Marielle weet niet goed wat er allemaal met Wilco is, maar las wel dat de paragnost er een goed vooruitzicht voor had. Ik hoop dat hij snel herstelt. :-*
Wilco is dus mijn ex maar dat wist je vast al, maar goed hij had een groot kwaadaardig kankergezwel in zijn dikke darm. Die moest dus ook met spoed eruit maar door allerlei andere complicaties heeft dat wat langer geduurd. Maar vandaag is dus de hele dikke darm verwijderd, geen uitzaaingen en hij heeft geen stoma dus heeft een omleiding gekregen.
Ik wist inderdaad dat jullie niet meer bij elkaar zijn, maar heb gemist dat hij zo ziek is. Wat een angst, want ook al leef je gescheiden van elkaar, hij blijft wel de vader van je kinderen. Ik hoop dat zijn herstel voorspoedig mag gaan, zonder uitzaaiingen en ‘zo’ de remissie in
:-*
ook hier net rose op t wcpapiertje heb een flesje breezer cranberry opengetrokken…verdorie!!! :evil:
Anne wat een teleurstelling :hug:
proost meis hele dikke knuffel
Het blijft oneerlijk maar ik weet na gister dat alles goed komt, en als mijn meisje dat doorgeeft dan komt dat het ook. Dus geef de hoop niet op he.
je bent lief :inlove:
ik ben nu nog verdrietig maar zie de wereld vast morgen weer positief in.
even wat tranen maar t komt idd vast goed
Dat mag ook meis, je mag ook huilen om alles omdat je weer niet zwanger bent omdat je je meisje zo mist huil maar lekker uit. Dan is morgen weer een nieuwe dag met een mooi lichtpuntje aan de horizon.
ja lucht altijd wel weer op hoor en morgen is weer nieuwe dag nieuwe start van de cyclus waarin we flink ons best gaan doen :inlove: :inlove:
@ Mariëlle, fijn dat de operatie geslaagd is, op naar een goed herstel nu!
@ Anne :hug: , ik weet hoe je je voel meis, steeds weer die telleurstelling!
Ben zelf nog steeds ziek zwak en misselijk… blegh… word er zo moe van kan wel de hele dag slapen!
Hebben een ovulatietest gekocht vandaag… heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik heb een hele onregelmatige ovulatie… en hoop zo wat gerichter te kunnen “klussen”
Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks…
meiden foto’s van Lieke staan in het sf… echt een mooi meisje met trotse ouders!!!
@marielle … fijn dat het met Wilco goed is gegaan!! had er wel aangedacht maar ook door alles vergeten te vragen :oops: …
enne ik heb me ook bij die site van die para… aangemeld ben benieuwd of ik ooit de moed verzamel om ooit es naar zo’n sessie te gaan lijkt me wel bijzonder mooi… heb het jaap nog een keer gevraagd maar die wil der echt nie mee naar toe…
@anne … :hug: , en het klinkt heel cliche… maar heus komt ook wel goed … alleen je heb der nu niet veel aan…
verders heb ik nie zo heel veel te vermelden… wel dat ik vanmiddag na half 3 rustig heb want dan word Evert opgehaald door zijn vader (normaal is hij heel rustig maar nu pfff volgens mij storm opkomst )… en dan gaan ze een familieweekend weg naar weert ofzo…
en volgende week gaat hij 5 dagen met zijn vader en gezin, naar euro disney toe… (dus denk dat ie daar ook wle hyper van is) … en ikke wil ook mee … hahhahahahah …
en Daylian is sinds vannacht zo snot verkouden is gewoon sneu… maar goed hij drinkt nog wel goed… dus hoef me nog niet echt zorgen te gaan maken … hoop ik…
liefss :vlinder:
Marielle: Gelukkig!! Wilco geopereerd en allemaal goed gelsaagd!! Zou dit dan eindelijk ook voor jullie betekenen dat nu de ellende gestopt is!!!
Sterrenmama: kan je niet helpen met die ovulatietesten, ik heb ze nooit gebruikt.
Waarom temperatuur je jezelf niet iedere ochtend??
Zo krijg je namelijk een veel beter beeld in je cyclus. En het gaf mij “houvast”. Ik kon indirect toch alles een beetje sturen.
En moet zeggen dat we bijv. blij waren als me temperatuur weer steeg want dan hoefden we weer even niet te “klussen”. Dan was het weer afwachten of het deze keer gelukt zou zijn! :mrgreen:
En zoeffff ik echt ff snel naar het sf… :inlove:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Sms van Lynn :dance: :inlove: :
Hallo. Hier alles ok met mij.
De helft van de infusen zjn er nu af…
Maar Lieke heeft last van slijmpjes en moet steeds overgeven,
nu ligt ze in de couveuse sinds vannacht.
Ook omdat ze beetje beter haar temperatuur zou kunnen regelen.
Verder is het een prima baby en heb haar zelfs nog niet horen huilen…
Ik moest iedereen véél groetjes doen!! :-*
Nog een sms:
De kinderarts is net geweest en straks komt ze terug op de kamer.
Deze morgen reageerde ze even als een te vroeg geboren baby maar nu alles ok…
Ik zou volgende week woensdag terug naar huis mogen.
Merci voor het posten hoor en jullie lieve berichtjes!
Oh Bieke geef haar maar een dikke knuffel namens mij.
Ik heb haar net eens gebeld en ze klinkt heel goed en super-supertrots!!! :mrgreen:
Lieke lijkt erg goed op Senne :vlinder: zegt ze, erg leuk! :inlove:
Ze zit nu helemaal in spanning te wachten op Lieke, ze komen haar zo meteen terugbrengen! :dance:
Goh, ik ben zo blij voor hen!! :inlove:
Wanneer ze helemaal herstelt is ga ik zeker op kraambezoek, leuk leuk, deze zomer kunnen we dan samen gaan wandelen met onze baby’s! :inlove:
Ik moest iedereen héél veel groetjes doen en ik heb haar namens jullie allemaal ook heel veel groetjes terug gedaan! :thumbup: :inlove:
fijn zeg dat ze het zo goed doet ondanks alles… en ook heerlijk om dan zo supertrotse mamma t ehoren dan he …
:oops: …sorry ff ego berichtje klaagmodus aan… :oops:
:wall: :wall: … ik ben vandaag weer helemaal down :wall: :wall: … kreeg van een vriendin te horen dat een gezamenlijke vriendin van ons een beetje boos op mij is … omdat ik weinig van mij liet horen en dat terwijl ze wist dat ik geen internet had en dat ik gewoon niet goed in mijn vel zat en zit … na geboorte van daylian en de overhuizing… ik zeg altijd wel dat het goed gaat met mij maar ondertussen bleghh!!!.. :wall: :wall: :wall: … en dan ineens krijg ik dit te horen … grrr… echt waar alles kan me vandaag weer gestolen worden en ben echt weer helemaal terug bij af vandaag!! mijn dag kan nie meer stuk dan dat het al is …
en nu is ie weer uit voor vandaag
liefss
Miranda loslaten niet druk om maken
Oh, wat fijn Lieke weer lekker veilig bij mama!! :inlove: en volgende week woensdag naar huis! :thumbup:
Bieke: ja, deze zomer hier ook zo’n zin om samen met vriendin buiten te wandelen. :mrgreen:
(Eindelijk na twee jaar mag het er dan toch van komen!! haar dochtertje is dan ruim 1,5 jaar…de leeftijd van Tycho* en Tijmen*…)
Miranda: :hug: Helaas bij die vriendin net “iets” te weinig begrip voor je situatie. Moet je eens kijken wat jullie de afegelopen weken allemaal meegemaakt hebben!!! druk, druk , druk iig. Heeft ze misschien wel gevraagd of je haar hulp nodig had!!! Zoiets zou beter op zijn plaats zijn, dan mopperen dat je geen tijd voor haar hebt gehad!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: