lieve Jel ik lees t nu pas heel veel sterkte meis ik hoop heel erg en Wilco zal er ook hard voor knokken ik weet t zeker!!!
Ik denk aan jullie en een hele dikke knuffel :hug:
ben even afwezig geweest, klinkt weer zo suf als ik dit lees maar moest naar zkhs voor controle heb in t verleden ook
kanker gehad en is altijd weer even spannend maar voorlopig is alles rustig dus dat is wel fijn.
Moest ook even de ongi een plekje geven maar gaat nu weer, morgen lekker lang weekend weg
Ik denk aan jullie allemaal en brand een kaarsje :kaars:
dikke dikke knuffel veel liefs Anne :-*
hoi hoi
marielle… hoe is het nu met wilco… was der wel benieuwd naar …
liefss :vlinder:
Oh Anne jeetje dat is me ook wat. Wat fijn dat alles nu goed is, maar kan me voorstellen dat elke controle enorm spannend is :hug:
Anne heel veel sterkte ik snap heel goed dat je dit spannend vindt.
Miran ik weet niks nog ja hij is stabiel maar hoe en wat geen idee. Hopelijk hoor ik vanavond weer wat van zijn muppet.
hoi Jel, lief dankjewel :-* Ik hoop geen voicemails te hebben bij thuiskomst dan ben ik weer voor een jaar goedgekeurd :dance:
wens je veel sterkte en hoop van harte dat Wilco er weer helemaal bovenop komt.
liefs Ane :-*
Roheryn: :hug: wat een enorme teleurstelling!
Blijf duimen voor jullie!! :-*
Hier vandaag weer naar de ka geweest.
Uitslag ph meting: geen zuurpieken gemeten.
Maarrrrr, toch goede hoop! Want we zijn hier gestart met Nutramigen.
Friso H.A. Intensief is nog niet genoeg bewerkt en heeft nog herkenbare koemelkeiwitten, zeg maar!
Dit zou verder ook verklaren dat het krijsen wel iets minder werd, maar niet weg ging! Verder kan koemelkallergie ook het slikken/herkauwen (verborgen reflux) opboeren, huilen tijdens drinken, enz. veroorzaken!
Als het goed is moeten we nu na drie dagen wel echt goed resultaat zien!
Heb er nu een heel goed gevoel bij, eigenlijk voor het eerst.
Ben nog steeds voorzichtig…
Na het weekend meer nieuws
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Oh spannend meis ik duim keihard met je mee, dat dit het is.
@Sooki wrote:
Oh Anne jeetje dat is me ook wat. Wat fijn dat alles nu goed is, maar kan me voorstellen dat elke controle enorm spannend is :hug:
hoi Sooki, ja we hadden best een gevuld rugzakje al maarja daar wordt niet om gevraagd he. Probeer maar vooruit te kijken.
Hoe is t met jou nu?
liefs Anne
Nee Anne daar wordt geen rekening mee gehouden zie je nu ook maar weer hier bij ons. Ik vraag me dan ook steeds af WAAROM WAT HEBBEN WIJ ZO VERKEERD GEDAAN. Maar ik krijg nooit antwoord nooit.
Nog even voor Anne (dat heb je als je alles te snel doorleest! sorry, zal wel vaker gebeuren :? )
:hug: Wat een opluchting!! EN nu op naar een mooi wondertje dat mag groeien!
Liefs Chantal :vlinder:
hoi Jel, ja meis ik ken t vraag me dat ook regelmatig af waarom sommige alles krijgen en anderen niks… maar ja
die beruchtte vraag he…krijgen we geen antwoord op
thanx Chantal, pfff hoe is t nu met jou begreep dat je nu nieuwe H.A. voeding hebt voor Fieke hoop zo dat dit t nu is!!!
je bent zo aan t tobben steeds en vind t zo naar voor jullie maar vooral voor jullie kleine meid.
Duim hard dat t vanaf nu beter zal gaan!!! En dus goede berichten als ik weer thuis ben!!!
ja we hopen erg dat t gaat lukken, ik was de ronde voor Manon :**: ook te vroeg ongi geworden dus zou het??? :kaars:
We gaan flink on best doen weer :inlove: :inlove: :inlove:
dikke kus Anne :-*
Jeetje nu schrik ik wel weer erg van jouw bericht… het leven mag best es zijn leuke kanten laten zien en zeker aan jullie/ons engelenmama’s en papa’s natuurlijk en ook de brusjes !! Hoop voor jou geen voicemailtjes dan…
sterkte…!
@ Anne, ik heb ook mn rugzakje, alhoewel niet zo afgeladen als jij.
