:hug: :-*
brood lijkt goed ontvangen te worden heb die anti misselijkheid bandjes (sea band) maar omgedaan
en hopelijk voel ik me morgen een stuk beter!!!
hoe is t met jou Jel las ik dat de operatie van Wilco binnenkort is?
Lynn fijne dag gehad vandaag???
Marjet dringt t al een beetje tot jullie door?? :inlove:
liefs Anne :-*
De operatie van Wilco is idd volgende week donderdag, gaat spannend worden.
Hopelijk helpen de seabandjes? Wat zijn dat eigenlijk?
oke spannende week dus! de 21e is dat toch???
ja die bandjes gebruiken ze ook tegen wagenziekte en heeft me de 1e 12 weken bij Manon* echt doorheen gesleept
anders had ik wel vaker de bloembakken moeten opzoeken vrees ik :shock: :sick:
Ja de 21ste
Was je echt zo misselijk, oh vreselijk ik was bj Luna :vlinder: alleen echt ochtend misselijk.
ik denk dat t een combi is van factoren door het vele naar de wc gaan en als je collega dan ook nog zegt…
goh je ziet wel erg wit…dan is dat net de druppel en was t over en uit.
en met manon* was ik idd in de ochtenden misselijk en die bandjes hielpen echt hoor. soort accupunctur is het
spannend marielle dat alles goed gaat
Berschap Anne, ik had er ook nog nooit van gehoord
dankjewel Karin, ik werd er door collegaatje op gewezen die ook zwanger was. Dus heb t niet zelf ontdekt hoor :o
Hoe is t met jou, halverwege de wachtweken lees ik…voel je al wat?
Iedereen bedankt voor het mee in spanning zitten en het feliciteren… 25e hebben we een termijnecho, hopelijk is alles goed want ben wel ziek geweest in de tussentijd… en je weet maar nooit… dit wordt sowieso toch al spannend tot het einde natuurlijk… het voelt nog heel onwerkelijk
@Anne wrote:
dankjewel Karin, ik werd er door collegaatje op gewezen die ook zwanger was. Dus heb t niet zelf ontdekt hoor :o
Hoe is t met jou, halverwege de wachtweken lees ik…voel je al wat?
nog geen ongie klachten alleen pijn in de boobs
Marjet, kan me goed indenken dat t erg onwerkelijk is…
je wil t zo graag en dan ineens is het weer zover…
ondanks de spanning die je hebt hoop ik toch dat je ervan kunt genieten
op naar de 25e!!!
nog geen ongie klachten alleen pijn in de boobs
spannend meis! je bent nu halverwege he voel je anders al wat als je ongi gaat worden?
had vorige maand ontzettend last van buik krampen 5 a 6 dagen van te voren maar geen boobs pijn
oke dus t is wel anders nu… duim hard voor je hoor!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
nou meiden ik hoop dat t hier binnenkort net zo’n vruchtbaar topic is als een ander forum waar ik schrijf…
gewoon 3 zwangeren binnen één week!!! wow!! Hoop dat we ze snel mogen volgen!!! :dance:
Hoe is t verder met jullie vandaag?? Ik ben druk aan de poets het weer is zo mistig bah dat heb ik weer op mijn vrije dag
maar ja een schoon huis is dan ook wel weer lekker he :mrgreen:
Gisteren ziek uit mijn werk gekomen met buikloop nu gaat t gelukkig beter.
ga straks even rozen kopen want morgen gaan we de vlinder ophangen voor Manon* :vlinder:
Om 2 uur moeten we er zijn, had erg op zonnig weer gehoopt maar helaas.
's avonds gaan we lekker uiteten het is per slot van rekening valentijnsdag he :inlove: :inlove:
Gelijk heb je om morgen uit eten te gaan. Niet alleen omdat het valentijnsdag is, maar ook om het soort van te “vieren” dat de vlinder hangt. In elk geval een goede reden :thumbup:
Kaarsje op tafel en Manon* is er ook een beetje bij
Show je ook een foto van de vlinder als het hangt? Ik had laatst al op internet gekeken, maar wil nu ook nog Manons* vlindertje zien hangen natuurlijk.
Ik weet ff niet meer of ik daar eigenlijk al op had gereageerd en had laten weten dat ik het erg mooi vind.
Bij ons op de kindervlinder hebben ze een speciaal beeld staan voor veels te vroeg geborenen. Regelmatig ligt daar ook een bos bloemen bij. Ik vind het erg mooi dat daar ook aan gedacht is, maar die vlinders vind ik helemaal super. Zouden ze bij ons ook moeten doen. Het is niet voor niets de kindervlinder (zo heet het, is ook in de vorm van een vlinder waar de grafjes liggen).
Vanmorgen naar het cb geweest en Tejo is alweer 9475 gram en 69,5 cm.
Hij doet het supergoed, ikke trots, zoiezo al want sinds gisteren kan Tejo ook weer van buik naar rug. Niet terug, hij doet gewoon een slagje doordraaien. Zo kom je nog eens ergens :inlove:
:-* Liefs, Evelien :hug:
je tuurlijk komt er een foto van Manon* haar vlinder :vlinder:
ben zelf ook erg benieuwd want heb t ook nog niet af gezien…spannend dus!!!
het idee is erg mooi hoewel ik wel even aan t rvs moest wennen.
ben sowiezo blij dat er iets heeft ze dalijk haar eigen plekje heeft!!!
en ja idd bij het dineren een kaarsje op tafel voor Manon* :**: :kaars:
zo al van buik naar rug goed hoor!!! tuurlijk ben je supertrots!!!
en draait hij dan door naar de andere kant bedoel je het zo?
knap hoor!!!
nou ga even een boodschap doen, net even een eierkoek gegeten heb honger vandaag!!! liefs Anne :-*
Anne mooi moment om het morgen te doen, het is toch je liefste bezit je kleine meisje. Ben heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet.
Zo Eef dat zijn goeie scores voor Tejo hij doet het super.