Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Wanneer ga je dan weer beginnen?

Eind van de maand toch of zo??

Oeps, ga hier even Isa redden, die sjokt rond op mijn laarzen :roll: .

Ha Meiden,

Ben ik weer n keer :oops:

Jel goed man dat je al zoveel bent afgevallen :thumbup:

Anne gaaf stukje :shock:

Lynn ik wil ook wel n pb meis, want ben wel benieuwd :wink:

Karin wat n nieuws joh he :o

Ik hoop dat ze t plaatselijk kunnen verdoven en dat je wens gewoon lekker door kan gaan :-*

Chantal goed dat ze er nu eindelijk uit zijn wat Jasmijn mankeert :thumbup: Niet prettig

dat t dat is maar er kan gelukkig iets aan gedaan worden en is :pray: zo snel mogelijk voorbij

Ik zou ook n brief schrijven oid aan de klachtenzommissie want t hd al over kunnen zijn toch

Hier gaat t aan de betere hand :dance: Fieke was vandaag voor de

eerste keer koortsvrij :thumbup: Ben helemaal gesloopt op t moment want ja ze wil

natuurlijk alleen maar mama :eh: Ze slaapt ook de halve nacht in ons bed, want dat is

de enige manier dat ik zelf ook slaap krijg :roll:

Niet ideaal, maar ja ze is iig n eind beter :thumbup:

Joost heeft n goede carnaval gehad. Ik heb m weinig gezien. Was er niet helemaal gelukkig mee

maar ja t is maar 1 x per jaar en hij werkt daar n heel jaar voor met de vereniging en kan m dan

ook echt niet thuis houden :naughty: Heb wel gezegd dat t voorlopig klaar is met feesten en dat ie nu

maar thuis moet zijn voor mij maar ook voor Fieke :wink: Hij loopt op t moment de benen onder

zijn lijf vandaan :mrgreen:

Heb trouwens nog wel n nieuwtje 8) Fieke kan sinds gisteren op haar buik draaien :dance: en ze heeft t

nu zo goed door dat ze eigenlijk alleen maar meer op haar buik ligt :lol:

Leg ik haar terug dan ligt ze binnen 10 sec weer terug op haar buik, maar daarna brullen dat ze moe

is en niet meer terug kan :stuck_out_tongue:

Ik kan dus nu eigenlijk binnen bijna nergens meer naar toe, want moet nu echt ogen in

mn achterhoofd hebben. Heb ook haar slaapzak met t voeteneinde ingestopt want ben als de

dood dat ze nu stikt en zo kan ze zich niet omdraaien :wink: Ze is dus nu oficieel verder dan Loek :cry:

Nu houdt t vergelijken op en ben eigenlijk best zenuwachtig wat er allemaal gaat komen, want alles

wat nu komt is helemaal nieuw voor me :wink:

zwaai

Liefs Viola

gog viola kan me best voorstellen dat je nu wel zenuwachtig loopt zo… maar meis probeer toch te genieten en laat je stress wat vallen, is ook niet goed en die beebjes voelen dat aan hoor, hoe makkelijk het ook is voor me om dit te vertellen :oops: :oops:

maar wel Super!!! dat je meis zich al omdraait :mrgreen: :clap: :clap: voor je het weet loopt ze rond :inlove: :mrgreen: …

hier alles ok met me, enkel de opgezwollen voeten blijven en zijn best pijnlijk maar ik hou me zo rustig mogelijk…

groetjes lynn mama van senne* en ???

Viola fijn dat Fieke koortsvrij is, en idd nu begint voor jou ook de spannende periode maar je heb deze aangekunt dus al die andere jaren doe je fluitend. Lijkt me wel heel dubbel hoor dat Fieke nu ouder is dan Loek. Haar foto’s gaan wel verder en die van Loek zijn gestopt.

Dikke :hug: voor jou

Viola, fijn dat Fieke koortsvrij is zeg en dat ze zich al om kan draaien wat goed! :dance:

Ja best spannend allemaal he vanaf nu is alles nieuw maar ga er van genieten hoor!!!

Lynn, je gaat die pannenkoeken toch wel voor ons maken als je wint he (als je niet wint ook natuurlijk haha)

Doe rustig aan met die dikke enkels laat je maar lekker verwennen :inlove:

Karin, fijn dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is maar je zou ze toch he je loopt al die tijd al rond met pijn

en in het Martini zien ze meteen wat t is snap je dan niet he

Wanneer hoor je wanneer je geopereerd gaat worden???

Jel hoe is t met jou bevalt t al wat beter het vaste voedsel?

Hier een fijne dag gehad, lekker gewerkt en ga zo weer knutselen. Ben durk met t adresboekje bezig leuk wordt t hoor!!!

Morgen nog werken en dan lekker weekend :mrgreen: :dance:

ga zondag weer joggen wat een sportiviteit ineens he haha maar t voelt zó goed!!! En zaterdag een familiedag met als

afsluiting een buffet haha dus lekker even smikkelen

Hebben jullie nog wat leuks in de planning??? Liefs Anne :-*

Viola; Lijkt me ook heel raar, ik vind dat nu al raar, maar dan andersom natuurlijk, onze meiden zijn ouder dan Liv…het idee, dat ik haar nooit zo zal zien…kan ik maar niet aan wennen, wil ook nooit wennen denk ik.

Als ik nu wel eens bij foto’s van pas bevallen maandmama’s gluur, dan kan ik me haast niet meer voorstellen dat het voor de meeste mensen vanzelfsprekend is om kinderen te krijgen…je doet eerst BIB, dan BIA en dan BUB simpel zat…maar niet meer voor mij/ons…

En voor jou is het gek te zien dat beebjes automatisch ouder worden en groeien na 5 maanden :hug: .

Jel; Ik had vandaag haast geen varens :shifty: , ik was zo rustig, maar daar krijg ik de zenuwen van, ze zouden pas van het weekend op hun hoogtepunt moeten zijn…

Ik hoop dat er morgen weer een heel oerwoud in dat ding te zien is :roll: . (Heb je die muts weer met d’r varens :oops: , sorry, maar als er iemand is die net zoveel in dat ding heeft zitten koekeloeren :mrgreen: :wink: , dus helaas jij bent mijn slachtoffer, ik tetter gewoon tegen jou aan :lol: .

Weet ook wel dat de boel waarschijnlijk nog hormonaal op z’n kop staat…, maar was zo lekker geweest als het allemaal weer in 1 keer werkte :roll: :mrgreen: .

Nogmaals sorry… :wink:

Ha Anne; Straks wel weer een foto van het boekje he??

En euh plannen voor het weekend nog niet, maar eh morgen komen wel een paar van KOK van een ander topic (NoortjeP, Patricia13 en Rhiannon) bij mij thuis (balen dat je nog niet zo mobiel bent he Jel :wink: ???).

Raar idee dat je al z’n poos (bijna een jaar) met sommigen schrijft en ze zoveel van je weten, maar dat je ze nog nooit voor je neus hebt gehad…

Vind ik erg spannend…

Oh ja dat idee zal nooit maar dan ook nooit wennen dit jaar is het alweer 3 jaar geleden dat Luna overleed god wat een k…woord mis haar zo. Quillan zegt nu steeds Luna Lunaaaaaaaaaaaaa :vlinder: en dan zwaait hij naar buiten heb hem geleerd dat we dan naar buiten zwaaien naar de maan maar dat snapt hij nog niet helemaal en hij wijst haar foto aan.

Varens dat heb ik ook wel gehad zo had je een onduidelijk rommel zooitje aan van alles en nog wat wat leek op varens, en dan helemaal niks ja een paar druppels van je speeksel en dan ineens hele duidelijke varens gewoon blijven loeren schat ik deed het s’ochtends en s’avonds ja ik ben gek op varens. :wink: Tetter jij maar lekker door hoor, tegen deze plantenkenner.

Anne fanatiekeling ben je al wat afgevallen?

@Jolanda wrote:

Ha Anne; Straks wel weer een foto van het boekje he??

En euh plannen voor het weekend nog niet, maar eh morgen komen wel een paar van KOK van een ander topic (NoortjeP, Patricia13 en Rhiannon) bij mij thuis (balen dat je nog niet zo mobiel bent he Jel :wink: ???).

Raar idee dat je al z’n poos (bijna een jaar) met sommigen schrijft en ze zoveel van je weten, maar dat je ze nog nooit voor je neus hebt gehad…

Vind ik erg spannend…

Oh echtttttttttt wat gezellig, wij moeten gauw ook eens wat afspreken kidzcity in Utrecht ofzo ook leuk voor je meiden.

April ofzo

Was helemaal mooi geweest als jij en Sas erbij waren :cry:

Oh lieverd wij maken het dubbel en dwars goed dat beloof ik je.

Wat in het vat zit :mrgreen: :wink: !

Ik ga Britt even gauw in bed gooien, want die zit stiekem stilletjes op de bank Nemo te kijken denkt dat ik haar niet door heb :mrgreen: .

Heb jij toch ook niet.

Ik ga 20 feb naar een paragnost ben benieuwd.

goedemorgen meiden!

ja foto’s volgen tzt maar tis echt heel veel werk dus kan even duren…

ben net wakker…gaaaaaaapppppp…ben nog zoooo moeeeee :-

leuk zeg Jolanda dat je visite krijgen van een paar kok-ers, moeten we straks ook maar eens doen he

zo in de buurt van Utrecht beetje centraal voor iedereen he lekker beetje kletsen en mekaar eens zien…leuk! :mrgreen:

ik ga even een cracker smeren, blij dat ik morgen kan uitslapen!!!

liefs Anne :-

Moge

@marielle wrote:

Heb jij toch ook niet.

Zal ik je een vragenlijstje voor mij meegeven :mrgreen: ???

@Jolanda wrote:

@marielle wrote:
Heb jij toch ook niet.

Zal ik je een vragenlijstje voor mij meegeven :mrgreen: ???

Kan je net zo goed meegaan :wink: :lol:

Deze is het http://www.johanlindeman.nl

Oh ik bekijk die link vanavond op mijn gemakkie eventjes…

Maar da’s op een woensdag, dan moet ik werken :wink: :mrgreen:

Het is woensdagavond om acht uur pas hoor :lol: :lol:

Ik ga hier even een beetje opruimen, krijg straks hoog bezoek :wink: :lol: .