Sneu hoor voor Wilco.
En ook voor jou Marielle. Heb je floradix al geprobeerd? En anders zwarte bessen(sap). Zit veel ijzer in. Net als biefstuk en spinazie, maar ik weet niet of je biefstuk kan en mag eten.
@Marjet: een knipperlichtje! Gefeliciteerd!
Kom je meeschrijven bij de okt mama’s?
Sterrenmama: tempen en fertilityfriend (eenprogramma op internet, ff googlen), is dat niet iets voor je?
Een ongerelmatige cyclus lijkt me heel irri. Ik ben echt van de klok, gelukkig.
Met mijn zwangerschap gaat ie wel oke. Ik had n blaasontsteking en sinds gisteren geen kuurtje meer en ik voel me gelijk veel minder ziek. Ben wel veel misselijk, ondanks mn pyridoxine (tegen misselijkheid voorgeschreven door gyn).
Ook ik dacht aan een 2ling, maar miss ook wel omdat dat het onrecht van een kind verliezen weer goed zou maken… Geen idee.
Hoedan ook: met volgende echo’s zal daar meer zekerheid over komen. hihi
meiden heb alles gelezen … en voor iedereen ff een flinke hug…
maar ondanks dat ik mocht uitslapen van Daylian :dance: :dance: (meneer sliep gister om 22 uur en kwam vanmorgen pas om 9.30) :dance: :dance: … ben ik ziek wakker geworden en voel me niet helemaal happy … dus ga der weer vandoor…
kan ik me ff oppeppen voor vanmiddag want dan krijgt Evert een vriendje te spelen hier!! …
misschien als ik wat beter voel dalijk kom ik ff uitgebreid reageren … solly :oops:
liefss :vlinder:
Miranda, hopelijk voel je je inmiddels beter :-* Wel fijn dat Daylian je lekker liet uitslapen
Minni, fijn dat de blaasontsteking over is. Minder fijn dat je misselijk bent :hug:
Wat het tweeling-gevoel betreft. Dat had ik eigenlijk al voordat ik ooit zwanger werd van Jelte* :mrgreen:
Wie weet bij de volgende Wie weet krijgt mijn gevoel ooit nog gelijk. Weet alleen nog niet of ik het nog wel wil een tweeling erbij :eh:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:eh: Wat is dat toch, ook ik ken het ‘tweeling-gevoel’. Was er bij Danté van overtuigd en bij Quirine :**: ook haha.
Vandaag gooooed nieuws vanuit het ziekenhuis :dance: Mn lichaam moet zoals sommige van jullie hebben begrepen, zelf de placenta afbreken omdat hij niet vaginaal afgestoten kan worden. Om af te breken moet het hcg-hormoon dalen. En vandaag heb ik iedereen in het ziekenhuis versteld doen staan, door het tempo waarin het daalt. Ben zo blij, eindelijk goed nieuws in deze donkere tijden :inlove: Nja, dat moest ik ffies kwijt :mrgreen:
:-*
Oooh wat goed meid! :thumbup: :dance:
Moge
Nou Sooki dat is nog eens fijn nieuws he.
Nou ik ga vandaag naar Leeuwarden heb controle voor mijn maagverkleining even horen of alles goed gaat. Nou dat gaat het niet eigenlijk moe, ben weer aan het spugen. Maar goed hopelijk weet ik vandaag meer.
Liefs Jel :vlinder:
goedemoggel…
@sooki… wat een fijn nieuws zeg!!! …
@marielle… jij succes dalijk!! … en balen dat het spugen nog zo is zeg!! …
verders hier wel weer wat opgeknapt gelukkig…en lekker rustig dagje… na ja … moet vandaag Daylian zijn kamer omturnen want we krijgen een logeetje vannacht want die wou graag een dagje met jaap mee… dus daylian zijn bed moet naar onze kamer toe… en die slaapt dan een nachie hier… dus ben benieuwd hoe dat gaat hihi…
iedereen alvast een fijne dag en tot laterzz
Ben zo benieuwd hoe het met Viola en Fieke is.
ja ik ook zat er zojuist aan te denken hoe het nu met hun zou gaan
Ik ben ook erg benieuwd.
En met Lynn en Lieke (en Jurgen ) Lynn zou vandaag waarschijnlijk weer thuis komen? Wie weet heeft ze een beetje puf om van zich te laten horen, al kan ik goed begrijpen dat ze vooral wil genieten thuis :mrgreen:
Jel, veel succes straks in het ziekenhuis :-
Sooki wat een goed nieuws :dance: Kunnen ze eigenlijk ook zien of de placenta kleiner wordt? :think: Of is het alleen te meten aan de hand van de hcg-hormoon?
Miranda, fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Daylian lekker een nachtje bij jullie op de kamer. Heerlijk. :inlove:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Cathelijne, wat goed meid!! :dance: :-
Lynn en Lieke, welkom thuis!! :mrgreen: :inlove: :-
Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan omwille van veel bloedverlies deze nacht.
Ik word opgenomen maar mocht nog even naar huis om praktische redenen en morgenochtend vertek ik richting ziekenhuis…
Er is niet echt iets extreems zorgwekkends te zien op de echo maar bloedverlies is natuurlijk nooit goed en ze willen me een tijdje in de gaten houden en me ook wat rust geven.
De gynae dacht aan ongeveer een weekje dus heel lang zal ik niet wegblijven, Ã ls alles verder goed verloopt natuurlijk!
Met de kleine gaat het wel heel goed, hij weegt nu al 950 gr!! :shock: :dance: :inlove:
Marino heeft een doktersbriefje om thuis te kunnen blijven voor Broes en Senne.
Doei dan maar! :-*
Oh lieve meid toch, een opname. Dat willen we natuurlijk niet, maar is misschien wel even het beste. Hopelijk zul je je niet teveel vervelen in het ziekenhuis. Zal aan je denken. Beebje heeft al een mooi gewicht zeg! Maar spreek maar streng toe dat ie nog even zitten blijft! Dikke knuffel Bieke! Dat ze je maar goed in de gaten houden :hug: :-*
Hoi Bieke, heel veel sterkte en hopelijk gaat het gauw weer wat beter en loopt dit allemaal goed af voor jullie allemaal…
Liefs Marike
He meiden,
Hier ben ik weer :dance: We zijn vandaag terug gekomen uit t zh :dance: :dance: :dance: :dance:
Zal even proberen alles vanaf n zaterdag alles op te schrijven
Zterdag was Fieke weer slechter dan de vrijdagavond. Ik wilde wel even wachten om de medicijnen
zn werk te laten doen en de tijd te geven en niet gelijk weer terug te bellen.
Op n gegeven moment had ik t niet meer en heb ik gebeld en mocht direct naar de spoed komen.
Ze is weer door dezelfde ka onderzocht en ze deelde mijn mening dat ze achteruit gegaan te zijn.
Fieke werd dus weer opgenomen We kwamen in dezelfde kamer, maar dit keer met n ander kindje.
Ik was er niet heel blij mee. Het was n jongetje van marrokaanse afkomst en ze waren heel
streng in hun geloof, want ik mocht niet met schoenen binnen en Joost mocht zitten, maar ik niet :shock:
Wat dacht die man nu zelf dus de verpleging ingeschakeld en die hebben t toch even uitgelegd en
het was in orde. Ik was dus ook heel blij dat die de volgende dag vertrok. We bleven niet lang
alleen in de kamer, want savond kwam er weer n nieuw meisje. Echt n schatje en ze zit ook op t kdv
in Huijbergen. Fieke zag je met t uur minder worden en moest vaker verneveld worden
Op maandag hebben we haar weer gewogen en toen bleek dat ze 80 gram in 1 dag was afgevallen :shock:
In totaal is ze nu 300 gram in n week afgevallendus voor haar gewicht best veel
Ik moest haar heel veel aanleggen om haar toch iets binnen te laten krijgen en als ze niet
voor 21.00 goed had geplast dan had ze aan de sonde gemoeten, maar heb t gelukkig tegen kunnen
houden. Doordat Fieke teweinig bij mij heeft gedronken is de bv zo ver terug gelopen dat ik nu voor
de eerste keer ongesteld ben :twisted: Niet fijn en was daar ook eht neit blij mee, maar dat
was de minste zorg Ben nu ook hard bezig met relacteren en t is vermoeiend, maar laat me
niet zo heel snel uit t veld slaan 8) Komt vanzelf weer wel goed.
