Niet waar oh Viola wat erg
@ Viola - sterket meis hoop dat je meisje snel opknapt! :hug:
Ik merk dat ik het soms best heel moeilijk heb hier op het forum.
Klinkt misschien egoïstisch, maar zo bedoel ik het absoluut niet, bij voorbaat bied ik alvast mijn excuses aan! :oops:
Het is gewoon dat ik na al 9 jaar bezig te zijn om mamma te worden en 2 zwangerschappen waarvan we beide keren ons kindje niet bij ons mochten houden ik het heel zwaar vind om nog steeds met lege handen te staan!
En ik weet wel dat ik niet de enige ben die dit doormaakt, maar het doet dan zoveel pijn af en toe om al het babygeluk wat er wel is te zien bij anderen dat ik er soms best wel een beetje jaloers en verdrietig om word :oops:
Nogmaals ik gun iedereen alle geluk van de wereld hoor, maar heb het er gewoon moeilijk mee, omdat ik zelf ook zo heel erg graag wil!!
Oh lieverd ik snap je heel goed, maar geef de hoop niet op he hoop doet leven. Hele dikke knuffel voor jou :hug:
Och Viola :hug: , hoop dat je meisje gauw opknapt, sterkte :hug: :-* .
Anne, Sookie en Sterremamma; :hug:
Sterrenmama ik begrijp heel goed wat je bedoelt lieve meid!! (mn schoonzus is zwanger, heel leuk :liar: , wij lieten ons kind gaan en zij hadden een positieve test in handen. Ik vind het heel héél moeilijk om daar mee om te gaan) Het Ãs ook moeilijk mo mee om te gaan, je gevoelens zijn gewoon oprecht. Natuurlijk wil jij ook graag het babygeluk proeven, en ik weet zeker dat je dat eens zal mogen ook (liever gister dan vandaag meis… ) Ik hoop dat de ovulatietesten je wat meer houvast zullen bieden. Kan de gyn. je eigenlijk niet helpen je cyclus wat regelmatiger te krijgen :think:
@Viola: dikke :hug: .
Wat zal dit heftig zijn, zeg. Dat is het al als je niet zo’n verleden hebt als jullie.
Ik duim voor Fieke en jullie.
Viola, hele dikke knuffel :hug: En heel veel beterschap voor Fieke! Loek* doet vast zijn best om zijn zusje erbovenop te helpen.
Fijn te weten dat je gewoon volhield (wat moet je eigenlijk ook anders als je een benauwd kind hebt) en dat ze haar verder onderzocht hebben.
Da’s wel ff schikken.
Heel veel sterkte, dikke kus :-* :hug:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Moge
Vandaag feest dus wij zijn er niet mijn papa wordt 60
Ben benieuwd hoe het met Fieke is gegaan vannacht.
Marielle gefeliciteerd met je vader! :-*
goeiemoggel…
@jel… gefeli met je pappa… en een fijne dag toegewenst!!!
@viola… :hug: , beterschap met je meisje… en hoop dat ze gauw weer wat opknapt… en daar zal Loek* vast wel voor zorgen…
@sterrenmamma… :hug: :hug: , het leven is op dat gebied soms ook zo oneerlijk… maar komt goed …
@jolanda… jij ook nog ff een :hug:
@tallie… hoe gaat het nu bij jullie??? hoop dat jullie ondanks alles een goed weekend hebben gehad…
@sooki… (weet ff je naam nie meer) … :hug: , hoop dat je baarmoeder gauw de goede kant op gaat zeg… heb je je mooie kindje al verloren en dan heb je dit er ook nog achteraan…
ehhh verders ben ik het vergeten solly :oops: , maar dacht dat ik de meeste gehad had hihi…
Hier lekker rustig ochtendje laptop in bed … mijn 2 mannen naast me hihi… Evert is naar zijn vader die komt vanaaf of morgen thuis hihi… maar heb er goed over na zitten te denken en met versch. mensen over de situatie van mij en mijn vriendin gehad (die haar dus ook kennen) … en die zeiden allemaal dat ik er geen energie in moest gaan steken en dat ik genoeg aan mijn hoofd had… dus meiden … denk dat dat einde oefening word…
verders kwam ik gisteravond laat thuis terug, maar omdat ze bij ons nog aan het straten zijn (nieuwbouwwijk) is een groot gedeelte nog afgezet… dus moeten we een stukje omrijden om naar ons huis te komen… zie ik enen allemaal lampen en zwaailichten… bleek dat er een stel kwaaijongens een (hout/tuin) afval berg (waar de gemeente zolang hun afval ff neer zette) in de fik hebben gestoken … dus waren volop aan het bliussen … is gelukkig nog wel een stukje van ons huis af en de wind stond gunstig dus geen last van rook gehad …
maar zei al tegen jaap sinds we hier wonen hebben we al heel wat sensatie gehad (verschillende brandjes, crosmotoren die boetes kregen enzo… en ga maar door ) en dat terwijl we in het oude huis echt niks mee maakte op dat gebied…
liefss :vlinder:
Jel, gefeliciteerd met je papa. 60 jaar. Jong nog zeg :thumbup:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Fieke gaat. Viola nog een dikke :hug: Ik hoop dat je weer een beetje hebt kunnen slapen, want je zult niet veel geslapen heb de afgelopen nachten.
Miranda, Een vriendin is geen vriendin als ze je in zo’n drukke periode verwacht dat je ook nog tijd hebt voor haar. In plaats van beschuldigen had ze ook kunnen polsen hoe het gaat en of ze kon helpen of nog simpeler gewoon bellen om eens gezellig bij jou langs te komen leuten.
Wat betreft de buurt. Het is nu gewoon nog erg aantrekkelijk voor de jeugd om daar rond te banjeren omdat alles nog open ligt. Helaas dat sommige ook daarin te ver gaan.
Ik vond het vroeger ook altijd erg leuk om vondsten te doen, je weet maar nooit wat voor schat die werklui over het hoofd hebben gezien en jij zomaar vind :roll: :mrgreen:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
@amalia wrote:
Hallo allemaal
Ik wilde ff vertellen dat viola weer met fieke naar het ziekenhuis is en dat fieke weer in het ziekenhuis moet blijven.
Zodra ik iets meer weet of als viola tijd heeft laat ik wat weten
Liefs,
amalia
Hallo allemaal
Fieke moet vandaag sowieso nog in het ziekenhuis blijven.
Ze heeft vannacht bij viola op het matras geslapen.
Zodra ik meer weet breng ik jullie weer op de hoogte
Liefs,
amalia
hoi meiden ben eventjes offline geweest moest even de teleurstelling verwerken…nu gaat t gelukkig wel beter met me.
Viola dikke knuffel meis…hopelijk gaat t snel beter met Fieke en kan ze naar huis denk aan jullie hoor!!! :hug:
Jel gefeliciteerd met je verjaardag, hebben jullie iets byzonders gedaan??? Mijn pa wordt de 15e 60 jaar
Sterrenmama, dikke knuffel ik snap wat je bedoeld en hoop erg dat je snel een regelmatige cyclus hebt, zag al de tip van de ovu testen
is dat niks voor je???
alle anderen ik heb niet iedereen vermeld maar denk wel aan jullie hoor.
wens jullie allemaal een fijne avond
liefs Anne
Wil jullie ff een dikke kus geven
Het gaat trouwens helemaal niet zo goed met Wilco veel spugen, en ligt aan het zuurstof weer. En zijn darmen werken nog niet die dunne darm dan he.
En vandaag een leuke dag gehad mijn papa vond het super in elk geval
Viola lieverd hoe is het?
jeetje wat naar zeg Jel dat t met Wilco niet zo goedgaat, complicaties of gebeurd dit vaker bij deze operatie???
fijn dat de verjaardag van je vader leuk was!
liefs Anne :-*
Geen idee Anne heb het via sms ff doorgekregen van hem
He mop voor jou een hele dikke knuffel nog :hug:
oke dus je weet eigenlijk nog niks…
dankjewel lieverd… :-* gaat gelukkig wat beter nu. komend weekend gaan we lekker weg :dance: kijk ik zo naar uit!
Lekker man waar ga je ook alweer heen.