Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (10)

hallo dames hier weer even wat van me laten horen want heb even moeten kijken om jullie terug te vinden.

hier gaat alles goed, voorlopig toch, want de schrik begint lichtjes op te wellen nu die week van Senne* nadert.

maar ik probeer me zo sterk mogelijk te houden voor mijn beebje, alhoewel het soms wel eens moeilijk is.

vandaag zijn we nog es langs geweest naar het huis waar we zo verzot op zijn, ook bij de bank hebben we goed nieuws gekregen dus nu hopen dat we zo snel mogelijk ons bod kunnen uitbrengen en dat ze toehappen!! :pray: :pray: :pray:



helaas moet ik je welkom heten Anne, schrijf gerust mee meis, en schrijf hier lekker van je af, nog gecondoleerd met je meisje :vlinder: :cry:



ik lees hier dat jullie soms de schrik hebben dat jullie kleintje iets zou overkomen of … wel ik denk dat dit ook wel ergens normaal is hoor na al wat we al meemaakten, heb hier onlangs voor Rune gezorgd, het kindje van een vriendin, heb toen wel ettelijke keren aan dat bedje gestaan van 'alles ok? :eh: ’ goed ben weer gerust, nu terug mijn werk wat doen. mijn vriendin zei me dat ik dat niet hoefde te doen, maar ze begreep het wel goed, na alles van senne*. en er toen bij stil gestaan van man wat zal het dan zijn als mijn eigen kleine meisje hier bij ons ligt. oww ik verlang al zo naar haar, hopelijk komt alles ok…



groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynn, het kómt goed!! :naughty: :wink: :-* :hug:

dat moet he :pray:

@lynnty wrote:

dat moet he :pray:


Dat zà l!! :wink:

:smiley: tuurlijk



dames ik had jullie de echo beloofd he, wel hier is hij… op het sf he :mrgreen:



groetjes lynn mama van senne* en ???

Nou hier dus weer even een teken van leven :smiley:

Sinds het inbakeren gaat het hier een stuk beter!!! Wat een geweldige uitvinding!! Ook voelen we ons een stuk zekerder nadat we alles lekker hebben kunnen spuien bij de wijkvpk van het cb.

We mixen nu ook de voeding van Jasmijn waardoor het iets dikker is en zij langer doet over een flesje (deed anders 5 minuten over 100 cc!!) wat weer veel beter is voor haar darmen en zuigbehoefte. Ook verslikt ze zich nu niet meer en het poepen gaat ook wat makkelijker.

Met ons gaat het ook weer wat beter, maar ooohhwww wat moeten we nog een slaap gaan inhalen!!!



Anne: WELKOM hier! :hug: Helaas betekent dat weer een :vlinder: kindje erbij :cry: Manon :**: :kaars:

Succes alvast voor aanstaande maandag en hopelijk mogen jullie weer snel zwanger zijn!



Evelien: Heb ff snel bij ons sf gekeken en zag de vraag over de collage. Als jij een nieuwe maakt kun jij misschien het beste ook een nieuw deeltje openen?!



Meiden, was weer ff kort. :shifty:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

blij te lezen dat jullie meisje het beter doet!!, nu nog wat proberen te rusten jullie, en vooral genieten!!! :-* :hug:

hoi meiden, fijn dat ik hier mee kan schrijven

ik zie ook wel wat bekende namen van een ander topic



helaas ook een hoop :vlinder: kindjes…nu je er zelf inzit komt t toch veels te vaak voor…bah

Maar ik zie Chantal dat jullie net een dochtertje hebben gekregen…mooie naam zeg!!! veel geluk!



liefs Anne

He Chantal fijn om te lezen, dat het al een stuk beter gaat met Jasmijn heerlijk ja en die slaap die haal je ook wel weer eens in :lol:

@tallie wrote:

Evelien: Heb ff snel bij ons sf gekeken en zag de vraag over de collage. Als jij een nieuwe maakt kun jij misschien het beste ook een nieuw deeltje openen?!


Of course :thumbup: Maar eerst ff weekend :dance:

Gisteren was ik jarig en vandaag komt het meeste bezoek. We vieren het niet echt (houd ik nooit zo van), maar mensen willen mij blijkbaar graag een cadeautje komen brengen :angel: Ik ga zometeen dus maar taart halen :drool:



Anne, nog gecondoleerd met Manon* Succes maandag en hopelijk worden jullie weer snel zwanger :thumbup:



Chantal :thumbup: Super dat het inbakeren helpt en erg fijn dat jullie zo’n goed gesprek hebben gehad met de wijkverpleegkundige van het CB. Je zoveel negatieve verhalen over het CB. Ik heb het tot nu toe ook alleen maar als fijn beschouwd, nouja de wijkverpleegkundige dan :mrgreen:

De assistente, nouja ik krijg daar niet echt het idee van dat die goed vragen kan beantwoorden. En de dokter, heel aardig hoor en nam ook de tijd, maar met de prikjes geven vond ik de wijkverpleegkundige dat veel liever doen voor Tejo dan haar. Alleen al het feit dat ze na het prikje de beentjes niet gelijk nawreef. En ik vind het toch al zo zielig. Maar goed, de dokter heb ik dan nu ook pas 1 keer gezien. De 1e keer was nog in de vakantieperiode en kreeg ik een vervangster.



