Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

Deeltje 10! :o



Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.





En dan hierbij ook gelijk het lijstje.





Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij dan een PB.

Indien het lijstje is vernieuwd kan het zijn dat je nog even op F5 (verversen of refresh) moet drukken.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik meld me! :angel:

Ik heb tevens een pb gestuurd voor het sluiten van de oude en van deze een sticky te maken.



Deeltje 10 alweer zeg :shock: Wat kletsen we veel :lol:

Ik ben benieuwd of we jou bevalling in dit deeltje nog gaan halen Lynn?



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

present

Ik meld me ook



Finn is echt een prachtige naam vandaar ook Quillan Finn rechtvaardige strijder uit het noorden vonden we zo toepasselijk na Luna Fay.



Chantal meis misschien is het voor jou ook goed om eens te kletsen met je ha, het is niet niks meis wat je heb meegemaakt de laatste tijd. En inbakeren is top, ik kan ook een ohhhhh kan toch niet meer op de naam komen niet een fysiotherapeut maar een goed voor de wervels ed echt helemaal top voor onrustige babys en huilbabys. Kan alleen niet op de naam komen.



Lynn was het nou gelukt bij de bank? En wordt het een belgische naam?

Ha ha, lekker zo’n nieuw deeltje.

Is dit een vergeldingsactie, zodat ik weer kan zoeken :mrgreen:



Tja ik vind Finn echt geweldig :inlove: .

Liv betekent bescherm(st)er, maar ja is nu iets te toepasselijk; bescherm-engeltje…



Heb je al reacties gekregen op het artikel??

Stond er dus niet in deze week, beetje jammer maar mijn vriendin heeft gemaild met de journaliste en we komen er een andere week wel in. Maar wanneer is nog niet bekend.



Hoe toepasselijk nu he, Luna Fay maanelfje ook zo toepasselijk bijna te.

Ook ik ben paraat in het nieuwe deeltje!!! Mooi lijstje weer!!!



Lara betekent :licht" ook al zo toepasselijk, bijna eng he…



En Finn is ook een held uit de ierse mythologie. Er zijn hele gave verhalen over hem, ik heb het boek besteld

Hoi,



blijf er nog bij… hoop gauw eens echt hierbij te gaan kletsen, tot die tijd lees ik gewoon mee (en schrijf ik elders met de rest van de meiden die graag willen!).



Leuk dat er nu allemaal beebjes zijn, hopelijk heel veel geluk voor iedereen dit deeltje :smiley:



veel liefs,

Nieke.

Linda wat voor boek is dat?

Vera* betekend vertrouwen :think:

Maar Vera Lynn* is een zangeres met als bijnaam “The Forces’ Sweetheart” grote bekendheid kreeg. Het lied “We’ll Meet Again” :cry:



Hoe ervaren jullie trouwens de komst van de kleine.

Hebben jullie soms enge, rare gedachtes :-*

Ben ik ff benieuwd naar, soms ben ik ineens erg verdrietig :cry:

Goeiemorgen



Gek he dan dat onze namen zo toepasselijk zijn.



Vic ik vind het nog steeds af en toe vreselijk moeilijk, ik kan er soms nog niet over praten zonder te moeten huilen. Maar dat laat ik ook toe, ze is een deel van mij en ik van haar.

Ik kan nu soms zo ineens huilen, als ik naar Quillan kijk zo intens gelukkig ben ik dan, en dan besef ik me ineens hoe dierbaar en hoe bijzonder het allemaal is.



Liefs Jel



Chantal het heet een osteopaat.

Ryan betekent kleine koning, en Sterre…tsja duidelijker kan niet, maar dan ook speciaal daarvoor gekozen. Ik heb juist vaak nachtmerries dat er iets met Kelly gebeurt, dan wordt ik heel naar wakker en kan dan wel huilen. Moet er niet aan denken dat er iets met haar zou gebeuren, ik zou het echt niet overleven denk ik…

Ik heb gelukkig nog geen nachtmerries gehad. Niet over Jelte* en ook niet over Tejo. Wel controleer ik regelmatig of Tejo nog wel slaapt. Zoals gisteren, zijn we boodschappen gaan doen en was hij in slaap gevallen. Niets vreemd, behalve dat ik hem echt slapend alsof het nacht was in zijn ledikantje had gelegt. Meestal is hij vrijwel gelijk weer wakker, hoef ik hem niet eens uit de wagen te halen en naar boven te brengen.

Ik vond het vreemd en ben dus nogmaar een keer gaan kijken.



Ik vind het nog steeds raar dat hij zo sliep overigens. Het enige verschil is dat ik hem in een warme wikkeldoek had gedaan zonder dekentje, ipv gewoon met zijn kleertjes onder de dekentjes.

Mijn schoonmoeder heeft die wikkeldoek gemaakt en wilde ik dus toch maar eens gebruiken. Maar ik denk dat ik ze nu ook niet meer durf te gebruiken. Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet zo handig als ik had verwacht. :shifty:



Maar goed, om een lang verhaal kort te maken. Eigenlijk ben ik wel erg bang om Tejo te verliezen. En aan Jelte* heb ik gewoon nog hele mooie herinneringen en die koester ik. :inlove:



Hier overigens geen speciale betekenis. Jelte* betekend Geld en Tejo betekend (ff zoeken) ‘geschenk van Jahweh’ ( :lol: raar Tejo komt van Mattheus en niet van Theo. anders was het ‘geschenk van God’

Wat dat betreft is Tejo zeker een geschenk :mrgreen: Ik ben alleen niet gelovig. :think:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hier soms nachtmerries maar heel erg weinig. ik had t erger verwacht, maar met Loek heb

ik altijd geweten dat er iets niet klopte en dat heb ik bij Fieke nog geen een moment gehad.

Natuurlijk ben ik bang Fieke kwijt te raken maar denk ook wel dat dat heel logisch is, omdat

we allemaal weten hoe snel t kan gaan en je kunt t niet voorkomen.

Klinkt nu heel erg hard maar ik hoop wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel.



Loek betekend de roemvolle krijgsheld, de lichtende

Fieke betekend de wijze

Ik begrijp je volkomen hoor :-* :hug:

wat ik vooral heb ik dat ik enorm bang ben om Finn kwijt te raken. Ik droom er ook vaak over dat hem enge dingen overkomen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed gaat hoor, ik leef absoluut niet in angst ofzo. En in geniet volop van mijn kleine lieve man.

Maar hij is me zo lief ( net als Lara me zo lief was) ik zou het niet kunnen dragen als hij ook van me afgenomen zou worden.

En dat is een kwetsbaar besef wat me af en toe bang maakt.



Daarnaast kan ik ook nogsteeds ineens intens verdrietig zijn. Het is gewoon zo oneerlijk dat zij niet bij ons mocht blijven…

Ja precies Linda dat heb ik dus ook.

Als Sophie een keer doorslaapt haal ik me al gekke dingen in mijn hoofd :oops:

Daarom kan ik dus zo intens genieten van mijn meisje :-*

Hoi, mag ik ook meeschrijven hier?

Op 30 oktober hebben wij afscheid genomen van ons dochtertje Manon :vlinder: na 17 weken zwangerschap.

Graag willen we snel weer proberen om zwanger te worden, maandag moeten we terug naar de gynaecologe en hopen we meer te horen…



Liefs, Anne

Tuurlijk mag dat welkom hier Anne.