Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Hoi allemaal,

Ik ben me toch een potje ziek geworden vanacht … bleghhh

Ben de halve nacht innig verliefd geweest op de wcpot…

Had eigenlijk helemaal geen puf om online te komen vandaag maar was benieuwd of Bietje al telefoon had gehad en en anders zelf gebeld heeft?

Ik sleep me nu weer richting bed… ik hoor het allemaal wel.

Fijne dag verder…

Wat superlief van je Sterre! :hug: :-

Veel beterschap! :-

En nee, ik heb nog niets gehoord en zelf ook nog niet gebeld, de afscheiding is veel geminderd en ik heb een pb’tje gehad van Lynn (zij heeft ook een cerclage) en dat pb’tje heeft me héél erg gerustgesteld!! :thumbup:

Lynn
, ik pb je nog terug! :-*

Sterrenmamma; Welkom helaas…en euh beterschap…

Bieke; Fijn dat Lynn je gerust kon stellen :-* .

En sterke vandaag :hug:

Lynn; Jaaaaaaaa, tik tak tik tak :mrgreen: , lijkt me zo’n raar idee dat je precies weet wanneer je meisje geboren gaat worden.

Jel; Hoe’st , jij ging toch morgen naar die paragnost?? Ben benieuwd, moet ik je nog dat waslijstje met vragen mee geven??? Ach de belangrijkste weet je eigenlijk wel :wink: :-* .

Evelien; ha, jij ook een merkvast mannetje?? Bij Isa hadden ze op een gegeven moment de samenstelling van de voeding veranderd…dikke ellende, ben ik allemaal winkels afgelopen om nog oude pakken vandaan te halen…

Chantal; Ik hoop écht dat dit het voor je meisje is… :-*

Anne; Mooie avatar…Hoe’st bij jou, duurt lang he deze week…grappig dat we zo gelijk op lopen…als dat dan straks ook maar is, maar dan niet qua cyclus he :wink: :pray:

Zit op de verwarmingsmonteur te wachten, het is hier wel warm, maar het water uit de kraan niet echt, dus elke keer bibbers onder de douche…

Nou heb ik Britt net voor het eerst alleen naar ballet laten fietsen (2 min…maar toch…), heb mijn mobiel met uitgebreide uitleg meegegeven, ze moest bellen als ze er was. Ik hoop dat íe toch echt zo komt, dan kan haar iig zelf halen :shifty: .

Verdorie…zeggen ze dat ze tussen half 4 en 4 uur komen, bellen ze net dat ze rond 3 uur voor de deur hebben gestaan :evil: , kwam beter uit :evil: MIJ NIET!!!

Sterre beterschap :hug:

Bieke, ik had in jou topicje vanmiddag ook al ff gevraagt of je al van de gyn had gehoord. Blij te horen dat Lynn je ook al kon geruststellen.

Jolanda :evil: komen ze nu (vandaag) nog? afspraak is afspraak!

Ik moet weer naar Tejo. Die ligt weer vreselijk tehuilen. Zoeven ook al en toen lag hij dus weer eens op zijn buik in bed met de dekentjes eraf en een sokje uit :inlove: Goed gelegt en zijn ogen vielen gelijk zo’n beetje dicht (en heel hard zuigen op zijn speen) en nu huilt hij dus weer. Zal hij weer gedraaid zijn :think:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Grrrr ze komen morgen en anders donderdag…het is niet zo heel erg accuut, het is gewoon irritant.

En ik baal dat ik mijn kleine/grote meid dus voor niks met bonkend hart alleen heb laten gaan (ze moet wel langs een sloot, één en al sloot hier; vraag ik wat ze moet doen als ze de sloot in rijdt…wat denk je wat ze zegt…FIETSEN!!! :shock: :roll: :think: ZWEMMEN MUTS!!! :lol: )… zij vond het prachtig…ze zal nu wel balen dat ik haar wel kom ophalen :mrgreen: .

He Jo die dochter van jouw is echt een muts, geweldig heb me bescheurd om die opmerkingen wat ze moest doen als ze in de sloot lag :lol: :lol: humor heeft dat kind hou ik van.

En ja ik weet wat ik moet vragen, heb er zin in morgen ben zo benieuwd of hij contact krijgt met die kleine draak van mij.

Bieke wat fijn dat Lynn je kon helpen.

Oh ik kan me zo ergeren aan die buurman van mij en zijn vrouw trouwens ook. Ze doen altijd zo boos tegen die kids van hun echt schreeuwen en vloeken niet normaal zit hier nu weer stijf op de bank. En die kids maar huilen niet normaal, nu zijn het ook wel draakjes maar goed het zijn kids en als je ze alles verbiedt zijn vreselijk christelijk namelijk zo erg dat ze niks meer tegen mij zeggen omdat ik de was ophang op zondag. Maar goed hier baal ik van dat ze zo tekeer gaan tegen die kids.

Hi hier ben ik :oops: Zat een beetje te snuffelen op kok (ik kom zelden verder dan de februari-mama’s 2006) en zie opeens dat er een topic is als deze. En had eigenlijk best behoefte om met ‘lotgenootjes’ te babbelen, ook over leuke dingen uiteraard. Dus ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten, al zijn wij niet bezig met het krijgen van een 3e kindje.

:-*

Sooki van harte welkom hier helaas.

Tuurlijk mag je hier meekletsen ik ben ook niet meer bezig met kindjes, krijgen maar het is gewoon fijn om hier te kletsen.

Hoe is het met je?

sookie welkom helaas

hoi meiden, ben ik weer! lange dag gewerkt vandaag, daarna gekookt heb net pas afgewassen en plofff even relaxen nu

Had vandaag megaveel last van plassen…kon t nog geen halfuur ophouden!!! Boobs doen ook zeer maarja we zien t wel

ja Jolanda we gaan zeker gelijk op :smiley: voel jij al wat??? heb je de varens kunnen spotten deze ronde???

balen zeg dat de verwarmingsmonteur je heeft laten zitten!

heb me ook even vreselijk bescheurd om je dochter waha waar haalt ze t vandaan :lol: maarja jij dus voor niks in de stress

die monteur krijgt dus geen koffie morgen!!! :naughty:

verder moet ik eerst even bijlezen, ga eerst nu theedrinken heb dorst gekregen…liefs Anne :-*

Sooki; ik maar denken dat je hier al meeschreef :doh: , maar “zag” je achteraf alleen bij het showforum…

Euh effe officieel; Welkom Sooki :mrgreen: !

Anne; wanneer ga jij testen??? Meid laat je niet zo gek maken :-* …als ik zwanger ben voel ik niks en als ik niet zwanger ben voel ik van alles :mrgreen: .

Tja en Britt dacht in eerste instantie dat ze heeeeeeelemaal het juiste antwoord gaf :lol: en twee tellen later OEPS, hand voor de mond…da’s niet goed hè??? :lol:

Ik ga proberen het pas na t weekend te doen…maarja ik zie wel. Wil juist niet zo ermee bezig zijn…moet t maar afwachten.

Maar die hormonen maken dat je er toch mee bezig bent he?

vorige ronde was ik vrij snel al misselijk en dat heb ik nu niet dus denk dat ik die test in mijn kast kan houden…

wanneer ga jij testen???

och arme meid dacht ze t juiste antwoord te geven hihi enfin het was goed bedoeld!!!

liefs Anne :-*

Ze moest er zelf ook wel om lachen :mrgreen: .

Ik heb/had normaal een cyclus van 26-27 dagen met een laat ei, dat was nu ook; dag 16-17… en zit nu op dag 24.

Bij Liv heb ik positief getest op dag 27…vorig jaar op 28 februari…

Leek me mooi om op diezelfde dag te testen, maar dat ga ik niet redden, stel dat… :mrgreen:

Denk dat er hier zondag of zo een goedkoop testje tegenaan gaat en als die goed is op maandag nog een digitale…maar of het zover komt…don’t know…

oke spannend dus!!! zou wat zijn he weer op 28 februari…

ik heb altijd cyclus van 28 dagen, ei verschilt per ronde…1e keer op dag 18, 2e ronde op dag 16 en nu precies op dag 14…

met Manon* heb ik op 27 juli posi getest, 270707, 260208 zou ik nu ook wel heel erg mooi vinden…28e ook hoor…

liefs Anne :-*

Ik wilde ff zeggen dat ik jullie lief vind :-*

En dat ik hoop dat jullie wens gauw uitkomt.

Ik vind jou ook lief, sentimentele doos :-* :wink: :mrgreen: !

De 28e is een mooie gedachte, maar ga ik echt niet redden :mrgreen: .

ik denk de 24e, als ik zwanger ben, zal ze (of hij…) ook ongeveer op 24-10 gehaald worden had ik al zitten rekenen :oops: :mrgreen:

@Sooki wrote:

Hi hier ben ik :oops: Zat een beetje te snuffelen op kok (ik kom zelden verder dan de februari-mama’s 2006) en zie opeens dat er een topic is als deze. En had eigenlijk best behoefte om met ‘lotgenootjes’ te babbelen, ook over leuke dingen uiteraard. Dus ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten, al zijn wij niet bezig met het krijgen van een 3e kindje. :-*

Hoi Sooki, helaas welkom hier…klets gewoon lekker mee! Had je nog niet geantwoord realiseerde ik me net… :oops:

Maar welkom dus hier! Liefs Anne :hug:

Ik ga tukken, tot morgen!!! :-*

Oh ben zo verdrietig heb net mijn vriendinnetje gebeld, die haar kindje dmv icsi heeft gekregen en het ging 2 week terug al niet happy de peppy. Maar ze heeft nu echt antidepresiva ze is postnataal depresief. Was zelfs zo erg dat er zaterdag een crisisteam bij moest komen, omdat ze zichzelf van kant wilde maken. Gelukkig kan haar man thuis blijven, na de nodige troubels op zijn werk om zorgverlof om voor het kindje te zorgen. Maar zij zegt ook ik voel niet dat gevoel van ohhhhhhh mijn kind is het mooiste wat ik heb helemaal niks voelt ze oh ik vind het zo sneu voor haar. Hopelijk gaan de pillen snel helpe, want ze willen anders haar vrijwillig op laten nemen.

wil haar ook zo graag helpen maar komt niet over bij haar. Zit ik te janken aan de telefoon als ze mij vertelt dat ze er een eind aan wil maken, en zij heel nuchter ja maar het is toch niet gelukt en dan lacht ze erbij. Oh bah soms is het leven zo oneerlijk.