Mariëlle, ook namens mij heel veel sterkte!! :hug:
oww marielle… wat schrik ik hier van de tranen springen me echt in de ogen … jeetje zeg… wat een stomme reactie van die zaal arts zeg!!! grrr… maar goed hopelijk komt ie gauw weer der bovenop zeg!!!
ga voor hem maar ook voor jou en jullie mannetje…
:hug: :hug: :hug:
liefss :vlinder:
Oooooooooooh Jel, ik zie het net pas :shock: .
Heel heel heel veel sterkte meid.
Ik heb er geen woorden voor alleen maar traantjes.
Lieverd ik hoop dat Wilco nu net zo’n mooi droom heeft als je hebt gehad tijdens de operatie en dat hij net als jij weer wakker wordt voor een nieuwe start :hug: .
Mijn gedachten zijn bij jou :-* .
Marielle: ook hier wordt hard voor Wilco geduimd hoor
@Viola, ben blij te lezen dat Fieke weer thuis is, maar jeetje zeg wat hebben jullie meegemaakt. :hug:
Ik schrik er gewoon van!
Je bv komt wel weer opgang: zoveel mogelijk aanleggen, is ook goed voor je meiske. En ik heb een jaarbv gegeven, maar geen cyclus over geslagen. :think: En mn jochie groeide erop als kool (ook heel lang helemaal geen fruithapje oid gegeven, omdat uitsluitend bv het beste schijnt te zijn tot iig 6m), was net n michelinmannetje. Dus miss was het gewoon je tijd om weer ongesteld te worden en heeft t niet zozeer te maken met het teruglopen. Al kan je bv trouwens tijdelijk wel iets teruglopen als je ongesteld wordt. Dat merk je wel wann je meisje meer honger krijgt: gewoon ook meer aanleggen. :-
@Bieke: ik dat het goed gaat. Wat n spanning, wat n angst!
@Jolanda wrote:Oooooooooooh Jel, ik zie het net pas :shock: .
.
Heel heel heel veel sterkte meid.
Ik heb er geen woorden voor alleen maar traantjes.
Lieverd ik hoop dat Wilco nu net zo’n mooi droom heeft als je hebt gehad tijdens de operatie en dat hij net als jij weer wakker wordt voor een nieuwe start :hug: .
Mijn gedachten zijn bij jou :-
en nu ik ook!
@Marielle: jeetje meis.
Hiervoor waren ze ook bang met mn schoonvader en ook de zaalarts had toen fouten gemaakt. Wat is dat met die zaalartsen?
Wij waren vreselijk boos (en bang natuurlijk) en ik heb er verpleegsters op aangesproken om te weten te komen wat er nou psies gebeurd was. Die verpleegsters hielden de arts wel een hand boven t hoofd, maar we kregen iig meer info, dus waren we (zeker nadat bleek dat de wond toch niet was gaan lekken) weer wat gerustgesteld.
Ik hoop dat Wilco hier weer snel overheen komt. Wat vreselijk spannend!
Ik kan alleen maar voor je duimen en bidden.
Ik hoop dat Wilco een goeie nacht heeft gehad.
He lieverds
Viola wat fijn dat je kleine meisje weer thuis is. Nu hopen dat ze dit nooit meer terug krijgt.
Vannacht redelijk geslapen werd alleen om 4 uur wakker moest plassen, daarna nooit weer goed kunnen slapen steeds maar dromen over dat ik hem aan het begraven was bah wat naar allemaal
Zag hem steeds naast Luna :vlinder: liggen, maar het moet gewoon goed komen verdomme dit kan en mag niet gebeuren. Quillan kan hem nog lang niet missen en ik ook niet eigenlijk.
