:shifty: solly hoor Marielle, nee ik zal het nooit meer doen :naughty: van me he… :oops: :mrgreen:
Zo echt wel dacht dat je echt inmiddels al bevallen was
Lynn, hihi! :mrgreen:
Vanaf donderdag mag je bevallen, nu eigenlijk ook al maar dan helemà à l!!! :dance: :dance: :dance:
Wordt het geboortegewicht woensdag ook geschat?
Ik ben benieuwd!
Oh ja, ik mag woensdag ook weer! :lol:
Poeh poeh wat een hoop geklets :mrgreen: !
Even denken hoor…
Lynn; Weet je nou nog niet dat je elke dag meldingsplicht hebt :mrgreen: :naughty: !!!
Je hebt genoeg afleiding met jullie huisje :mrgreen: …
Marjet: Woooooh wat spannend…
Evelien; fijn he die “net-pubers” :roll: , vind het heel knap dat je dat iig eruit hebt gekregen.
Blij dat je buurjongen het weer goed doet, wat een schik in eerste instantie zeg. Kan Tejo straks mooi met m balletje trappen :mrgreen: .
Bieke; Gaat het goed bij jou of heb je nog veel bruinverlies???
Linda; ik heb gegluurd op het sf…ik had al eens gezegd dat zijn naam (moet ik nu niet meer zeggen, hoop dat we m gauw kunnen gebruiken :mrgreen: ) heeeeeeeeeeeeel hoog op ons lijstje staat, maar ik vind het bijbehorende jongentje ook om op te vreten :inlove: .
(ik wil ook een Finn :inlove: , al zal het bij ons een donkerharige versie zijn dan hoor :mrgreen: )
Tja, kan hier wat duimpjes gebruiken…poeh dat worden twee lange weken…ben er helemaal niet mee bezig hoor :liar: …
He ik heb ook een Finn he Quillan Finn heldhaftige strijder uit het noorden betekent het.
Finnen zijn leuk
:oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: inderdaad woensdag wordt het gewicht nog es geschat, ik denk zelf zo’n 3.400gram ondertussen, ruw geschat, pfff kzweet erbij…
Jolanda ik duim voor je Finn hoor!!! moest het hier een jongetje geweest zijn was het Tybe… :inlove: maar ik wel ooit nog een Tybe hoor :mrgreen: :mrgreen: maar nu eerst L… :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Ben alleen zo “bang” dat iedereen hier gaat zitten mekkeren als we ooit een jongen krijgen (als we uberhaubt maar weer een beebje krijgen :roll: ) en we noemen hem Finn, dat ze gaan zeuren ivm Finn en Britt…hadden we Isa beter Francoise of zo kunnen noemen… :roll: :mrgreen: .
Mijn buurvrouw is “Fins” en da’s een enorme d**s :mrgreen: …
Mijn Finn en kindjes die Finn heten zijn geen dozen, die zijn zo leuk en driftig temperamentvolle kindjes :lol:
Lynn begint het met de L?
Oh ff raden Luna, Lieke, Lilly, Loes, Laura, Leonora, Luana, Lindsey, Lieve oh dat vind ik zo’n mooie naam he Lieve en Lenthe ook zo mooi.
Als Qkeltje een meisje was geweest dan had hij Gaia Amora geheten aardse liefde betekent het.
Ooooh ik dacht dat ik al genoeg temperamentvolle koters had :doh: :mrgreen: …
Als de dames jongens waren geweest dan hadden we nu;
Sam, Bas en Finn/Guus/Gijs (was nog een kleine discussie dit keer, maar hoefde we niet verder te voeren…Liv was een meisje :inlove: )
Ik ga voor Mini-Lynn of Lieve…
Moeder van meisje uit Britt d’r klas is van de week bevallen van; Lily-Rose,… :sick: :sick: :sick: , da’s 1 naam he???
Vind het in deze combi een beetje een “h&*rennaam”, maar da’s persoonlijk he :roll: :mrgreen: ?
Nou idd Lilly-Rose beetje foute combi nou ben ik zowiezo niet zo van de Engelse Amerikaanse namen.
En dan te bedenken dat ze 8 jaar :shock: op deze spruit hebben moeten wachten…hadden ze toch tijd genoeg om wat leukers te bedenken :lol: …oh of is dat te erg :lol: ???
Zo wat is weer veel geschreven :mrgreen:
Chantal meid heel eel sterkte en dat de medicijnen maar goed aan mogen slaan :hug:
Lynn oh zo spannend :dance: Nog heel even en dan kan die grote :shock: meid komen. Ik
vind ze echt groot voor jouw postuur 8)
Ik gok ook op Lieve, maar zal nog eens verder gaan brainstormen
Bieke hoe is t bij jou ?
Alles nog n beetje rustig
Marjet spannend meid hopelijk snel n positieve test
Jolanda jij hebt je ei al gehad :think: of niet ?
Anne je kunt t niet winnen van moeder natuur helaas dus we moeten afwacheten
Jel hoe is t met Wilco ?
Fieke is helemaal opgeknapt en t lijkt zelfs wel dat ze aan t inhalen is, want t is net
zon springveer :inlove:
Evelien klinkt als t gezellig weekend, maar niet makkelijk
Fijn dat t met de buurjongen beter gaat
De eerste werkdag zit er weer op :dance: en heb mn huishouden bijna op orde, maar eerst even zitten, want
ben kapot van n helemorgen op mn benen staan. Ben t na n week niet meer gewend :oops:
Fieke ligt weer heerlijk als n roosje te slapen, want die is ook na zon eerste morgen bekaf
Ben benieuwd of we nu weer n beetje schema gaan krijgen, want de afgelopen week was t iedere
keer rond 4.00- 5.00 en dat is echt Vanmorgen was t gelukkig 06.30 en heb ze wakker moeten
maken :dance: ik ook weer eens n keer lekker geslapen.
Ik ga nog even verder kijken meiden en dan ms tot later
Liefs Viola
Jo jij bent heel erg
Ik hou daarvan :lol:
He Viola dus ook alweer gewerkt hoe gaat het met Fieke trouwens op het kdv?
Oh ja Wilco wordt volgende week donderdag geopereerd spannend dus weer.
Hallo allemaal, kon niet wachten me hier terug te melden vandaag… maarumm allereerst had ik vanochtend ook net bedacht dat er twee Finnen waren hier… mooie naam inderdaad !
Verder… was net langs de apotheek gelopen en 3 clearblues digitaal aangetoogd… terug thuis meteen getest… en binnen de minuut ‘pats’
Z W A N G E R . . .
Manlief net gebeld en hij was ook blij maar kon het natuurlijk niet meteen van de daken schreeuwen… Ik zit hier al een kwartier voor me uit te staren verward en blij en alles tegelijk… tegelijk besefte ik me vanmorgen pas dat deze actie wel mijn hele carriere voor nu in de soep kan gooien, ben net in de running voor een functie… maar dat is niet mijn eerste prio natuurlijk…
hoop voor jullie dat het ook lukt… bij mij is het wel weer erg snel gegaan net als de vorige beide keren, maar nu wel heeeel bewust maar toch ben ik er weer van ondersteboven…
Jo ik vind dat helemaal niet erg :mrgreen:
IS toch zo
Marielle Fieke heeft t super naar haar zin op t kdv. Ze slaapt er alleen neit zo goed, maar dat komt
ms nog wel. Ze slaapt thuis deste beter :mrgreen:
Spannend volgende week
JIPPIEEEEEEEEEEEEE :dance: :dance: :dance: :dance: !!!
Gefeliciteerd!!!
Nou maar hopen dat er meer van hier zich bij de oktobermama’s mogen voegen…
Jel; Ik ben heeeeeeeeel erg, maar dat wist je nog niet :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RARARARARARARA… :lol: :lol:
:dance: Marjet Gefeliciteerd meis :dance:
Geniet er lekker van :-*
:o oo ik zie het nu pas :doh:
:dance: :dance: marjet meis , gefeliciteerd hoor!!! ben blij voor jullie!!! kom dames er kunnen er nog bij he… klussen klussen klussen… :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:
Geen Lily-Rose :lol: ???