Dat vond ik ook zo fijn met Quillan die leek zo sprekend veel op Luna :vlinder:
Ja eigenlijk vind ik het ook fijn dat Danté en Quirine er zo gelijk uitzien! Echte broertjes en zusjes :inlove:
Bieke; het is ook niet normaal dat de placenta, vliezen en navelstreng in zn totaliteit blijven zitten, ik ben nummer 2 binnen NL. (de eerste bij wie ze het gedaan hebben, was in 2006) voel me net een proefkonijn…
Wow Cathelijne, en wanneer komt die dan er uit?
Wanneer je normaal uitgerekend was dan ofzo???
Doen ze dat om je verdriet nog makkelijker te maken ofzo!! :wall:
En kan dat niet gaan ontsteken of infecteren ofzo??
Ik dacht altijd dat de placenta zeker binnen het uur meegeboren moest worden… :eh:
Sorry voor alle vragen, maar ik vind het zo vreemd, wat is de reden hiervoor dan eigenlijk? :think: :-*
Bieke, omdat zowel de placenta als Quirine gedeeltelijk in mijn buikholte lagen (de placenta is door mn baarmoederwand gegroeid.) Ws ligt de placenta vastgegroeid aan omliggende organen als mn darmen en mogelijk mn lever. (al denken ze nu weer van niet bij mn lever, het is mij ondertussen ook niet echt duidelijk meer.) "t is een zeer uitzonderlijke situatie en om die placenta los te halen van mn darmen geeft onherstelbare schade en kans op grote bloedingen. Hij kan er vaginaal niet uit (maar verlies zo nu en dan wel stukjes vlies :eh: ) en zal door mn lichaam zelf helemaal opgelost moeten worden> Dit zal een half jaar tot een jaar duren. Het risico op verklevingen, vergifiting, bloedingen etc is wel groot, maar tot nu toe lijkt alles goed te gaan. Het zwangerschapshormoon daalt (joehoe!)
Het is niet dat ik ‘zomaar’ even te vroeg ben bevallen van mn dochter, maar het is nog eens een keer zo ontzettend gecompliceerd dat ik af en toe niet weet waar ik het zoeken moet
Jeetje Cathelijne echt een rampenplan zeg.
Ik snap het Cathelijne, ik wist niet hoe het precies zat maar ik ben er stil van …
Wat erg zeg dat dit zo gegaan is en wat moeilijk dat er nu nog steeds iets zit…
Ik hoop dat die placenta gauw uit zichzelf loskomt zodat je eindelijk kan herstellen van deze zwangerschap…
Ik ga er dus vanuit dat jullie dus ook moeten wachten met zwanger worden of wilden jullie sowieso even een stop nu?
Dikke knuffel meid! :hug: :-*
Sooki, Jeetje zeg :hug: Ik weet niet goed wat te zeggen. nouja, eh dit :wall: :wall: .
:hug:
Wat betreft het lijken van de kindjes op elkaar: Toen Tejo werd geboren zag ik totaal geen gelijkenis. Het was geen Jelte*, maar echt een Tejo :mrgreen:
Later ben ik foto’s gaan vergelijken en echt ook in detail. En dan blijkt dat ze toch wel veel op elkaar leken. Moet ook wel, want iedereen zei dat Jelte* zo op mij leek en Tejo ook.
Het enige echte verschil is het kuiltje in Jeltes* kin. Die heeft Tejo niet. (maar wel weer dezelfde vorm kin)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Bieke, ik had graag achter een paar maanden begonnen aan een brusje, maar dat zit er niet in. Over een jaar hopen we wat uitsluitsel daarover te verkrijgen, maar we achten de kans heel klein gezien mn baarmoederwand gescheurd is. (maar ik denk maar zo, bij een ks halen ze de baarmoeder ook open, dus ik probeer positief te blijven.)
Bij Quirine hebben we ook goed vergeleken, ze had mijn oorlelletjes (haha, zo typisch) en mn man zn neus. Verder was dr mond en kinnetje (en ook het neusje) gelijk aan dat van Danté. Ik denk dat ze mijn hogere voorhoofd heeft en duidelijk de voeten van mn man :inlove: Vond het wel leuk dat je dit nu al zo duidelijk kon zien!
