Jolanda, wist je dat jouw 2 prachtige meisjes meedoen met kindje van de maand februari???
Of ben ik nu helemaal verkeerd! :oops:
Er staat iig een foto van een Brit & Isa en als dit jouw dochters zijn dan stem ik zeker en vast, wacht alleen nog even af óf het wel jouw dochtertjes zijn! :lol: :oops:
http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20080201_bvdm_01.htm
Jaaaaa dat zijn mijn moppies en ik al elke keer zoeken :roll: !!!
Ja allemaal stemmen svp :mrgreen: !!!
Staan ook een hoop ander leuke bij…hoop dat het lukt…
Ik heb gestemt
@Jolanda wrote:
Jaaaaa dat zijn mijn moppies en ik al elke keer zoeken :roll: !!!
Ja allemaal stemmen svp :mrgreen: !!!
Staan ook een hoop ander leuke bij…hoop dat het lukt…
Hihihi, ok, ik heb meteen gestemt!! :dance: :mrgreen: :thumbup:
ik heb ook gestemt!!! :inlove:
Jo: ik ga zo ff stemmen voor je! Weet wel zeker dat die mooie meioden van jou het worden!
Sorry dat ik verder ff niet reageer op de anderen.
Heeeeel ego…maar ben gewoon enorm bezig met Jasmijn en alles hier draaiende te houden.
Heb zelfs een onderwerp bij babyvraagjes geopend in de hoop dat
lotgenoten te vinden.
Als jullie iemand kennen met dezelfde problemen…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51715
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Heb ook ff de link bij de nov mama’s 2006 neergezet ik weet dat Gwenhop ook deze problemen heeft gehad volgens mij met haar zoontje.
Hopelijk knapt ze snel op die kleine meid van je. Dit lijkt me zo frustie voor jullie en voor haar. Je bent een topmama.
Ik heb ook gestemd
Chantal meis dikke :hug: :hug: van me, hopelijk komt snel alles ok, ik hoop het zo voor jullie :-*
Heb ook gestemd op die twee mooie meisjes!! :inlove:
hier alles ok, de enkels zijn wat ontzwollen nu, ben blij, vandaag rustig dagje geweest hier, en niet zo veel nieuws…
want tis aftellen nu…
doeiii
wat een rust hier vandaag op t topic. Allemaal van het zonnetje genoten vandaag??? Ik kom net thuis, had een
familiedag en lekker bijgekletst met nichtjes enzo. Ga even mijn huispak aantrekken en lekker chillen.
liefs Anne
Ik ben lekker naar de sauna geweest en heb ook nog een lekkere ontspannings massage gehad.
ow lekker meis!! dus je bent helemaal relaxttttt nu :mrgreen: :thumbup:
groot gelijk heb je hoor!!! je had ook superlekker weer zalig zeg
verder alles goed met jou? knuff Anne :-*
Ja verder alles redelijk goed met me kan natuurlijk altijd beter. Meer geld enzo je kent het wel.
En hoe is het met jou?
hihi ja dat ken ik zit ne weer op esprit.nl te kijken…
ja gewoon goed, zit weer lekker in mijn vel. Heb zoiets van…we zien wel wat er gebeurd. Weet dat mijn ei binnen nu en
een paar dagen springt en gaan best even oefenen maar niet van ojee het moet nu…maar meer omdat we het leuk vinden :inlove:
het moeten is er vanaf en we zien wel of er een zwemmer de overkant haalt. is het niet nu dan wel volgende maand.
Ben zo blij dat ik die knop kon omzetten!!! ga morgen weer lekker joggen en zit nu te knutselen.
Hoe is het met Quillan of hij is bij Wilco nu?
Quillan is nu bij Wilco, vandaar dat wij ook ff lekker naar de sauna konden. Als Quillan wat ouder is neem ik hem gewoon mee.
nou heerlijk hoor even genieten en straks idd als hij wat ouder is kan hij lekker mee. Nou ik heb heerlijk uitgslapen
zometeen even ontbijten en dan daarna lekker joggen!
Ga jij nog wat leuks doen vandaag???
Weet ik nog niet ik denk wat in de tuin pielen, en misschien nog naar Luna :vlinder:
ja t is heerlijk weer om even in de tuin te zitten of te werken…
en kan me voorstellen dat je even naar Luna :vlinder: wil
is het vlakbij je huis Jel, is het aan te lopen?
Ik moet of met de fiets of met de auto is net even te ver om te lopen.
Nee moet wel met de fiets, het is ook wel te lopen maar dat is net te ver weg voor een lui iemand :lol:
o hihi maar ook wel weer lekker he even fietsen en zeker met dit weer geen straf!!!