat je zelf de hartslag kunt horen thuis ?
JO… wat een gekke opmerking is dat zeg! Ik heb er ook genoeg gehad hoor
-joh, je bent nog jong ( SO WHAT!?!?!)
-maar je zwangerschap was toch niet gepland (maar wel enorm gewenst biatch)
-en inderdaad de opmerkingen als- god heeft mooie jonge plantjes nodig in zijn tuin etc etc grrrrrrr
- en als klap op de vuurpijl, mijn buurvrouw de 1e dag dat ik uit het ziekenhuis kwam: Meid, je komt er wel ooverheen, en weet je wat je nu meot doen… lekker profiteren, geen gebroken nachten, je hoeft niet te werken, profiteer daar fijn van (Ik zou GVD mn keizersnede onverdoofd overdoen als ik er die gebroken nachten waar zij het over had mocht hebben)
Ik geloof ook dat de meeste dingen een reden hebben, maar ik geloof ook zeker dat er foutjes gemaakt worden. En ik weet zeker dat het overlijden van onze kindjes domweg foutjes zijn. Dit kan geen reden hebben. Kindjes horen bij hun papa en mama te blijven punt uit
En ik kan ook echt wel oprecht zeggen dat het me sterker, wijzer etc heeft gemaakt. maar veel veel liever was ik onwetend en naief gebleven.
En de dood van Lara heeft zeker ook positief effect gehad op dingen en mensen om ons heen, maar niks maar dan ook niks is dat waard geweest.
Jel… heel goed van je dat je bent geweest. En het vboelt vast fijn dat je de dingen hebt kunnen zeggen die je nog wilde zeggen. We hopen met zn allen heel hard dat je die dingen allemaal nog 1000 keer face2face tegen hem kan zeggen
:-*
Viola… fijnd at het weer wat beter gaat met Fieke. En lekker een weekendje quality time met Joost, goed plan! Hoe gaat het met Joost trouwens, carnavals gekte weer even voorbij?
Wij krijgen het weekend veel bezoek, nog een evrlaat kraambezoekje, naar mijn ouders en schoonouders, en vrienden komen zondag gezellig eten.
ff snel tussendoor.
Jel, fijn dat je bij Wilco bent geweest. Heeft hem vast ook goed gedaan :thumbup:
Viola, fijn te horen dat Fieke een beetje opknapt al is ze idd nog heeeeel zielig. Natuurlijk niets vergeleken bij toen Tejo verkouden was en dat vond ik al erg zielig.
… En schattig, hij werd er ook schor door :inlove:
Chantal. Al is er nog weinig van te zeggen, het klinkt toch wel al positief.
De enige nare opmerking die mij is bij gebleven was toen ik weer aan het werk was. “Meid, wat fijn dat je nu weer mag werken, zodat je ook aan wat anders kan denken” :shock: Dit was overigens een opmerking van een collegaatje die 20 jaar geleden haar kindje met de wiegendood heeft verloren.
Ik heb er maar niet op gereageerd en alleen een heel groot vraagteken gedacht. Ik dacht elke minuut van de dag aan Jelte* en wilde daar helemaal geen verandering in brengen. Dat vond ik juist fijn. Ik had nog best een paar weekjes langer thuis willen zitten, maar je moet toch weer een keer beginnen.
Wat betreft de kaartjes die we hebben gestuurd (de dag na de begravenis) heb ik de kaartjes die ik ging sturen naar de zwangeren van de cursus “samen bevallen” gewacht tot ik hun kaartje in de bus kreeg.
Naast het kaartje heb ik ook een brief erbij gedaan, met uitleg wat er was gebeurd en om hun te feliciteren met hun kindje.
En ik moet nu echt weer gaan…
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Wauw Evelien: respect!
Knap zeg!
@Marjet wrote:
ik quote je even, omdat ik snap wat je zegt. Kan er eigenlijk niks aantoe voegen.
en tja mensen zeggen de raarste dingen, mijn moeder en tante begonnen bij het kraambed meteen over dat ik nog jong was en het daarom nog kon… wel wreed… mensen weten zich ook, logisch, geen houding te geven… onze buurman zei dat alles volgens hem een reden heeft en dat hij daar in geloofde… voor mij werkt het ook niet zo… gewoon maar langs me heen laten gaan maar soms bij het ‘herbeleven’ wel moeite mee de hardheid en naiviteit van mensen, of dat mensen van de zwangerschapsgym je zogenaamd niet zien… tenminste dat vermoed ik… echt walgelijk en dat ze je maar geen geboortekaartje sturen want… ze beseffen niet dat met dat vermijden het voor jou juist confronterender en pijnlijker is… zou ze eigenlijk zelf wel een geboorte-rouw-kaartje (is pas af en verstuurd naar de ‘geboortekaartjesdoelgroep’ die nog geen kaartje had…) moeten sturen allemaal… maar begrijp dat dat dus niet wensenlijk is, alhoewel sommigen dat misschien wel op prijs zouden stellen, ‘de groep heeft besloten’…
ik probeer hier geen gevoelens over te hebben want dit alles is vast goed bedoeld, deze keer meld ik me toch maar bij een andere yogaclub, want het ligt ook bij de juf vind ik, dit wilde ik toen ook maar was al te laat en kon nog net mee met deze club… niets aan gehad achteraf dus !! maar goed ook niet iets waar je dan op zit te wachten denk ik… snap ik ook wel. Onderschat alle emoties die bij een zwangerschap horen niet… WHOEAHHHH sorry hoor. Over 2 weekjes ons volgende echo, lijken wel de langste weken uit mijn leven… zit nog in de officieel erkende kritieke fase maar beself natuurlijk dat het altijd mis kan gaan ook altijd bij stilgestaan maar ik blijf positief ! Voelt ook goed verders… ps hebben jullie ervaringen met van die aparaatjes dat je zelf de hartslag kunt horen thuis ?
Mijn man is opgegroeid in een gezin waar de doden (en andere nare gevallen) doodgezwegen worden. Ze staan zowiezo erg los van emoties en kunnen helemaal niet sympathiseren. Heel vervelend, zeker als je zelf ook hele (boel) nare dingen in een korte tijd meemaakt. Maar ik vind het ook vervelend t/o anderen. Ikzelf heb wel zoiets: als iemand maar iets zegt, of laat horen, dan is het al goed. Mensen kunnen zo onhandig zijn en ongewild je kwetsen en omdat ik zie dat je ook helemaal stil kunt houden en vooral niks van je kan laten horen (Elmar zn familie), waardeer ik de meest stomme opmerkingen ook wel enigszins. Maar ik moet zeggen dat me ook veel bespaard is gebleven van die goedbedoelde rotopmerkingen, hoor. En ik denk ook dat mijn leed niet zo zwaar is als die van jullie. :oops:
En ik wil ook zo’n doptone huren of kopen. Ik zei het 2dgn geleden nog tegen Elmar. Meestal hoor je trouwens was na 13w.@Linda_ wrote:
En ik kan ook echt wel oprecht zeggen dat het me sterker, wijzer etc heeft gemaakt. maar veel veel liever was ik onwetend en naief gebleven.:cry: :cry: :hug:
En de dood van Lara heeft zeker ook positief effect gehad op dingen en mensen om ons heen, maar niks maar dan ook niks is dat waard geweest.
Ik ga mezelf en Giulian klaar maken voor een etentje.
Kuzzies meiden!
Ff snel sorry ff geen reageerpuf maar wel goed nieuws voor Fieke las ik nou ik heb ook goed nieuws
Ik heb een super goed bericht. vanmorgen een gesprek gehad met de chirurg. hij wilde me meteen vertellen dat hij enorm positief is en ervan overtuigd is dat hij het gaat halen. dit is het bericht waar we op zaten te wachten. hij is nog steeds erg ziek en wordt voorlopig nog in slaap gehouden, hij heeft nog een hele lange weg te gaan. kans op complicaties is ook nog steeds aanwezig maar hij is in goede handen.
ik ga jullie zoveel mogelijk via mail of hyves op de hoogte houden. ik ben erg moe, ik blijf bellen en smsen. en om mijzelf ook wat rust te geven doe ik het even op zo’n manier anders blijf ik aan de telefoon hangen. (daarbij ben ik bang dat mijn telefoonrekening knallend zal zijn inmiddels) dus hopelijk heeft iedereen hier begrip voor. als er nieuws is hou ik iedereen op de hoogte, horen jullie even niks dan is er vermoedelijk ook geen nieuws. tussen de bedrijven door wil ik ook aandacht aan de kinderen kunnen geven en aan mijzelf. en als je dan steeds aan de telefoon zit gaat dit niet lukken.
Dit kreeg ik van die muppet het laatste stukje :twisted: maar ik leg het naast me neer voor nu mijn kans komt nog wel.
Het belangrijkste is dat het goed gaat met Wilco nou ja beter gaat met hem.
Marielle, Super :hug:
Minni, wat de doptone betreft. Ik heb een angelsound gekocht en mezelf beloofd die niet dagelijks te gebruiken, maar 1 keer in de week of als ik het echt nodig had om gerust gesteld te worden. Ik wilde er namelijk geen obsessie van maken het is tenslotte allemaal al moeilijk genoeg.
En dat is gelukt. Ik heb er ook echt van kunnen genieten om het hartje te horen.
Achteraf gezien ben ik dus ontzettend blij dat we hem hebben aangeschaft, zeker ook omdat ik maar 1 keer bij de gyn het hartje heb gehoord Een echo zegt tenslotte ook genoeg Maar het horen is toch elke keer weer erg bijzonder.
Zeker in het begin heb je wel de rust nodig om het hartje te vinden. Dat is helemaal niet zo gemakkelijk. Gelukkig had ik dan ook nog Rinse bij de hand die dat wat gemakkelijker kon en mij uit de stress hielp :mrgreen:
Zodra ik Tejo begon te voelen heb ik ook niet meer wekelijks geluisterd. Alleen af en toe om gewoon eens te genieten van het geluid.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oja, nog wat betreft en niet praten over de doden alsof het er niet is geweest.
Mijn vader wilde ook absoluut niet over Jelte* praten. Met als gevolg dat ik hem ging ontwijken. Ik was gewoon bang dat ik per ongeluk Jeltes* naam zou noemen of iets dergelijks en ik daarop een pijnlijke reactie zou krijgen. Die had ik namelijk al eerder gekregen toen ik door de telefoon vertelde dat ik het eerdere telefoontje moest afbreken omdat onze begravenis onderneemster eraan kwam met de foto’s van de begravenis. (als verontschuldiging dus) Als reaktie daarop kreeg ik een snauw dat hij de foto’s niet wilde zien :shock: Dat vroeg ik ook helemaal niet en ik zal ook altijd van te voren vragen of iemand ze wil zien en nooit mee confronteren.
Maar goed. Van die reaktie was ik dus erg geschokken en heb er ook veel tranen over gelaten dat ik mijn vader eigenlijk niet wilde of kon zien.
Mijn zus heeft met mijn vader gepraat (al voordat ze dit wist) en confronteerde hem met het feit dat hij altijd heel veel over de oorlog heeft gepraat en nog steeds doet. Hij kan er daarom ook over praten, terwijl anderen dat niet kunnen omdat ze dat nooit hebben gedaan. Heel toevallig in diezelfde tijd was mijn vader iemand tegengekomen die bij hun in huis ondergedoken heeft gezeten. Mijn vader snapte niet waarom hij er niet over kon praten.
Ik denk dat mijn zus met dat als voorbeeld bij mijn vader heeft kunnen doordringen, want nu is het geen enkel probeem meer.
Ik was ook erg verbaasd toen ik met Jeltes* album toen die net klaar was bij mijn vader was en mijn vader mij vroeg of hij hem ook mocht inkijken. :o
Pfew, wat was dat een pak van mijn hart.
Moet weer gaan, eten staat plots op tafel (wilde net gaan beginnen, ben dan ook erg benieuwd wat Rinse in elkaar heeft geflansd :inlove: )
:-* liefs, Evelien :vlinder:
Wauw Evelien, wat bijzonder.
Soms moeten mensen ook echt verteld worden hoe t werkelijk in elkaar zit.
Elmar heb ik inmiddels wel redelijk getraind, zodat ie ook uit zichzelf wel es bij mensen informeerd naar de gang van zaken, wanneer we weten dat die gang van zaken een en al ellende is. En dat vind ik al heel bijzonder van hem. Maar voor de rest van die fam… Daar heb ik geen grip op. Ik ben t type niet die zn mond houdt wanneer er wel iets overgezegd kan worden, maar ik word hierin gewoon niet gehoord en dan houdt alles wel redelijk op.
@Marielle: fijn dat het beter gaat. Jammer dat die muts zo’n muts is.
Ik wilde even latenweten dat ik blij ben met jullie. Jullie zijn inmiddels de enigen waar ik nog mn verhaal doe.
Ook bij mn eigen fam kan ik eigenlijk nauwelijks terecht. Ik merk gewoon dat mensen geen houding weten te geven en ongeinteresseerd over komen. Dus dan laat ik het maar zo.
Bij mn moeder zou ik trouwens nog wel terecht kunnen hoor. Die doet vreselijk dr best. :inlove: (en Elmar ook wel, hij is top!).