Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

ik lig ziek op de bank… :sick:

ga me zo aankleden moeten weg naar Manon :**: voor de vlinder op te hangen :vlinder:

oooh spannend lynn dat is al snel

@beterschap Anne, hopelijk knap je nog wat op zodat je toch fijn met hubbie kan uiteten. En sterkte straks :hug:

Lynn spannend :dance: Ik stuiter even hoor. Gaaf nog maar n weekje meid :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik ben zo benieuwd :inlove:

Roheryn bij jullie hele spannende tijden :pray: :pray: :pray: :pray:

Bieke gefeliciteerd meid dat t allemaal goed is :thumbup:

Voor je t weet is die kleine man er :dance:

Anne beterschap meis :-* Lekker op de bank kruipen :wink:

Evelien wij doen ook niet aan valentijnsdag hoor :hand: Ik heb trouwens wat dat aangaat n hork

van n vent dus dat komt ook niet ten goede, maar van mij hoeft t niet :wink:

Miranda welkom terug :-*

Ik ben daarstraks Fieke gaan halen op t kdv en ik kwam aan en moest zo lachen. Ze hadden haar n

staartje in gedaan :inlove: Ik zal straks n foto plaatsen, want t is o lief. Vandaag ook t kado

wat Fieke voor Joost heeft gemaakt meegekregen. Die is zondag jarig en wordt dan 30 8)

We doen niets eigenlijk :think: hij heeft er niet zon zin in volgens mij en ik moest maar niemand

uitnodigen :roll: Ms dat ik voor volgende week iedereen uitnodig op zaterdagavond of zo :wink:

Ik moet zelf nog om n kado en heb nog niet eens n idee :oops: Ik zie wel.

ZOmeteen Fieke uit bed halen en dan nog wat boodschappen doen :? Heb weinig puf overal voor

Meiden tot later, want Fieke is wakker

Liefs Viola

Anne beterschap meis :hug: ben al benieuwd naar die vlinder, kvind het wel een mooi initiatief hoor… :kaars:

Bieke meis het nadert inderdaad he, hopelijk ben je met die kuur nu snel van die infectie af hoor…

Roheryn meis ik duim voor je dat er iets blijft plakken he :-* :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Marjet, hoe ver zwanger ben je nu precies?

Karin en jolanda en anne ik duim hoor voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

verder niet zo veel nieuws hier, moet nog wat boodschappen doen en nog wat soppen, dus mijn lijstje kort in :mrgreen: :mrgreen:

haha viola, ben al benieuwd naar dat staartje hoor… :inlove: :mrgreen:

dus jouw hubbie wordt ook 30, de mijne kijkt er ook niet naar uit hoor, en heeft er ook zo het feesten niet voor :mrgreen: :mrgreen: maar o weee als je er niet zou aan denken om maar iets te doen, al is het maar zijn favo maaltijdje 8) 8) :mrgreen:

Oh ik word bijna 32 ja al een hele leeftijd. Oh Lynn vandaag over een week dan heb jij je kleintje vast

jaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: inderdaad marielle, pff nervvvvssss hoor… :mrgreen:

weet je marielle die leeftijd zegt me eigenlijk niet veel hoor, we komen allen achterna hoor zeg ik dan, maar voor een man is dat blijkbaar niet zo leuk, ik merk het aan vrienden ook hoor, als het woord 30 valt dan is het muisstil onder de heren hahahah :mrgreen: :mrgreen: tis net of ze voelen zich dan afgeschreven, en wij vrouwen moeten dan beetje compatieus overkomen he, = zoals als ze een beetje ziek zijn he, :lol: :mrgreen: :mrgreen:

krijg je trouwens een keizersnede

ja inderdaad, kzs, pff hoor, maar ik laat het gewoon op me afkomen voor het moment, heb al meer zenuwen naar het beebje toe in de plaats, en als alles goed mee zal zitten met haar, …

Wou je dat zelf ? Of ligt ze in een stuit?

nou de vlinder hangt :vlinder: schitterend!!!

zal binnenkort foto plaatsen…

liefs Anne :-*

Hoe was het Anne, vond je het moeilijk?

ja gelukt hoor Jel en voelde eigenlijk heel goed.

eindelijk heeft ze haar eigen plekje daar!!!

jammer was alleen dat er net mensen kwamen toen we die vlinder aan t ophangen waren.

Blijkbaar hadden ze t idee om de as uit te strooien (wat daar volgens mij niet mag maar oke)

en konden we er dus niet bij om onze bloemen neer te zetten…

hadden wij weer! hebben dus 2 rondjes moeten lopen voor ze weg waren en er komt normaal bijna nooit iemand!!!

maar goed het is gelukt dat is t belangrijkste.

t monument is overigens niet speciaal voor inwoners van onze stad maar ook voor mensen van buitenaf

Fijn dat het zo goed voelde, nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar de foto ervan he. Oh ja is het nog gelukt met de rozen?

haha ja ben dus failliet :o

zal morgen kijken of ik een foto kan plaatsen

zit nu lekker op de bank, heb t maar bij brood gehouden met avondeten

morgen een prakje proberen

hoe is t met jou?

Hoe het met mij is blehhhhhhhhhhhhhhhh heb energie tekort. Zal blij zijn als ik weer meer energie heb, maar mijn lijf moet ook wennen aan het afvallen ed.

ja je lichaam krijgt minder eten dus minder energie binnen, zal idd wennen zijn. Gaat t eten zelf al wel beter?

beetje nog niet optimaal maar steeds iets beter.

oke nou als er maar een stijgende lijn in zit.

ik ga mijn bedje opzoeken. ATWT kijken en dan slapen. :zzz:

Even gekopieerd :cry: ;

Geen meeting voor mij :frowning: …Britt heeft de hele boel onder ge :sick: …

En het ergste is nog…wij waren gisteravond uit eten en naar Guus Meeuwis in het theater (had die kaartjes al in juni gekocht, vond het wel een lekker idee “dat we dan een uitje met z’n tweeen in het vooruitzicht hadden” :frowning: . In plaats daarvan zaten we daar met kippenvel, omdat íe het nummer zong wat we op Liv d’r afscheid hebben gedraaid…logisch als hij de hele nieuwe cd zingt :roll: ).

Dus oma had hier opgepast, de buren-twee-huizen-verder waren ook geweest en vroegen of we nog wat kwamen drinken.

Frenk ging gelijk mee en ik ben gegaan toen oma weg was, met babyfoon, die had ik bij Isa neergezet…

Ik ben al niet zo’n held erin om ze alleen te laten…

Ben nog geen uurtje weggeweest en we hadden nog wel een soort “geruis” gehoord :roll: .

Komen we thuis, ligt er in “Britt-taal” een briefje op een bed dat ze ge :sick: had en dat ze oma niet kon vinden :oops: :cry:

Voel me zo l*llig…