ja heerlijk lekker uitwaaien aan t strand we gaan naar Haamstede zeeland
@marielle wrote:
Geen idee Anne heb het via sms ff doorgekregen van hem
He mop voor jou een hele dikke knuffel nog :hug:
Mijn schoonvader heeft ook darmkanker gehad, net zn herstel operatie gehad.
Hij heeft met alle operaties gespuugd en zn darmen kwamen niet snel op gang. De eerste operatie dachten ze dat alles werkte, een week te vroeg naar huis gestuurd, op t moment dat ie eigenlijk ontslagen zou worden, lag ie weer in het zh: doodziek! Zn darmen waren verkleefd door de bestraling en operatie en hij spuugde zn eigen poep op. (was echt wel n drama)
Dat hoeft met Wilco niet zo te zijn hoor. Dat was wel n uitzonderlijk iets nl.
De laatste operatie werd ie na een paar dgn weer zo beroerd, een normale complicatie. Niks bijzonders. Maar wel een tegenvaller, want dat was hem niet verteld van te voren.
Miss heb je wat aan mijn verhaal.
Iemand nog iets over Viola en Fieke gehoord?
Ik vind het zo sneu voor hen. Die angst weer. Verdorie zeg.
ff kort hoor…
Hier een goede ochtend
Heb ff mijn meisje op ons sf gezet! Eindelijk weer eens tijd om dat te doen! :shifty:
Nou, ga ff wat eten want mijn maag begint alweer te knorren. Dat heb je als je om 6:00 een bammetje eet.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Minni Wilco spuugt idd heel veel had vanochtend ook alweer 5 keer gespuugd. Maar schijnt idd wel normaal te zijn bij dit soort operaties.
kreeg net een sms’je van Lynnty:
“Lieke doet het prima nu,we hebben wel een zware periode achter de rug, we hebben gisteren de bv moeten stopzetten daar ze te veel moeite moest doen en geen zuigkracht genoeg had en het deed enorm pijn, ook al lag ze goed aan. Nu ze flesvoeding krijgt is ze de rust zelve en kunnen we genieten van elkaar want ze is toch zo lief”, doe iedereen vele groetjes want woensdag kom ik terug eens piepen!
Oh Lynn jammer van de bv maar goed, van flesvoeding krijgen ze ook alles binnen. En het belangrijkste is dat alles goed gaat met jullie
Fijn dat Lieke nu zo tevreden is, Lynn.
Bv is echt niet alles. Ik kan t weten, want heb Giulian een jaar gevoed.
Tijdens mn vorige zwangerschap had ik zelfs voorgenomen er niet meer aan te beginnen. (gek genoeg is dat gevoel nu wel weer omgeslagen sinds deze zwangerschap)
@Marielle: wel naar dat Wilco zich zo beroerd voelt hoor. Sterkte voor hem.
Hoe ist eigenlijk met jou? Hoeveel ben je nu kwijt?
ik ben nu 15 kilo kwijt, verder gaat het niet zo goed met me. Ben heel erg moe steeds mijn ijzer is ook veels te laag. Maar voor de rest gaat het wel, het is gewoon pittig om nu alleen voor Quillan te moeten zorgen, nu krijg ik wel hulp van mijn ouders overdag maar toch.
@Anne wrote:
Sterrenmama, dikke knuffel ik snap wat je bedoeld en hoop erg dat je snel een regelmatige cyclus hebt, zag al de tip van de ovu testen
is dat niks voor je???
liefs Anne
Ik heb ze inmiddels al maar er zit geen goed gebruiksaanwijzing bij, of het hoe en wanneer en zo. En kan wel wat vinden op het net erover maar doordat ik zo’n onregelmatige cyclus heb is het moeilijk uit te rekenen wanneer ik moet testen.
Ben er ook zo onzeker over momenteel… over alles eigenlijk. :oops:
@ Marielle - Nogmaals sterkte met alles… dikke knuff van me!
Vind jullie allemaal heel lief en meelevend trouwens… wilde ik ook nog effe kwijt. :hug:
Kan mijn gevoel ook wel kwijt in het schrijven van gedichten en heb er hier inmiddels ook 1 geplaatst.
Maar merk wel dat ik het fijn vind om hier toch ook wat kwijt te kunnen, bij mensen die me wel begrijpen… toch?
Sterre, daar zijn we hier voor. Om ons verhaal kwijt te kunnnen en anderen bij te staan. :hug:
Ik ben blij dat jij het ook fijn vind.
Jel :hug: Het is ook niet gemakkelijk allemaal. Laten we hopen dat je ijzer binnenkort weer omhoog gaat zodat je minder moe en dus meer energie hebt voor dingen. :-
En voor Wilco ook :hug: Kan mij goed voorstellen dat zijn darmen van slag zijn na zo’n operatie en ik hoop voor hem dan ook dat zijn darmen zich snel aanpassen en herstellen.
Viola… ik weet niet zo goed meer wat ik nog moet zeggen. Ik ben zooooo benieuwd hoe het gaat en vooral of het beter gaat!
Ik heb nog niet iedereen gehad, maar moet er weer vandoor…
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Lynn, jammer dat de bv niet goed genoeg ging en vooral ook dat het pijnlijk was Voel je niet schuldig het belangrijkste is dat Liek nu tevreden is en dat jij je er nu prettig bij voelt.
Dat gelukzalige gevoel dat je erbij moet hebben heb ik nooit gehad. Maar wat een opluchting toen ik ermee stopte en toen kon ik pas echt genieten. Een volgende keer zou ik wel weer een poging doen, maar als het niet gaat eerder stoppen.
Minni, hoe gaat het eigenlijk met jou en de zwangerschap?
Chantal, hopelijk houd die goede ochtend aan en heb je ook een goede middag :thumbup: Aan het weer zal het niet liggen 8) Het is echt heerlijk buiten!
Zometeen gelijk ff jasmijn kijken
Hier een druk weekend achter de rug. Vooral ook voor Tejo, die het natuurlijk allemaal erg gezellig vond en niet wilde gaan slapen. :doh: Hij was dan ook helemaal niet moe :liar:
Gelukkig pakt hij vandaag het ritme weer gewoon op al is hij wel een beetje van slag wat eten betreft. Slechts een paar hapjes van zijn fruit en een boterham ging er ook niet in. Paar slokjes sap… Melk gaat er gelukkig wel prima in.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
We zijn vandaag voor onze 1e echo geweest, en alles was goed (voor zover het te zien was). We zagen een heel klein flikkerstipje en ik wist en zag meteen dat dit het hartje was en dat het klopt ! Tranen met tuiten natuurlijk. Maar wel heel fijn, ook omdat ik ziek was geweest met koorts en angst had voor een afwijkende zwangerschap zoals buitenbaarmoederlijk en ook al overtuigd was van een tweelingzwangerschap (herkenbaar misschien, al die gekke ideeen wanneer je zwanger bent en ook nog eens met je hormonen en emoties zit…). Tja een mens haalt wat in zijn hoofd… maar gelukkig geen bijzonderheden al was dit op zich voor ons nu wel extra extra bijzonder natuurlijk na het zinloos overlijden van ons meiske Elja bij 37 wk. Hopelijk wordt het nu voor die tijd gehaald of komt het vanzelf, wat overigens nog nooit is gebeurd bij onze kindjes… pff lang hoor anders, 40 weken… indien mogelijk wordt het bij 38wk gehaald… moet het wel ‘inleidbaar’ zijn… en dat zal wel niet maar goed ik probeer de uitgerekende datum zo vroeg mogelijk te laten (was nu al 5 dagen verschil !)… over drie weken mogen we weer komen, het was nog wel heeeeel heeeeeel piep. Ons eigen lieve paaskuikenje, ik ben nu al verliefd.
Liefs Marike en iedereen sterkte hier met alles en sukes !!
(ps ik krijg op één of andere manier geen mails meer van dit forum, en de berichtjes verschijnen in de verkeerde volgorde, hoe dan ook denk ik aan jullie en duim voor iedereen voor een goede afloop !)
Marjet, fijn dat alles goed was vanmorgen. Een knipperlichtje :dance:
Ik ben gelukkig ingeleid met 38 weken. Vanaf het begin zei de gyn dat hij me niet overtijd zou laten lopen, maar goed voor mij betekende dat 38 weken (Jelte* is met 38w2d geboren en was al tenminste 24 uur overleden) en niet de 40 weken waar de gyn op doelde.
Het liefst had ik dat het met 37 weken werd gehaald, ook ivm Jeltes* vlinderdag (37w3d), maar heel langzaam aan wende ik aan het idee dat het later zou worden.
Maar wat was ik blij toen de gyn bij de controle met 37w vertelde dat ik voor die week erop een afspraak mocht gaan maken voor het inleiden.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Marjet wat fijn dat alles goed is! :inlove:
Lynn wat spijtig van de bv, maar je hebt zo te lezen hartstikke je best gedaan en het is zoveel meer waard dat je kleine meisje nu rustiger is! :hug:
Marielle, wat naar dat Wilco nog zo beroerd is. Hoop dat zn darmen toch gauw op gang zullen komen
Hier vandaag naar de gynaecoloog geweest voor controle. Alles ziet er goed uit, maar het is zo frustrerend dat ze op bijna geen enkele vraag van onze kant antwoord kunnen geven, omdat ze het gewoon zelf ook niet weten. (ik ben dr een van vastigheid, ik moét weten waar ik aan toe ben, anders ga ik zelf oplossingen etc bedenken :roll: ) Maar goed, ik mag in ieder geval wel (mits er geen ontstekingsreactie in mn bloed zichtbaar is) in april de astatoeage laten zetten :dance: :inlove:
Iedereen die ik vergeet, excuses. Ben alweer ‘gezegend’ met de griep (2 weken terug ook al ) dus ben een beetje duf en draaiierig. Ga dan ook weer snel lekker in bedje liggen.
Marjet super dit nieuws zeg, kan me voorstellen dat het iets spanning afneemt.
Sooki ik kan het me zo goed voorstellen, at je gewoon wil weten waar je aan toe bent. En een as tattoo wat voor eentje laat je zetten?
Ik ben er nog niet over uit. Ik wilde graag haar handjes op mn buik, maar dat is een no go area gezien de genezing van het litteken. Mn zij mag wel, maar daar vind ik die handjes dan weer nix. Misschien dat ik de fairy van dr kaartje met haar naam laat zetten in mn zij. Of iets op mn pols. Nou goed, je hoort het, ik ben er nog niet uit maar ideetjes genoeg :inlove:
Komt vast goed
Sooki; Held!! Ik ben bang voor naalden :shifty: :mrgreen:
Kan me zo goed voorstellen dat je antwoorden wilt :hug: .
Jel; Hoe is het nu met Wilco???
Marjet; Fijn dat je echo goed was :dance: !
Lynn; ik heb zelfs niet borstvoeding geprobeerd :oops: , zou het bij Liv proberen, maar ja…
Any how, mijn kids zijn Hollands welvaren…
Jo met Wilco gaat het nog niet zo, hij heeft nu een maagsonde in. Zodat hij toch iets vloeibaars voedsel binnenkrijgt.