Bieke sterkte meis lekker bijtrekken in het ziekenhuis
Liefs Jel :vlinder:
marielle :hug:
Marielle :hug: Wat Jolanda zegt heel mooi :thumbup: Laten we idd dat Wilco net zo’n mooie droom heeft. Het is nog niet zijn tijd om naar Luna te gaan. Quillan heeft hem nu nog nodig (en jij wellicht ook)
Dromen van een begravenis :o Dat heeft een nachtmerrie :hug:
Luna zal zeker haar best doen om haar papa weer beter te maken :-
Viola :o Wat een toestand en ongelooflijk van die andere ouders dat jij hun geloof moet nastreven :shock:
Gelukkig gaat het weer een beetje beter met Fieke. Nog heel veel beterschap :- :-
Bieke. Inmiddels waarschijnlijk in het ziekenhuis. Sterkte daar en Mario thuis met de kids. Geniet dus maar eens goed van je rust en maak je geen zorgen
oja, wat borstvoeding betreft, nadat ik gestopt was heeft het nog een paar maanden geduurd voordat ik weer ongi werd. Ik denk dus ook dat het gewoon je tijd weer is om ongi te worden. Hoe vreselijk het ook is en zeker op dit moment. :evil:
Heb ik nou ook. Gisteren was Rinse nog thuis en wilde ik eindelijk weer een poging doen om de tijd te nemen om eerst te sporten en daarna de sauna in. (die tijd gun ik mezelf niet als mijn moeder oppast, omdat sjouwen met Tejo eigenlijk te zwaar voor haar is)
Werd ik gisteren dus ongesteld (en behoorlijk ook). Weer geen sauna dus :evil:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Helaas ff kort…want ook hier gaat het nog niet goed…
Lieve Marielle: Wat een moeilijke tijd weer… Waarom mag het nou niet eens een keertje “normaal” gaan?
Wilco zal ervoor knokken, hij wil Quillan zien opgroeien en daar zal ie bij zijn!!!
Ik denk aan jullie!!! Heel veel sterkte!!! :-* :hug: :hug: :hug:
Viola: had je 2 dagen geleden al pb gestuurd.
Wat fijn dat Fieke weer thuis is!!! Maar de zorgen zullen best nog even blijven. :hug: Hoop zo dat het vanaf nu weer helemaal goed komt! :hug:
Bieke: sterkte!!! Gelukkig alles goed met je grote, kleine mannetje in je buik!! Rust doet altijd goed! Hou je taai!! :hug:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
He Chantal wil het nog niet met Jasmijn?
Hier ook even een kort berichtje van mij. IVF is weer niet gelukt. We gaan gewoon op de ouderwetse manier verder en dus bij een zwangerschap de vlokkentest afwachten. Ik ben helemaal klaar met IVF…
Hoi ‘tante polla’
Heel veel beterschap voor Fieke gewenst, en sterkte voor jullie zelf hierbij. Het is niet niks heh… Gelukkig gaat het de goede kant op. Het kan zomaar ineens slecht gaan met die kleintjes, ze zijn nog erg kwetsbaar, gelukkig hebben jullie snel en goed gehandeld… gelukkig kunnen ze ook zomaar ineens weer goed gaan !!! Geef haar en elkaar maar een dikke knuffel.
Liefs Marike :hug:
Oh Roheryn dat is flink balen zeg, wat jammer weer een teleurstelling. He en icsi wil je daar niet aan beginnen dan?
Marielle, ook ik lees het nu pas, lijkt een slap excuus maar blijkbaar werkt er iets niet goed waardoor ik soms geen berichtjes krijg of een stuk oversla of i.d Hoe dan ook ik schrik me een ongeluk hier ook traantjes in mn ogen… en wat een verschrikkelijke droom, jakkie ! heel veel liefs van Marike en ik hoop en duim dat het gauw weer beter gaat, ik denk aan jou en aan jullie.
Viola wat super fijn dat jullie weer thuis zijn! Dat Fieke nu maar eens echt goed op mag knappen :hug:
Marielle wat erg zeg!! Wat ongelooflijk schrikken is dit. Ik hoop dat Wilco zich hier heel dapper en sterk doorheen mag slaan.
Roheryn, wat verdrietig dat het niet gelukt is :hug:
Hier nog steeds ziek
Marielle: wat wij hebben gedaan was ICSI. Het gaat goed tot en met de terugplaatsing, maar om wat voor reden dan ook blijven ze niet zitten…
Heel apart zeg vind het zo jammer voor jullie ik hoop dat jullie wens wel snel vervuld mag worden en dat het dan allemaal goed mag gaan.
Liefs Marielle :vlinder:
Roheryn :hug: Dat is K zeg Laten we dus maar gaan duimen voor die 75% dat het gewoon goed gaat op de natuurlijke manier :-
:- Liefs, Evelien :vlinder:
@roheryn… ik hoop voor jullie dat jullie net als ons nu wel bij de 75% zitten… wij hadden/hebben dus dezelfde kansen alleen een andere “ziekte/syndroom”…
@Roheryn wrote:
Hier ook even een kort berichtje van mij. IVF is weer niet gelukt. We gaan gewoon op de ouderwetse manier verder en dus bij een zwangerschap de vlokkentest afwachten. Ik ben helemaal klaar met IVF…:hug: