Chantal hoe is het met Jasmijn?
thnnxx jullie zijn lief :hug:
@tallie… nee ze heeft dat nooit gevraagd idd …
ga weer ff daylian fles geven en knuffelen
liefss :vlinder:
@marielle wrote:
Chantal hoe is het met Jasmijn?
drama ochtend :roll: kijk maar bij babyvraagjes!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Nou meiden we zijn weer thuis :dance:
Zal even kort op schrijven hoe en wat en ik heb alles gelezen maar spring hier weer in
Allereerst :dance: Lynn en Jurgen Gefeliciteerd met de geboorte van Lieke :dance:
Zondag zijn we bij de hap geweest en die arts deed heel moeilijk, want ze was niet slecht genoeg en
we werden terug verwezen naar onze eigen ha. Hij zat daar namelijk alleen maar om door
te verwijzen naar t zh en niet voor zoiets :shock:
Maandag Fieke gewoon naar t kdv gebracht en gaan werken. Ze was erg benauwd en heb gezegd dat
ze Fieke maar goed in de gaten moesten houden en bellen zodra t erger werd. Had om 12.15 n
afspraak bij de ha en heb toen n puffer meegekregen voor haar benauwdheid en moest
maar kijken :eh: De nacht van ma op di hebben ik en Fieke maar 2 uur geslapen omdat ze zo benauwd was
dat ze alleen maar rechtop kon met n bevochteraar op de kamer en dan ging t iets beter. Ze had zelfs geen
lucht om te huilen :?
Ik heb snachts tegen Joost gezegd dat ik gelijk n verwijzing wilde naar n ka en heb gebeld de volgende
morgen en heb die glijk gekregen (had ook niets anders moeten zeggen trouwens :twisted: )
Ze mocht direct komen en dus ook gelijk blijven Ze moest in qarrantaine. Ze werd iedere 3 uur gesprayed en dat gaf verlichting.
Ze heeft nog n dag koorts gehad en was vandaag goed genoeg om naar huis te gaan. Ze is nog steeds
niet beter en t besmettingsgevaar is er nog, maar ze was niet ziek genoeg om te blijven en koortsvrij
Moet nu nog 3 x daags blijven puffen en heb maandag weer n afspraak om te laten luisteren, want ze
heeft nog steeds n reutel. Ze ligt nu heerlijk in haar eigen bedje en ik hoor haar gewoon ademen
(lees zagen) over de babyfoon dus t is nog niet klaar, maar wel lekker thuis in mn eigen huisje en
eigen omgeving.
We lagen er trouwens met zn 3-en van t zelfde kdv :o
We mochten niet van de kamer af en de verpleging ook helemaal in van die gewaden om dingen te brengen :?
Niet fijn, maar weer lekker thuis.
Vanaf hier kom ik weer bij is dat goed.
Meiden ga nog even verder kijken en dan zien jullie me snel weer
Liefs Viola
@tallie wrote:
Sterrenmama: kan je niet helpen met die ovulatietesten, ik heb ze nooit gebruikt.
Waarom temperatuur je jezelf niet iedere ochtend??
Zo krijg je namelijk een veel beter beeld in je cyclus. En het gaf mij “houvast”. Ik kon indirect toch alles een beetje sturen.
En moet zeggen dat we bijv. blij waren als me temperatuur weer steeg want dan hoefden we weer even niet te “klussen”. Dan was het weer afwachten of het deze keer gelukt zou zijn! :mrgreen:
Dat heb ik geprobeerd maar omdat ik chronisch ziek ben is het niet te peilen omdat mijn temp heel erg schommeld zodra er ook maar iets gaande is in m’n lichaam!
Vandaar dat ik nu ovulatietesten ben gaan halen!
@ Viola - Beterschap met Fieke, ik hoop dat ze snel de oude is… :hug:
@ Miranda - Dit zegt meer over je vriendin dan over jou hoor meis! :hug:
Voordat ik de rest lees:
Lynn en Jurgen gefeliciteerd met LIEKE!! :dance: :dance: :dance:
Een prachtnaam, voor vast een prachtig meisje (ff zoeken of er al een foto staat, sorrie hoor dat ik er gisteren niet was :doh: maar moet nu wel heeeeeel veeeel bijlezen :mrgreen: )
:-* liefs, Evelien :vlinder:
Tjonge, wat een boel geschreven :shifty:
Jolanda, Anne :hug: :hug:
Diana, Wat fijn te horen dat de zwangerschap hetzelfde aanvoelt als toen bij Thomas* en niet zoals vorig jaar. Maar het blijft idd spannend. Eerst maar de 2e echo :thumbup:
Jel, Dat is een fijn bezoek geweest dus aan de paragnost. Aan de ene kant… Ik wil ook! Dat denk ik elke week weer als ik naar Char kijk :mrgreen: Maar aan de andere kant. Ik weet het niet. Wat wil ik horen? Wat voor toevoeging heeft het voor mij. Ik geloof best dat het heel goed met Jelte* gaat daarboven. En vanmorgen bij de pap van Tejo vroeg ik mij ook weer af of Jelte* aan het dollen is met Tejo. Tejo keek namelijk richting de keuken (niets bijzonders te zien) en had de grootste lol. En dat is ook niet de eerste keer dat Tejo zo’n lol heeft om … “Niets?”
Ik ga het dus ook niet opzoeken een paragnost of dergelijke. Maar stiekem hoop ik wel dat het nog eens op mijn pad komt.
Sterre, ik heb ook geen ervaring met ovulatietesten. Net als Chantal ben ik tussen Jelte* en Tejo ook aan het temperaturen geweest. Maar idd als je ziek bent en al helemaal als je regelmatig ziek bent, gaat dat natuurlijk niet werken (helaas)
Viola, wat een toestand en wat vreselijk dat Fieke niet ziek genoeg is :x Dat helpt niet echt.
Beterschap dus maar :-
…Ik hoop hier straks verder te kunnen typen… Tejo is weer wakker.
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Jeetje Viola wat een toestand met je meisje, fijn dat je nu weer in je eigen omgeving bent. Hopelijk keurt nu de rust weer terug.
Eef ik ben ook pas gegaan toen het op mijn pad kwam. Voelde voor mij goed en soms gaat het niet eens over de doden maar gewoon over mij over hoe nu verder.
Ik heb vandaag Lieke’s geboortekaartje ontvangen, héél mooi! :thumbup: :-*
Bedankt Lynn! :inlove:
Fieke wat een angst zul je gehad hebben toen Fieke zo ziek was, verzorg je meisje maar goed, lekker verwennen! 3 kindjes van hetzelfde kdv op de afdeling? Jemig…
Heb de foto’s van Lieke gezien, wat een prachtige meid hè! :inlove:
Miranda, ben het met de anderen eens. Het zegt niets over jou, maar alles over die vriendin :evil:
Zit echt in een dip vandaag. Omdat de placenta nog in mn buik zit, kan de baarmoeder niet krimpen en heb ik nog steeds een ronde strakke zwangerschapsbuik (van toen die bij mij zo’n 18 weken was, en toen was ie al flink.) Door het litteken kan ik enkel joggingsbroeken aan, alle positiebroeken die ik heb, hebben een buikband en dat gaat neit met het litteken. Heel frustrerend. Dus nu maar via marktplaats op zoek naar zo’n underbelly broek, maar wat word ik er verdrietig van zeg, zit gewoon positiemode te zoeken zonder kind in mn buik. Heb ik ook nog es zo’n shitmaat, XS, niet te vinden!!
Jeetje Cathelijne hoe kan dat dan? Als ik vragen mag, lijkt me idd erg moeilijk wel een dikke buik maar geen kindje ermeer in. :hug:
Marielle, omdat de placenta gedeeltelijk in mijn buikholte ligt, konden ze em niet loshalen zonder dat dit voor mij grote bloedingen zou opleveren. Hij zal zelf moeten oplossen en dat gaat een hele poos duren. Mn baarmoeder staat nog op navelhoogte en zal heeel langzaam aan gaan krimpen, waardoor mn buik ook nog strak staat. Het is heel moeilijk en er zijn dagen dat ik daar :thumbup: mee om kan gaan en blij ben dat ze niet de hele baarmoeder eruit hebben gehaald. Maar vandaag kan ik er niet mee omgaan en ben ik alleen maar heel erg verdrietig.
