hoi hoi
hier weer een berichtje van mij…
@karin… beetje dubbel is het nu he … als het nu eenmaal wel zo is dan kan maar beter je ongi door zetten… maar aan de andere kant ook weer nie he … :hug:
@anne… succes met wachten
@jolanda… jij ook succes, en hopelijk 2 strepen binnenkort
ehhh… verders ben ik het alweer kwijt , mijn hoofd is nog steeds een vergiet hiero…
met ons gaat het wel goed… soms ff wat minder maar goed wie heeft het nie… vandaag heb ik Evert ook maar thuis gehouden die is ook niet in zijn doen dus lekker thuis ff kuieren, smaandags doen ze toch nie veel op school … ze zijn zowat de hele ochtend kwijt aan weekopening en schoolzwemmen dus …
Met Daylian gata het steeds beter … begint nu ook echt wat levendiger te worden en het slapen gaat helemaal perfect!! gemiddeld slaapt ie van 22.30 tot half 8 smorgens…
We hebben afgelopen weekend onze andere (nieuwe 2e handse) auto opgehaald omdat mijn oude nie door de keuring kwam , moesten we dus een andere kopen… maar goed we kunnen der weer ff vooruit we hebben nu naast de passat ook nog een seat ibiza derbij dus is wel een geinig bakkie…
ben nu volop bezig de belasting aangifte te regelen, word altijd voor ons ingevuld we hoeven alleen de papieren maar te leveren zeg maar… alleen kan dus 1 papier niet vinden grrr :wall: :wall: , ben het hele weekend al aan het zoeken geweest … en weet cker dat ik hem niet als laatste heb gehad … en jaap houd dus ook vol dat ie hem nie gehad heeft … lekker is dat dan he hahaha … maar goed gaat over jaaropgaaf van de hypotheek… weet nie of dat zo heel belangrijk is … maar dat zal wel weer wel zo zijn… aangezien dit soort dingen altijd bij ons gebeurt dat we zoiets kwijt raken hahah …
hoe gaat het verders met jullie??
liefss :vlinder:
Oh Miranda hoe herkenbaar :lol: fijn he al die papieren rompslomp. Heb alles nu een beetje geordend dus nu moet het goed komen.
Lekker Eef om niet meer te hoeven werken, leek mij ook wel wat.
Ik ga in maart weer een poging tot sporten doen 2 x in de week. Verder heb ik nog steeds hulp in huis puur omdat ik de zware dingen echt nog niet kan doen.
nou bleghhh!!! … normaal heb ik ook alles bij elkaar liggen… maar weet 100% cker dat jaap der weer aan heb gezeten want dat is net af en toe een mamma’s kindje af en toe… want die moet alles aan zijn ma laten zien grrrr :wall: :wall: :wall: … word daar altijd zo moe van he …
maar goed hij houd vol van nie… dus ja is het zijnes tegen mijn woord… dus kom je nie ver mee…
en ben dus bang dat het dus weer ergens neer gelegd is waar het nie had moeten liggen en dat het daardoor in de papierbak is terecht gekomen
kan hier zo echt nie tegen he :naughty: :naughty:
he, miranda wat vervelend. Hier trachten we (en lukt redelijk) altijd gelijk een kopie te maken van iets wat nodig is voor de belasting en stoppen we zolang in een apart mapje.
:shifty: Maar ook dat moet je dan wel gelijk doen en niet eerst een tijdje laten slingeren :wall:
Jel, nieuwe poging :think: Klinkt zo niet erg hoopvol. Maar ik herken het goed hoor. Af en toe is het echt een drempeltje die je even over moet, omdat je gewoon geen zin, moe, andere dingen te doen, enz. hebt. Ik heb Rinse in elk geval die mij gewoon een schop onder mijn kont kan geven als het nodig is. (doe ik bij hem ook :mrgreen: )
Ik wil nu graag 3 keer sporten, maar weet ook dat mijn moeder niet altijd even gemakkelijk kan oppassen. (ik ben toch al snel 2 uur weg :o ) Zoals vorige week, had ze opeens een soort jichtgevoel in haar handen. Waarschijnlijk door de overdosis medicijnen die ze per ongeluk had ingenomen (ze dacht dagelijks, maar bleek wekelijks te zijn zag ze na 4 dagen) Dit was namelijk 1 van de bijwerkingen die konden voorkomen.
Streven is 2 keer in de week, en minstens 1 keer in de week. In het weekend heb ik namelijk niet echt een excuus waarom ik niet zou gaan sporten.
Ondanks dat ik eigenlijk best vaker zou willen sporten (helaas is dat gevoel wanneer ik van plan ben te gaan ff wat minder) en de hoeveelheid dat ik daadwerkelijk ga mij nog bar tegenvalt. Merk ik het wel dat mijn conditie vooruit is gegaan. Is nog steeds bar slecht, maar die 2 zwangerschappen hadden er ook nog eens behoorlijk ingehakt.
Klein voorbeeldje. 1 van de is op een fitness buikspieroefeningen doen (dus liggen en zitten) In het begin was dat 3 series van 15 keer. Dat kreeg ik dus echt niet voor elkaar :shock: en met pijn en moeite deed ik er 2 keer 10.
Inmiddels doe ik er 3 keer 20 En zelfs dat kan ik eigenlijk wel weer eens wat gaan opschroeven.
In elk geval alvast succes :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dank je wel
Merk wel dat ik nu wel lekker kan fietsen en lopen al. Scheelt toch echt wel die kilo’s
lekker is dat dan wel weer he marielle… als dat al wel weer beter gaat…
@evelien… hahah ja dat doen wij dus ook altijd eigenlijks gelijk een kopie maken en dan weg leggen in een bakje… maar goed ws is dat dus nu nie gebeurd hahah … ahhh ja … dan maar niet hoor … en misschien weet die vrouw waar we het altijd laten invullen wel een oplossing dervoor want hun verzorgen voor ons ook alle verzekeringen enzo … wie weet hebben hun dat papiertje ook wel liggen… omdat we ook via hun de hypotheek hebben…
zal wel weer goed komen denk ik…
gaan jullie nog wta bijzonders doen vandaag?? … Ik moet nodig stofzuigen hier en de was opvouwen enzo maar kan geen zin krijgen vandaag … ben ook veel ste laat gaan slapen … want heb van het weekend helemaal het hyves virus gekregen hahah … dus ja voor je het weet is het alweer een end laat …
Wat ga ik nog doen vandaag :think: Grotendeels is er al gestofzuigd . Administratie is gedaan, facturen moeten nog op de post (en onze eigen administratie liggen er ook nog een paar dingen)
Eigenlijk moet ik nu ff lunchen, Tejo zal dan ook wel weer wakker worden. En na de lunch, posten, boodschappen doen. Lekker loopje in het zonnetje 8)
Eigenlijk niet zoveel nog te doen vandaag (alhoewel, er ligt nog een wasje en inmiddels ook weer een strijkje, dat blijft maar doorgaan :roll: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Miranda; kan het ook niet zo zijn dat je er nog geen één gekregen hebt?
Wij en een collega van mij zitten er ook nog op te wachten…
Karin; :hug: , het had zo lekker geweest he :-* ?
Jel 13,5 kilo :shock: , da’s veel!!!
Ja, moet je kijken wat dat scheelt aan wat je eerst mee sjouwde :shock: .
Evelien; Ha ha, lief dat je het probeert, maar kan me zo voorstellen dat jij niet even letterlijk weet wanneer mijn ei gesprongen is :mrgreen: :lol: .
Euh, wel zielig voor je moeder dat ze een te hoge dosering had genomen, maar het klinkt eigenlijk heel grappig als je het leest :oops: …
Is ze er nu weer vanaf??
Tja, me hier voorgenomen me niet te veel gek te laten maken deze maand, maar nou doe ik het toch weer zelf, belachelijk dat je maar 1x per maand de kans hebt en dat een zwangerschap ook nog eens 9 maanden moet duren :wall: .
Had zo toch ergens gehoopt dat ik net als Evelien en Linda; floep terug zwanger was…
Ben volgens mij ook ietsjes ouder toch???
Heb vanochtend gezegd dat ik deze week nog 4 uur draai ipv van 6…
O ja en mijn meiden zijn niet “kindje van de maand geworden…”, jammer.
Waar is Lynn :shock: ???
Balen Jolanda :hug:
BIB :mrgreen:
hallo dames,
hier gaat alles uitstekend, deze morgen een routine onderzoekje gehad in de materniteit, en een uurtje aan de monitor gelegen, en alles was goed met onze meis… :inlove: :inlove:
kreeg alweer traantjes van moederinstinct, toen ik enkele beebjes hoorde wenen :mrgreen: ook zijn we nog even bij de couveusekindjes gaan kijken, effe maar, we schrokken beide van onszelf dat we nog es wouden kijken, maar wat een lieve schatjes weer daar, ow we verlangen nu echt al enooormm naar onze meis hoor…
miranda leuk van je te horen, en dat Daylian het goed doet, hoe is het in je nieuwe huisje?? ben je al een beetje op je plooi nu?
Marielle wat leuk van Quillantje dat hij Dag Luna* zegt zo lief van hem
Karin :hug:
hier ben ik Jolanda :lol: :lol: :mrgreen: en ik waggel nog steeds rond :mrgreen:
wat balen dat je meisjes het niet geworden zijn, ik vond het anders wel een superfoto hoor van hen!!
Jolanda ik begrijp best wat je bedoeld, het is gemakkelijk gezegd er niet van wakker te liggen, maar onbewust ben je er toch mee bezig he, ik hoop voor al jullie dames dat dit snel ok komt hoor, ik duim er op los voor jullie!!! :thumbup: :thumbup:
Lynn; :-* , zat ik hier gelijk alweer de boel op te stoken :oops: .
Toch heb ik elke keer het idee dat de zorg in België beter is dan hier.
Hier leggen ze je écht niet aan een ctg als ze daar niet meer dan reden toe zien; sukkels :wall: .
En hier in het ziekenhuis doen ze nou geplande keizersnedes pas vanaf 39 weken, je moet wel een heeeeeeele goede reden hebben om het eerder te kunnen laten doen :roll: .
:lol: :lol: heb es diep in de ogen gekeken van die gyn. want tis tenslotte gene misse :mrgreen: :mrgreen:
nee, hier in Belgie doen ze geplande kzs aan 38 weken, dus dat is ook weer helemaal ok hoor vind ik, tenslotte wordt het een groot kindje dus hoeven ze mij niet verder te laten lopen met een zwaar kind vind ik zelf…
raar dat ze dat in Nederland niet doen he eens aan de monitor van voordien, kvind het toch wel geruststellend hoor,
Jo jij bent gewoon maar een mens, en een mens hoopt dat soort dingen. Dus heel natuurlijk hoor. Alleen ik was ook pas 9 maanden later weer zwanger hoor bij de meesten van ons hier duurde het even geloof ik.
Lynn zwangere muts denk aan je meldplicht he.
Oh en hier in Sneek mocht ik dus elke week de laatste paar weken dan vanaf week 35 aan de monitor 1 keer in de week. En idd ze haalden Qkel ook pas bij 39 weken omdat dan alles helemaal volgroeid is volgens hun.
Ik geloof dat ik dan nog het liefste wil dat ze me vanaf een positieve test openemen in het ziekenhuis :mrgreen: .
Als die positieve test er ooit gaat komen :wall: …
He hou eens op met zo negatief te denken :naughty:
Pas op he, het gaat allemaal goed komen. Oh zo dacht ik ook na Luna :vlinder: dacht echt dat ik nooit weer zwanger mocht worden. Maar kijk nu ik heb een lief klein draakje rondlopen hier Quillan genaamd.
Eh …ja juf :mrgreen:
:-* :hug:
zolang je me maar snapt :-*
Ik snap u :-* !
fijn lieverd nooit de hoop opgeven he, soms mag je best een baaldag hebben maar blijf altijd hoop houden.