Ik duim met heel mijn hart Cathelijne! :hug: :-
Wat leuk al die gelijkenissen! :inlove:
Robbe, Broes en Senne hebben alledrie de mond van papa, dat valt erg op!
Ook had Robbe* lange vingertjes en dat hadden Broes en Senne ook (mama’s vingers! :inlove: ).
Mooi hè om dat terug te zien bij je kindjes, al die herkenningspunstjes :inlove:
Ja, ik vind dat geweldig!!
Dat zijn zo die kleine dingen wat we nog kunnen koesteren en daarom vind ik dat zo fijn…
:inlove: pcies
@Bietje wrote:
@minni wrote:@Lynn: gefeliciteerd met je moppie!
Lijkt me wel eng dat ze op Senne :**: lijkt. Maar een hele dikke knuf en kus van mij.
Dat vind ze nou net heel fijn dat ze op haar broertje lijkt…
Ik vond dat ook fijn die gelijkenis met Robbe :vlinder: en Broes en Senne, zo zag/zie je echt dat het broertjes zijn,… :inlove: :-*
Ja dat had ik wel gelezen, maar het lijkt mij nog es zo confronterend. Maar ik begrijp nu van jullie dat het juist fijn is. Dan vind ik het ook fijn. (klinkt t gek?)
@Sooki: ben blij dat je HCG nog steeds dalende is.
He meiden,
Hier weer even n ego berichtje :oops:
We zijn net terug uit t zh met Fieke. Ze was weer heel erg achteruit gegaan en ik vertrouwde t
niet en heb gebeld en ze wilde haar weer zien. Ze had weer koorts en was benauwder geworden.
We moesten naar de ehbo en moesten eigenlijk in de kamer waar Loek gestorven is en dat wilde ik niet
mochten we naar n andere kamer :thumbup: De ka die Loek heeft behandeld had dienst en dat was
voor mij n hele opluchting pffff. Ze zag t gelijk en heeft dus bloed af laten nemen (zo zielig ) en n
longfoto laten maken en uit t bloeg bleek gelukkig dat ze geen bacteriele infectie had, maar de longfoto was
minder goed :thumbdown: Ze heeft dusdanig veel slijm op haar longen dat ze 6 keer per 24 uur
verneveld moet worden. Dit moet n week lang en dan gaan afbouwen naar 3 a 4 keer per dag.
Ook heeft ze atibiotica gekregen om dit nog sneller te laten verlopen, omdat ze nu vatbaarder is
voor n bacteriele infectie.
Ze moet ook weer gecontroleerd worden door de ka. Ze wilde haar niet opnemen, omdat er t Rota- virus
heerst op de afdeling en dit heel gevaarlijk voor Fieke kan zijn en daarom hebben we t apparaat mee
naar huis gekregen. Mocht ze slechter worden dan moeten we weer contact opnemen met de ka die gelukkig
het hele weekend dienst heeft en daar ben ik heel blij om.
Ik ben kapot dus sorry dat ik niet verder reageer, maar dat probeer ik echt, als Fieke
t toelaat, morgen echt te doen
Ik ga nu echt naar mn bedje, maar wilde jullie op de hoogte houden en dat t geen onwil of geen
interesse is dat ik er niet ben, maar Fieke moet t wel toelaten
Liefs Viola
Moge
Lieve Viola dan reageer je maar ff niet heel jammer dan voor ons. Jouw meisje is net ff wat belangrijker. God wat een toestand zeg oh die angst lijkt me dan elke keer weer zo erg, die je door moet maken. Bah ik hoop dat ze er echt gauw van af is.
ff kort
Lieve Viola: je hebt een pbtje! :hug: :-*
Heel veel sterkte! EN kokken komt wel weer! :naughty:
Eerst moet je mooie meid weer opknappen!!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Viola meis toch, je kleine Fieke is veel belangerijker dan wij en we duimen allemaal dat ze snel goed zal opknappen :hug:
Hallo allemaal
Ik wilde ff vertellen dat viola weer met fieke naar het ziekenhuis is en dat fieke weer in het ziekenhuis moet blijven.
Zodra ik iets meer weet of als viola tijd heeft laat ik wat weten
Liefs,
amalia
Ooooh Viola toch ga duimen voor je kleine meisje :hug:
Viola, ook van mij héél veel sterkte en ik hoop dat Fieke gauw weer opknapt!
Wat zal dit moeilijk voor jullie zijn… :hug: :-*