Dan geef ik jouw op die dagen dat jij je heel ellendig voelt een hele dikke knuffel. Dus bij deze :hug:
:-*
Sooki, ook van mij een dikke knuffel :hug: :hug: :-
:- Liefs, Evelien :vlinder:
Woensdag zijn we dus naar Evita geweest. Vooraf eten erbij, was dus een supergeslaagd avondje en ook nog erg gezellig.
Er werd natuurlijk over Tejo gevraagt en er waren om mij heen nog 2 mensen met kleine kinderen (1 paar maanden jonger dan Tejo en een ander met een kind van 16 maanden) Rinse had al eerder over Jelte* gehad en al snel kwam Jelte* ook ter sprake en heb ik dus uitbundig (misschien te :shifty: :mrgreen: ) over Jelte* gepraat.
Toch elke keer weer fijn als iemand oprecht zoveel vragen over Jelte* heeft.
Tejo sliep dus bij oma en opa en na de voorstelling (en nog even met zijn 2-en wat nadrinken, want er was natuurlijk parkeerplaatsfile) zijn wij ook bij de ouders van Rinse blijven slapen.
Ik ben gisterochtend dan ook niet gelijk weer naar huis gegaan, maar heb Tejo nog met oma laten douchen (vond ze natuurlijk helemaal geweldig) en zijn we nog een eindje gaan lopen. 's middags gaf ze naailes en ben ik na Tejo’s hapje weer naar huis gereden.
Rinse had gisteravond de vriend van zijn zus na aan de lijn en die had mijn schoonmoeder gesproken en daar kwam alleen maar: Tejo dit :inlove: en Tejo dat :inlove: uit.
:mrgreen: Geweldig. Je weet het wel hoe fijn en leuk ze het allemaal vind, maar het zo achteraf nog even te horen vind ik toch wel leuk :inlove:
Moet weer gaan.
:-* liefs, Evelien :vlinder:
ps. Lynn, nogmaals wat is Lieke :inlove: :inlove: :inlove:
@Cathelijne: prachtige avatar heb je nu.
@Anne: jij ook, echt heel erg mooi!
@Jolanda wrote:
Hier nog geen zicht op een brusje …, volgende ronde…Aaah verdorie! Ik hoopte t zo!!!
En Anne: jij ook niet? Jammer meid. Dikke knuf voor jullie beiden!
Dan duim ik hard voor deze ronde, meiden. (Wel jammer, want de oktober mama’s hadden n plekkie vrij gehouden. )
@marielle wrote:
De operatie van Wilco is geslaagd, heeft wel een grote snee want de kijkoperatie lukte niet. Of hij nu een stoma heeft dat weet ik niet maar hoor ik nog wel.Joehoeee!
Ik ben er nog wel hoor, ben gewoon echt te ziek om te reageren. Sorry daarvoor.
Verder is alles goed met mij (en ons).
@Lynn: gefeliciteerd met je moppie!
Lijkt me wel eng dat ze op Senne :**: lijkt. Maar een hele dikke knuf en kus van mij.
@tante Polla: beterschap voor Fieke. Dit zal je toch ook niet helemaal lekker zitten, denk ik. Sterkte. Ik hoop dat ze snel helemaal opgeknapt is.
Iedereen n dikke kus van mij!
Viola: och meid, wat blijven jullie toch ook bezig met Fieke
Beterschap voor jullie knappe meid! :hug: :-* Hopelijk knapt ze snel op.
Sterrenmama: hmmm, ja dan heeft tempen geen zin… :?
Op google ff intikken ovulatietesten en dan kom je vast veel tegen, ook verhalen van andere forums. Misschien heb je daar iets aan?
Nou, mannetje is thuis, ga ff eten. En even mijn verhaal doen…Want deze dag is toch weer slechter verlopen als gehoopt…
@minni wrote:
@Lynn: gefeliciteerd met je moppie!
Lijkt me wel eng dat ze op Senne :**: lijkt. Maar een hele dikke knuf en kus van mij.
Dat vind ze nou net heel fijn dat ze op haar broertje lijkt…
Ik vond dat ook fijn die gelijkenis met Robbe :vlinder: en Broes en Senne, zo zag/zie je echt dat het broertjes zijn,… :inlove: :-*
Cathelijne, wat naar zeg voor je, ik wist niet dat dat zomaar kon, schrik er wel van! :shock: :?
Dikke knuffel hoor!! :hug: :-*