Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

hihi je bent lief Jel :inlove: dikke knuffel van mij :-*

Jolanda, haha ik mag de 25e testen dus de 28e of 27e wordt m bij mij ook niet hoor…hoogstens de 26e… :stuck_out_tongue:

maar dan moet ik wel heel erg mijn best doen!!! ach morgen eerst weer lekker joggen en mezelf wijs maken dat er niks aan de hand is :liar:

slaap lekker Jolanda! :zzz:

@marielle wrote:

Oh ben zo verdrietig heb net mijn vriendinnetje gebeld, die haar kindje dmv icsi heeft gekregen en het ging 2 week terug al niet happy de peppy. Maar ze heeft nu echt antidepresiva ze is postnataal depresief. Was zelfs zo erg dat er zaterdag een crisisteam bij moest komen, omdat ze zichzelf van kant wilde maken. Gelukkig kan haar man thuis blijven, na de nodige troubels op zijn werk om zorgverlof om voor het kindje te zorgen. Maar zij zegt ook ik voel niet dat gevoel van ohhhhhhh mijn kind is het mooiste wat ik heb helemaal niks voelt ze oh ik vind het zo sneu voor haar. Hopelijk gaan de pillen snel helpe, want ze willen anders haar vrijwillig op laten nemen.

wil haar ook zo graag helpen maar komt niet over bij haar. Zit ik te janken aan de telefoon als ze mij vertelt dat ze er een eind aan wil maken, en zij heel nuchter ja maar het is toch niet gelukt en dan lacht ze erbij. Oh bah soms is het leven zo oneerlijk.

oh wat erg Jel!!! vreselijk!!! je wil zo graag wat doen en je kan eigenlijk alleen maar luisteren…ohh krijg hlemaal kippenvel!!!

hopelijk werken die medicijnen snel zeg. heb je al zo’n weg afgelegd om zwanger te kunnen worden en dan dit ook nogeens

het leven is soms zo vreselijk oneerlijk :hug: :cry: dikke knuffel meis :hug: liefs Anne :-*

Zit in een dip en wil helemaal niet zeuren over mijn gevoelens en verdriet, maar heb het idee dat dat hier wel kan en mag toch… of niet?

Werd vanavond ineens overvallen door een heftige huilbui…

Mis mijn jochie’s heel erg en voel me doodongelukkig momenteel.

De oudste was anders nu 7 jaar geweest en ons tweede kindje zou drie worden in juni.

Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik nu de griep heb en dat ik weer een ruime week overtijd was qua ongi en het de 15e toch nog ben geworden.

Heb een hardstikke onregelmatige cyclus die me zo af en toe tot wanhoop drijft.

de ene maand ben ik op de normale datum dat ik moet ongi, de andere maand weer een week te vroeg en nu was ik 9 dagen over tijd…

Ja en dan krijg je toch een beetje hoop… die keihard de grond is in gedrukt afgelopen vrijdag.

Mijn lief was toen jarug en dacht doe ik dan een test … werd jammer genoeg met buikpijn wakker en was dus ongi geworden die nacht…

Was effe janken en dan weer doorgaan… :cry:

Alleen vanavond werd het me dus effe allemaal teveel…

Sorry voor m’n relaas…

Hebben jullie wel een regelmatige cyclus?

Sterrenmama en Sooki: Jullie zijn hier Welkom :hug: :-

Moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo bij kan benen en ben dus niet goed op de hoogte :oops: :shifty: Ook niet bij de Nov. mama’s :shifty: :oops: Telkens dacht ik nu gaat het beter, maar dan kwam er weer wat anders bij :roll: :frowning: Iedere keer dus echt goede voornemens om weer bij te blijven…maar ging echt niet :?

Ik probeer zo afentoe te reageren…maar zal vast wat/mensen vergeten… Vergeef me…? :angel:

Even voor de “nieuwe” mooie engeltjes mama’s:

Sterrenmama: Je mag hier altijd van je af praten!! :hug: Zo vaak je maar wil! Deel je verdriet! :-

Hier op een gegeven moment wel weer een regelmatige cyclus, maar om de 38 dagen!!! En oh, wat duurde dat wachten telkens lang!!!

Het blijft telkens een teleurstelling als je weer ongi word…want dat wil je “gewoon” niet…je wilt een kindje!! :hug:

Meid, hoop echt dat het snel weer raak mag zijn.

