ach Jolanda kan me goed voorstellen dat je je lullig voelt!
Hele avond niks geks gebeurd, oma is weg en jullie gaan heel even naar de buren en ze moet spugen :sick:
arme meis…ik heb zo t idee dat ze vandaag heel erg vertroeteld gaat worden :inlove:
dikke knuff! :hug: liefs Anne :-*
heb de foto’s geplaatst hoor meiden :vlinder:
staat in het sf in dezelfde topic als mijn woonkamer haha
zijn er zelf superblij mee!!!
liefs Anne :-*
God wat sneu voor haar maar ook voor jou. :hug: Heerst echt he zo’n vieze buikgriep
Karin, ze doen de keizersnede daar ik vorige keer spoedkeizersnede heb gehad bij 26 weken, en toen was de baarmoeder nog niet volledig uitgerokken zoals bij voldragen zwangerschap, komt erbij nog dat ze de insnede in de baarmoederhals vanbinnen vertikaal gedaan hebben ipv horizontaal, en indien ik normaal zou bevallen zou mijn baarmoederhals kunnen scheuren, dus daarmee dat ze weer voor keizersnede kiezen, maar nu zullen ze de insnede vanbinnen horizontaal maken, dus hopelijk herstel ik nu wat sneller ervan hoor…
Jolanda meis :hug: :hug: is Britt beter nu? hier in belgie ook zo’n buikgriep epidemie hoor… bah bah!!
Anne meis heb je foto’s gezien, en wat mooi is die vlinder geworden zeg!! zo schattig geworden zeg…
Marielle ben je nu al veel afgevallen in gewicht? goed dat je nu wat beter eet want dit kan toch wel frustrerend zijn vind ik… doe rustig aan he
Chantal hoe is het met je kleine meis???
Bieke alles goed nog?? staat je gsm paraat en geladen??? :mrgreen: :mrgreen:
Lynn, hahaha, ik denk dat ik donderdag mijn gsm op mijn hoofd plak ofzo! :lol: :inlove:
Ik heb hem à ltijd bij me hoor, en internet ook à ltijd bij de hand!!!
Leuk leuk, ben zóoo benieuwd!! :dance: :dance: :dance:
Piet Pijaat!! :dance: :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52048&highlight=
Bietje wat n ontzettende lieve foto’s
N heel hoog ahhhhhh gehalte :inlove:
Jolanda hoe is t met Britt :hug:
Marielle kan me voorstellen dat je heel erg moet wennen na de operatie :-*
Lynn jij toch wel alles klaar staan :mrgreen: vast wel
Ik heb Fieke op t sf gezet met staarten :inlove: Ga ook weer gauw, want we hebben n spoker gehad
vannacht en ik ben dus ga nog even plat
Iedereen n prettig weekend
Liefs Viola
alles staat hier al 1 maand klaar :mrgreen: :mrgreen: :roll:
:lol:
bieke wat een mooie foto’s van Broes zeg!!! :inlove:
Jullie ook een prettig weekend en euh Lynn en Jurgen, … geniet van jullie là à tste weekend met zijn tweetjes! :dance: :inlove:
:lol: :lol: :lol: ja voor de laatste keer met zijn tweetjes hahah, zondag gaan we naar de bouwbeurs hier in roeselare, hoe romantish he :mrgreen: :mrgreen:
en morgen volop nog wat kuisen hier!! :mrgreen:
Hahaha hééél romantisch Lynn! :lol: :mrgreen:
Goh, ik denk dat ik bijna even zenuwachtig ben dan jij! :shifty: :wall: :lol: :inlove:
@Bietje wrote:
Hahaha hééél romantisch Lynn! :lol: :mrgreen:
Goh, ik denk dat ik bijna even zenuwachtig ben dan jij! :shifty: :wall: :lol: :inlove:
Heb er ook last van :oops:
Lynn wat gezellig een bouwbeurs, wat ga je daar dan doen eigenlijk? Weet je al wat voor soort stijl jullie huis word wat voor soort bouw bedoel ik.
nou Lynn romantisch hoor naar een bouwbeurs :inlove:
tis jullie laatste weekend samen!!! Aansluitend saampies uiteten ofzo???
maak er wat leuks van hoor.
hier is de buikgriep bijna over gelukkig :sick: liefs Anne :-*
hallo dames,
op de bouwbeurs gaan we nog es bij onze bouwheer langs om er iets te gaan drinken en proberen nog wat kortingen te krijgen :lol: :mrgreen: :mrgreen:
en mss ook es mensen tegen te komen die al eerder met die bouwheer bouwden en hun mening es te horen over de bouwheer… 8)
hier ook volop zenuwen hoor, we gaan zo soppen 8) :mrgreen: :mrgreen:
Ha ha, vooral Senne :inlove: .
Keek net in het showforum, raar idee; over een paar dagen staan er foto’s van Mini-Lynn :inlove: .
We zenuwen allemaal lekker mee :mrgreen: .
Britt gaat gelukkig iets beter, ze ligt op bed tv te kijken en te ds-en en er blijft weer wat in :dance: .
Gistermiddag bleef er niet eens een slokje water in .
Als één van die meiden wat heeft, dan heb ik zo’n knoop in mijn buik :roll: .
Gisterochtend belde ook nog mijn collega dat ze ontslag heeft genomen .
Ben er de rest van de dag ondersteboven van geweest…
Het is mijn leukste collega…en ik vind mijn werk al niet leuk, laat staan als zij ook nog eens weg gaat .
Toen kwam het allemaal wel weer even flink boven; stom werk, ik had er voorlopig niet eens moeten zitten .
Ik zag toevallig gisteren ergens een vacature; zelfde werk, alleen bij een theater voor 16 tot 20 uur en zeker weten beter betaald, maar ik durf nu niet te solliciteren…zwangerschapsverlof krijg je overal, maar voor ouderschapsverlof moet je minimaal een jaar in dienst zijn geweest…
jaaaaa :lol: :dance: :dance: heb net mijn mannetje leren foto’s zetten in het sf, :mrgreen: nog enkele dagen geduld en minni-Lynn komt eraan :inlove:
Bieke wat een mooie foto’s weer he, en inderdaad tis net een evenbeeld met hun papa moest even :shock: :shock:
goed dat Britt wat beter is nu!! :hug:
fijn dat Britt weer wat beter is! :thumbup: :dance:
wat doe jij eigenlijk voor werk Jolanda?
kan me voorstellen dat je nu ook rond gaat kijken… gaat van alle collega’s de leukste weg…
over ouderschapsverlof gesproken hoe staat t met de varens?
liefs Anne :-*
Bieke idd wat lijken die op papa :shock:
Vooral Senne iid :inlove: die haren ik vind t zo lief :inlove:
Lynn heel goed :thumbup: Dan hoeven we idd niet heel lang te wachten voor we mini- lynn
te zien krijgen :dance:
Jolanda je kan toch solliciteren. Als je zwanger bent 9 mnd en dan 3 mnd voordat de kleine
oud is en je zit al aan n jaar
Of denk ik nu te simpel :think:
Heb niet veel te melden. Ben vandaag voor n vriendin naar de stad geweest om de kraammand
af te maken met de kado’s en ben nu klaar, maar moet alleen voor haar man nog 3 kadotjes halen.
Heb gelijk voor Fieke n nieuwe zonnebril gekocht met zon stiek aan de achterkant.
Morgen joost jarig en t was niet de boiediling om iets te doen, maar ik geloof dat iedereen toch gewoon
langs komt en heb dus maar snel taart gekocht en n worstje en kaasje zodat ik toch iets
in huis heb
vanavond vroeg naar bed. Ben nog steeds niet helemaal de oude :?
Iedereen nog n fijn weekend en tot snel
Liefs Viola
Ik als nieuwgierig aagje heb vandaag getest helaas niet zwanger , nu hopen dat ik te vroeg getest heb