Ik wijk af… Chantal in elk geval, geniet nu van de rust die je tussendoor krijgt. Probeer lekker bij te slapen en langzaamaan zul je nu hopelijk ook een beetje je eigen draai gaan vinden :thumbup:



Ik ga maar eens aankleden en de dag beginnen (al begon die al om 6 uur :zzz: , zucht de 8 uur van eergisteren vind ik toch echt een stuk prettiger :wink: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien: Tuurlijk, lekker genieten van je weekend hoor!!!



Hier weer ff twee foto’s van ons meisje: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38892&start=750



Rest meiden: heel fijn weekend!! :thumbup:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien nog van harte dan met je verjaardag.

Evelien nog gefeliciteerd met je verjaardag :dance:

Wat heb je gekregen ?



Chantal wat n moppie :inlove:

Meid geniet en slaap dat haal je idd wel in. Ben allang blij dat t nu goed met jullie gaat :-



Anne welkom hier helaas. Natuurlijk mag je hier meeschrijven



Lynn kan me voorstellen dat je heel erg opkijkt tegen de week die nadert, maar weet dat

we je er wel doorheen slepen :-


Ik :pray: dat jullie dat huisje kunnen kopen :thumbup:



Hier geen nieuws. Gewoon de weeend dingen doen en de surprises gaan maken en de

kado’s gaan kopen.

IEdereen een heel fijn weekend en tot snel



Liefs Viola

Oh Chantal wat lijkt Jasmijn op jouw echt en dat haar. :inlove:

he…vergeet ik nog Evelien te feliciteren :oops: :roll:

(hoe bedoel ben met van alles en nog wat bezig in mijn hoofd en ook in de praktijk :lol: :wink: )



Evelien nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-*



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien gefeliciteerd :-* :dance:



Oh Chantal jou meisje, wat een scheetje :inlove:

Hoi Evelien, alsnog van harte met je verjaardag :mrgreen:

Hopelijk heb je een fijne dag gehad vandaag en was de taart lekker :lol:



Wat een prachtige meisje zeg Chantal! Hele mooie foto’s wat een lief dochtertje zeg.



Hier een goede dag vandaag, heb een muurtje geverfd en toch maar de kozijnen in de babykamer vast gedaan…nu mocht ik t toch zelf doen…houd erg van verven en probeer er maar een positieve draai aan te geven. Had vandaag mijn ongi verwacht voor t eerst na de bevalling maar helaas nog niks…morgen hopelijk dan maar … :roll:



fijne avond allemaal

liefs, Anne

Ik ben de hele dag ziek geweest daarom een late felicitatie maar daarom niet minder gemeend!

Evelien, VAN HARTE GEFELICITEERD meid! :-* :inlove:

hoihoi

ik heb jullie ook weer gevonden

lees wel altijd mee maar schrijf nog niet zo vaak,hoop dat ik dat binnenkort wel kan gaan doen.



evelien als nog gefeliciteerd





liefs kathy

Evelien; Nog gefeliciteerd!!! (lekker vlot he??)

Oh en ik ben zo’n digibeet, ik vind alles knap wat iemand produceert op het net :oops: .

Ik zal een foto op het sf zetten, dat lukt sinds kort :mrgreen: .



Anne; Welkom, helaas ook. Leuk je Avatar! Ben gek op Forever Friends beertjes. Heb de meiden ook het dekseltje van het kistje met stickertjes ervan laten beplakken.



Chantal; Wat een mopje :inlove: . Het klinkt wel heel erg als bij Isa, zoals je het omschrijft. Ik vond het zo’n heerlijke houvast het inbakeren.

Het gaf mij voornamelijk rust :oops: . Zo van; je hebt gegeten, schone broek, je moet wel moe zijn, dus nou lig je in je bed, je schreeuwt maar, maar je moet slapen! Wij kwamer er alleen pas met 6 weken achter.

Daarvoor dacht ik bij elke voeding; OOOOHHHH als ze nu maar in slaap valt, anders kunnen we hobbelen en wiegen tot de volgende voeding…

Nou en dan kregen we kraambezoek en dan dacht ik; tja, toch ook vervelend als ze haar niet zien of kunnen vasthouden, dus ik laat het maar even gaan…foute boel, Isa overprikkeld…

Nee, die inbakerdoeken zijn mij heilig, die lagen/liggen al gewassen en gestreken klaar in de kast.

En Isa was ook erg gulzig en daarna dan ook nog spugen, want ze had teveel lucht mee geslobberd :roll: .

Merk wel dat ik niet zo’n heel erg zin meer heb om bij de nov.mama’s te reageren, ik hou wel in de gaten of iedereen bevallen is, maar reageer niet meer. Jou en Miranda “zie” ik toch hier.



Oh ja en over de vraag van Victoria, bij ons is de volgorde andersom, de andere kindjes zijn ouder.

Maar merk wel dat ik als een soort moederkloek over ze waak :oops: .

Van de week met ze naar een indoor-speeltuin geweest, en euh Isa mocht niet veel, ik zat constant bovenop haar…



Lynn; Sterkte meis, maar je meisje is toch ook al groter dan dat Senne was? Mini-Lynn komt er wel hoor.



Oh ja en over het zwanger worden, zo frappant dat iedereen om je heen gilt; Eerst maar even rustig aan, geef het eerst een plekje enz :zzz:

Maar iedereen die het ook is overkomen denkt precies hetzelfde als ik…ik denk 24 uur per dag; zwanger worden, zwanger worden…

Maar Evelien jij was toch ook na drie maanden weer zwanger, heb jij tot die tijd rust gehouden??



En ik vind mezelf even heeeeeeeeeel zielig, heb heeluh errugguh keelpijn en begin te snotteren…