Sooki: wat een mooie, lieve avator… jij met je dochtertje…slik:cry:

Meiden, ga even een wasje vouwen en duimen dat we hier vandaag echt een goede verbetering gaan zien :pray:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Cathelijne, welkom hier meid! :hug: :-

Lynn, morgen is DE dag!!! :dance: :dance: :dance: :inlove:

Zenuwen zeker? :mrgreen: :-

Voor al diegene die het nodig hebben, een dikke :hug: !

Gisterenavond was het gezellig bij mijn zus, natuurlijk wel erg dubbel.

We hebben weer foto’s zitten bekijken en ook een video van haar, erg mooi…

Het boekje … had ze al! :doh: :wink:

Ik ga vandaag bellen en bestel dan nu toch maar het boekje ‘Puur’, dus dan krijgt ze 2 weken later het boekje toch nog! :wink:

De gynae heeft gisterenavond nog gebeld en ik moet nu gewoon spoelen met isobetadine, het komt dus toch van de cerclage…

Op 3 maart krijg ik nog een echo! :thumbup:

Chantal, ik duim met je mee :thumbup:

Sooki, welkom hier. :cry: Eerlijk gezegt had ik ook nog niet het idee dat je hier nog niet meeschreef. Maar idd behalve showen in het showforum kletsen we daar af en toe ook wat af :mrgreen:

Onder contacts is er ook een groepje van engeltjesmama’s, maar daar wordt de laatste tijd erg weinig geschreven.

Wat mij cyclus betreft was deze voor Jelte* erg onregelmatig. Van altijd ergens in het begin van de maand (toen hield ik het nog niet zo bij) ging ik naar 1 keer in de 5, vervolgens 6, daarna 7 en tenslotte 8 weken :? Teruggerekend als ik niet zwanger was geworden van Jelte* had er waarschijnlijk ook 8 weken tussengezeten. Daar wordt je ook niet erg blij van.

Na Jelte* was ik tussen de 31 en 35 dagen ongi.

En nu pas weer 2 keer ongi geweest dus kan er maar weinig van zeggen. Al zat er wel 38 dagen tussen :o

Sterre, gooi het er maar uit hier! Vaak lucht dat al wat op. En die huilbui heeft misschien ook weer een beetje opgelucht (achteraf gezien)

De jaren verstrijken dan misschien en de wond bloed ook niet meer zo. Maar het blijft het wond en kan af en toe best nog ff flink steken. Je hoeft je dus niet te verontschuldigen (tegenover jezelf) dat je nog verdriet hebt.

En bij jou kan ik mij ook nog heel goed voorstellen dat je na al die tijd nog steeds met lege handen rondloopt. En dan ook nog eens die onzekerheid of het wel gaat lukken (NATUURLIJK) en of je 3e kindje dan eindelijk wel bij je mag blijven.

:hug: :hug: Die je heb je zeker wel verdient.

Wat ben ik toch blij dat ik relatief gezien gemakkelijk zwanger ben geworden.

Jel, wat vreselijk voor je vriendin. (maar natuurlijk vooral ook voor haar man en kindje) Al lacht ze erom, zo zal ze zich niet voelen (denk ik, ik heb er totaal geen verstand van gelukkig). Ze zal helemaal niet zichzelf voelen op het moment denk ik.

Een poging tot zelfmoord is volgens mij dan ook een grote schreeuw om hulp. Gelukkig is ze er nog en ik hoop dan ook dat ze goed geholpen kan worden.

Zo… ik ga weer. Zit hier alweer veels te lang te typen en heb nog genoeg te doen vandaag. eerst maar ff bellen hoe laat mijn moeder kan komen oppassen zodat ik kan sporten.

Mijn schoonmoeder bellen ivm oppas vanavond (het preciese hoe en wat). Rinse en ik zijn namelijk uitgenodigd (via bedrijf) om naar Evita te gaan. Heel vervelend.

:-* liefs, Evelien :vlinder:

hoi hoi … goedemoggel

@jel… das idd rot dat je haar graag wilt helpen maar dat het zo nie lukt!! … iig heel veel sterkte en vandaag veel succes bij de paragnost… ow ow ikke wil ook wel es een keer naar zo’n iemand toe maar durf nie alleen… :oops:

@sooki… helaas jij wlekom hier…

@tallie… ik hoop nog steeds dat het steeds beter gaat met jullie meisje… en ik heb net als jou hoor … dat ik steeds denk zit er weer tussen maar dan op de een of andere manier heb ik niks te vertellen

@evelien… jee wat vervelend zeg zo’n uitnodiging voor Evita… hahahah

ik ben toen naar de tv opnames geweest was ook errug leuk!!!

ik gaat er weer vandoor want er staat visite voor de deur

liefss :vlinder:

DE LAATSTE BIB!!! :lol: :lol:

zenuwen slaan enooormm toe, kan het bijna niet geloven dat er morgen een beebje in mijn armen ligt, het zal zo dubbel zijn he, ben al zoooo benieuwd ook hoe het zal zijn en zo…

Jurgen zal foto’s plaatsen morgenavond of vrijdagmorgen, en Bieke ik laat je als eerste iets weten hoor morgen meis :wink: :smiley: :mrgreen: zodat hier de spanning niet oploopt hahah…

ik heb nu nog een massa werk te doen, en zal hier niet langer vertoeven nu, dames hou jullie heel goed, ik zal het forum wat missen, en ik denk hier volgende week woensdag of zo terug te zijn, we zien wel…

ik duim voor de dames die testen!!! :pray: :pray: :thumbup: :-

sterrrenmama ik begrijp je volledig en lucht hier lekker je hart meis, of schrijf even van je af, hier mag dat natuurlijk!

Sooki welkom meis :-

Bieke wat raar dat je nu met isobetadine moet spoelen zeg, bijt dat niet?

man man, mijn gyn zei van enkel je wassen met zo’n imulsie, en je goed proper houden met helder water zei hij, en heel veel problemen heb ikdan verder niet gehad. ik hoop voor je dat die last snel voorbij is hoor…

marielle wat erg van je vriendin, krijg er kippenvel van, nog goed dat ze een vriendin als jij hebt, met een luisterend oor! want sommige mensen kunne rare reacties geven op zo’n onderwerpen. hou jezelf goed he meis!

Chantal hoe is het nu met je meisje? reageert ze goed op die voeding?

:-* :-

jolanda bedankt voor je berichtje bij de maartmama"s :smiley: :-

veeeeel groetjes lynn mama van senne* en ??? rarara… :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:

LYNN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

IK DENK AAN JE!!!

hoe laat word je mrogen geopereerd?? Heb je alles schoon en blinkend thuis??

Ik kan niet wachten tot mini lynn zich straks laat zien!!

Een hele dikke knuff voor jou. :hug: en ik ga morgen tijdens mn werk ff spieken of de foto er al op staat. en de naaam!

Heel veel sterkte plezier voor morgen en GENIET ERVAN. Eindelijk is het zover voor je!! Ik wens je een vederlichte kraamtijd toe.

:-*

Lynnty: heel veel succes!! :-* :-*

Dat jij en Jurgen heerlijk mogen genieten morgen van jullie meisje!! :inlove:

Ben benieuwd naar haar en haar naam!! :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal; Gezellig dat je weer wat meer schrijft :dance: .

Hoop dat je meisje het gauw beter doet :-* !

Lynn;…waaaaaaaaaaaaah spannend, ik zit morgen wel aan mijn pc vastgeplakt hoor :mrgreen: .

Hoe laat moet je nou???Zal aan jullie denken!!

Sterremamma; :hug:

Jel; Wat een schrik zeg! Hoop dat de medicijnen gauw aanslaan

Evelyn; Evita…klinkt goed!!! :dance:

Miranda; Is Evert weer opgeknapt??Overzicht nog gevonden. Ik heb m nog steeds niet binnen… :evil:

Linda; Ik zag op het sf het hemeltje van het bedje van Finn (ik wil ook een Finn :inlove: :mrgreen: val in herhaling :oops: :mrgreen: ), waar had je die leuke sterretjes stof vandaan :inlove: ???

Bieke; Hoop dat het met spoelen wat beter gaat :hug:

Hier ook een lekker werkochtendje gehad…NOT!

Heb vanochtend zo’n “misschien kan je beter wat anders gaan zoeken”-gesprek gehad… :evil:

Zit ik echt op te wachten nou :wall: .

Hij vond dat als ik een dip had, dat ik dan beter maar gewoon kon gaan werken, die routine en dagelijkse regelmaat, was beter dan thuis te gaan zitten…ik moest dat soort dingen niet uit de weg gaan :evil: !

Ik ben nog niks uit de weg gegaan, de allereerste keer dat ik toegegeven heb was deze week…mag het na drie maanden :roll: ???

Hij krijgt elke cent vergoed, want het is nog steeds ziek-door-zwangerschap…

En dat ik niet de functie van mijn collega wilde met de reden die ik aangaf, dat het net zulk werk was met dezelfde diepgang als het werk wat ik nu doe, vond hij een reden om te zeggen dat het misschien niet goed was om ergens te blijven zitten waar je met tegenzin

werkt :evil: .

Ja, dat weet ik ook wel, ik had ook liever heeeeeeeeele andere dingen nu gedaan, maar goed, het liep ietsjes anders… :cry:

Nou wil hij woensdag weer overleggen hoe het gaat en hoe ik de uren verder in ga vullen, ja het leek hem wel handig als ik mijn uren over 3 dagen verdeelde, dat was misschien prettiger voor mij…ja voor hem bedoel je…

Heb maar een afspraak met de huisarts gemaakt voor morgen…

Lynn, spannendddd morgen!!! wahah het 1e wat ik morgen doe als ik thuiskom is hier kijken!!! Ben zo benieuwd naar jullie meisje

en naar haar naam!!! Heb je alles spik en span blinkend schoon thuis???

Heel veel succes het gaat morgen echt gebeuren!!! :inlove: :inlove: :inlove:

liefs Anne :-*

Hoi,

Lynn, morgen heel veel sterkte he? Ik kom vaak kijken hier hoor! Ben zoo benieuwd.

Wat zijn er veel nieuwe mamma’s hier… ben een tijdje niet komen kijken omdat ik nog steeds geen groot nieuws te melden heb… Volgende week is het een jaar geleden al.

Groetjes,

Nieke.

Lynn heel veel sterkte morgen ik denk aan je

Dames vind jullie lief, ik ga weer vanavond paragnost dus tot morgen.

Bedankt voor het warme welkom! Heb goed mn best gedaan een beetje bij te lezen, maar mn concentratie laat echt nog te wensen over :roll:

Sterrenmama: Tuurlijk mag je het hier lekker van je afschrijven. Ik heb even terug moeten lezen, maar zie 2 kleine lieve engeltjes die jullie hebben moeten laten gaan. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn. Laat de mensen kletsen die niet begrijpen dat jullie voor een derde kindje gaan. Ze weten vast niet van de hoed en de rand meis. Het is jullie juist zo gegund.

Marielle, wat naar zeg voor je vriendin. Het lijkt me zo vreselijk als je zo’n lange weg hebt gehad met zwanger worden, dat je dan ook nog eens een postnatale depressie mag krijgen ook. Wat verdrietig. Ik hoop dat ze zich snel wat beter zal voelen, maar geloof dat het een enorm lange weg is :cry:

Lynn wat SPANNEND zeg! Morgen is zo te lezen dé dag! Ben heel benieuwd naar jullie kleine meisje!

Bieke, spoelen met die betadinedinges? Oei lijkt mij ook bijtend maar misscheinv valt dat allemaal reuze mee. Als het maar helpt :thumbup:

Chantal; werkt de nieuwe voeding voor je kleine meis? :pray:

Nou ben het alweer kwijt en hoor mn zoontje door de babyfoon (jeej, wel 3 kwartier geslapen…). Mn hub is ziek, dus sta er even alleen voor. Nooit erg natuurlijk, maar lichamelijk door de grote operatie die ik heb gehad, wel een beetje te zwaar :oops:

Lynn sterkte morgen!

en lekker genieten he!! :inlove:

Mijn gsm is nog eens extra aan het opladen hoor dames! :lol: :mrgreen:

Lynn (en Jurgen):

:mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:

Hopelijk kunnen jullie wat slapen vannacht! :-

Cathelijne, spoelen met isobetadine en beetje aanlengen met water, dat voel je niet hoor (buiten dat het wel deugd doet dan :oops: :wink: ).

Nieke, veel sterkte meid! :hug: :-
:kaars:

Lynn heel veel succes morgen… go for it!!!

Ben nog steeds ziek en lijkt alleen maar erger te worden :cry: :evil:

Lynn: heeeel veeeeel succes morgen!!! Laat gauw wat horen :shifty: