Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Heb me al voorgesteld in het algemene voorstellen-topic en werd door bietje op dit topic gewezen.

Ik ben dus Sterre en ben 33 jaar en woon samen.

Ik ben moeder van 2 jongens die helaas niet in dit leven bij ons mogen zijn.

Ons eerste kindje is geboren op 5 december 2000 en 3 dagen na de geboorte overleden en ons 2e kindje is op 19-06-2005 in mijn buik overleden in de 26e week.

Dit alles bleek tekomen doordat ik een auto-immuunziekte heb.

We zijn nu sinds ruim een jaar weer bezig om een kindje te mogen krijgen.

Ik sta onder strenge controle van het ziekenhuis en mocht ik zwanger worden dan moet ik wekelijks voor controle komen!

Jeetje Sterre ben er even stil van 2 kindjes verloren.

Wel fijn dat jullie de hoop niet hebben opgegeven.

In ieder geval welkom hier.

Ik ben Marielle en mijn verhaal over Luna Fay :vlinder: kun je lezen bij vlinderpraat http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=7212

Ik ben sinds een jaar nu een alleenstaande mama van Quillan Finn.

Sterre, fijn dat je de weg naar hier hebt gevonden.

Wat zal die 3e zwangerschap zwaar worden voor jullie, dat is het al na één engeltje, laat staan dat het 2x na elkaar gebeurt… :cry: :hug:

Hier zijn we er om er iedereen doorheen te ‘slepen’, ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn met daarna een gezond kindje in jullie armen.

Kus! :-*

Het voelt ook heel dubbel hoor, we willen heel graag een derde kindje maar vinden het ook best wel spannend allemaal.

De gyn geeft ons gelukkig wel vertouwen en steunt ons in alles.

We zijn nu sinds januari vorig jaar aan het proberen terwijl ik van de vorige 2 vrij vlot zwanger was.

Mensen komen nu al met ontzettend veel verwijten als we vertellen dat we graag een derde kindje willen.

Ze verklaren ons voor gek dat we dat risico nemen.

Alles is gelukkig heel weloverwogen gekozen en we zijn gerustgesteld door de gyn dat als ik goed begeleid word ik net zoveel kans heb op een normale zwangerschap en een gezond kindje als een ander.

Jammer dat de mensen zo reageren! :hand: :-

Blijf aub hoop hebben, ik denk dat er hier jullie zeker niemand zal veroordelen, we weten allemaal hoe groot die wens is en blijft voor een kindje! :hug: :-

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en uit het kweekje kwam dat ik géén bacteriële vaginose meer heb (dus die 2e kuur Flagyl is overbodig geweest, leuk hé! :wall: :roll: ).

Ik vroeg dan wà à r al dat groenbruin verschrikkelijk stinkend, sorry :oops: slijmverlies vandaan kwam én dat bloedverlies + af en toe rozig verlies.

Nou, die assistente denkt dus van de cerclage en that’s it!! :shock:

Ik ben er mooi mee hé! :hand:

Ik heb dus gezegd dat ik de gynae zelf nog wil spreken en ze ging me op haar lijst zetten zodat de gynae me zelf zou terug opbellen, … ik heb nog geen telefoontje gehad!!

Ik wil dus echt niet nog 15 weken zo onfris rondlopen hoor, bah bah bah!! :hand:

Ik ben dus een beetje pissig, want als ze hier niets aan kunnen doen moet ik nog zo lang zo rondlopen, dat idee vind ik echt walgelijk! :evil: :hand:

Bij Broes en Senne heb ik dat nooit gehad dus ik wil wel eens weten wà à rom nu wel!! :hand:

Gewoon je poot stijf houden en als ze vandaag niet gebeld heeft morgen zelf weer contact opnemen hoor…

Ze zijn er toch om onze vragen te beantwoorden en ons gerust te stellen?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo niet door wil lopen…

Ik heb het al als ik ongesteld ben, denk dat heel de wereld het kan ruiken :oops:

En maar vragen aan m’n vent… ruik je mij niet… vind je me niet stinken?

Stom he??

Bieke groot gelijk op je strepen blijven staan.

Sterre trek je maar niks aan van al die andere mensen, zij weten niet hoe het is om een kind te verliezen gelukkig. En geef idd nooit de hoop op.

Da’s niet stom hoor, ik vind mezelf nu ook erg vies.

Ik heb voornamelijk veel verlies na het plassen en dan ruik je het echt doorheen mijn broek… da’s geen gezever, dus kun je je voorstellen hoe erg het is!! :hand: :sick: :oops:

Ik ben dit dus echt wel beu, loop er nu al 6 weken mee! :evil:

Dan zou ik morgenochtend gewoon weer aan de bel trekken aldaar!

En een afspraak eisen hoor!!! Dat is je goed recht!!!

Ik zal morgenavond eens naar haar praktijk thuis bellen moest ze tegen dan nog niet zelf terug gebeld hebben, de assistente zei dat ze vandaag of morgen zou terug bellen, dus…

Sterre, jouw zoontjes heten Lars en Thom zeker?

Dat zag ik volgens mij eerst in je onderschrift staan? :think:

Dan zou ik morgen als ze omstreeks 12.00 niet gebeld heeft idd zelf bellen…

Dan weet ze dat het menens is en je niet wilt wachten!! :slight_smile:

@bieke… idd gewoon op je strepen staan hoor!!

@jolanda… :hug: , komt wel weer goed die positieve test!!..

@lynn… spannend nog ff en dan jullie meisje…

@sterre… (helaas) welkom hier, en ik hoop dat jullie ook gauw weer zwanger mogen zijn en jullie 3e wondertje mogen vasthouden…

en die reactie van mensen over een volgend zwangerschap, die herken ik maar al te goed, onze dochter Ghislaine is overleden aan een gen.oorzaak… en wij hebben dus 25% kans op herhaling bij een volgend kindje… dus toen wij tegen iedereen zeiden dat we het toch wilde proberen ondanks alles… verklaarde de meeste mensen ons voor gek, dat we deze stap namen… alleen onze ouders, broers en wat verdere naaste familie, en tuurlijk de artsen en gyns steunden ons… maar verders niet… (en de meiden hier dan :wink: )

en nu achteraf nu Daylian gelukkig gezond is geboren krijgen we van iedereen te horen die ons eerst voor gek verlaarde, van jullie hebben nu toch wel een goede stap gezet met zwanger worden…

ik vind dat zo een achteraf praatje he… van nu ineens zijn we niet meer gek dat we aan een zwangerschap waren begonnen…

maar als ik dan weer tegen sommige mensen zeg dta het wel bij ons blijft kriebelen en dat als we weer de stap durven te zetten we het toch nog wel een keer willen proberen… (maar goed dat is wel in een ver toekomst gesproken…) dan kijken ze je ook weer aan van ben je wel goed bij je hoofd ofzo… en krijg ik ook te horen van hun dat ik god op mijn blote knieen moet danken dat ik 2 gezonde jongens heb… en dat zijn dus mensen die dit zeggen waarbij alles van een leien dakje gaat …kan hier echt zo niet tegen he :naughty: :naughty: … dat mensen over ons willen beslissen enzo …

liefss :vlinder:

Hihi, je klinkt ook als een doorzetter hé jij! :lol: :thumbup: :wink:

@Bietje wrote:

Ja dat heb ik wel geleerd de afgelopen 8 jaartjes…

Ik bijt me ergens helemaal in vast hoor als ik iets graag wil :mrgreen:

@Sterre1974 wrote:

@Bietje wrote:

Ja dat heb ik wel geleerd de afgelopen 8 jaartjes…

Ik bijt me ergens helemaal in vast hoor als ik iets graag wil :mrgreen:

Tegenwoordig geraak je er alleen nog op deze manier in deze maatschappij! :thumbup: :-*

pfffff meiden wat hebben jullie veel geschreven vandaag!!! :shock:

ik val er maar gewoon in hoor geen doen om op alles te reageren

zag een vraag wanneer mijn NOD is ik verwacht de 25e maar aangezien we er niet echt mee bezig zijn geweest verwacht ik niet

dat ik zwanger ben, maar goed je weet maar nooit he :smiley:

Sterre, welkom hoor. Wat vreselijk om te lezen dat jullie 2 kindjes zijn verloren… :cry: :vlinder:

ik ga lekker even wat kokkerelen vanavond weer naar schilderles dus even bijkomen van dagje werken :roll:

liefs Anne :-*

@Bietje wrote:

Sterre, jouw zoontjes heten Lars en Thom zeker?

Dat zag ik volgens mij eerst in je onderschrift staan? :think:

Ja klopt Tom zonder H… ik wilde graag een vlindertjes ticker voor beide zetten inmijn onderschrift maar dat mag niet heb ik begrepen je mag er maar"ééntje !??

ik zou er gewoon 2 doen hoor zijn er genoeg die t ook hebben en had t tot voor kort ook, je krijgt vanzelf wel te horen als t niet goed is toch?

Sterre, je mag 2 tickers hoor! :thumbup: