ja we houden ons heeel rustig dat ze maar nog een heeeeel eind blijft zitten nu :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: Quillan wat goed van je jij wordt nu zeker een kleine boef he :mrgreen: , marielle een nieuwe mijlpaal voor jou en je ventje :-* :-
oja dames nog wat klein nieuws hier, binnen hier en een aantal weken zullen we een poesje hebben in huis :dance: we zijn gaan kijken en wat is het een lieffie zeg :inlove: ik plaats zeker foto’s hoor, het enige die ons dwarszit is een mooie hippe naam voor het beestje, onze vorige poes heette kinky, en we willen weer iets in die aard maar vinden niks, ik had al gedacht aan snowy of zo :mrgreen: maar ben er nog niet helemaal uit, weten jullie namen??
groetjes lynn mama van senne en ???
ja idd doe maar rustig aan Lynn zodat ze nog heel lang blijft zitten
owww wat leuk een kitten!!! ja foto’s uiteraard hahaha
jeetje ben niet zo goed in namen maar snowy klinkt erg leuk
is het ook een wit poesje???
die van ons heten teigetje (van winny de pooh) en pardoes (van de efteling) ook niet echt orgineel maar je moet wat he :o
tis een wit poesje maar de rug en een deel van ieder pootje is in zwart en bruinrosse streepjes en een stuk van der hoofdje ook, :lol: tis net of ze een jasje aan heeft, tis zo’n lieffie, kverlang al hoor … :inlove:
ja snowy is leuk he, maar we zijn er nog niet echt over uit, dus suggesties laat maar komen… :mrgreen:
oh wat een schatje moet t zijn…zie ze al helemaal voor me :inlove:
wat leuk!!!
Hebben gister trouwens nog een weekendje weg geboekt, mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en worden allebei 50 volgend jaar dus reden voor een feestje hier gaan we heen.
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detailpark.aspx?object_id=4300
Lynn ik ben dus meer van de degelijke namen onze kat heette Harry
Lynn, ik zei van Robbe*, Broes en Senne een jongen en nu zei ik een meisje en eerlijk gezegd voelt dat nog wel een beetje zo… :think:
Ben nog niet hélemaal overtuigd van een jongetje nu dus we wachten idd nog ongeduldig af tot de 17e! :mrgreen:
Wat leuk, een klein poesje, Binky ofzo? :think: .
Kruimel vind ik ook leuk! :lol:
En ja, wij houden ons allebei zéér rustig hé, wel toevallig dat we nu allebei een cerclage hebben zitten hé!
Mariëlle, voor Quillan, lekker vroeg!
Broes liep met 13 maanden en Senne een paar dagen voor zijn 1e verjaardag al! :dance: :inlove:
Wat heerlijk, een weekendje weg! :dance:
Wanneer gaan jullie?
ziet er leuk uit ze Marielle!! wordt vast een heerlijk weekendjeweg
wanneer gaan jullie??
en om de lijn van harry te blijven…noem de poes Hedwig naar de uil van harry (potter) :lol:
je doet me helemaal kwijlen marielle, ben al even gaan zien op de site, mooi hoor!!! :inlove: :inlove: Quillan zal zich amuseren hoor!!
:lol: :lol: hedwichje, :mrgreen:
ja mooi he :mrgreen: en die is ook wit, toch???
ga nu even op de bank van mijn thee genieten en verder borduren, ben met alfabet winny de pooh bezig…
was bij de M blijven steken…hoe toepasselijk he :inlove:
raar he toch als je daar dan bij stil staat, wel leuke hobby dat borduren.
hier is deze morgen het plankje met Senne* zijn foto en kaarsje van de muur gevallen, was wel even schrikken hoor, en je kunt het al raden he alles kapot… :? mijn hele hoekje vol glas.
vond het wel raar het hangt er nu wel al een maand of twee drie aan de muur en nu ineens valt het eraf :think:
er gebeuren hier wel nog van die rarigheden… raak het al gewoon.
showen he als die af is :mrgreen:
ja gek is dat dan he…ik ben echt niet zwaar gelovig maar zie t dan toch als een signaal van boven
hoewel ik dat met t plankje bij jullie weer heel raar vindt…
kan er meestal wel een boodschap uithalen maar is nu wel erg vreemd
Erg zonde zeg dat alles kapot is! Zijn toch dierbare spulletjes.
Ik zal m op de foto zetten hoor als-ie af is…nog 8 letters :thumbup:
tis ook de eerste keer dat het zo heftig was hoor, en kan geen reden vinden ervoor want het hangt volledig uit de wind of zo, twas wel even schrikken vond ik. meestal is het eens een lamp die aan en uit gaat of het theelichtje die fel oplicht maar dit vond ik wel bizar. kga er maar niks achter zoeken.
ben al benieuwd naar je resultaat :mrgreen:
Ik heb wel eens gehad dat ik in het donker op Quillan zijn kamer zat te voeden, en dat ineens de lamp begon te knipperen ook zo apart.
En nu in dit huis gaat mijn radio soms ineens aan.
raar he al die dingen, maar ik probeer me dan niet te veel te illusioneren, vind het al creepy genoeg zo’n dingen. er hangen hier nochtans nog zo’n rekjes en vallen wel niet, ach ja… :roll:
groetjes lynn mama van senne* en ???
ik heb er nog geen last van gehad komt misschien nog
hoewel ik t erg beyzonder vond precies bij de M te zijn kwa borduren
enne resultaat haha zo snel ga ik niet! :o
zal eens kijken of ik en afbeelding ervan vind…
ga nu even t eten afmaken anders krijg ik ruzie met mijn man…
deze wordt het…alleen mooier natuurlijk :mrgreen:
http://www.cindy-schoock.nl/images/06220003.JPG
niet van mijn eigen log hoor maar deze afbeelding vond ik ervan
Erg mooi Anne! :inlove:
:shock: :shock: oww anne, dat is mooi zeg!! dan kan ik wel geloven dat je nog heel wat werk eraan hebt. heb ook zoiets in de kinderkamer hangen, toen ik van senne* beviel heb ik het als cadeau gekregen van een tante, vond ik wel een heeel mooi cadeau hoor!
hier even snel een afbeelding
Zo creabea goed hoor.