Ik zie wel om me heen dan mensen die werkelijk niks te klagen hebben en alles op n gouden bordje aangereikt krijgen het zelf niet eens realiseren en nog zeuren en piepen. En dan ben ik dankbaar dat ik ben wie ik ben en meegemaakt heb wat ik meegemaakt heb. (en nog steeds meemaak)
Het maakt me meer dankbaar en bewust naar mezelf en mn eigen leven toe en ik ben iig dik tevereden met mijn leven.
(is niet als preek bedoeld hoor)
Maargoed Anne, nogmaals naar jou toe: gelukkig was alles goed. Jee wat spannend weer zulke dingen he.
ps mn bovenste stukje betekent ook niet dat ik graag nog meer bagage met me mee wil zeulen hoor. Ik hoop dat we nu voorlopig weer zonder zorg verder kunnen leven. :mrgreen:
Anne, Spannend
En een heeeeeeeel prettig en vooral lang weekend :mrgreen: :thumbup:
Chantal, :thumbup: :thumbup: Na het weekend goed nieuws! :thumbup: :thumbup: Oh, wat zou dat fijn zijn
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nou ze belde net godverdorie niet met vleeswaren smijten. Er is iets van stabilisatie te zien in zijn bloeddruk die was namelijk erg laag, maar hij moet nog steeds aan de apparatuur blijven want zonder die red hij het niet. Hij moet er nog steeds voor vechten.
#&$#@&$ ik ben zo bang om hem te verliezen
oh lieve Jel toch ik weet zeker dat Wilco heel hard aan t knokken is nu en hoop en duim heel hard :kaars:
dit mag gewoon niet gebeuren!!! heel veel sterkte meis blijf positief hoor!!! dikke kus Anne :-*
@minni wrote:
@ Anne, ik heb ook mn rugzakje, alhoewel niet zo afgeladen als jij.
Ik zie wel om me heen dan mensen die werkelijk niks te klagen hebben en alles op n gouden bordje aangereikt krijgen het zelf niet eens realiseren en nog zeuren en piepen. En dan ben ik dankbaar dat ik ben wie ik ben en meegemaakt heb wat ik meegemaakt heb. (en nog steeds meemaak)
Het maakt me meer dankbaar en bewust naar mezelf en mn eigen leven toe en ik ben iig dik tevereden met mijn leven.
(is niet als preek bedoeld hoor)
dit heb je heel mooi gezegd Minni zou t niet beter hebben kunnen verwoorden!!! Hoe is t verder nu met jou???
ff kort weer :oops:
Marielle: Wilco knokt ervoor dat is wel duidelijk! Kan je helaas verder niet gerust stellen Wil je wel weer even een dikke knuffel geven! :hug: :-
Hou vol, blijf hoop houden en wij zijn er hier voor jou!!
Minni: vind ook dat je dat mooi verwoord hebt! EN ben het ook helemaal met je eens!
Lynnty: hoe gaat het met jou en je kleine meid!! :-
En nu ik er toch weer ben 8) Durf echt nog niets te zeggen over Jasmijn.
Ze kwam helaas vannacht weer wel voor een voeding, maar misschien is die Nutramigen licht verteerbaar? EN er zat natuurlijk geen Nutrix meer doorheen.
Ze was vannacht wel heel vrolijk en vanmorgen ook, moest net wel weer een kwartier over haar buikje wrijven ivm krampjes…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Jel; de duimen draaien hier door hoor :-*
Chantal; Oh ik hoop écht dat dat de oplossing is, meid toch, wat zal jij het zat zijn :hug: .
Anne; Hier ook al een aardig gevuld rugzakje…
Ik had net eindelijk zoiets van “en nu ga ik het leven leuk vinden, dit heb ik verdiend; lieve vent, superkids, huisje ok en bijna dan de derde erbij” en toen gebeurde dit… :wall: .
Ik zag laatst een spreuk en die kwam er het volgende neer; “Elk lot kan overwonnen worden, zolang je het maar rustig draagt” en een andere novembermoeder kwam met een spreuk, weet m niet meer precies ; Iedere ziel of zo krijgt hetgene wat hij/zij dragen kan…
Ik had liever iets minder te dragen :mrgreen: .
Nou dames ik ben geweest ben net samen met zijn beste vriend bij hem geweest. Zonder dat zij het wist we hebben de situatie uitgelegd en mochten even 10 minuten naar binnen. Hebben gepraat tegen hem over Quillan en Luna hij straalde ervan had mijn hand beet en ik kneep er zachtjes steeds in. Pfffffffffft heeft me goed gedaan dit, dit kan niemand meer van me afnemen. Heb alles gezegd wat ik in ieder geval nog wilde zeggen. Maar er is weer hoop de bloeddruk blijft goed nu, en ze hebben zelfs de medicatie iets af kunnen bouwen vertelden ze. Wel heel raar om het zo te zien hoor, ligt ie daar in dat bed in en in wit bah brengt zoveel herringeren naar boven ook aan Luna Maar hij gaat het redden daar ben ik nu overtuigd van.
Liefs Jel