@Bietje wrote:
Sterre, je mag 2 tickers hoor! :thumbup:
@Bietje wrote:
Sterre, je mag 2 tickers hoor! :thumbup:
Sterre, welkom. Wat een verhaal. Maar niet meer dan logisch hoor dat je weer zwanger wilt worden. Helaas is dat nu eenmaal nodig om een eigen kindje in je armen te hebben (helaas, omdat ik er persoonlijk niets aan vind om zwanger te zijn, dat komt dan ook door bekkenklachten die ik had en eigenlijk nog steeds wel voel)
De kinderwens blijft en werd bij mij alleen maar groter na het verlies van Jelte*.
Ik (en Rinse ook) heb nooit anders gewilt dan 2 kinderen. Na Jelte* zien we het zelfs nog wel gebeuren dat we naast Jelte* 3 kinderen willen hebben :shifty:
Maar of het ooit zo ver komt :mrgreen: Over een aantal maanden als ik het aandurf met mijn lichaam eerst maar eens voor een 2e gaan
Wat de tickers betreft, je mag idd 2 tickers, maar dan dus geen tekst er meer bij.
Bieke, Wat een waardeloze assisstente. Het minste wat ze kan doen is jou een beetje gerust stellen.
En wat de reuk betreft. Vergeet niet dat je nu neus nu beter werkt. Plus het feit dat je weet dat het stinkt. Een ander zal het heus niet zo snel doorhebben/ruiken :hug:
Moet weer gaan, Tejo wordt een beetje moe. Rolt steeds op zijn buik en gaat dan scheeuwen dat hij het niet naar zijn zin heeft :roll:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dames ik heb jullie hulp nodig…
Er is mij gevraagd of ik een andere naam zou willen bedenken daar er al een Sterre 74 is…
ik gebruik deze naam al eeuwen en heb geen idee wat ik nu moet bedenken…
Heeft iemand suggestie’s?
Sterrenmam
Sterremama
Sterretje
Sterretjes
Zojij bent snel en er zit gelijk een tussen die me heel erg aanspreekt… THNX
niks te danken.
Heb gekozen voor Sterrenmamma…
Mooie naam ben blij dat ik je heb kunnen helpen.
:mrgreen: We hebben nu een sterrenmama en een mama van de maan :thumbup:
Anne, ik vind je avatar super :thumbup:
thanx Evelien! Hij is mooi he? Wilde ook graag iets van Manon :**: zonder meteen met eigen foto erop…nou dat is goedgelukt!
Ik ben net wakker… pffff dinsdag is altijd t ergste…maarja morgen mag ik lekker uitslapen :dance: :dance:
schilderles was leuk gisteravond ik ben met sneeuwklokjes bezig en t wordt wel wat geloof ik.
Iedereen een fijne dag vandaag en ik meld me vanavond weer. liefs Anne :-*
Meiden,
Hier nieuwe ontwikkelingen…in overleg met ha gisteren gestart met koemelkvrije flesvoeding. Onze duimen draaien hier overuren! Zou dit dan toch alle ellende veroorzaakt hebben?
Gisteren om 14:00 de eerste fles hiervan gekregen en vannacht voor het eerst weer doorgeslapen!!! :dance:
Toeval of niet??
We durven niet meteen weer heel enthousiast te zijn. Want we dachten wel eerder “het” gevonden te hebben…
Maar goed, jullie zijn weer ff op de hoogte.
Heb verder ff gereagerd in ons showtopic!!
En even speciaal voor Lynnty: zet hem op! ik ben heeel benieuwd naar jullie meisje!!! :inlove:
en Anne dan: wat een mooie avator! :thumbup:
en voor de dames die zwanger willen worden: ook daar draaien mijn duimen overuren voor!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Moge
Ja een sterrenmama en ik de mama van de maan al heet ik niet zo hier op kok maar dat is mijn bijnaam :inlove:
Lynn waar ben je :lol: :lol: :lol: meldplicht :lol:
Oh Chantal dat klinkt positief, hopelijk is dat het dan ook oh zou toch wat wezen dat ze gewoon een koemelkallergie heeft.
Anne schilderen jij bent ook crea he?
Vandaag is het Noortjes* verjaardag, ze zou 6 jaar geworden zijn…
Heb alweer goed een potje zitten janken, man, wat mis ik haar… ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze vandaag 6 jaar zou zijn geworden,… ze blijft voor ons altijd een meisje van bijna 3, maar dat heb ik ook met Robbe* en jullie vast ook wel met jullie engeltjes,… :hug:
Ik ga zo meteen naar de standaard boekhandel om een passend boekje te zoeken voor mijn zus… hebben jullie tips?
Ik wilde normaal ‘Puur’ van Miriam Alberts’ maar dat hebben ze hier niet in voorraad! :wall:
:hug: :hug:
Ik heb het boekje geen blote voetjes op het gras geloof dat het zo heet. En gebroken in de knop ook mooi maar is meer voor baby’s
Waarschijnlijk 2 hele mooie boekjes maar idd meer voor baby’tjes.
‘Puur’ is een boek, geschreven door een mama die haar 2,5j oude dochtertje verloor, er staan gedichtjes in en haar zus heeft de tekeningen gedaan.
Stond als tip in ‘Ouders van nu’.
Ik ga maar gewoon eens naar de boekhandel en zie daar wel.
Ik laat dan weten wat ik gekocht heb, bedankt voor het meedenken! :-*
hoi hoi
@bieke… :hug:
@anne, mooie avatar heb je zo hoor, en zo heb je idd iets van manon…
@sterremamma… mooie naam hebben jullie zo gauw bedacht dankzij onze jel… hahah
@chantal… ga heel voorzichtig met jullie mee hopen dat dat ws het euvel is geweest… en hopelijk gaat jullie meisje hierdoor zich eigen ook beter voelen…
Hier heb ik Evert toch nog maar een dagje thuis gehouden… Jaap die had oproep dienst vandaag dus ben ff gauw al naar het dorp gesjeest voor de boodschapjes… staan we net op het punt op planken e.d. op te gaan hangen… ja werd ie gebeld of ie kon komen vanwege een spoed rit… dus wij weer alles opgeruimd hahah … van het weekend maar weer een poging wagen…
verders heb ik vannacht beetje rot geslapen… kon gewoon de slaap nie vatten… dus ja ben wel een beetje brak vandaag… morgen vroeg krijg ik koffievisite van 2 meiden en kids hier uit het dorp … we forummen al een geruime tijd met elkaar maar nooit wat afgesproken en nu houden we bij mij een kleine house warming party hahah …
nou ik gaat weer ff verders kijken… kom strakkies wel weer overwaaien…
liefsss :vlinder:
:lol: :lol: BIB :lol: :lol:
ben er, ben er, ben er, … maar ik ben zoooo moe de laatste tijd dat ik dan even uitslaap, maar het is dus de voorlaatste dag dat ik hier kom typen he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dan neemt mijn mannetje het even over van me… tot ik er weer ben… :mrgreen:
hier alles ok, alleen onze meis trapt nu de laatste uren al heel de tijd tegen men ribben en kan niet op van de pijnscheuten soms, auw auw hoor… dat het maar snel d…
helaas welkom sterrenmama… wat vreselijk twee vlindertjes :vlinder: :vlinder: :kaars: :kaars: ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort een gezond beebje mogen vasthouden
Anne inderdaad heeeeel mooie avator hoor!!!
Chantal ik hoop voor jullie dat het nu zal helpen hoor meis… ik duim voor jullie, en anders roep je maar he :-
Bieke pfff alweer zoveel jaar van Noortje het gemis gaat nooit over maar het voelt waarschijnlijk wel raar dat ze nu zes zou zijn… :hug:
Sterkte aan jullie allen hoor!! :kaars: :kaars:
bij een boekje kan ik jullie niet helpen, maar ik heb hier “rouw op je dak” van Jos Brink, en eerlijk gezegd ik vind het een prachtboek, er staan alle soorten thema"s in qua rouwen, zowel van ouders, vrienden, kennissen, familie, kindjes…
mss kan dit een hulp zijn in je zoektocht…
groetjes lynn mama van senne* en ???
Chantal, mijn duimen draaien hier voor jou ook hoor! Laten we hopen dat dit het dan eindelijk is. In elk geval heeft ze vanacht lekker geslapen.
Ik kan mij ook erg goed voorstellen dat het aan de melk kan liggen. Tejo heeft nooit last gehad van de melk, tot we overgingen naar opvolgmelk. Hier had ik namelijk een pak van van een ander merk (hypo-allergeen) en al heel snel merkte ik dat Tejo hiervan flink moest spugen.
Snel hetzelfde merk gehaald die we hadden, maar dan de opvolgmelk ervan en al snel niets meer aan de hand. Tussendoor weer eens die andere gegeven en ik merk vrijwel gelijk dat hij er niet lekker van wordt :o
Bieke :hug: Het blijft moeilijk, Noortje* zal idd nooit meer ouder worden.
Puur klinkt als een heel geschikt boek. Kun je het niet alsnog bestellen? Je zus vind het vast niet erg als jou cadeautje een paar dagen later komt.
:think: En misschien kunnen Broes en Senne (?) ook wel een mooie tekening (of iets) maken voor Noortje*. Of je tekent een mooie vlinder, elfje of iets dergelijks wat voor jullie voor Noortje* staat. (misschien ook wel een kleurplaat van te vinden op internet) En laat deze door de boys inkleuren
Heb je een alvast cadeautje (die je zus vast erg mooi zal vinden) en jou echte cadeau komt er nog aan.
:-*
He Lynn hoe is het met de zenuwen, oh ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat donderdag je smst Bieke he? Oh Bieke gelijk posten hoor, kunnen niet zolang wachten hahaha.
Liefs Jel :vlinder:
Ik heb dit boekje gekocht:
Stil verdriet
Een boek en audio-cd met troostende teksten over afscheid nemen
Manu Keirse