Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Hoi Karin ik hoop dat je te vroeg getest hebt 4 dgn ervoor is ook wel wat vroeg…maar snel dat je nieuwsgierig bent

voel je ook al wat??? of hoop je t gewoon heel erg??? Ik duim en hoop met je mee hoor meis :pray: :pray: :pray:

Viola, alvast GEFELICITEERD!!! leuk dat jullie t toch vieren voelt hij zich ms toch beetje jarig

wat heb je zelf gekocht voor hem??

Ik ga me even optutten gaan zo naar verjaardag, eerste feestje sinds Manon* waar ik heen ga…even raar dus…

morgen ga ik nog even langs wil die :vlinder: toch graag in t zonnetje zien schitteren :inlove: ik ben er toch in de buurt

vanwege die high tea…mmmmm…geen slecht verjaardagskado he :dance:

liefs Anne :-*

Ik hoop het ook gewoon, Heb verder geen ongie klachten aleen pijn in de (.)(.).

Viola alvast gefeliciteerd

Dank jullie wel :-

Karin jammer meid, maar we hebben nog n paar dagen :pray:

Anne ik heb niets gekocht voor Joost. Wij doen daar niet aan :wink: Hebben we volgens mij nog nooit gedaan :think:

Hoe is t gisteren geweest ?

Ben al sinds vanmorgen 06.00 op :zzz: Fieke was zo aan t hoesten dat ze helemaal n schrale

keel had en dus wilde drinken :? Best vroeg zo op de zondagmorgen.

Ik ben nu al wel klaar in mn huishouden dus de visite kan komen.

Morgen moet ik voor de eerste keer weer de vroege dienst in en dan is t dus om 04.45 max uit bed

de hond uitlaten, kolven en dan nog n half uur in de auto naar t werk om daar om 06.00 te werken.

Zie er nu al tegen op en ben al zo moe dus zal aan t einde van week wel helemaal kachel zijn :zzz:

Ik ga nog wat verder kijken en dus allemaal n hele fijne zondag en tot snel :-

Liefs Viola

Viola, nu echt GEFELICITEERD !!!

Gisteravond ging goed, hoewel ik sinds paar dagen 's avonds last heb van zuur en nu dus ook werd er misselijk van

maar na paar plakjes komkommer zakte t gelukkig

was verder wel gezellig, hoewel steeds als ik begon over Manon* iedereen over iets anders begon…zucht…best jammer

Mijn vriendin waar ik ook mee mail afentoe leek verbaasd toen ik t over de vlinder had terwijl ik dit echt al paar keer heb gemaild

maarja blijkbaar druk met haar leventje, kind, en paardrijdclub

ik ga even douchen heb een heerlijke luie zondagochtend tot nu toe :dance:

Viola ook namens ons gefeliciteerd

@Anne, heel herkenbaar hoor, een aantal vrienden gaan ook snel over op een ander onderwerp terwijl ik heel graag over Daan :: wil praten.

Sommigen gelukkig ook niet hoor

Het is idd prachtig weer, waarschijnlijk straalt jullie vlinder. Wij moeten nog een plekje zoeken voor Daan :
: vind het toch heel erg moeilijk het is toch weer een stap .

vervelend is dat dan he Karin! Zit je op een verjaardag de kinderen zijn er strontvervelend want die laten ze tegenwoordig opblijven

waar ik me dan weer vreselijk aan kan storen…en als ik t over mijn dochter wil hebben gaan ze t ineens weer over

hun kinderen hebben…alsof er niet over gepraat mag worden… :naughty: heel boos kan ik daarom worden. maarja het is niet anders, ze weten niet beter.

het is idd moeilijk om iets te vinden wat je goed vind passen en wij hadden t ‘geluk’ dat dit monument er net was.

maar wel raar nogsteeds…daar sta je dan…de vlinder van je dochter op te hangen…zo onwerkelijk nog!

hoe is t vandaag met je, voel je al iets meer???

Ja net of ze niet durven over te praten, ok Daan :**: had een chromosoom afwijking maar hij was ons mannetje , sommigen vinden zelfs het eng om foto;s te kijken :cry: terwijl je eigenlijk niks aan hem ziet. Ik heb trouwens behoorlijk rottige opmerkingen gehoord tijdens de crematie “van ik heb mijn zoontje met 6 maand verloren Daan* was maar 3 dagen” of “je bent nog jong”, “tegen mijn moeder jammer dat je geen oma bent geworden”

Deze week gaan we bezig met het plekje voor hem zodat we straks naar hem toe kunnen gaan. Zeker op zo’n mooie dag als vandaag. Het is de bedoeling dat we zijn urn gaan begraven en dan een mooi plekje van maken.

Heb nu alleen veel cremerig afscheiding. Meer niet geen ongie krampen, af en toe met vlagen misselijkheid.

Viola; Gefeliciteerd!!! :-*

Karin; Is Daan :: ook gecremeerd?? Wij hebben Liv :: thuis…

@Jolanda wrote:

Viola; Gefeliciteerd!!! :-*

Karin; Is Daan :: ook gecremeerd?? Wij hebben Liv :: thuis…

Ja Daan :**: is gecremeerd maar wij willen de urn begraven. Om toch een plekje te hebben waar we heen kunnen gaan.

@Karin1981 wrote:

Ja net of ze niet durven over te praten, ok Daan :: had een chromosoom afwijking maar hij was ons mannetje , sommigen vinden zelfs het eng om foto;s te kijken :cry: terwijl je eigenlijk niks aan hem ziet. Ik heb trouwens behoorlijk rottige opmerkingen gehoord tijdens de crematie “van ik heb mijn zoontje met 6 maand verloren Daan* was maar 3 dagen” of “je bent nog jong”, “tegen mijn moeder jammer dat je geen oma bent geworden”

ja vervelend is dat he, dat was dus gister bij ons nét zo…en dat vind ik echt vreselijk! Manon :: was onze dochter, en waarom

mogen zij wel uitgebreid vertellen van hoe geweldig ze t wel niet doen op school of hoe leuk t wel niet is op de manege…

als ik dan over ons meisje wil praten is daar ineens een ander onderwerp! Zo vervelend!

Hopelijk vinden jullie snel iets naar je zin, komt er dan ook een steentje of kan dat niet? er is gelukkig veel mogelijk dat is fijn he

Dan heb je een plekje om naartoe te gaan, dat is toch wel erg prettig.

liefs Anne :-*

Helaas volgens mij ben ik ongie geworden heb net licht rozig bij afvegen naja nieuwe ronde nieuwe kansen

Vanmiddag lekker wezen fietsen zijn naar Luna geweest, ging super deze keer met Quillan zwaaien en dag Una Una Una ja zo noemt hij haar. Lief he

Morgenochtend komt de kapper hier ga ik weer in de coupe soleil wil weer blond.

Oh Karin wat jammer :hug:

Viola gefeliciteerd

Oh en hoe herkenbaar, ik heb het nu nog elke dag over Luna ze zit in elke vezel van mijn lijf. En dan idd die opmerkingen ja maar gelukkig heb je haar nooit thuis levend gehad ja en maakt dat de pijn dan minder zei ik laatst tegen iemand. Gelijk stil rot toch op met die opmerkingen oh kan me er zo kwaad over maken.

Liefs Jel :vlinder:

@Karin1981 wrote:

Helaas volgens mij ben ik ongie geworden heb net licht rozig bij afvegen naja nieuwe ronde nieuwe kansen

he wat balen Karin! Je pakt t geluk wel positief op, dat is super van je.

Heeft t ook doorgezet? Nestel je maar lekker op de bank met een reep chocolade wordt je gelukkig van zeggen ze… :hug: :-

Jel, t was zeker lekker weer! Ach zeker lief van Quilan dat hij ‘dag Una’ zegt…dan smelt je wel even he

Ik ben vanmiddag ook nog even bij Manon
geweest t was er zó mooi in het zonnetje… :**: :vlinder: kaarsje aangestoken :kaars:

helaas waren de bloemen al helemaal slap maar ja paar nachtjes vorst en er is niks meer van over dus snel verse neergezet.

High tea daarna was erg leuk en vooral errug lekker :dance: :stuck_out_tongue:

fijne avond!!! veel liefs Anne :-*

nou het zet niet door, ik kijk wel effe hoe het morgen is ga nu lekker douchen dan lekker op bed dvd kijken.

:-*

ik hoop natuurlijk niet dat t doorzet!

Ik ga ook zo mijn pyjama aantrekken ben best moe :zzz:

Karin, hopelijk zet het niet door :pray: Natuurlijk is er wel weer een volgende ronde, maar ondertussen is het toch telkens weer een teleurstellinkje.

Jel, nu weer een nieuw kapsel? Ik kan je niet bijbenen hoor!

13,5 kg :shock: Natuurlijk helemaal super fijn! Maar gaat dat niet veels te snel? Op de foto is het ook al erg goed te zien :thumbup:

:inlove: En Q die Una zegt :inlove: Lief zeg! (dus niet huilen dit keer?)

Ik heb gelukkig zo goed als geen problemen gehad wanneer ik over Jelte* wilde praten. Alleen helemaal in het begin met mijn vader. Ik was helemaal van de kaart en superverdrietig toen mijn vader heel heftig zei dat hij geen foto’s van Jelte* wilde zien. Het enige wat ik door de telefoon had gezegt was dat ik een paar dagen eerder moest ophangen omdat er net iemand kwam om de foto’s van de begrafenis te brengen en nog na te praten. Ik was daar dolblij mee.

Ik ging mijn vader ook gelijk ontlopen.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, want toen we langskwamen ivm verjaardag van mijn vaders vrouw en ik Jeltes* album mee had. Vroeg mijn vader aan mij of hij ook het album in mocht zien. Vol verbazing gaf ik hem het album en voor mij was het daarmee over.

Ik heb ook nog nooit een nare reaktie gehad over het feit dat ik het over Jelte* had. Eerder juist positieve reacties. Mensen weten daardoor juist dat ik er goed over kan praten en meerdere malen heeft het ook vragen opgeleverd die ze daarvoor niet durfde te stellen. (over Jelte* dus)

Karin, ik zit ook echt vol verbazing te lezen wat voor reakties jij hebt gehad. Tijdens de crematie zelfs :evil: Ongelooflijk en zelfs ook van iemand die zelf een kindje heeft verloren, juist van zo’n iemand verwacht je dat die begrijpt hoe je je moet voelen. :cry:

Viola, nog gefeliciteerd met Joost :dance: En geen cadeaus geven, kan ik mij heel goed voorstellen. Wij bedenken elk jaar heel hard wat we nu willen hebben. Rinse heeft voor zijn verjaardag dan ook vast zijn cadeau gekocht (en ik ingepakt en met zijn verjaardag gegeven :mrgreen: ) en ik bedacht na heel lang nadenken dat ik wel een eigen cameraatje wilde hebben (wel goede kwaliteit foto’s, dus beter dan mobiel) die ik gemakkelijk mee kon nemen. Had Rinse dus ook voor me gekocht en ik heb express niet gekeken van te voren of dat het idd was (stond gewoon onder zijn kant van het bed)

Eigenlijk vind ik het dus maar onzin dat we elkaar een cadeau geven. Zeker omdat het ook uit dezelfde pot geld komt :think: (zeker nu ik niet meer werk). En het is ook erg moeilijk om echt iets voor jezelf te bedenken. Ooit de stofzuiger voor mijn verjaardag van Rinse gekregen. Die wilde ik toen, maar vond het eigenlijk helemaal niet leuk om zo’n cadeau te krijgen. Die hadden we gewoon nodig. :roll:

:shock: Jeetje wat moet je vroeg op! JAK, moet er niet aan denken. :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Moge

Evelien het gaat idd wel wat hard, maar ja kan er niks aan doen. En ja weer een nieuw kapsel nee alleen andere kleur doe er lekker coupe soleil in wil weer blond.

He ben jij nou helemaal gestopt met werken?

Verders alles goed hier.

Liefs Jel :vlinder:

Jel, ik ben idd gestopt met werken. Ik heb wel een minibaantje aangenomen :wink: Ik doe wat administratie voor Rinse zijn bedrijf (van hem en zijn compagnon). We hebben berekend ongeveer 4 uurtjes in de maand :mrgreen:

Hopelijk kun je snel ook wat sporten om wat versteviging aan te brengen in je lijf. Hoe mobiel ben je nu inmiddels? Mag/kun je al dingen zelf weer doen?

Karin, heeft het inmiddels doorgezet? :evil:

Jolanda, hoe is het met de varens 8) volledig gevoed van het weekend? :angel:

Anne, jij zat in de wachtperiode toch? Hoe lang nog? :pray:

:-* liefs, Evelien :vlinder:

:doh: Jolanda, ik ben een beetje abuis geloof ik. Je ei was ook vorig weekend geloof ik (waar is vorige week gebleven :think: )

Nouja, :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat jullie binnenkort positief testen :pray:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ja helaas wel :frowning: Deze maand maaar es zonder ovutesten en gewoon om de dag

Jel netjes hoor 13,5 kilo echt super