aangezien ik me zo netjes aan mijn goede voornemen kon houden :liar: net toch ovu test gedaan en 2e streepje was zichtbaar
niet zoals de 1e streep maar verwacht binnen nu en zeer snel mijn ei die we toch niet zomaar hebben laten gaan… :inlove:
hoe is t met de anderen hier??? fijne zondag!
liefs Anne :-*
Anne niet laten glippen hoor dat ei Er goed bovenop zitten :mrgreen:
Zou t dan deze ronde raak mogen zijn
Marielle lekker fietsen met dit weer :dance:
Lynn de laatste loodjes wegen t zwaarste meis :hug: Nog heel even en dan weten we hoe dat
mini-lynn eruit ziet en heet Kan niet wachten ben zo benieuwd
Iedereen lekker aan t genieten van t mooie weer :dance:
Ik vond t vandaag wel frisser dan gisteren, want er stond meer wind hier
Fieke ligt nu nog lekker op bed en straks als ze wakker is dan ga ik richting mn schoonouders om
te eten.
Joost is nu nog aan t kijken naar carnavalswagens en zal wel even duren voordat hij terug is, want
t zal wel druk zijn met t mooie weer. Ze zijn nu al ideeen aan t opdoen voor volgend jaar.
Ze gaan ook gewoon door met bouwen voor volgend jaar dus ben benieuwd of
ze nog iets gaan vinden.
Iedereen nog n fijne zondag en tot morgen :-*
Liefs Viola
hoi Viola, haha meid nee ik laat t toch maar niet glippen wilden we eigenlijk maar we zien nu wel…
We voelen ons er goed bij en moedertje natuur mag t nu beslissen
Zijn iig een stuk ontspannener nu!!!
Heb ook bewust geen banner wil niet weten wanneer ik ‘moet’ klussen en wanneer mijn NOD is… we zien het wel!
Ja het is echt zalig weer vandaag, lekker wezen joggen daarna de ramen aan de tuinkant gezeemd en zit nu te knutselen
Manlief is de hele dag al aan t vissen.
Veel plezier straks bij je schoonouders, eet smakelijk! maak er nog een gezellige middag en avond van.
liefs Anne :-*
Viola is Fieke helemaal weer opgeknapt?
Bieke hoe is het met jouw meis.?
Anne broeden he het is ook bijna pasen
Jo hoe is het met de varens?
Lynn waar ben je heb? Je heb meldplicht he :lol:
Hier lekker genoten van het weer.
FF kopie van Chantal
ff kort dit is via pda /mobiel
jasmijn is gisteren opgenomen het ging steeds slechter.
lag op een gegeven moment haast te stikken in eigen maagzuur/voeding. jasmijn heeft gisteren bijna 12 uur aaneen gehuild…
medicatie is nu opgehoogd
2 x 10 losec en 3 x daags motilium.
morgen meer nieuws
Chantal sterkte meis wat een ellende, maar ze is nu op een plek waar ze haar heel goed in de gaten houden, en hopelijk kunnen ze nu ook echt wat voor haar doen.
Blij dat je het berichtje geplaatst hebt Jel…hoop dat het gauw beter gaat met Jasmijn en Chantal eindelijk kan gaan genieten .
Anneeeeeeeee toch :naughty: , ha ha, kan het me zo goed voorstellen :mrgreen: …
Jel; Voor de tuinliefhebber :lol: ; de varens groeien nog niet echt overtuigend, maar de Personatesten worden steeds donkerder, dus er gebeurt iig iets, hoop ergens de komende 2/3 misschien 4 dagen een ei te spotten…
Ach ben drie/vier keer zwanger geweest met een “laat ei” :mrgreen: .
En euh holbewoner neemt nog steeds het zekere voor het onzekere…
Bedankt voor het stemmen :-* !!!
:lol: :lol:
Goh kan wel merken dat de holbewoonster niet aan de pil meer is. Mijn libido is ver beneden vriespunt moet op zoek naar een nieuwe pil.
Dat zou ik dan maar gauw doen :lol: , ik dacht dat als mensen afvielen, dat ze dan meer euh zin kregen :mrgreen: ???
Ach het is bijna valentijdsdag…muziekje, kaarsje, massage… …met meer dan 10 kilo eraf heeft ie een stuk minder te doen :lol: .
Ik ga eten koken…tenminste een poging tot, ben geen culinair wonder :oops: , ben wel goed in opeten :lol: !
ja t was geheel tegen mijn voornemens in maarre ik ga echt niet zeggen halverwege doe er ff een rubbertje om :shock:
dusse haha wieweet heeft moeder natuur eens een leuke verrassing :inlove:
denk dat we gelijk opgaan Jolanda want mijn ovutest was ook tegen ovulatie aan…wie weet! :mrgreen:
Chantal och meis hoop dat t snel beter gaat met Jasmijn ze is iig in goede handen nu!!!
Lynn waar ben je meis idd zoals Jel al zegt je hebt meldingsplicht nu hoor :mrgreen:
fijne avond meiden! :-*
Oh hier ook helemaal geen culinair wonder heb er een hekel aan. Ik at ook liever altijd maar goed dat was ook te zien :lol:
op zondag proberen wij altijd iets speciaals te maken.
maar vandaag is t gewoon aardappels (gebakken) met broccoli en varkenshaas voor manlief en ik een karbonaadjeeeee
morgen eten we andijvie stamppot met spekjes vast een ideetje
Chantal: heel veel sterkte met Jasmijn!! Hopelijk vinden ze snel een oorzaak, of kunnen ze in ieder geval iets voor haar betekenen.
goedemorgen meiden!
Lynn waar zit je meid, gaat alles goed met je???
Verder wens ik iedereen een fijne dag, ben net op even ontbijten en aankleden en dan naar t werk toe.
Maak er wat leuks van allemaal!!!
Liefs Anne :-*
Moge
Lynn waar ben je?
Zo ik ben er ook weer 8)
Vorige week dus Rinse zijn nichtje (12) hier gehad, was erg leuk.
Wat wil je doen? -Ik weet niet.
We kunnen dat of dat gaan doen. -Ja, misschien dat
:roll:
Misschien of zullen we dat gewoon doen? :lol:
-Ja, ik wil dat wel doen.
:roll: Verlegen is ze niet, maar het lijkt we of ze niet durft te zeggen wat ze graag wil gaan doen.
Ik kreeg er donderdag (ze was hier sinds zondag) ook bij het eten eindelijk uit wat ze graag lust. Italiaans en het lekkerste daarvan vond ze lasagna.
Zaterdagavond werd ze weer opgehaald en bleven haar ouders en jongste zusje ook eten. Toen dus lasagna gemaakt. (nog ff gechecked of ze toch niet liever macaroni wilde. Zelfde smurrie :mrgreen:
Maar ze wilde toch nog lasagna.
Lekker hoor, was nog over, dus gisteren weer lekker van gesmikkelt. :drool:
Gisteren ook nog naar bij mijn nieuwe buurjongen wezen kijken. Het gaat supergoed met hem :thumbup: En wat een knap ventje :inlove: En klein vooral ook :o :mrgreen: Ik kan me haast niet meer voorstellen dat Tejo 6 maandjes geleden ook zo klein was :lol:
De katheledinges is helemaal goed gegaan en hij mocht al snel van IC naar high care. Vanuit high care mocht hij al mee naar huis. :thumbup: De vlag hing hiernaast dan ook uit sinds vrijdag.
Sorrie reageer verder ff niet, heb zoveel te doen en heb al zoveel moeten bijlezen… de tijd gaat gewoon veels te snel.
Ik las oa dat de klustijd weer is aangebroken, dus weer veel klusplezier :thumbup: :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
oeeh Lynn is al een paar daagjes niet geweest,
hoe zou het zijn???
Heb Finn gespamd op sf
:-* Finn is :inlove:
Hallo allemaal,
Meld me hierbij ook weer… Ten eerste Chantal sterkte met Jasmijn… en beterschap natuurlijk alle andere zieken ook beterschap en de zwangeren diegenen die het willen worden, sukses & sterkte !
Misschien dat ik zelf ‘terug zwanger’ ben, heb al vier keer getest maar nog niet echt een positief resultaat; 2 testen min of meer mislukt, 1 negatieve, en 1 licht positieve maar die viel in zn geheel in het ‘water’… vanmiddag dan toch maar weer langs de apotheek voor een normale test, dit waren speciaal vroegtesten (maar niet heus) via internet. Maar zijn nu op dus :roll:
Ben wel al paar dagen overtijd, maar ook griepig geweest en er zat wel eens vaker 5 weken tussen…
Nou ik hou het spannend heh, over een paar daagjes horen jullie meer…
:lol: :lol: :lol: ben er nog hoor dames, en nog steeds beebje in de buik hoor :mrgreen:
het is hier heeeel druk met de bouwbeurs en zaken regelen voor ons huis, pfff. tis eigenlijk weer de ideale periode he :doh: alles gaat voorspoedig, morgen gaan we naar de bouwheer nog heel wat gaan bespreken en ons lastenboek gaan vragen… :dance: dus dat is dan ook ok.
en woensdag terug op controle bij de gyn. en wees gerust dames, als beebje komt weten jullie het zo snel mogelijk hoor, Bieke zal het goede nieuws komen vermelden dan… :mrgreen:
Chantal meis ik hoop dat je beebje snel ok is hoor, je hebt pb van me…
verder niet zo veel nieuws, ga me maar es wassen want zit nog in pyama :mrgreen: heb lang geslapen, was heel moe na het drukke weekend…
doeiiiii en hou jullie goed dames, en hou jullie eitjes niet tot pasen he, en die varens laat ze lekker groeien :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
marielle :hug: hou je lekker rustig nog, verder alles ok met je?
ik ga nu snel Finn spotten hoor :inlove:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Marjet dat is zeker spannend zeg
Lynn wil je ons nooit meer zo in spanning houden :lol: Hier alles goed hoor.