:naughty: nee hoor, hoor dat ook niet graag hoor… maar ja elk hun keus zeker, …
hier in belgie is de trend""""" nu weer die oude namen die opkomen, van grootouders tijd weet je, gisteren vroegen mensen me de weg met een geboortekaartje in de hand, die kleine heette MAURICE :shock: :shock: nou ik schrok even, zo’n oude naam…
hoor dat niet graag hoor…
maar ieder z’n keus he…
groetjes lynn mama van senne* en ???
Ik woon in het Gooi, “kakkie Nederland”, dus dat soort namen zijn hier aan de orde van de dag :roll: ; Reinout, Laurens, Maurice, Roderick… :sick:
jemig wat hebben jullie veel geschreven vandaag!!! :o
Marjet GEFELICITEERD!!! Wat superleuk voor jullie zeg. :dance: :dance: :dance:
Lynn goed je weer te horen niet meer zolang wegblijven he :lol:
ik kom net uit mijn werk ga even wat drinken en dan aan t eten beginnen
liefs Anne :-*
:dance: :dance: Marjet :dance: :dance: Ik zie het ook weer helemaal voor me hoe ik staarde naar een test die zwanger zei :mrgreen: Bij Jelte* was Rinse er ook niet bij en dacht ik: “Zwanger” betekend dat nu dat ik zwanger ben of juist niet? :doh: Ook al deed ik de test, ik had niet echt verwacht dat ik zwanger zou zijn.
Bij Tejo durfde ik overigens niet eens te kijken en ging eerst mijn handen maar eens wassen (zat tenslotte op het toilet). Ik had de kraan nog niet eens aan of Rinse zei al, Zwanger!! :dance: :mrgreen:
Oh, wat een heerlijk gevoel!
Gefeliciteerd en heel veel succes en sterkte alvast. Over een maandje of 8 houd jij ook een brusje in je armen :dance:
Chantal, Jeetje, ik schik ervan dat Jasmijn nu gewoon in het ziekenhuis ligt. Aan de andere kant wel fijn dat ze nu echt goed geholpen kan worden en hoe raar het misschien ook klinkt, jij misschien even rust hebt en rustig adem kan halen.
Succes en sterkte met Jasmijn, hopelijk hebben jullie nu snel de echte Jasmijn zonder pijn of wat het ook is terug en kan het echte genieten EINDELIJK beginnen :hug:
Lynn, Succes woensdag, Tjeempie het einde komt nu echt in zicht :dance:
L…L… Lynn, Linda, Liv… Ik ben een beetje leeg wat betreft kindernamen. (en de meisjesnaam voor zowel Jelte* als Tejo houd ik lekker nog geheim, want die hopen we over een tijdje te kunnen gebruiken En was overigens ook geen L)
Oja, nog een nieuwtje :dance: Mijn schoonzus is gestopt met de pil :shifty: Nu hadden we een beetje verwacht dat ze met nieuws aan zouden komen als dat ze zouden gaan trouwen, maar dit is natuurlijk ook erg leuk. Voorlopig zien ze wel wat er gebeurd, maar ik hoop en duim natuurlijk wel op een zwangere schoonzus binnen het jaar (en zus, maar ff bellen vanavond, want ze zijn weer terug van vakantie)
Jolanda, was jij ook bezig met zwanger worden? Had ik nog helemaal niet opgemerkt :liar: :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:-* liefs, Evelien :vlinder:
:mrgreen: :lol:
Lynn, ik krijg toch nog een ingevinkje:
Lieke (vind ik zelf ook een erg leuke naam), Lizzy, Lies(je) (zonder je klinkt het zo oud), Lia, Lian, Lina (2e naam van mijn moeder :mrgreen: ) Lotte, Lucy, Louise, Loes, Lis, Lara en idd natuurlijk ook nog Luna (hoe kon ik het vergeten :doh: Ik heb ook een achternichtje die zo heet.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
goh wat een babyboom vandaag op en ander forum waar ik meeschrijf is de 1e zwanger van ons klupje :inlove:
leuk hoor maar hoop natuurlijk dat ik haar snel achterna ga…
Mijn buik voelt erg gespannen aan en ook heb ik steken in mijn zij dus denk dat de eisprong eraan komt… :dance: :inlove: :dance:
nee we zijn er totaal niet mee bezig hoor :liar:
hoe is t bij jou Jolanda zijn de varens al in zicht???
:lol: :lol: :lol: ik zag al een naam passerennnnnnnn :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:
waarom moet ik nou nog zo lang wachten he :wall: :mrgreen:
Anne ik hoop dat jij dan volgt he in je clubje!! zoals de andere dames hier!!! ik duim me rot voor jullie hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bieke hoe is het met jou???
Evelien hopelijk kunnen jullie dan nog samen zwanger zijn he :inlove:
:silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
Lynn het wordt Lieke of Lieve of Lotte denk ik
Marjet gefeliciteerd meid met je zwangerschap.
Jo heerlijk he die kaknamen :sick:
Oh ja Wilco wordt volgende week geopereerd aan zijn darm of had ik dat al gezegd?
Liefs Jel :vlinder:
Lynn, het wordt een Lieke!!! :mrgreen:
Hier is de baby erg druk, hij schopt me langs alle kanten, zelfs tijdens het wandelen wordt ik van binnenuit aangevallen! :lol: 8)
Dat beloofd! :roll: :silenced: :mrgreen:
Woensdag mag ik terug naar de gyane, ik ben blij want die infectie is niet weggegaan met die zware antibiotica! :evil:
Ik hoop dat ik er gauw vanaf ben want ik loop er nu al 5 weken mee en ik voel me echt niet fris! :sick:
Ik heb ook weer erg veel last van een ischias, ik kan soms met moeite mijn bed uit of laat staan Broes of Senne in of uit bed tillen (auw auw auw die heup!! :? )
Foto’s zien van ons namiddagje in onze tuin?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51832&highlight=
:-* Ben wel blij voor je Bieke dat je die kleine aap zo goed voelt. Haalt toch een stukje spanning bij je weg denk ik?
@marielle wrote:
:-* Ben wel blij voor je Bieke dat je die kleine aap zo goed voelt. Haalt toch een stukje spanning bij je weg denk ik?
Ja, dat is inderdaad zo, het is fijn om te voelen dat hij het wel goed maakt hier binnenin! :-*
En daar doe je het voor meis, onvoorstelbaar wat je voor die kleine mini wondertjes over heb he.
Ja ongelooflijk, ik hou nu al heel veel van dit kleine mannetje, … ik ben zo benieuwd naar hem! :inlove:
Marjet: van harte met je zwangerschap!! :-*
Oeps, sorry Marjet, natuurlijk ook van mij van harte gefeliciteerd!! :hug: :-* :inlove:
Marjet gefeliciteerd met je zwangerschap,
hier nog niet echt teken van ongei (officieel is het nog 6 dagen) vorige maand had ik echt behoorlijke buikpijn ver van te voren.
Nu nog niks alleen pien in de boobs
:thumbup:
sorry even ego berichtje :oops:
gister dus de beruchtte ovulatiepijn en we hebben zondagmorgen geoefend en gisteravond…
vanmorgen voelde ik t op mijn werk al weer…misselijk…verdorie! Ik had nog zo met mezelf afgesproken er geen acht op te slaan
en wil er ook niet meer aandenken! :wall: :wall:
Maar heb vreselijke last van mijn darmen en ben zo slap als wat halverwege de middag naar naar huis gegaan.
Hoop maar dat t het buikgriepvirus is want heb geen zin in weer 2 van die waardeloze weken tot ik wat weet!!! :shock: :think:
sorry maar moest t even kwijt. ga nu even boterham eten ipv avondeten lijkt me wat verstandiger.
hopelijk is jullie dag beter verlopen…
liefs Anne :-*