Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (11)

Lynn heel veel succes morgen zal aan je denken

vandaag is het de dag van lynn en jurgen oeeeh wat is het SPANNEND

na vandaag hebben we dan allemaal (van het ‘oude’ cluppie) een beebje in onze armen he.

Toch een bijzondere gedachte

Ja, moest er ook aan denken Lin… :slight_smile:

Zie ons nog zitten allemaal…phoe wat zat ik toen nog diep in de put :frowning:

En vandaag idd de dag van Lynnty en Jurgen. :dance:

En nu duimen voor heel veel positieve testen hier voor de andere dames!!! :pray:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Succes Lynn!!

Hier nog geen zicht op een brusje :cry: …, :pray: volgende ronde…

Jo, :hug: :hug:

hai hai meiden…long timo no see :smiley:

is het oke als ik weer even kom meebabbelen?

ik val gelijk met de neus in de boter merk ik. Lynn succes meid :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :thumbup:

ik ben natuurlijk knetterblij met de zwangerschap,maar aan de andere kant ontzettend bang…iedereen zegt wel dat ze het snappen,maar jullie snappen me pas echt 100%

alle kwaaltjes zijn aanwezig net als met thomas toen,en die had ik niet vorig jaar toen het misging en ik de miskraam kreeg met 8 weken.het voeld dus allemaal goed,maar ben ook doodsbang.de roze wolk is dus nog niet te zien.en ik sleep me door de dagen heen…ik plan mijn dagen zo vol mogelijk zodat het snel de 29ste is en ik de tweede echo krijg.dan moet er gewoon een kloppend hartje te zien zijn.

gelukkig geven de kittens me ook veel afleiding dus het kon niet beter uitkomen…

nou ik ga wachten op nieuws van lynn het is idd haar dag nu :mrgreen:

Merel, stuur je net een pb!! :lol:

Liefs Chantal :vlinder:

je hebt er ook al een terug :mrgreen:

hoi hoi

hier ook al 1 in spanning kijken of er al wat nieuws is… maar goed geloof dat ze nu ongeveer der ligt toch??? … dus nog ff afwachten en dan is echt bijna ons oude cluppie met een kindje…

@diana… :hug: , ik zit nog steeds te duimen voor jullie!!! …

@jolanda… :hug: ,

het gaat goed hier weer met Evert hij is vandaag weer naar school, maar zat wel erg te twijfelen of ik het nu wel of nie zou doen… maar goed gisteravond is ie ook naar trainen van voetbal geweest dus kon hem moeilijk thuis houden aangezien der ook een klas genootje in zijn team zit … en dat is echt zo ***** jong die verteld alles door maar plaagt dan ook gelijk zeg maar … is echt grrrr :wall: :wall: … heb met d ejuf besproken en al shet nie ging zou ze bellen en als hij vanmiddag wou thuis blijven was het ook goed … omdat ze morgen een feestdag hebben op school… de verjaardagen van de meesters en juffen worden dan gevierd gezamenlijk… en hij daar graag heen wou

wat betreft dat formuliertje… nee dat heb ik nog steeds nie gevonden en ben bang dat ie op 1 of andere manier in de papier/krantenbak terecht is gekomen… maar dat vrouwtje die het allemaal voor ons invult die ging ff kijken of hun hem toevallig ook hadden en anders zou ze der ff heen bellen en dan vragen om een nieuwe…

We hebben bij hun namelijk alles lopen verzekeringen en hypotheek, hun zijn onze tussen personen echt ideaal!!! en we kunnen ook prive goed met mekaar dus ze halen ons een hele hoop uit handen… we hebben toen der tijd met Ghislaine ook nie veel hoeven te regelen wat betreft verzekeringen enzo dat werd allemaal al gedaan … toen ze hoorden dat ze was overleden…

zoww hier verders echt al de hele week een off-week … heb echt nergens maar dan ook nergens geen zin in… dus heb nu dus ook echt een niks doe dagje ingelast … van de week maar weer een nieuwe week en morgen weer een nieuwe dag hihi…

Zaterdag ga ik weer naar mijn maandelijkse bingo avond en heb der vet veel zin in … lekker weer ouwehoeren enzo met de meiden… :dance: :dance: … en mijn ma vroeg of ik in april mee ging naar de grootste bingo van nederland … van de sponsor bingo loterij ofzo… dus heb ze der eigen opgegeven en als we uitgeloot worden dan gaan we daar heen!!

nou kom strakkies wel weer kijken om te zien of er wat is hihi

liefss :vlinder:

Nog niets gehoord hoor dames, ik zit vastgekluisterd aan mijn gsm! :lol: :inlove:

spannend!!!

Lynn en Jurgen zijn om 8.22u opnieuw papa en mama geworden, van een dochter, LIEKE!!! :inlove:
Mama en dochter maken het allebei goed, Lieke weegt 3.670 kg!! :clap: :inlove:
HEEL ERG GEFELICITEERD!!! :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Lieve kleine grote broer SENNE :vlinder:, ook gefeliciteerd en waak maar goed over je kleine zusje! :inlove: :-*

Miran je heb sms check ff Jaap is hier zo

Oh lieverdsDe avond het was zo bijzonder en apart, natuurlijk heeft ze het goed, ze is bij mijn oma en opa zei hij. Mijn oma bedankte me nog voor het zeggen van Quillan ze naam, ze zei dat ik niet zo’n moeilijke naam moest verzinnen voor die jongen Ik had haar namelijk voor haar dood die naam influistert. En ze zei altijd niet een moeilijke naam he die kan ik niet uitspreken. Maar die paragnost zei hem dus goed, ik had helemaal niks vertelt over Qkeltje. Ook zei hij dat ik tegen haar vader moest zeggen, dat het goed is, en goed kwam had wederom niks verteld over de operatie.

Kortom het was weer speciaal

EN ik had nog een boodschap voor dinnetjes en familie en dierbaren, het komt allemaal goed.

Oh ja en het cijfer 4 en de kleur geel of gele bloemen moest ik onthouden, heb of ik krijg ik wat mee. Kan me niks voorstellen bij geel ja de maan maar verder

He Merel welcome back en natuurlijk is het spannend hou maar op. Ik vind het zelfs nu nog spannend. En Quillan is toch al bijna 16 maand maar goed als je van die gekke dingen heb zoals dat ik hem woensdagochtend in zijn bed tref helemaal liggend en onder zijn spuug zittend nou dan voel je wel ff schuldig omdat ik dat niet gehoord heb s’nachts.

Oh dames ben zenuwachtig Wilco wordt vandaag geopereerd aan die darm he.

Oh en ik ga 12 maart naar de haptonoom.

Oh en Lynn ik ben zenuwachtig, hoelaat moest ze ook alweer?

Liefs Jel :vlinder:

Jo :hug:

Ik heb een topic bij kraamtijd geopend voor haar :inlove: :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2354395#2354395

yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

En Lieke is een gave naam oh meis van harte gefeliciteerd.

Miranda ging ff snel net aan de telefoon maar had de glazenwasser net hier. Maar alles komt naar je toe ben blij dat ik je er gelukkig mee kan maken.

:dance: :dance: Lynnty en Jurgen: van harte gefeliciteerd met jullie dochter LIEKE!! :inlove:

@lynn… en Jurgen en Senne* gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Lieke :dance: :dance: …

@marielle geeft niks… ik ston dtoch bij school op Evert te wachten hahah … en hoorde net van Jaap dat ie het in de auto had staan hahhah … maarre nog maals thnxx voor alles!!! we zijn der superblij mee…

verders ga ik er gauw vandoor mijn eten op eten… want werd zojuist gebeld krijg dalijk hoog bezoek hahaah … jaap zijn baas en vrouw komen nog op kraambezoek vanmiddag hahah … dus ik moet wel mijn huis ff gauw aan kant maken … dus jaag dalijk ff de stofzuiger door de keet en gloor in de plee… en de kattenbak verschonen en dan is ik er klaar voor… ben nu al zenuwachtig hahahahha …

liefss :vlinder:

Ja Miranda ik heb het graag gedaan zo heb jij er nog wat aan, anders staat het hier maar te staan.

Oh Jaap is een kletskous he :lol:

Jeeej Lynn, Jurgen en Senne :vlinder: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje LIEKE! Ben heel benieuwd naar de foto’s straks :inlove: :-

Mariëlle, wat bijzonder zeg! Zou ook graag eens naar een medium oid gaan maar heb er de durf nog ffies niet voor (ben juist bang dat ik iets ‘naars’ te horen krijgen ofzo.)

Merel ik duim voor een kloppend hartje meis! Maar als je gevoel goed is, dan gaat het ook goed :-

Ik had gisterennacht gedroomd dat mn kindjes aan het buitenspelen waren. Niet Danté en Quirine :**: maar Danté en een klein broertje. Danté was ongeveer 6, broertje was ongeveer 2. Hoop zoooo dat het niet de wens van mn gedachten was, maar mn toekomst beeld :pray: :mrgreen:

Jolanda :hug: