Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Heel mooi gebaar Anne zeker op die dag. Zal denk ik ook een moeilijk moment zijn :hug:

Ja, hij rolt door zeg maar. Eerst van rug naar buik over zijn linker armpje. Dan is hij dat weer zat en bedenkt zich dan dat hij ook weer terug kan rollen. En dat doet hij over zijn rechterarmpje. En ligt dan op de koude vloer en niet meer op zijn speelkleed :lol: (nog een reden, waarom het jammer is dat we geen vloerverwarming hebben)

Kaarsje op tafel hoort er gewoon bij. Zeker in het begin na Jelte*, MOEST er gewoon een kaarsje aan. In de meeste restaurants is dat natuurlijk ook zo, maar overdag niet. En dan staan die kaarsjes er wel :wall: Ik heb ze toen ook gewoon aangestoken, zo’n behoefte had ik er gewoon aan. De eerste keer, geen aansteker en duurde lang voordat het kaarsje brandde. Sindsdien heb ik waxinelichtje in mijn handtas. De aansteker ligt op het moment (al een tijdje) in mijn auto bij de lampenolie in een tasje voor als ik naar Jelte* ga. Ik zat er gisteren of eergisteren nog aan te denken dat ik ook weer eens een aansteker in mijn tas moet stoppen.

Overigens heb ik het nu niet meer zo dat het aan MOET. Thuis heb ik ook niet altijd een kaarsje aan. Maar bij het uit eten (dineren) let ik altijd op het kaarsje en krijg dan een warm en fijn gevoel van binnen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Her ook altijd een kaarsje aan, eigenlijk ook thuis. EN bij het dineren hoort er idd een kaarsje bij

Leuk om te zien he Eef oh dan gaat het hard hoor straks ineens. Quillan begint nu ook steeds meer te praten zo gezellig roept ook steeds Mama mama en dan zeg ik Quillan en hij jaahaa zo lief.

Hier ook elke avond kaarsjes aan waar ik ook ben hoort erbij.

hoi hoi

ik ben ook weer back in town hahaah , we hebben sinds gisteraaf weer internet dus surf weer overal heen op de tijd wanneer ik wil hahha ideaal

dus bij deze spring ik vanaf hier der weer in!!!

maar alles gaat goed met ons…

Daylian moest vanmorgen weer naar het CB en heeft daar zijn 2e reeks prikjes gehad en is daar behoorlijk jengelig van (vorige keer geen last) hij deed het errug goed zei de arts en het was een zonnetje om te zien… zoww dat had ik weer nodig om te horen hihi :inlove: … was weer helemaal blij en nu heb ik eindelijk het besef gekregen van dat ons mannetje ook echt bij ons mag blijven…

hij woog nu 7,4 kilo en lengte weet ik nie meer …solly :oops: , heb geen zin om nar boven te lopen om te kiekuk voor jullie solly solly solly :oops: :oops: ,

moesten alleen zijn balzakje in de gaten houden want dat was iets verdikt en dat kan duiden op een beginnende liesbreuk… maar moest me der geen zorgen om maken … pfieuww weer opgelucht…

met Evert gaat het ook super, en met ons als ouders ook we hebben eindelijk de rust en ritme weer gevonden naar een slopende 2 maanden van bevallen, verhuizen en alles wat daar bij komt kijken …

hoe gata het verders met jullie???

liefss :vlinder:

's avonds is hier altijd een kaarsje aan. Heb een waxinehouder met Manon* erin gegraveerd heel mooi :kaars:

en die staat naast haar kaartje en is thuis nagenoeg altijd aan als we er zijn. Ben sindsdien eigenlijk niet uiteten geweest

maar ga er ook zeker op letten hoort ook gewoon aan dan he

Ze hadden net bij een andere bloemist leuke vlinders, heb er 2 gekocht eentje rose de andere groen :vlinder:

Prik ik er morgen ook meteen bij. Hier hadden ze alleen geen mooie witte rozen dus morgen even naar die andere zaak.