Omdat Fieke zo weing had gegeten (kreeg er zelfs geen fruithap in :eh: ) hebben ze haar snachts aan de
saturatiemeter gelegd (hier meten ze t zuurstof gehalte in t bloed) en ja hoor ze was zo slecht snachts
dat ze direct aan de zuurstof moest. Ze heeft de hele nacht aan de zuurstof gelegen en dat was niet
fijn. Ze was bij t inbrengen dan ook erg in paniek
Zo ontzettend zielig. De volgende morgen heeft de ka de zuurstof gestopt om te kijken hoe dat ze
erop zou reageren en als ze wakker was dan zat ze zo rond de 92 % en toen ze ging slapen dan
zakte ie nog verder en moest ze weer. Aan t einde van de dag gisteren hebben ze de zuurstof er vanaf gehaald
en ze had er duidelijk baat bij gehad en vancht heeft ze de nacht door gebracht zonder zurstof en
mochten we vandaag naar huis.
Ze is n stuk beter en heeft weer zin in eten. We zijn er nog niet, maar
we zijn iig thuis.
We moeten nu deze week nog 3x per dag vernevelen en dan moeten we gaan afbouwen.
Ze mag nog n week niet naar t kvd omdat ze nog steeds heel vatbaar is voor infecties en bacterien.
Ook is afgeraden om tot en met t weekend niet bij kinderen te komen. Ze mag naar buiten, maar alleen bij
heel open weer.
Ze is nog behoorlijk aan t rochelen (lijkt sms wel n oude vent die jaren zware shag gerookt heeft) en
heeft t soms nog benauwd. We moeten 18 maart nog terug naar de ka om te laten controleren.
Ik probeer om hier weer in te springen, maar Fieke vergt met medicijnen geven ed veel tijd
dus ik probeer maar beloof niets
Liefs Viola
Bieke heel veel sterkte meid :-* :hug:
Houdt je taai en hopen dat we snel goed nieuws mogen lezen
kreeg sms van Jel
:kaars:
Het gaat helemaal niet goed met Wilco de darm is gaan lekken ontlasting in de buik gekomen.
Heeft nu een stoma en wordt in slaap gehouden op de ic.
Heeft ook een buikvlies ontsteking gekregen.
Hij moet echt knokken voor zijn leven daar komt het op neer.
Ze vroeg of ik het door wilde geven op KoK…
Luna :vlinder: meisje…help alsjeblieft je papa vechten…écht moppie je broertje Quillan heeft hem zooooo hard nodig!
Bieke jij ook veel sterkte :hug:
En Lynn genietse :inlove: gefeliciteerd!
Viola dikke :hug: heb aan jullie gedacht ook… :-* voor Fieke.
En lieve Chantal mop…ik hoop dat jullie meis snel wat rust in haar lijfje krijgt…potverdorie het is tijd om alleen maar te genieten van elkaar nu!! :hug:
Ben vanavond bij hem geweest we hadden vanochtend nog gebeld, hij had heel veel pijn vannacht gehad de zaalarts dacht niet na en zei niersteen wachten we mee tot de ochtend. Terwijl hij kon weten dat ong 7 dagen na deze operatie de darm kan gaan lekken. Dit is dus ook gebeurt gelukkig greep de chirurg snel in maar dit zou de 5de keer onder narcose gaan zijn ook niet iets simpels. Goed de ontlasting is in de buik gekomen dus nu een buikvliesontsteking en een stoma de chirurg zei wij zullen ons uiterste best doen voor hem, maar hij moet zelf ook knokken. Hij wordt nu slapende gehouden zodat hij rustig blijft. Hij is nu stabiel hoorden we net, maar oh hij moet er bovenop komen.
Met wie moet ik het anders over ons meisje hebben en over onze jongen
marielle
:hug: :hug: :hug: ben er helemaal stil van. :kaars: :kaars: :kaars:
Met ons Jel! En over een poosje weer met Wilco!!! Ik heb echt met je te doen. Heel veel sterkte! :-*
Jel meid wat n verschrikkelijk nieuws :hug:
Ik ga voor jullie duimen dat Wilco er snel weer bovenop is :-*