He Miranda :-*

Anne ben benieuwd hoe het eruit ziet, rozen zullen nu wel flink aan de prijs zijn denk ik?

idd ik ben ook wle benieuwd naar hoe het gaat worden …

en idd marielle, de rozen zullen wel aardig aan de prijs zijn ben ik bang, maar goed het is tuurlijk wel voor een mooi meisje dus ja dan mag het ook wel!!

liefss :vlinder:

ja vrees ook dat ze erg duur zijn morgen :frowning:

maarja tis voor mijn meisje en dan heb ik er iets minder moeite mee :inlove:

En anders vandaag wel :o

Rinse stapte vanmiddag een bloemenzaak in om mij te verrassen met een bloemetje en was verbaasd dat het zo druk was. Toen zag hij de prijzen en besefte tegelijkertijd dat het morgen Valentijnsdag was.

Volgende week krijg ik nog een bloemetje van hem tegoed :inlove:

Lief hè? Hij baalde ontzettend.

Al helemaal toen ik liet zien dat ik Valentijnsbier had gekocht. :lol:

Nouja valentijnsbier, het was rose bier en je kon een romantisch dagje winnen. Helaas niet gewonnen, maar vond het mede daarom wel leuk om te kopen. Bier was op, het was een aanbieding, kans op prijs en Rinse houd wel van dat soort biertjes. :lol:

Overigens kon hij niet echt zeggen of het nu lekker was of niet. Hij is snipverkouden en ruikt en proeft amper. Hij proefde alleen dat het zoetig was.

hallo dames,

hier alles SUPER!!! we zijn deze morgen op controle geweest bij de gyn. en onze meis wordt dus degelijk volgende week donderdag gehaald op de 21 ste rond acht a negen uur s’morgens :dance: :smiley: oooooo we zijn zo blij!!! ze doet het nog steeds super nu, en weegt al zo’n 3,260gram, een flinke meis dus…

de stress begint nu wel wat op te laaien, maar langs de andere kant valt het nog mee daar we deze morgen een goed gesprek gehad hebben met de gyn.

alles staat nu paraat voor onze meis…

evelien waaw zo leuk valentijnsbier, enkel jammer van de verkoudheid! ik doe morgen lekker eten klaar voor men mannetje, zo zeggen ze toch he : “de liefde van de man gaat door de maag” ben benieuwd :lol: :mrgreen: :inlove: en heb nog een foto van Senne* laten vergroten en een kader er bij gehangen die nog leeg is ook van hetzelfde formaat, dus dat is de bedoeling dat dan daar de foto van kleine zus in komt he :inlove:

hopelijk is jurgen er blij mee

dames ik duim voor jullie dat er hier snel zwangeren komen hoor!!!

Marielle sterkte voor Wilco, ik zal es aan hem denken donderdag…

groetjes lynn mama van senne* en ???

oh, 21 feb :dance: Nu komt het echt dichtbij zeg. Heerlijk :dance: :dance:

Hoe lang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven? Ik neem aan dat we van Jurgen of via Bieke wel op de hoogte gehouden worden… ik kan nu al niet wachten tot de eerste foto’s van L…(Mini-Lynn) :mrgreen:

Laat staan hoe het voor jou is. Het aftellen is in elk geval begonnen. Nog 8 nachtjes slapen :lol: (tenzij mini-lynn natuurlijk een andere verjaardagsdatum in gedachten heeft :wink: )

Hier doen we overigens niet aan Valentijnsdag. Ik heb er altijd een hekel aan gehad. Ik houd niet zo van kaartjes waar geen naam op staat. :?

We zijn wel een paar (lees 2) keer (ook pas de laatste jaren) uit eten geweest, maar dan ook echt omdat het een goed excuus was om uit eten te gaan :mrgreen:

Oh Lynn dat onthou ik wel dat is dezelfde dag als dat Wilco geopereerd gaat worden

Oh spannend meid

Ooooooohhh Lynn, leu-heuk!! :inlove:

Goh, nog een paar dagjes, zo spannend zeg!!! :dance: :dance: :dance:

Er zijn geen vlokjes meer in het vruchtwater te bespeuren en ons ventje maakt het nog steeds erg goed! :inlove:

Wat betreft de infectie -die dus nog steeds niet weg is- moet ik weer starten met Flagyl en Lactophar er nu ook nog bij (die laatste is dan voor de goeie bacteriën, die medicatie zou dan de infectie moeten blijven tegenhouden).

De gynae heeft weer een kweekje genomen en maandagmiddag mag ik dan bellen voor de uitslag.

De cerclage was nog mooi lang dus dat ziet er gelukkig nog goed uit!! :dance:

Bedankt voor jullie geduim en nu maar hopen dat de infectie snel weg gaat met een 2e en langere kuur! :pray: :-*

Ik mag terug bij de gynae (+ echo dus) met 27w, 30w, 33w, 35w en 37w, dat klinkt kort hé als je het zo ziet, spannenddddd!!! :dance: :inlove:

Zo Bieke dat is goed nieuws heerlijk toch.

Lynn: het wordt echt spannend nu dus! Ben zoooo benieuwd!

Bieke ook al zulk goed nieuws!

Hier zijn we ook aan het aftellen. Over 12 dagen kan ik een test doen om te zien of de terugplaatsing is gelukt. Er zijn weer twee embryo’s teruggezet, nu dus duimen dat ze allebei blijven plakken :smiley:

Oh Lynn, dat is over een week al :shock: , geweldig!

Bieke; Fijn dat jullie mannetje het goed doet :dance: .

Roheryn; :pray: :pray: , meid wat spannend, ik hoop het zo voor jullie :pray: .

Heb jij dat ook, dat je het bijna nog meer wenst voor je dochter, dan voor jezelf??

Duimpjes draaien hoor :-* .

Konden we maar 2 weken slapen he :frowning: ?

Lynn sukses en sterkte met bevallen, Bietje beterschap !!! Wel fijn al die echo’s. gaan ze het ook eerder halen, dwz voor de uitgerekende datum ? Dat zijn ze hier niet van plan maar ga ik wel vragen… bij ons was het bij 37 weken misgegaan… Jolande dat gevoel heb ik ook heel sterk als ik ons zonnetje met ons nichtje zie ‘spelen’ nichtje is pas 1 geworden… toen het net gebeurd was en ik er oppaste liep ik echt huilend achter de kinderwagen en ons zonnetje maar enthousiast zijn… maar dat huilen is ook niet gek natuurlijk, was wel erg kort erop… achteraf misschien niet zo tactisch of juist wel… heb een beetje het gevoel dat ze haar van me weghouden maar dat is natuurlijk niet zo, ze zijn gewoon niet zo familiegek… op zijn tijd wel hoor niks verkeerds maar ik zou haar graag wat vaker zien… mensen vragen het ook wel eens of ik er moeite mee heb met de andere beebjes, maar zo werkt het niet heh, het is alleen met dikke buiken dat je jaloers bent (dat doen je hersens kun je niks aan doen) we gunnen elke stel hun beebje !!! voelt soms alsof je dan nog eens extra wordt gestraft als mensen dingen laten erom… zonder je te raadplegen… ben daarom zó blij dat we zelf ‘terug zwanger’ zijn, lekker ons eigen gezinnetje uitbreiden… ga het ook niet direct rondschreeuwen want dan gaat men ook maar weer denken dat dat andere alweer over is… wat natuurlijk nooit kan… na de echo vertellen we het ons ouders… ook als het niet goed is natuurlijk…

ik duim hier voor ons allemaal :-*

Bieke wat fijn dat alles goedgaat zeg!!! Hopelijk geeft deze 2e kuur het laatste zetje en is de infectie over!!

Lynn ow meid volgende week al!!! dan is mini-Lynn er… :inlove: :dance: :dance: spannend!!!

Pak lekker je rust geniet van die drukke meid in je buik en over een week ligt ze in je armen… :inlove:

Roheryn, meid mijn duimen draaien overuren :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Konden we die 2 weken maar een winterslaapje doen…

wordt er zelf ook gek van maar we moeten er gewoon doorheen…

ik ben vanmorgen naar de ha geweest heb toch buikgriep te pakken…doe maar rustig aan lig lekker op de bank

vanmiddag wel de vlinder ophangen :vlinder: maar heb het uiteten maar afgebeld :cry: lekker handy he en goed getimed

van mij op valentijnsdag ziek worden…

Roheryn spannende tijden dus weer.

Verder ff geen nieuws hier, ja ik verveel me.